Ik heb ook wat vreemds...
Ik heb dus een computer voor een klant gemaakt (AMD Duron 1200, ECS K7SOM, 2x128 mb valueram, 40 GB excelstor hd, enz...)
Hij heeft er vage dingen meegemaakt mat dat ding:
Eerst reboote de PC weleens zomaar onder windows, bijvoorbeeld als hij aan het typen was.
Maar hij heeft er vandaag 6 uren achter gewerkt (zonder reboots) en heeft hem om +/- 17:00 uur uitgezet, en hij zou hem vanavond weer om 20:30 weer aanzetten, en niks... Alleen de LEDS lichten even op.
Na een half uur had ie het nog een geprobeerd, en weer niks.
Maar het vreemde is dat het lichtje van de onboard netwerkkaart wel blijft branden en de ledjes van het toetsenbord blijven knipperen.
Ik had gezegt, dat ik er wel ff naar kijken zou.
en toen... belde ie zonet weer, met wel een heel merkwaardig iets.
Terwijl meneer op de bank zat tv te kijken, start de pc opeens uit zichzelf op!
En toen ie er heen liep schakelde die ook weer uit.
Hij heeft dus +/- 5 seconden aangestaan.
What the hack is going on?
Ik heb dus een computer voor een klant gemaakt (AMD Duron 1200, ECS K7SOM, 2x128 mb valueram, 40 GB excelstor hd, enz...)
Hij heeft er vage dingen meegemaakt mat dat ding:
Eerst reboote de PC weleens zomaar onder windows, bijvoorbeeld als hij aan het typen was.
Maar hij heeft er vandaag 6 uren achter gewerkt (zonder reboots) en heeft hem om +/- 17:00 uur uitgezet, en hij zou hem vanavond weer om 20:30 weer aanzetten, en niks... Alleen de LEDS lichten even op.
Na een half uur had ie het nog een geprobeerd, en weer niks.
Maar het vreemde is dat het lichtje van de onboard netwerkkaart wel blijft branden en de ledjes van het toetsenbord blijven knipperen.
Ik had gezegt, dat ik er wel ff naar kijken zou.
en toen... belde ie zonet weer, met wel een heel merkwaardig iets.
Terwijl meneer op de bank zat tv te kijken, start de pc opeens uit zichzelf op!
En toen ie er heen liep schakelde die ook weer uit.
Hij heeft dus +/- 5 seconden aangestaan.
What the hack is going on?