Ik heb een TV-out kabel, aangesloten tussen mijn PC en laptop. Alles doet het, ik krijg echter geen kleur. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
PAL ingesteld?
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
geen s-video gebruiken, maar composite, staat allemaal in de faq:
De grote tv-out FAQ
De grote tv-out FAQ
[ Voor 0% gewijzigd door woutervs op 09-10-2002 17:27 . Reden: linkje ]
Kijk eens bij videokaarten en beeldkanonnen in de TV-OUT FAQ
blijkt dat ik ook nog n00b ben in dat gebied
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
een TV-Out kabel tussen je laptop en PC
(bedoel je niet TV ?
)
anyway, voor je een topic opent, kijk eerst even emt de search en de Grote TV-Out FAQ, 99% dat je daar je antwoord vindt.
Als je het dan ECHT niet kan oplossen, dan kun je ervoor kiezen om een topic te openen. Doe dit dan wel met wat meer informatie, want hier kunnen we niks mee. Dus wat voor videokaart, welke kabels gebruik je, wat heb je al geprobeerd of opgezocht, etcetera.
verder zie ik dat je nieuw bent op GoT, welkom
lees even de faq door, voordat je je hier verder begeeft
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
staan veel nuttige dingen in en kun je veel dingen mee voorkomen (zoals waarschuwingen of slotjes
)
anyway, voor je een topic opent, kijk eerst even emt de search en de Grote TV-Out FAQ, 99% dat je daar je antwoord vindt.
Als je het dan ECHT niet kan oplossen, dan kun je ervoor kiezen om een topic te openen. Doe dit dan wel met wat meer informatie, want hier kunnen we niks mee. Dus wat voor videokaart, welke kabels gebruik je, wat heb je al geprobeerd of opgezocht, etcetera.
verder zie ik dat je nieuw bent op GoT, welkom
lees even de faq door, voordat je je hier verder begeeft
staan veel nuttige dingen in en kun je veel dingen mee voorkomen (zoals waarschuwingen of slotjes
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()