[IA] LEDS 3 & 5 mm helder div. kleuren * Afhandeling *

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.559 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat die oranje tirefly's het niet halen.. die zijn tenminste (minder il)legaal... maargoed. voor de volgende IA dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiNo!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:41
Spacy_/Piksa Ik neem aan dat ik een ander afleveradres kan opgeven dan mijn NAW van de registratie bij laupro?

https://github.com/atoomnetmarc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betaling voltooid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, mijn adresgegevens staan OPEENS wel duidelijk zichtbaar voor jan en alleman..of zie ik dat verkeerd?

-Edit- opgelost ;) -edit-

-Edit 2- Vanaaf effe internetbankieren jullie kant op :D -eidt 2-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:03

spacy

+++

DiNo7 schreef op 15 oktober 2002 @ 14:47:
Spacy_/Piksa Ik neem aan dat ik een ander afleveradres kan opgeven dan mijn NAW van de registratie bij laupro?
ja hoor dat is mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:29
Wanneer weten jullie wat allemaal doorgaat en niet? Dan ga ik namelijk mn centjes overmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 13:14
denk dat dat 16 oktober om 12 uur snachts bekend word gemaakt, meen ook zoiets gelezen te hebben paar paginas terug.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Ja maar er wordt per 1000 verkocht en als ik nou de 1100 ben ofzo dan krijg ik ze toch niet. Drom wil weten welke ik wel krijg. (zo ging het toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Eskimootje schreef op 15 oktober 2002 @ 15:18:
Ja maar er wordt per 1000 verkocht en als ik nou de 1100 ben ofzo dan krijg ik ze toch niet. Drom wil weten welke ik wel krijg. (zo ging het toch)
de ledjes gaan zowiezo door, (het restant gebruikt globalgimmicks gewoon weer als grondstof voor hun producten ;) )
de tireflies ook wel (het restant gebruiken we wel weer in een nieuwe actie :P)
met batterijtjes is het hetzelfde verhaal (wordt wel weer gebruikt als grondstof of voor een volgende actie)

de schroefledjes zijn wel heel weinig besteld en hier zijn ook buiten ons weinig andere afnemers voor, als je dit al betaald hebt en het blijkt niet door te gaan dan krijg je gewoon na afloop je geld van de schroefjes terug

de litecubes gaan per 24, dus dit moet ik even precies doorspreken hoe we die gaan doen, maar ik denk dat dit ook geen probleem zal worden

de Hinkel Twinkel gaat ook door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ook de oranje TireFly's gaan door ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Perfecto dan, dan ga ik morgen mijn geld overmaken. Maybe dat er nog wat last minute orders zijn van vrienden dus ik w8 nog ffies. (en hou zit het nou met de korting @ blauwe ledjes [rml]Eskimootje in "[ IA] LEDS 3 & 5 mm helder transparant di"[/rml] zoals deze msg of anders?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Eskimootje schreef op 15 oktober 2002 @ 15:29:
Perfecto dan, dan ga ik morgen mijn geld overmaken. Maybe dat er nog wat last minute orders zijn van vrienden dus ik w8 nog ffies. (en hou zit het nou met de korting @ blauwe ledjes [rml]Eskimootje in "[ IA] LEDS 3 & 5 mm helder transparant di"[/rml] zoals deze msg of anders?)
misschien dat we die grens nog halen,
ik zal dat pas veranderen al we er ook werkelijk overheen gaan,
als mensen dan al betaald hebben en is een flink verschil dan zullen we dat terugboeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01-2023
ReseTTim schreef op 15 oktober 2002 @ 01:10:
* ReseTTim heeft medelijden met de topic starter. die heeft heel wat op zijn nek gehaald.. ik hoop dat je wat mensen hebt die mee helpen met het tellen als de leds er zijn. dit zeg ik omdat het me klote werk lijkt om het uittetellen en vervolgens is het ook nog niet zow weinig ook.... :D
Ik ga ze zoiezo wel ff helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil het een en ander gaan bestellen alleen lukt het me niet :(
ik heb me aangemeld en ingelogd maar ik krijg nergens te zien hoeveel ik er wil bestellen en met de help kom ik ook niet ver.. kan iemand mij helpen? of is het de bedoeling dat je mailt wat je wil ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

reeds betaald op de rekening binnen of bij mij thuis
(wie al bij pixxa thuis betaald heeft zal vanavond vanzelf wel worden toegevoegd op de laupro betaalde lijst)

Xavier
JopieK
tinusz
bonelessniels
The Vaporizer
phant0m
Abel
The_Resetter
Fleppuhstein
EternalDragon
EM
Qwerty
oehoe
the headhunter
Bassman
AcouSE
Lecure
dodo79
Ronin
Redox
ProjextX
Havocnl
BaRF
Venxir
bammus
ome aart
Gerbens
isopropyl
Panzee

de betalingen lopen trouwens lekker door!
bedankt alvast voor de snelle betalingen en eventuele donaties

edit: er zijn natuurlijk ook al veel aangekondigde betalingen onderweg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 16:34:
ik wil het een en ander gaan bestellen alleen lukt het me niet :(
ik heb me aangemeld en ingelogd maar ik krijg nergens te zien hoeveel ik er wil bestellen en met de help kom ik ook niet ver.. kan iemand mij helpen? of is het de bedoeling dat je mailt wat je wil ofzo?
op laupro, ga je eerst naar login,

daar vul je je laupro gebruikersnaam in en het wachtwoord (dit heb je als het goed is zelf kunnen kiezen, of ander wel per email gekregen)

daarna ga je naar frontpage of overzicht toe

dan kies je voor de "heldere leds diverse kleuren" actie

helemaal onderaan zie je dan "deelnemen aan deze actie"

ja gaat akkoord

nu neem je dus deel aan de actie, boven in je scherm zul je nu waarschijnlijk 4 tabbladen zien:
kies daarvan het tabbblad informatie (als je daar al bent is dat tabje zwart)

nu ga je naar benenden en vul je bij de producten jouw aantal in (zolang de actie nog niet gesloten is is dit te wijzigen bij tabbblad persoonlijk)

kies ook nog de gewenste verzendmethode

en druk dan op de knop toevoegen onder in beeld,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie dus nergens staan deelnemen aan deze actie :(
ook al heb ik ingelogd want bovin in staat ingelogd als blah blah blah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 16:51:
ik zie dus nergens staan deelnemen aan deze actie :(
ook al heb ik ingelogd want bovin in staat ingelogd als blah blah blah
helemaal onderin bij het informatie tabblad van de actie
gebruik je ook Iexplorer ?
met opera kom ik soms ook wat vage dingetjes tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

temp gewist reboot gedaan en toend deed hij het wel.. lekker vaag..
maar dan heb ik nog 1 vraagje...
ik heb 186 leds en 2 litecubes kan dat ook in een envelope of moet dat in een pakketje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 16:56:
temp gewist reboot gedaan en toend deed hij het wel.. lekker vaag..
maar dan heb ik nog 1 vraagje...
ik heb 186 leds en 2 litecubes kan dat ook in een envelope of moet dat in een pakketje
litecubes passen niet in een envelop, dus zal zowiezo in pakje moeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spacy_ schreef op 15 oktober 2002 @ 16:52:
[...]

helemaal onderin bij het informatie tabblad van de actie
gebruik je ook Iexplorer ?
met opera kom ik soms ook wat vage dingetjes tegen
ik heb IE maar toen ik de eerste keer op laupro kwam had ik meteen al een error dies blijkbaar in mijn temp inet geplaatst en heb ik deze blijkbaar gehouden maar dies nu gelukkig weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spacy_ schreef op 15 oktober 2002 @ 16:57:
[...]

litecubes passen niet in een envelop, dus zal zowiezo in pakje moeten
ok bedankt dan zal ik me bestelling even versturen

morgen ga ik het geld ophalen bij een klasgenootje van me wat met mij mee wou bestellen dus dan kan ik morgen het geld overmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 13:14
Ok ik heb inmiddels het geld op de bus gedaan, hoop dat ik de bevestiging nog meekrijg voor donderdagavond zodat ik zeker weet dat mijn betaling is aangekomen.

[ Voor 0% gewijzigd door twit op 15-10-2002 17:03 . Reden: Post 100!!!! ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spacy_ schreef op 15 oktober 2002 @ 14:39:
Ik moet een php html->mailtext code parser zien te maken voor die betalingen,
zodat de bevestigingsmailtjes wat makkelijker gaan >:)
jij msn mij ;)
mijnmooienickname @ mijnhomepageziehethuisje dot com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 17:16:
[...]

jij msn mij ;)
mijnmooienickname @ mijnhomepageziehethuisje dot com
hoezo heb jij dat al dan ? of is dat peuleschil voor jouw?

volgens mij moeten de handelingen die ik nu doe nog net wat ingekort kunnen worden.

(eudora: )nieuw mailtje
plakken van titel, cc adres van pixxa, en body van de mail
(dan van de rabobank site kopieren naar de mail toe:)
betalingsinfo en bedrag
(uit de betalinsinfo) het email adres zoeken en als zendadres boven in plakken
(dit laatste zal helaas handmatig moeten gaan gezien sommige beschrijvingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Zo, heb ook maar ff betaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Bij de specs van de led's staat dat rood, geel en oranje op 2,1 V aangesloten moeten worden. Wat ik gek vind, is ik in mijn pc-kast gewone groene en rode (niet-heldere) standaardled's heb zitten, die 4,7 V krijgen. :? Ik heb het gemeten; er staat 4,7 op de power led en hdd led headers op mijn mobo. Ik heb zelfs oeroude rechthoekige ledjes uit een oude AT-kast waar een 286 in zat gehaald en die brandden normaal op 4,7 V. Niet te fel. Pas bij 5V gaan ze te fel branden (groen, geel en zelfs rood gaan fel geel branden). Die rode brandde bij mij door, omdat ik de potmeter te laag had ingesteld.

Het is niet echt een probleem, want er kan gewoon een weerstandje tussen de rode, gele en oranje led's, maar ik vind het toch vreemd dat elke led die ik geprobeerd heb het gewoon normaal doet op 4,7 V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
spacy_ schreef op 15 oktober 2002 @ 16:10:
[...]

misschien dat we die grens nog halen,
ik zal dat pas veranderen al we er ook werkelijk overheen gaan,
als mensen dan al betaald hebben en is een flink verschil dan zullen we dat terugboeken.
Is het niet makkelijker om de mensen extra ledjes te geven dat terug boeken lijkt me vrij onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eskimootje schreef op 15 oktober 2002 @ 17:34:
[...]

Is het niet makkelijker om de mensen extra ledjes te geven dat terug boeken lijkt me vrij onmogelijk.
ik zou gewoon nix terug boeken
misschien alleen bij mensen die 50 + blauwe ledjes hebben besteld

en dan mensen die hier een probleem van maken die kan je altijd geld
(of ledjes) terug geven.

ze wilden toch voor het oude bedrag die ledjes hebbe
dat er nu misschien extra korting komt is een extratje

en ik denk dat niemand dit erg vind en het ziet als een extra fooitje

of spreek ik nu alleen voor mezelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-03 16:26
Thermo man schreef op 15 oktober 2002 @ 17:33:
Bij de specs van de led's staat dat rood, geel en oranje op 2,1 V aangesloten moeten worden. Wat ik gek vind, is ik in mijn pc-kast gewone groene en rode (niet-heldere) standaardled's heb zitten, die 4,7 V krijgen. :? Ik heb het gemeten; er staat 4,7 op de power led en hdd led headers op mijn mobo. Ik heb zelfs oeroude rechthoekige ledjes uit een oude AT-kast waar een 286 in zat gehaald en die brandden normaal op 4,7 V. Niet te fel. Pas bij 5V gaan ze te fel branden (groen, geel en zelfs rood gaan fel geel branden). Die rode brandde bij mij door, omdat ik de potmeter te laag had ingesteld.

Het is niet echt een probleem, want er kan gewoon een weerstandje tussen de rode, gele en oranje led's, maar ik vind het toch vreemd dat elke led die ik geprobeerd heb het gewoon normaal doet op 4,7 V.
Je meet zeker onbelast? (Je haalt het LEDje eraf en meet de spanning?)

Als je dit doet is het logisch dat je 4,7V (5V - 0,3V (Vce?)) meet. Je moet de stroom meten door het LEDje of belast met de LED de spanning meten...

Anders heb je LEDjes met ingebouwde voorschakelweerstandjes en dat lijkt me niet logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 17:43:
[...]

ik zou gewoon nix terug boeken
misschien alleen bij mensen die 50 + blauwe ledjes hebben besteld

en dan mensen die hier een probleem van maken die kan je altijd geld
(of ledjes) terug geven.

ze wilden toch voor het oude bedrag die ledjes hebbe
dat er nu misschien extra korting komt is een extratje

en ik denk dat niemand dit erg vind en het ziet als een extra fooitje

of spreek ik nu alleen voor mezelf?
Je mag geen winst maken met de inkoopactie dus als iets goedkoper wordt moet er iets tegen over staan. Als mensen 1 Euro fooi willen geven is dat mooi voor jullie maar betekend niet dat je er nog 1 mag nemen. Anders wordt het een beetje en en, dat hoeft van mij ook niet. Ik wil alles waar ik voor betaal en de fooi is als een extraatje en staat geheel apart hiervan.

Korte samenvatting: 1. Jullie krijgen fooi. 2. De extra korting mogen jullie NIET houden. (* Eskimootje blijft een Nederlander :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Eskimootje schreef op 15 oktober 2002 @ 18:22:
[...]

Je mag geen winst maken met de inkoopactie dus als iets goedkoper wordt moet er iets tegen over staan. Als mensen 1 Euro fooi willen geven is dat mooi voor jullie maar betekend niet dat je er nog 1 mag nemen. Anders wordt het een beetje en en, dat hoeft van mij ook niet. Ik wil alles waar ik voor betaal en de fooi is als een extraatje en staat geheel apart hiervan.

Korte samenvatting: 1. Jullie krijgen fooi. 2. De extra korting mogen jullie NIET houden. (* Eskimootje blijft een Nederlander :P)
dat weten wij, dat is idd de (ongeschreven) regel van de inkoopacties via Tweakers
daarom vertelde ik ook van eventueel terugboeken ofzo als optie, mocht er voor iets te veel betaald zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:12

PoweRoy

funky!

zijn die tireflies trouwens legaal voor op de fiets :?

op laupro staat illigaal voor de auto :/

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
spacy_ schreef op 15 oktober 2002 @ 18:40:
[...]

dat weten wij, dat is idd de (ongeschreven) regel van de inkoopacties via Tweakers
daarom vertelde ik ook van eventueel terugboeken ofzo als optie, mocht er voor iets te veel betaald zijn.
Doe maar gewoon extra ledjes dat is veel makkelijker voor jullie (4 ledjes tellen ofzo is 3 sec werk een overschrijving een minuutje of 2 a 3. En dat maal 300 ofzo. Maar goed het is jullie beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
PoweRoy schreef op 15 oktober 2002 @ 18:47:
zijn die tireflies trouwens legaal voor op de fiets :?

op laupro staat illigaal voor de auto :/
Op je fiets mag je ook geen blauwe verlichting voeren. (Geel/wit voor, rood achter zijkant volgens mijn geel/oranje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:12

PoweRoy

funky!

Eskimootje schreef op 15 oktober 2002 @ 18:49:
[...]

Op je fiets mag je ook geen blauwe verlichting voeren. (Geel/wit voor, rood achter zijkant volgens mijn geel/oranje)
;(

wilde ermee kranten bezorge })

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

PoweRoy schreef op 15 oktober 2002 @ 18:50:
[...]

;(

de meeste kranten zijn toch 's ochtends ?
welke mensen zijn dan al wakker ?

en gewoon doen hoor,
volgens mij vinden de juten het opzich al heel wat als ze verlichting op een (kranten)fiets zien zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
PoweRoy schreef op 15 oktober 2002 @ 18:50:
[...]

;(

Ik denk dat je er geen problemen mee krijgt hoor. De politie zal het wel heel apart vinden maar ik vermoed dat ze hoogstens zullen zeggen dat het niet mag en of je het er af wil halen. Ze hebben namelijk geen idee hoeveel het verkeerd belichten van de zijkant van je fiets voor boete is. Ik zou het gewoon doen. Op een auto is iets anders dat teld alles wat zwaarder. Misschien dat je de oranje versie anders kan proberen niet zo mooi maar wel geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Laatst online: 15-09 20:42
Eskimootje schreef op 15 oktober 2002 @ 18:57:
[...]

Ik denk dat je er geen problemen mee krijgt hoor. De politie zal het wel heel apart vinden maar ik vermoed dat ze hoogstens zullen zeggen dat het niet mag en of je het er af wil halen. Ze hebben namelijk geen idee hoeveel het verkeerd belichten van de zijkant van je fiets voor boete is. Ik zou het gewoon doen. Op een auto is iets anders dat teld alles wat zwaarder. Misschien dat je de oranje versie anders kan proberen niet zo mooi maar wel geinig.
Zou je een keer verlicht zijn, zou het nog niet goed zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JO, hey als de 10.000 berijkt word (blauw) word het dan nog goed koper if this is the case i want to order more :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aequitas
  • Laatst online: 15-09 09:32
wrom bestel je er nu al niet meer, dan komen we eerder bij de 10k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog net ff 50 ledjes besteld in verschillende kleurtjes die ik nog niet had besteld.
kwam mooi op 29 euro, krijgen jullie van me een euro voor het inpakken, en 50 cent voor laupro (ben ik niet gul :D)
betaling op de bus gedaan.
ben blij!

kweet bij god niet wat ik er allemaal mee ga doen maar dat zien we later wel, suc6 met inpakken lol, respect.
btw: ik kreeg mn mail adres niet goed op de overschrijvings kaart, maar meestal doen ze er een copietje bij, dus dat zal wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 19:00:
JO, hey als de 10.000 berijkt word (blauw) word het dan nog goed koper if this is the case i want to order more :9~
Jo dude m8ie kewl etc...

Ze worden dan .23 Eurocent het stuk. Dus verdubbel je ledjes maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'(
rood is weer onder de 25

got = weer back!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
oeps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 50 blauwe ledjes besteld, als je de 10.000 haalt mag je van mij de korting houden, ga d'r maar aan, 10000 ledjes tellen. _/-\o_
Verder ben ik erg benieuwd naar die hinkel-twinkel, lijkt mij erg leuk voor sinterklaas.
Geld is (schriftelijk) overgemaakt :D dus vee.l succes bij de bestelling en anders prettige vakantie }) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 19:09

LauPro

Prof Mierenneuke®

Woei, zelfs ik heb een bestelling geplaatst ;)
offtopic:
hmm die url moet ik nog ff aanpassen ivm de load

Nog even een bericht aan de organisatoren: Mail mij als er dingen beter kunnen, ik wil het systeem zo optimaal mogelijk laten werken dus alle support is welkom! (Geldt natuurlijk ook voor de deelnemers)

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaser
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 20:31

chaser

Wat is dat nou?
Die hinkel twinkel

Want alle plaatjes die hier geplaatst zijn van datgene zijn waarschijnlijk onbereikbaar door het "verkeer"

Specs (Hinkel Twinkel):

Het is gemaakt van geblazen kunststof, dus plastic met een vulmiddel een stuur van zo'n grote skelter.

Resumé: het is niet scherp en er treed 100% geen irritatie op. Dit soort zaken vallen binnen de verantwoordelijkheid van de leverancier en die heeft wel 30 verschillende ringen getest.

Alles is zeer degelijk gemaakt en kinderziektes vrij. Is zeker bestand tegen het gewicht van een kind of een botsing.

lengte: 68 cm

Kijk ik kan wel wat verzinnen maar zolang niemand verteld wat dit is blijft het gokken voor mij

I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Plaatjes van de hinkel twinkel mochten niet omdat het product nog niet officieel gelanceerd is (* Eskimootje heeft ze al wel gezien :9 :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 10-09 10:37
hahah hey laupro :P, jup ik heb nog wel een aantal ideeen voor je :P

enne .. jij ziet jezelf zeker al rijk code´ :P
chaser schreef op 15 oktober 2002 @ 22:09:
Wat is dat nou?
Die hinkel twinkel

Want alle plaatjes die hier geplaatst zijn van datgene zijn waarschijnlijk onbereikbaar door het "verkeer"

Specs (Hinkel Twinkel):

Het is gemaakt van geblazen kunststof, dus plastic met een vulmiddel een stuur van zo'n grote skelter.

Resumé: het is niet scherp en er treed 100% geen irritatie op. Dit soort zaken vallen binnen de verantwoordelijkheid van de leverancier en die heeft wel 30 verschillende ringen getest.

Alles is zeer degelijk gemaakt en kinderziektes vrij. Is zeker bestand tegen het gewicht van een kind of een botsing.

lengte: 68 cm

Kijk ik kan wel wat verzinnen maar zolang niemand verteld wat dit is blijft het gokken voor mij
Afbeeldingslocatie: http://www.nwonation.com/ht.jpg

de Hinkel de Twinkel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
dubbel

[ Voor 0% gewijzigd door Tristan op 15-10-2002 22:13 . Reden: samenvatte in 1 post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
3dubble post :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Laatst online: 15-09 20:42
Ja, en nu even MSN emoticons vervangen door GoT smilies :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaser
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 20:31

chaser

edit:typte te langzaam

I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
chaser schreef op 15 oktober 2002 @ 22:18:
maar wat is het dan?
Ik ga echt niet iets van 12,50 kopen voor mijn neefje en nichtje als ik niet weet wat het is voor speelgoed

het was toch speelgoed?
je kent het hinkel de twinkel van vroeger?

met een touw ofzo aan de enkel en aan de andere kant een voorwerp (bal?) ... en dan rond zwaaien en hinkelen.... nu is dit hetzelfde idee maar dan zitten er ledjes in .. dus als hij ronddraaid zie je een ronde streep van ledjes (door de snelheid)

je kan hem ook overdag gebruiken omdat de ledjes FEL genoeg zijn :P

snappie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
STATUS!!!!:

Ik heb er maar een eind aangemaakt BLAUW 5 MM staat nu op : 10011

Dat is dus over de 10k !!!!!!! ze zijn nu 23cent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Laatst online: 16-09 07:30

Kr3Kr

Melpomene

woowww!
het is toch de bedoeling dat ik nu het geld ga overmaken?

over 1 uur, dan :P

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Kr3Kr schreef op 15 oktober 2002 @ 22:57:
woowww!
het is toch de bedoeling dat ik nu het geld ga overmaken?

over 1 uur, dan :P
nee, liever na de 16e (nog 1 dag dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Piksa schreef op 15 oktober 2002 @ 22:49:
STATUS!!!!:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
  • Laatst online: 07-09 13:37
Piksa schreef op 15 oktober 2002 @ 22:49:
STATUS!!!!:

Hmmm, dat is dus 10011 keer 2 cent is al 200 euro ? wat gaat daarmee gebeuren ? Misschien is het al gezegd maar ik heb net ff geen zin om vlak voor bedtijd ( ja ik weet het braaf he), ff het topic door te spitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Laatst online: 22-01-2023
ik heb nog ff 40 leds bij besteld

20 blauw
10 geel
10 oranje

alle 5 mm

spacy_ je hebt een meeltje ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleeping_hollow
  • Niet online

sleeping_hollow

We want your soul.

ehm fleppuhstein: volgens mij kosten ze nu dus 2 cent minder, en hoef jij dus minder te betalen. Het is dus niet zo dat picsa en spacy dit in eigen zak hoi steken.

Ik wou nog wel even weten of we voor die oranje TireFly's ook 500 moeten halen, of dat ze altijd worden besteld, is dit niet zo dan moet ik mijn bestelling nog een beetje veranderen.

You are free to do as we tell you to

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
je kan je bestelling nog veranderen de komenende dagen aangezien wij overmorgen gaan overleggen met de leverancier ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou lekker weer wil ik een zootje van die leds bestellen kan ik me niet registreren bij laura pro heb alles al 3 keer ingevuld met 3 verschillende email adressen maar krijg geen bevestiging binnen ik baal weer als een stekker :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
  • Laatst online: 17-04 17:33
ik heb er ook nog een paar bijbesteld.. heb weer een mod project in aanbouw :)

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
  • Laatst online: 07-09 13:37
sleeping_hollow schreef op 15 oktober 2002 @ 23:14:
ehm fleppuhstein: volgens mij kosten ze nu dus 2 cent minder, en hoef jij dus minder te betalen. Het is dus niet zo dat picsa en spacy dit in eigen zak hoi steken.

Ik wou nog wel even weten of we voor die oranje TireFly's ook 500 moeten halen, of dat ze altijd worden besteld, is dit niet zo dan moet ik mijn bestelling nog een beetje veranderen.
Heb al betaald namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 12:56

Sharad R

lurking is an art

Ff een vraagje over de batterij...(ja ik weet het, deze vraag is al 5870976 keer egsteld (en beantwoord)) maar kon het antwoord zo 1-2-3- nietberug vinden...

Is het nou wel of niet een CR 2032 lithium batterij??!?..

The more I learn, the less I know, I just realised

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:09
zow, kheb er weer wat bijgepleurd, wordt de prijs van de 5mm blauw nog aangepast op de site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Laatst online: 17-09 17:48

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

fleppuhstein schreef op 15 oktober 2002 @ 23:02:
[...]

Hmmm, dat is dus 10011 keer 2 cent is al 200 euro ? wat gaat daarmee gebeuren ? Misschien is het al gezegd maar ik heb net ff geen zin om vlak voor bedtijd ( ja ik weet het braaf he), ff het topic door te spitten.
Was er niet sprake dat je dan gewoon voor 't openstaande bedrag extra ledjes kreeg?

't staat ergens maar dit topic is inmiddels zo lang... misschien wel handig om op de laupro page neer te zetten?

Ik heb wel trek in gratis leds namelijk ;)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

uhm 10k grens bereikt blauwe leds ? :P
ik was ff bij iemand z'n computer virusvrij proberen te maken,
maar zal direct ff kijken op laupro, ren evnetueel aanpassen,
voor de reeds betaalden zoeken we een oplossing natuurlijk ;)

pixxa zou je de hinkel twinkel foto kunnen verwijderen?
als ze meer info willen kunnen ze contact opnemen met mij of jouw
rolandj@home.nl, of pixxa@xtreme-gaming.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Ik heb de prijs van de 5mm blauw aangepast naar 23 cent!!!

de mensen die reeds betaald hebben zullen we het teveel betaalde bedrag terustorten of in blauwe ledjes uitbetalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
* Eskimootje besteld dan nog wat meer ledjes :P.
Neej ik heb al genoeg ;) ik ga is ff mn tellertje updaten

EDIT: http://keen.dynu.com/databasefiles/designmode/duizenden.php zo helemaal up2date * Eskimootje is zo blij dat hij ze niet hoeft te tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

spacy_ schreef op 16 oktober 2002 @ 00:24:
Ik heb de prijs van de 5mm blauw aangepast naar 23 cent!!!

de mensen die reeds betaald hebben zullen we het teveel betaalde bedrag terustorten of in blauwe ledjes uitbetalen :P
hoe geven we dat aan?

* zwahiel wil natuurlijk gratis ledjes? moet er een poll of zow komen?

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
zwahiel schreef op 16 oktober 2002 @ 00:41:
[...]

hoe geven we dat aan?

* Eskimootje wil ook gratis ledjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

zwahiel schreef op 16 oktober 2002 @ 00:41:
[...]
hoe geven we dat aan?
de mensen waravan ik zie dat ze meer hebben betaald dat wat er op laupro staat zullen hiervan een mailtje ontvangen,

iedereen die vanaf nu betaald en daarbij het totaal bedrag op laupro gebruikt heeft hier dus geen last van omdat laupro al met de 23 cent per 5mm blauwe led rekent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:09
weer wat erbij gegooid, damn ik blijf bezig :P

[ Voor 0% gewijzigd door OverSoft op 16-10-2002 02:14 . Reden: /me must watch what he's typed before posting :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:38

Quintus

Eg wel! Dus....

Wanneer kunnen we de leds thuis gaan verwachten? half november?

ff ruim nemen.

nu 16 oktober
2 weken betaaltijd
1/2 week levertijd
2 weken inpaktijd
1/2 week zendtijd

maandag 25 november?

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spacy_ werkt je IA mailer goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

spacy_ schreef op 16 oktober 2002 @ 00:45:
[...]

de mensen waravan ik zie dat ze meer hebben betaald dat wat er op laupro staat zullen hiervan een mailtje ontvangen,

iedereen die vanaf nu betaald en daarbij het totaal bedrag op laupro gebruikt heeft hier dus geen last van omdat laupro al met de 23 cent per 5mm blauwe led rekent
* zwahiel ziet geen mail...

Had gisteren 't geld al overgemaakt via Girotel moet je vandaag hebben ;) is bij mij al afgeschreven... gistermiddag is de overschrijving gedaan met de oude prijs... dus...

* zwahiel kijkt vandaag uit naar een mail... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 07:41:
spacy_ werkt je IA mailer goed?
Ik bedoelde iegenlijk wat anders,
hij werkt wel, maar op deze manier werkt meeudora net zo snel, en dan weet ik tenminste ook welke mails ik weg heb gestuurd,
wel beter voor de boekhouding, ;)

ik hou het toch eerst maar op eudora
maar bedankt voor het maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

zwahiel schreef op 16 oktober 2002 @ 09:36:
[...]

* zwahiel ziet geen mail...

Had gisteren 't geld al overgemaakt via Girotel moet je vandaag hebben ;) is bij mij al afgeschreven... gistermiddag is de overschrijving gedaan met de oude prijs... dus...

* zwahiel kijkt vandaag uit naar een mail... ;)
hier wou ik dus even mee wachtten tot die betalingen binnen zijn van voor de 23 cent, en dan in 1x de hele groep mailen, het kand dus wel een paar dagen duren voordat je hiervan een mailtje ontvangt.
Quintus schreef op 16 oktober 2002 @ 03:29:
Wanneer kunnen we de leds thuis gaan verwachten? half november?

ff ruim nemen.

nu 16 oktober
2 weken betaaltijd
1/2 week levertijd
2 weken inpaktijd
1/2 week zendtijd

maandag 25 november?
Je neemt het ruim idd, we willen het zelfs sneller proberen >:) qua lever-, inpak- en zendtijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geld is net overgemaakt; ik zie alleen dat ik een foutje heb gemaakt |:(
Ik heb als aanmeldings ID 702 ingevuld dit moet dus 2139 zijn. Ik hoop niet dat dit voor veel problemen gaat zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 11:24:
Geld is net overgemaakt; ik zie alleen dat ik een foutje heb gemaakt |:(
Ik heb als aanmeldings ID 702 ingevuld dit moet dus 2139 zijn. Ik hoop niet dat dit voor veel problemen gaat zorgen!
als jouw nick en postcode er ook tussen staan dan vinden we het wel terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Betaling net op de bus gedaan, bedrag is naar boven afgerond :)

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog effe met betalen :P vanavond, at the stroke of midnight... heheh Internet bankieren roelt de pan uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 13:05:
Ik wacht nog effe met betalen :P vanavond, at the stroke of midnight... heheh Internet bankieren roelt de pan uit :D
Ik zou niet weten hoe ik dit had kunnen doen zonder laupro, en internetbankieren :)
ik ben echt blij met beide!

Rabobank en Laurens _/-\o_ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spacy_ schreef op 16 oktober 2002 @ 13:08:
[...]

Ik zou niet weten hoe ik dit had kunnen doen zonder laupro, en internetbankieren :)
ik ben echt blij met beide!

Rabobank en Laurens _/-\o_ !
Zeker, vind het ook een dik applaus waard voor LauPro!! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
zooow, ik heb zonet mn bestelling afgemaakt *)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[leesmodes-laupro]Specs updated!(LED's):
...
Note: de preciese puntjes op de "i" volgen nog (de stroomwaarde is nog niet helemaal zeker)[/leesmodus-laupro]

Is hier al meer overbekend ??? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 14:05:
[leesmodes-laupro]Specs updated!(LED's):
...
Note: de preciese puntjes op de "i" volgen nog (de stroomwaarde is nog niet helemaal zeker)[/leesmodus-laupro]

Is hier al meer overbekend ??? :X
Nee ik verwacht deze gevens ook niet meer op tijd te krijgen,
mijn advies is wel de blauw groen en wit op een hogere weerstand te gooien,
gezien deze vanzichzelf errug fel zijn (ja dus ook al bij lage stroomwaarden)!

als je van 15ma uitgaat en de spanningen die daar staan zit je iig altijd safe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
hebben die blauwe nou 4,5 Volt nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Xavier schreef op 16 oktober 2002 @ 14:15:
hebben die blauwe nou 4,5 Volt nodig?
ik zal es kijken of ik ze met minder ok kan laten branden

met 3x GP accu branden ze nog steeds fel,
met 2x niet meer fel maar nog wel een beetje,
de groene led heeft minder problemen met minder spanning,
de witte heb ik al doorgestuurd naar pixxa ik hoop dat die dat dan kan testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 13:38

Demo

Probleemschietende Tovenaar

LauPro + INternetbankieren + fanatieke Tweakers die een IA opzetten = weinig geld op de bank :X
Maar wel lekker veel CM-spulletjes >:)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
* Eskimootje gaat vanavond om 12 uur zijn geld overtweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm de 1e november krijg ik weer zakgeld >:) >:) >:) >:)
nu helaas nog 0 euro :*) :*) :*)
dus 1 november kun je het geld van mij verwachten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

<-- gaat effe lekker naar de zuidlaarder markt vandaag,
dus jullie zullen effe geduld moeten hebben met antwoord emails ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Eskimootje schreef op 16 oktober 2002 @ 14:28:
* Eskimootje gaat vanavond om 12 uur zijn geld overtweaken.
* Tsunami gaat zijn geld binnenkort ff overclocken :P (o nee, overclocken is meer, en mijn saldo wordt juist minder :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 15:00:
hm de 1e november krijg ik weer zakgeld >:) >:) >:) >:)
nu helaas nog 0 euro :*) :*) :*)
dus 1 november kun je het geld van mij verwachten >:)
ehm, er worden alleen tot 31 okt betalingen geaccepteerd, als ik via de "regeltjes" denk dan val je buiten de boot. Probeer toch aan dat geld te komen want spacy of piksa zullen dat bedrag denk ik neit voor je voorschieten, en dan hou de de ia op an dan duurt het langer van ons en dan krijg je de knokploeg op bezoek >:) dus overmaken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 15:15:
[...]

ehm, er worden alleen tot 31 okt betalingen geaccepteerd, als ik via de "regeltjes" denk dan val je buiten de boot. Probeer toch aan dat geld te komen want spacy of piksa zullen dat bedrag denk ik neit voor je voorschieten, en dan hou de de ia op an dan duurt het langer van ons en dan krijg je de knokploeg op bezoek >:) dus overmaken!!
sorry mensen voor deze verschrikkelijke vertoning 8)7 8)7 (vetraging :( :( :( )

Ik zal wel effe wat van een vriend van me lenen, aangezien deze bij mij heeft besteld :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleeping_hollow
  • Niet online

sleeping_hollow

We want your soul.

Moeten van die oranje TireFly's nou ook 500 gehaald worden, of worden ze zoiezo besteld???

/me Sleeping_hollow heeft al 38 blauwe TireFly's besteld >:) >:) >:)

You are free to do as we tell you to

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.