Ik ga jullie even een stukje uitleggen van hoe het modden in z'n werk gaat, aangezien ik zelf sinds een maandje met een modded box zit.
Allereerst, er zit een PC Bioxx modchip in, (naar mijns inzien de beste op dit moment, omdat hij te flashen is en er nog 20 mogelijkheden opzitten die anderen niet hebben), je maakt de box open met een tork (schrijf je dat zo/??) schroevendraaier, je opent de box, en ziet gelijk als eerste de HD en DVD player.
Die sloop je eruit (Vervang evt. de hd met een eigen hd), ik heb nu bijv. een 80gb hd erin hangen, je draait je moederbord los, (12 schroefjes) en je trekt bekabeling los. Je soldeert 10 keer de draden van je modchip naar je mobo toe, plakt hem vast met bijgeleverde plakplaatjes en bouwt alles weer terug.
Aan je modchip zit een paralelle aansluiting, die is nodig voor BIOS flashen.
Goed, je start je box op met je eigen bios ( ik draai nu Evolution 2.4), je komt dan ook in je eigen menu. Nu is het een kwestie om je box een IP adres te geven, vervolgens trek je er een UTP kabel naartoe, en begin je met uploaden van games, movies, noem maar op.
BTW, je hebt geen aparte afstandsbediening meer nodig voor het afspelen van DVD's, dit kan nu ook gewoon met de gamepad (net als PS2). na het uploaden van je games etc, zet je je box uit, en weer aan, en taaadaaaa, alles wat je hebben wil staat erop.
NB: er was hier iemand die zei dat bij de nieuwe xbox pack ( die met GT2002) een samsung DVD zit, dit is niet waar, om de doodsimpele reden dat ik er zelf zo1 heb gekocht.
Ik begrijp wel waarom het gaat, want jullie willen natuurlijk ook allemaal je cdr's afspelen (svcd,vcd, mp3 etc) maaaaar nu komt het: De Samsung DVD speler bevindt zich in IEDERE doos, waar een produkt code op staat met "233" erin, let hier dus op.
Goed, dit was een korte samenvatting, binnekort geef ik een hele mooie presentatie ervan met digipics op m'n homepage ..
voor degenen die nog vragen hebben .. go your gang