[XboX] Hebben jullie hem al ge-tweaked ? Deel 2

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Topicstarter
Lees dit eerst voordat je begint met posten !

o Het plaatsen van links die relateren naar modchips en of software voor de XboX
is verboden. Het levert je een OW op en je schiet er verder niks mee op.
Het is namelijk illegaal en dat willen we hier op GoT niet. :)

o Een dergelijke inkoopactie organiseren in SP is uit den boze. En al helemaal als
het om modchips gaat.

o Gelieve je hier aan te houden :)

Post maar weer los !

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
likkepot schreef op 10 oktober 2002 @ 13:17:
Lees dit eerst voordat je begint met posten !

o Het plaatsen van links die relateren naar modchips en of software voor de XboX
is verboden. Het levert je een OW op en je schiet er verder niks mee op.
Het is namelijk illegaal en dat willen we hier op GoT niet. :)

o Een dergelijke inkoopactie organiseren in SP is uit den boze. En al helemaal als
het om modchips gaat.

o Gelieve je hier aan te houden :)

Post maar weer los !
Misschien is het handig om de duidelijke dingen uit het vorige topic in je topic te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Iemand die GT2002 al heeft ?
( of mag da ook al nie omdat ie in amerika alleen nog maar uit is ? )

Ik wil namelijk weten hoe de crashes zijn, misschien dat iemand een leuk filmpje kan maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Topicstarter
Pewwy schreef op 10 oktober 2002 @ 13:18:
[...]
Misschien is het handig om de duidelijke dingen uit het vorige topic in je topic te zetten...
Laten we dat maar niet doen aangezien het hele topic illegaal is.
Bijna niks wat daar stond was legaal. (dat bleek dus achteraf)

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
likkepot schreef op 10 oktober 2002 @ 13:23:
[...]

Laten we dat maar niet doen aangezien het hele topic illegaal is.
Bijna niks wat daar stond was legaal. (dat bleek dus achteraf)
Oh, ok. Ik was al aan het wachten tot er een antwoord kwam in SEM, maar zag dat je topic ineens getrashed was. Ben in ieder geval blij met een nieuw topic :)

Er mag dus wel over de progjes die je met modchip kunt draaien gepraat worden, of mag dat ook niet meer? Die info was namelijk wel handig om te lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik er 1 had zou ik hem niet tweaken dat ding zou dan 1000 peikus gekost hebben maar dezer dagen is ie natruurlijk stukke goedkoper... nou ja miosschin de xbox2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Topicstarter
Pewwy schreef op 10 oktober 2002 @ 13:33:
[...]
Oh, ok. Ik was al aan het wachten tot er een antwoord kwam in SEM, maar zag dat je topic ineens getrashed was. Ben in ieder geval blij met een nieuw topic :)

Er mag dus wel over de progjes die je met modchip kunt draaien gepraat worden, of mag dat ook niet meer? Die info was namelijk wel handig om te lezen...
In mijn ogen is niet alle xbox software illegaal. Dat wordt het pas als je het installeert. (correct me if I'm rong)
Zo is die xbox linux niet illegaal, maar je mag hem gewoon niet op je xdoos zelf installeren.(toch?)

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat er zelf ook aan te denken om deel 2 te openen, maar wachtte nog ff tot likkepot dat deed, dat had ik al verwacht namelijk. :)
Ik heb soms problemen met files verzenden naar de xbox hd. De ene mp3 doet het wel, en de andere niet, ook films doen het soms niet.
Hij zegt wel dat het verzonden is maar ik zie hem er niet bij staan, en hij staat ook niet op me hd. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 01:15

xdc

even een goeie faq maken in de eerste post is misschien wel zo handig

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Wat ik me afvroeg.. is het mogelijk om ook gewoon 4 xdoozen via een hub aan te sluiten en dan ieder eigen tv ofzo te spelen? kan je dan ook tegen elkaar spelen?

Morgen word pakketje verstuurd!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 17:45:
Ik zat er zelf ook aan te denken om deel 2 te openen, maar wachtte nog ff tot likkepot dat deed, dat had ik al verwacht namelijk. :)
Ik heb soms problemen met files verzenden naar de xbox hd. De ene mp3 doet het wel, en de andere niet, ook films doen het soms niet.
Hij zegt wel dat het verzonden is maar ik zie hem er niet bij staan, en hij staat ook niet op me hd. Iemand een oplossing?
kan misschien zijn dat de filename te lang is..

Kan me nog zoiets herinneren op de ps2 dat voor bijvoorbeeld mp3 cd's de filename niet te lang mocht zijn... Misschien dat het daar mee te maken heeft.

Ikzelf heb hem nog niet om kunnen laten bouwen dus kan er verder nog nix over zeggen. Nog 3 weken en dan is die van ook "multifunctioneel" :P

Verder wil ik heel erg snel burnout 2 voor de xbox hebben. En nog een spel dat je moet american footballen maar dat spel is volop grof. Volop hakken enzo. Schijnt cool te zijn alleen weet ik de titel niet. iemand?

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
kannie wachten op tony hawk 4 eigenlijk.. die gaat ik es ff fijn wel origineel kopen .... net zoals de rest natuurlijk

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis pas illegaal als het met een xbox development kit gecompiled is..en voor zover ik weet is dat niet het geval met xboxlinux.
en modchips zijn pas illegaal als er een gehackte bios van MS in zit..en bij een pc-bioxx is dat dus niet het geval...want daar moet je die nog naar uploaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

megamuch schreef op 10 oktober 2002 @ 23:50:
[...]

kan misschien zijn dat de filename te lang is..

Kan me nog zoiets herinneren op de ps2 dat voor bijvoorbeeld mp3 cd's de filename niet te lang mocht zijn... Misschien dat het daar mee te maken heeft.
Zal het eens proberen, thnx alvast.
Edit: dude het werkt! :*) _/-\o_ megamuch _/-\o_
En nog een spel dat je moet american footballen maar dat spel is volop grof. Volop hakken enzo. Schijnt cool te zijn alleen weet ik de titel niet. iemand?
NFL Blitz 20-03 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Topicstarter
* likkepot @ schaammodus
Vandaag pas Halo gekocht nu ik dat ding nou al meer dan 2 maanden in bezit heb.
Ja, echt in de winkel gekocht.

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

likkepot schreef op 11 oktober 2002 @ 21:28:
* likkepot @ schaammodus
Vandaag pas Halo gekocht nu ik dat ding nou al meer dan 2 maanden in bezit heb.
Ja, echt in de winkel gekocht.
en.....?

persoonlijk vind ik em erg koel en de dingen die ik heb gelezen over deel 2 :9~

die lijkt me ook erg leuk :D

der was ergens een preview met interview en der stonden veel koele nieuwe dingen in :)

maarja,
heeft iemand hier btw blinx?

ohaj, veel mensen hier downen xdoos spellen (veel spellen)
maar dat lijkt me toch niet zo handig?
want er moet een bepaald aantal spellen verkocht worden per user va de doos, toch?

om break-even te draaien (ms dus)

en ze kunnen t wel betalen enzo, maar ik denk neit dat t de spellenproductie voor de xdoos ten goed zal komen....

dus

Koopt spellen!!!
:)

want er zijn mensen (as in --> ik :) ) die niet hun doos willen modden en games willen downen
:)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op 11 oktober 2002 @ 21:46:
maarja,
heeft iemand hier btw blinx?
Yep, ik heb hem, maar het was niet wat ik ervan verwachtte. Dat tijd stopzetten enzo is wel vet maar verder interesseert het me niet zo veel. Het komt allemaal door de hype er omheen, je koopt (;)) het en het is niet wat je ervan verwacht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc

xdc

Vandaag halo eindelijk uitgespeeld (leukste spel tot nu toe op de x-box naar mijn mening)
wel op normal mode , maar heb verder geen zin meer om hero of legendary te spelen.

Ben nu bezig met project gotham racing , begint na een paar uur best moeilijk te worden om nog veel nieuwe auto's te unlocken .. iemand anders hier problemen mee ??

moet nu in arcade mode level 2 alles gold halen om uberhaupt de volgende auto te unlocken. best wel tricky...

Zijn er nog andere spellen die ECHT de moeite waard zijn ??
de meeste spellen die ik tot nu toe heb gespeeld , zijn toch niet wat ik ervan had verwacht.en ik geen uren tijd ga besteden aan games die middelmatig zijn.

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

xdc schreef op 11 oktober 2002 @ 23:33:
Vandaag halo eindelijk uitgespeeld (leukste spel tot nu toe op de x-box naar mijn mening)
wel op normal mode , maar heb verder geen zin meer om hero of legendary te spelen.

Ben nu bezig met project gotham racing , begint na een paar uur best moeilijk te worden om nog veel nieuwe auto's te unlocken .. iemand anders hier problemen mee ??

moet nu in arcade mode level 2 alles gold halen om uberhaupt de volgende auto te unlocken. best wel tricky...

Zijn er nog andere spellen die ECHT de moeite waard zijn ??
de meeste spellen die ik tot nu toe heb gespeeld , zijn toch niet wat ik ervan had verwacht.en ik geen uren tijd ga besteden aan games die middelmatig zijn.
ik dacht dus blinx, maar dat schijnt tegente vallen, zegt die gast hierboven :)
en gamespot vond t ook matig, maar de meeste sites waren er beslwe positief over -->
88 en 90 ofzo bij OXM en IGN

maar tony hawk 4 ga ik kopen :)

maar idd, wat is vet, kheb slechts Halo en DOA3 en die zijn echt koel, maar t is een bit weinig, he...

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 23:21:
[...]

Yep, ik heb hem, maar het was niet wat ik ervan verwachtte. Dat tijd stopzetten enzo is wel vet maar verder interesseert het me niet zo veel. Het komt allemaal door de hype er omheen, je koopt (;)) het en het is niet wat je ervan verwacht had.
mhm... zou j em wel aanraden, of neit?

alle sites zijn er eignleijk positief over, afgezien van gamespot, maar die schijnt wat antixdoos te zijn...

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op 11 oktober 2002 @ 23:37:
[...]

mhm... zou j em wel aanraden, of neit?

alle sites zijn er eignleijk positief over, afgezien van gamespot, maar die schijnt wat antixdoos te zijn...
Tja, of ik hem wel zou aanraden? Je moet er van houden :) De ene vindt hem supervet (zoals een vriend van mij) en ik vind het weer wat tegenvallen. Als je een beetje van adventure, door levels heen crossen een vijanden beaten kewl vindt, en dat ook nog met tijd stillzetten, dan is Blinx idd supervet. Ik hou daar persoonlijk niet zo van, dus vind ik hem wat matig, het speelt opzich wel lekker, goed beeld en effecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 14:00:
[...]

Tja, of ik hem wel zou aanraden? Je moet er van houden :) De ene vindt hem supervet (zoals een vriend van mij) en ik vind het weer wat tegenvallen. Als je een beetje van adventure, door levels heen crossen een vijanden beaten kewl vindt, en dat ook nog met tijd stillzetten, dan is Blinx idd supervet. Ik hou daar persoonlijk niet zo van, dus vind ik hem wat matig, het speelt opzich wel lekker, goed beeld en effecten.
mkae,. toch maar kopen dan :Y)

kga nu dus THPS4 en blinx aanschaffen, maar datn heb ik nog steeds maar 4 titels --> wat meot ik nog emer kopen ? :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splinter Cell zou ik zeker kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 14:10:
Splinter Cell zou ik zeker kopen :)
MGS 8ig, toch?

en heo is enclave nou?

ik hoor der goed, maar ook mindere dingen over

ik vind t spelaanbod toch maar matig, hoor en dat szorgt ervoor dat ik neit ga modden of illegaal bezig ga zijn, want dat bevordert de aanvoer van spellen neit :)
maar is blinx hier al te koop?
nee, toch?

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op 12 oktober 2002 @ 14:12:
[...]

MGS 8ig, toch?

en heo is enclave nou?

ik hoor der goed, maar ook mindere dingen over

ik vind t spelaanbod toch maar matig, hoor en dat szorgt ervoor dat ik neit ga modden of illegaal bezig ga zijn, want dat bevordert de aanvoer van spellen neit :)
maar is blinx hier al te koop?
nee, toch?
Yep, Splinter Cell is MGS achtig, loopt hier ook wel een topic over. Enclave is totaal niet mijn genre dus ga ik verder nix over zeggen. En nee, Blinx is hier nog niet te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 14:31:
[...]

Yep, Splinter Cell is MGS achtig, loopt hier ook wel een topic over. Enclave is totaal niet mijn genre dus ga ik verder nix over zeggen. En nee, Blinx is hier nog niet te koop.
mkae, thnx :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 21:58
-

[ Voor 100% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Np dude :)
-RMW- schreef op 12 oktober 2002 @ 14:35:
Even over het flashen van een Xbox > wat houdt dit precies in, en wat kan je ermee? Ook alle regio's DVD en games spelen (imports)?
Het flashen is heel simpel, je moet (bij de PC-Bioxx) de Xbox open maken, een kabeltje aansluiten op je Bioxx chip en die op je pc aansluiten. Dan met een prog een bios uploaden. Je kan dan EvoX erop zetten, en zo van je pc naar je xbox ftp'en, games uploaden, films, etc. Volgens mij heb je dan ook meteen een regiovrije dvd speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuws over nieuwe Xbox v2 hacken, lang stuk maar toch:
Komt van het Team Xecuter.

X-ecuter II press release
>> From x-ecuter.com :

As we revealed on xbox-scene.com some 3 weeks ago there is indeed a new version Xbox on the streets. Of course our comments were ignored and it was put down to a false rumour. But now we see a shiny new Xbox version on the shelves and now a lot of excited guys are bouncing out of the woodwork (along with a lot of freaked out modchip installers who suddenly see their profits disappear - not to mention those that very shoddily cloned the xecuter and tried to pass themselves off as hackers - shame on you guys - heh)

To the dev guys, especially xbox-linux, evo and ourselves of course its a very exciting time as I'm sure many would agree the last couple of months have been a little boring. What with the odd decent app released the only monumental things to have happened are the release of the Xecuter kernel (yes before you evo-x fans start thinking too hard - our kernel was the first all round complete release), evo's fantastic dashboard revisions, xbox-linux release (at last!), and of course our very own DVDX v2.0 (or did you guys forget that one?). Yes it's nice to see the smaller apps and also the "fun" Superfr0 kernel releases, but that's all they really are fun. Surely you agree that it was more fun right at the beginning when the huge hacks gave you goose pimples (yes I'm a geek so shoot me), now we can actually get back to that initial buzz again :)

So what do we have now? We have a new RC4, along with a few surprises along the way from our friends at MS. I'm sure many of you have read the recent developments over at Xbox-Linux / xboxhacker.net. Yes they have extracted the complete MCP and RC4, and have uncovered a rather sloppy hash checking process within the MCP. Sounds like rocket science to most - but I can assure you it's not that bad at all. Currently there are two methods to get this working with unsigned code, one we don't really want to go with so all our efforts are towards another. Without going into too much details I would assume that the Linux-box guys know what we are talking about.

To conclude we would like to reiterate our support for Numbnut, Ozpaulb and the rest of the guys over at xboxlinux / xboxhacker.net. The next few weeks should be VERY interesting for the scene. In the meantime we can announce an official confirmation that we have unpacked the boot loader and cracked the kernel and hash check routine (Note: unpacked 1.0.4817.1 kernel is 636,192 bytes, just so the players know that we know) Expect an unsigned code booting mod in the next few weeks. Many more details will be released over the weekend, we're busy playing right now.

Coming VERY soon : Xecuter2, The Ultimate Solution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik begrijp al die moves ook niet van bedrijven om het tegen te gaan. Beveiligingen kosten zo ranzig veel dat het naar mijn mening het product alleen maar duurder op maakt, terwijl het binnen een week weer gehacked is. Ik ben nog steeds van plan hem om te bouwen (Zal wel een Biox worden worden, want die kan ik hier in de buurt halen, in tegenstelling tot de Xodus. Dan maar laten doen. Hoef ik er in ieder geval niet zelf aan te zitten...

En Splinter Cell ga ik dus zeker kopen. Die demo van de E3 zag er zo verschrikkelijk goed uit dat ik bijna niet wil wachten op de reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schijnt dat de nieuwe Xbox ook al aardig op weg is gekraakt te worden.

Xbox-Linux 'hacked' v2 (alias v1.1)!
>> From xboxhacker.net BBS

[!QUOTE]
On behalf of the Xbox Linux Team (http://xbox-linux.sf.net), I am proud to announce that at 10:45BST the 'v1.1' secure version of the Xbox was proven to be running arbitrary BIOS code in a normal 256KByte modchip - with no additional hardware required. In short, in under a week we were able to normalize the new box to enable it to interoperate with Linux properly.

It seems that the Xecuter modchip people (http://www.x-ecuter.com) beat us to the punch by one day, and we are grateful for some hints they seem to have given us at the very end. But we fundamentally each got there on our own.

Work will now continue to integrate the new code into the Xbox Linux booting ROM.

Thanks to everyone who contributed their ideas and worked on the crack, both in Xbox Linux and on XBOXHACKER, we who are about to run Linux salute you
[!/QUOTE]
Das allemaal koel, en dat van X-ecuter over een nieuwe modchip, die zeer binnenkort klaar zal zijn, minder kost, en beter is dan alle andere.

Update from Team X-ecuter
>> From x-ecuter.com

[QUOTE]
We can confirm a fully working kernel on the new v2 (or v1.1 as the scene likes to call it due to the update being not worth a shit - apart from a better DVD ROM) XBOX console. This is using the method that does NOT compromise the technique used by those behind the scenes. Of course we'd like to make sure we can do this again in future this quickly ;)

Features of New Xecuter v1.1 Kernel

* Play all homebrew
* Play all unsigned code
* Play all original imports
* No-patch hack
* Eject trick hack
* Macro vision off
* DVD reset Hack
* Evolution-x HDD patch (upto 120GB)
* Auto kernel selector
* Works on all models
* Works on all regions
* Compatible with all evolution-x software

We have passed the new updated design for the current Xecuter modchip to the dealers of that particular project. This new mod will work on BOTH v1 and v1.1 models at the same time and there will be a solder free / wire free design along with a cheaper design similar to the current 1 wire mod.

We have spent the last 2 months consumed with the design of a completely legal and programmable device that has more features and stability than the current offerings. We have not rushed into this (as there has been no need) basically to see what mistakes others had made and to see where we could improve. We are happy to announce that the prototype has been finished and the final design is only days away. Of course this is 100% our own design (both hardware and software) not the work of someone else so you can be sure to receive the best updates and support. You can also be sure that the device will be excellent value for money, we expect around the $45 mark - much cheaper than the less quality more expensive offerings. Details of this great development will be posted very soon.

:*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc

xdc

me is vandaag ultrablij , ben erachter gekomen wat ik al die tijd verkeerd deed , waarom ik maar een upload had van slechts 300/400 kb/sec
het antwoord is ! ik had passive mode aanstaan in me FXP. Nu heb ik em uitgezet!
en upload ik nu met enkele mb/sec !! heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!

edit:
whaha , gebruik nu ws_ftp LE en het gaat nu nog harder!!!

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
hoelang duurt hetnu voor je een spel op je xbox heb staan?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij rond de 7 min bij een groot spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc

xdc

ligt eraan of het een rip of een full is .. maar idd meestal zo rond de 6 min

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt niet uit, ik heb een rip die groter is als een full dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
:?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 23:27:
Maakt niet uit, ik heb een rip die groter is als een full dus...
Da's op zich best knap voor een rip :? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc

xdc

net blinx gespeeld , moet zeggen dat ik em toch wel erg lache vond,
weer het oude mario (n64) gevoel had ik , lekker platvorm game (3d)
en toch weer leuk orgineel concept aantoegevoegd, misschien alleen een beetje infantiel.

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:32
xdc schreef op 12 oktober 2002 @ 22:12:
me is vandaag ultrablij , ben erachter gekomen wat ik al die tijd verkeerd deed , waarom ik maar een upload had van slechts 300/400 kb/sec
het antwoord is ! ik had passive mode aanstaan in me FXP. Nu heb ik em uitgezet!
en upload ik nu met enkele mb/sec !! heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!

edit:
whaha , gebruik nu ws_ftp LE en het gaat nu nog harder!!!
Euh ik had ook passive aanstaan en haalde toen al 1400 KB/s, jammer genoeg met de optie passive mode uit niks sneller :'(

Hoeveel harder ging ws_ftp LE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op 10 oktober 2002 @ 13:19:
Iemand die GT2002 al heeft ?
( of mag da ook al nie omdat ie in amerika alleen nog maar uit is ? )

Ik wil namelijk weten hoe de crashes zijn, misschien dat iemand een leuk filmpje kan maken ?
het spel ruled de pan uit, je hebt vet veel auto's die je ook nog eens allemaal kunt tunen. de ford gt90 ruled, ik heb hem helemaal getuned en heb nu +/- 1300 pk dat ding trekt de pan uit :) Maar echt crashes heb je niet je botst wel enzo maar je vliegt niet de lucht in of zo daar moet je maar collin mcrea 3 voor kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op 12 oktober 2002 @ 23:59:
[...]
Da's op zich best knap voor een rip :? ;)
Jij denkt waarschijnlijk voor hetzelfde spel ofzo. Dan kan het idd niet. Maar ik heb Crazy Taxi 3 full, die is 376 mb. En ik heb Prisoner of War rip, en die is 1.04 gb. Dat bedoelde ik :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doublehomme
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Als je nog meer info zoekt over het tweaken van de xbox, er is nog een forum waar dat kunt vinden xload.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik al dat geleech wel snue vind allemaal zeuren dat de spellen o zo duur zijn en niks vernieuwends brengen. Niet gek natuurlijk als die bedrijven totaal geen inkomsten meer hebben..
Maar wat ik eigenlijk wou zeggen ren allemaal naar de winkel en haal Sega Soccer Slam een echt roelerend spel (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Men snapt nog steeds niet, dat je beter 100 x 10 euro kan verdienen dan 2x45.
Oftewel als je de prijzen een beetje laag houdt, mensen veel eerder geneigd zijn om een origineel spel/CD/dvd/etc te kopen na eerst illegaal gedownload te hebben.

Zo gaat het bij mij tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Ik bouw mijn Xbox in eerste instantie niet om zodat ik gecopieerde games kan spelen, maar om de extra mogelijkheden die de chips bieden. Zo is DivX voor mij een van de meest geweldige uitvindingen :P Games op de HDD zetten zodat ze 10x sneller laden vind ik ook mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo`n Xbox ombouwen.. linux er op en dan in TC ofzo zetten in het T.net rack :+ ook wel grappig idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat niet echt hard hier ... Terwijl een DivXBOX een schitterende oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc

xdc

ja dat wisten we inmiddels :) daar maken we dus ook al allemaal gebruik van.
althans ik wel :)

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gehoopt hier nog wat ideen op te doen. Behalve dan LED's inbouwen (wat ik ook nog moet doen) in je "USB" connectors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er schijnt in de xbox'en die verkocht worden samen met Sega GT 2002 en die andere game, dat daar een andere dvd speler in zit, namelijk een SAMSUNG SDG-605. :) Nieuwspost:

Sega GT 2002 Bundle - More than expected?
>> Not only are you getting an xbox with Sega GT 2002, but a new SAMSUNG SDG-605 dvdrom :)

FixTr from our forums writes that it is a v1.0 with a GPU fan and is running a 4034 kernel. He says that it was made before September.

Another person who also bought this bundle has emailed me and confirmed that he also got a had SAMSUNG SDG-605 with GPU fan and running a 4034 kernel. We encourage people who have bought this bundle to either email us if you have noticed advantages/disadvantages or post on the forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Kan iemand mij vertellen waar deel 1 van dit topic gebleven is???

Ik heb beide search-en gebruikt.. Heb niets kunnen vinden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digit7722
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11-2018

digit7722

Rule # 217

Ik ga vanmiddag even Deathrow halen denk ik.
Heeft een geweldige review gekregen bij xboxworld.nl en de filmpjes op gamespot zagen er geweldig uit.

Ik was vroeger op mijn amiga ook helemaal gek van speedball ;)

You can't free a fish from water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK hoop dat iemand deze vraag kan beantwoorden, want zo te zien post hier niemand meer. Ik heb een mapje gemaakt met FlashFXP op de xbox hd, maar volgens mij heb ik per ongeluk op spatie gedrukt bij het aanmaken ervan, en nu kan ik het mapje niet meer verwijderen :( Weet iemand hoe ik het wel weer kan verwijderen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoxExplorer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:05
Ik wil mn xbox ook ombouwen, maar kan iemand mij tips geven... kan het samen met xbox live! Wat zijn de mogelijkheden bij welke chip... (welke kan ik het beste nemen), mogelijkheden met mp3 cd's en divx wil ik wel meer van weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm zal ik eens proberen, maar het moet toch ook wel in FlashFXP te doen zijn?
Edit: Laat maar, met BoxPlorer is het ook gelukt, thnx dude! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Opensource leaked betaversie van N64 emu werkt trouwens prima. Alleen nu nog geluid en voor meer dan 35% van de spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc

xdc

spelen jullie dan n64 games op de x-box ??
ik heb amper tijd om alle spellen van de X-box normaal te spelen :)

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al de Xodus gekocht en ingebouwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal niemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:56
voor die xbox open te maken heb je daar aparte schroevendraaiers voor nodig?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga jullie even een stukje uitleggen van hoe het modden in z'n werk gaat, aangezien ik zelf sinds een maandje met een modded box zit.
Allereerst, er zit een PC Bioxx modchip in, (naar mijns inzien de beste op dit moment, omdat hij te flashen is en er nog 20 mogelijkheden opzitten die anderen niet hebben), je maakt de box open met een tork (schrijf je dat zo/??) schroevendraaier, je opent de box, en ziet gelijk als eerste de HD en DVD player.
Die sloop je eruit (Vervang evt. de hd met een eigen hd), ik heb nu bijv. een 80gb hd erin hangen, je draait je moederbord los, (12 schroefjes) en je trekt bekabeling los. Je soldeert 10 keer de draden van je modchip naar je mobo toe, plakt hem vast met bijgeleverde plakplaatjes en bouwt alles weer terug.
Aan je modchip zit een paralelle aansluiting, die is nodig voor BIOS flashen.
Goed, je start je box op met je eigen bios ( ik draai nu Evolution 2.4), je komt dan ook in je eigen menu. Nu is het een kwestie om je box een IP adres te geven, vervolgens trek je er een UTP kabel naartoe, en begin je met uploaden van games, movies, noem maar op.
BTW, je hebt geen aparte afstandsbediening meer nodig voor het afspelen van DVD's, dit kan nu ook gewoon met de gamepad (net als PS2). na het uploaden van je games etc, zet je je box uit, en weer aan, en taaadaaaa, alles wat je hebben wil staat erop.
NB: er was hier iemand die zei dat bij de nieuwe xbox pack ( die met GT2002) een samsung DVD zit, dit is niet waar, om de doodsimpele reden dat ik er zelf zo1 heb gekocht.
Ik begrijp wel waarom het gaat, want jullie willen natuurlijk ook allemaal je cdr's afspelen (svcd,vcd, mp3 etc) maaaaar nu komt het: De Samsung DVD speler bevindt zich in IEDERE doos, waar een produkt code op staat met "233" erin, let hier dus op.
Goed, dit was een korte samenvatting, binnekort geef ik een hele mooie presentatie ervan met digipics op m'n homepage ..
voor degenen die nog vragen hebben .. go your gang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 10:21:
Ik ga jullie even een stukje uitleggen van hoe het modden in z'n werk gaat, aangezien ik zelf sinds een maandje met een modded box zit.
Allereerst, er zit een PC Bioxx modchip in, (naar mijns inzien de beste op dit moment, omdat hij te flashen is en er nog 20 mogelijkheden opzitten die anderen niet hebben), je maakt de box open met een tork (schrijf je dat zo/??) schroevendraaier, je opent de box, en ziet gelijk als eerste de HD en DVD player.
Die sloop je eruit (Vervang evt. de hd met een eigen hd), ik heb nu bijv. een 80gb hd erin hangen, je draait je moederbord los, (12 schroefjes) en je trekt bekabeling los. Je soldeert 10 keer de draden van je modchip naar je mobo toe, plakt hem vast met bijgeleverde plakplaatjes en bouwt alles weer terug.
Aan je modchip zit een paralelle aansluiting, die is nodig voor BIOS flashen.
Goed, je start je box op met je eigen bios ( ik draai nu Evolution 2.4), je komt dan ook in je eigen menu. Nu is het een kwestie om je box een IP adres te geven, vervolgens trek je er een UTP kabel naartoe, en begin je met uploaden van games, movies, noem maar op.
BTW, je hebt geen aparte afstandsbediening meer nodig voor het afspelen van DVD's, dit kan nu ook gewoon met de gamepad (net als PS2). na het uploaden van je games etc, zet je je box uit, en weer aan, en taaadaaaa, alles wat je hebben wil staat erop.
NB: er was hier iemand die zei dat bij de nieuwe xbox pack ( die met GT2002) een samsung DVD zit, dit is niet waar, om de doodsimpele reden dat ik er zelf zo1 heb gekocht.
Ik begrijp wel waarom het gaat, want jullie willen natuurlijk ook allemaal je cdr's afspelen (svcd,vcd, mp3 etc) maaaaar nu komt het: De Samsung DVD speler bevindt zich in IEDERE doos, waar een produkt code op staat met "233" erin, let hier dus op.
Goed, dit was een korte samenvatting, binnekort geef ik een hele mooie presentatie ervan met digipics op m'n homepage ..
voor degenen die nog vragen hebben .. go your gang :)
Een hele goede uitleg over hoe te openen van je xbox, maar ik verwijs toch liever naar deze tutorial. Aangezien daar foto's enzo bij staan.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:56
ik wil een Matrixx/Xodus chip installen... maar is dat de juiste keus
en is het moeilijk?
heb mijn xbox nog niet
maar als ik dus die met die samsung heb werken de mods niet?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Phusebox schreef op 07 november 2002 @ 10:31:
ik wil een Matrixx/Xodus chip installen... maar is dat de juiste keus
en is het moeilijk?
heb mijn xbox nog niet
maar als ik dus die met die samsung heb werken de mods niet?
Die Xodus installeren is helemaal niet moeilijk. Kwestie van je Xbox openen, HD en DVd-eruit halen. Dan een schroef uit het moederbord schroeven. De Xodus op de plaats van die schroef leggen, de schroef weer half vast zetten. De Xodus op de "test" stand zetten, Xbox aandoen en als er dan een groen lampje op de Xodus brand de schroef helemaal vast draaien. Brand er een rood lampje dan moet je de Xodus ff bewegen todat ie groen brand. Dan je Xbox weer dichtdoen en klaar.
Sim-pel

Met die Samsung DVD kan je juist meer verschillende Cd-r's afspelen. De "oude" Xboxen met phillips en Thomson drives konden geen Cd-r afspelen. De Samsung dus wel.

What a fine day for Science! | Specs

Pagina: 1