[IA] LEDS 3 & 5 mm helder div. kleuren * Afhandeling *

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.546 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01-2023
STATUSMAIL #3 gisternacht verzonden
die helaas weer eens niet bij alle hotmailers is gearriveerd:

Hallo Allemaal!

de laatste besteldatum van de actie was 16 oktober 2002,
nu is het dus tijd voor de betalingen, (sommigen van jullie hebben reeds betaald)
tot de 31e oktober hebben de Nederlanders de tijd om het op onderstaande (een heel eind verderop in dit mailtje) rekening te laten arriveren

de Belgen zullen wat sneller moeten zijn en hebben tot de 25e de tijd om het op onderstaande rekening te laten arriveren
omdat vanaf die rekening het bedrag nog naar de Nederlandse actierekening overgeboekt moet worden

Bij een betaling die te laat arriveerd is er zeer grote kans dat je niet meer mee doet!!

mocht je de actie op laupro niet meer terug kunnen vinden:
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=124
de actie is nu te vinden bij "Frontpage" en dan tabblad "Aflopend"

maar effe wat anders:

Jullie hebben flink wat weten te bestellen in 10 dagen tijd,

de totale omzet van de actie is over de 15.000,- euro (wie had dit verwacht ??)
het aantal bestelde producten is over de 48.000 stuks (tja met goedkope ledjes gaat dat dus snel, maar dit is heel veel!)
er zijn 406 deelnemers (waarvan er maar 8 met een lege winkelwagen)

De leverancier (GlobalGimmicks) was verbaasd van de grote deelname!

Bij dit soort grote orders is het standaard dat we een gedeelte aanbetaling moeten doen
in dit geval kan de organisatie daar pas voor zorgen zodra een deel van de betalingen binnen zijn,
hoe sneller jullie dus betalen hoe sneller wij dit kunnen laten verlopen!
en bij het afhalen van de bestelling betalen we het restant.

Wees blij dat onze leverancier tijdens de bestelperiode goed GoT en laupro in de gaten heeft gehouden,
en dus al rekening heeft gehouden met een bepaalde afname

ook heeft GlobalGimmicks ons laten weten dat:
alle gewone ledjes doorgaan, ja ook geel en oranje 3 mm
ook beide kleuren TireFly's gaan door, ja dus ook de oranje TireFly
de batterijtjes gaan door
de Hinkel Twinkel gaat ook door
de bijna of minstens 24 per kleur bestelde LiteCubes gaan ook door

van sommige kleuren Litecubes en het schroefledje heb ik helaas geen exacte info,
maar sommige aantallen zijn hierbij echt te laag om serieus genomen te worden.

voor de producten die je wel betaald hebt maar niet door zullen gaan,
zal je t.z.t. een mail ontvangen en het eventueel teveel betaalde krijg je terug gestort!

over het blauwe ledje 5mm verschil wat 1 dag geleden 23 cent werd ipv 25 cent vanwege de 10k+ afname,
wordt over gemaild, indien je hierdoor iets teveel betaald mocht hebben,
voor de mensen die nog moeten betalen is dit niet van toepassing,
want laupro past bij prijsverandering, direct alle totalen aan.

Ook zijn we blij dat jullie het gebruiks gemak van laupro.nl/ia weten te waarderen met donaties,
na afronden van de actie zullen we dit gereserveerde bedrag overmaken aan de programmeur van Laupro.nl
zonder laupro gaan dit soort acties stukken moeilijker, en we gaan het de komende dagen nog flink nodig hebben.

We hopen dat bij soepel verloop van de betalingen/levering/inpakken en verzendingen, je de LEDs en andere producten voor half november in huis zult hebben
maar we vragen begrip als dit om 1 of andere reden niet zo soepel mocht lopen,
natuurlijk houden we jullie op de hoogte waarom er vertraging ergens kan ontstaan

Betalingsinfo: (mocht je reeds betaald hebben dan is dit natuurlijk niet meer van toepassing)

(voor Belgen kijk een paar regels lager)

voor Nederand:
Hier is een appart actie rekeningnummer voor: (dat houd de actie en prive gelukkig gescheiden)

Rabobankrekening: 3828.53.601, tnv R.K. Janssen, IJselstraat 54, 9406 TV Assen
maak het bedrag over met ongeveer als vermelding, ik neem me eigen gegevens even als voorbeeld:
"IA, id:1348, 9406tv54,
spacy, rolandj@home.nl"

-IA=tekst "IA" is genoeg om te zien dat het een betaling betreft, (is makkelijk zoeken)
-id=is je laupro aanmeldings-id nummer (zie tabblad persoonlijk)
-postcode/huisnummer combinatie, je eigen graag
-gebruike nickname op laupro
-geldig email adres
Het kan zijn dat niet alles past, in dat geval vinden we je laupro id of nick en je email het belangrijkste
Deze info scheelt voor ons het uitzoeken van wie nu een bepaalde betaling is
Je moet het overgemaakt hebben voor de 31e oktober!!
stuur na de betaling ons een emailtje met wel rekeningnummer je gebruikt hebt en dat een overmaking onderweg is, je ontvangt zowiezo een bevetigingsemail als je geld is aangekomen.

In geval van girofoon, storting bij een rabobank stortcomputer of iets anders waarbij we niet direct aan de omschrijving kunnen gaan zien van wie het is,vertel ons dan duidelijk in je email, hoe jouw bedrag te herkennen, datum, bedrag, en de manier waarop je bedrag heb gestort.

Je mag ook je geld op sturen naar mij of pixxa,
mail ons hier even over, Geld per post is op eigen risico!! vermeld zowiezo bij het opsturen aan de achterkant altijd je afzender postcode/huisnummer, en zorg dat het op geen enkele manier zichtbaar of voelbaar is dat er geld in de envelop zit! we raden je dus aan je bestelling en betaling af te ronden met eenheden van 5 euro.

Je kunt ook je geld langsbrengen in Assen of Rotterdam,
mail even wanneer je komt en voor het adres natuurlijk!

verander na je betaling je status op je "persoonlijk" tabblad op laupro.

voor de Belgen:
Het rekening nr voor geld op over te maken (enkel voor de Belgen)

001 - 3852026 - 38 (Fortis bank)
Klinkhammer Sven
Soerveldweg 26, 3650 Dilsen - Stokkem

Vermeld aub je: laupro ID
(zie tabblad "persoonlijk")
je nick op laupro
je e-mail

Dit bedrag voor 25 oktober overmaken op dit rekening nummer.
Aangezien ik niet weet hoe lang het gat duren eer dat het bedrag op de rekening van pixxa en spacey komt neem ik 25 oktober als uiterlijke datum voor het ontvangen van de betalingen voor de Belgische deelnemers van deze IA.

Ceekay zorgt dat je geld bij spacy of pixxa arriveert, en houdt ons op de hoogte of jouw geld al bij hem binnen is.
Ceekay alvast bedankt hiervoor!

mochten we iets foutief aantreffen bij je verzendopties, dan stellen we je via mail hiervan op de hoogte en zullen we naar een oplossing op zoek gaan.

Enveloppen en eventueel ook kleinere pakjes voor België zullen door Youk uit Rotterdam opgehaald worden, en pas in België op de post worden gedaan,
misschien dat Ceekay ook een enkele envelop zal vinden in z'n pakket voor wie bij hem komen afhalen, of via hem verstuurd willen zien
Youk (en Ceekay) alvast bedankt hiervoor!
Grote pakken voor België gaan we verzenden met TPG of NPD (de laatste bleek ook mogelijk zelfs voor de helft van wat de TPG ervoor vraagt)

met vriendelijke groet,
Roland Janssen (spacy)
Tristan van Bokkem (pixxa)

[ Voor 0% gewijzigd door Hexyl op 18-10-2002 11:06 . Reden: ff geupdate ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deel 2 laat de mod's ff de andere sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 16:29:
deel 2 laat de mod's ff de andere sluiten
[rml][ CME] 1000 posts bereikt[/rml]

Tenks Phreak voor het sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi dan kunnen we nu weer verder back on track ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deel 2 :P
komen er btw nog meer producten bij of laten we het hierbij..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 09:27
Hmmm
Animo op PugClub forum is helaas niet zo groot (nog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 14:36
Link
Voor al die mensen die steeds vragen hoe de site van LauPro werkt, wat je moet doen om aan een IA mee te doen staat hier :)

BTW. ik was 1 van de mensen die zat te zeuren om LED's met behuizing (
>:)) echter na het zien van de prijs (3.50 euro) houd ik het toch liever op de "gewone" LED's. Meer dan 3 euro vind ik namelijk wel erg veel voor een behuizing (goed, ziet er wel :9~ uit, en ook nog eens met schroefdraad), tevens moeten er daar ook 1000 of iets dergelijks van worden afgenomen. Denk niet dat dat aantal wordt gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
zelfs op marktplaats.nl is het led virus doorgedrongen

http://www.marktplaats.nl...zoek=&oudei=0&ref=&style=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ditismoeilijk@hotmail.com <ditismoeilijk@hotmail.com> :P ?

wh00t Aantal malen gezien: 169

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMDevil
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 21:26

TMDevil

Blaat

Deel 2 alweer... en dat in 4 dagen.... gaat goed... k was eerst btw 3e... maar denk nu 5e in de hitlijst >:)

n54 power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 16:58:
ditismoeilijk@hotmail.com <ditismoeilijk@hotmail.com> :P ?
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat daar als email adres van diegene :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 17:00:
[...]

Kan toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 17:00:
[...]

dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:03

spacy

+++

Phantom dankje voor het openen van deel 2, update jij de 1st post dan ook ? :)
<-- ga nu lekker bikkelen bij een etentje op het werk, en ziet jullie later wel weer

niet te veel offtopic he zoals in de 1e, anders krijgen we ruzie met de modjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? nu weer ontopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
spacy_ schreef op 09 oktober 2002 @ 17:02:
Phantom dankje voor het openen van deel 2, update jij de 1st post dan ook ? :)
<-- ga nu lekker bikkelen bij een etentje op het werk, en ziet jullie later wel weer

niet te veel offtopic he zoals in de 1e, anders krijgen we ruzie met de modjes.
offcourse als jij me vanaaf ff add op msn hebben we het er nog wel over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
email de desbetreffende persoon /???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phant0m schreef op 09 oktober 2002 @ 17:03:
[...]

email de desbetreffende persoon /???
waarom moet ik hem emailen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 17:04:
[...]

waarom moet ik hem emailen :?
weet ik dat jij doet raar over dat meel adres

* Hexyl mensen nu gaan we weer ontopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:00
Dan weet je wie het is @ GoT.

En vanuf nu geen chatlike conversations meer. Doe dat maar in #led :P ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phant0m schreef op 09 oktober 2002 @ 17:05:
[...]

weet ik dat jij doet raar over dat meel adres

/me mensen nu gaan we weer ontopic
ok... ontopic :) maar toch nog een :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-03 16:26
LET OP MIJN LED-tooltje (V1.0) klopt niet!!! :(

De goede tool is te vinden op http://home.planet.nl/~will1362/Tweakers/LED.zip

Kan dat ook ff op laupro veranderd worden?!? Het zou zonde zijn als er straks LEDs kapotgaan!

Weet je niet of je de goede versie hebt? Kijk naar het gouden ringetje van de weerstand als ie uit twee kleuren bestaat, dan is het de goede tool

KOM OP MENSEN, KOOP OOK GEEL EN ORANJE 5mm, ANDERS HEEFT STRAKS IEDEREEN DEZELFDE CASEMOD!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste offtopic:

hier dan een nieuw topic gestart dat dit huidige topic niet offtopic maakt...dus :P

Off topic gesprekken van de IA LEDS topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjonge jonge mensen, als jullie zo graag willen chatten huur dan een MSN-installateur. Ik vind het nogal lastig dat ik voor IA info door stapels discussies van een paar mensen heen moet ploegen. Bij mijn weten hoort dit een functioneel forum te zijn en geen klefbekken gedoe. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 17:17:
Sjonge jonge mensen, als jullie zo graag willen chatten huur dan een MSN-installateur. Ik vind het nogal lastig dat ik voor IA info door stapels discussies van een paar mensen heen moet ploegen. Bij mijn weten hoort dit een functioneel forum te zijn en geen klefbekken gedoe. :>
I agree:

Die TireFlies lijken me echt super cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt gelijk. ik laat wel een slotje komen voor die andere. maar kunnen de mensen die zouden willen msnnen dan hun msnadres effe posten? mijne is Thadeez@msn.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nog te twijfelen over die tireflies :P heb er 8 besteld , maar ze zijn zo VET!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 17:19:
[...]

je hebt gelijk. ik laat wel een slotje komen voor die andere. maar kunnen de mensen die zouden willen msnnen dan hun msnadres effe posten? mijne is Thadeez@msn.com
En toch door blijven gaan hae, als je nou gewoon kapt. :(
Benadski schreef op 09 oktober 2002 @ 17:12:

KOM OP MENSEN, KOOP OOK GEEL EN ORANJE 5mm, ANDERS HEEFT STRAKS IEDEREEN DEZELFDE CASEMOD!!! :D
Ik zal zometeen nog ff beetje geel en oranje bijbestellen ookal weet ik nog niet wat ik er mee moet. Zulke inkoopacties moeten ze verbieden:P je koopt veel te snel spullen.

_/-\o_ Pixxa _/-\o_ Spacy _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darn, wrong forum topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
bij deze dus mensen ga pls niet meer offtopic dat kan erg storend zijn en als je vragen hebt over weerstandjes e.d doe dat dan in een goed topic (noem het het weerstand topic ivm met de inkoop actie ofzo) en ga daar verder discuseren houdt het hier zoveel mogelijk over de IA, anders krijgen we mod probs hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Mensen, gebruik de Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif knop ook eens wat vaker. Scheelt een hoop extra posts onder elkaar.

Dank u wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay ik ben eruit:

10 groen 2.50
6 blauw 1.50
4 rood 0.80
2 wit 0.60
Verzendkosten 2,00
------------------
totaal: 7,40 euro

Allemaal 5mm.
dit wordt het hoogstwaarschijnlijk, ik schrijf m in op laupro als het 100% zeker is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Laatst online: 10-09 10:37
ppfffff.....ik hou et zo echt niet bij :P wat een leesgedoe allemaal ... lijkt de bijbel wel :)

maar goed ik heb Weerstand prog geedit (thx banadski!)

Voor de rest heb ik een aantal mails gehad die verwerk ik ZSM! (sorry tis druk met school en social life:P) ..

Zijn er nog meer vragen (stel ze effe opnieuw, is voor ons overzichterlijker dan nu 300x terug te lezen. snappie?)

btw, ik moet vanavond wel weg van 18:30 tot laat ... dus vandaag weinig (spam) reacties :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:08
Wat betreft een extratje voor jullie, moet dit door middel van afronden vanwege het non profit beleid van tweakers of is het niet mogelijk om dit in laupro te verwerken? Ik vind het eerlijk gezegd net zo makkelijk als ik dat ook gewoon aan kan geven zodat het bedrag dat jullie krijgen niet afhangt van een dicht in de buurt staand mooi getal.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
eliminator007 schreef op 09 oktober 2002 @ 17:54:
Wat betreft een extratje voor jullie, moet dit door middel van afronden vanwege het non profit beleid van tweakers of is het niet mogelijk om dit in laupro te verwerken? Ik vind het eerlijk gezegd net zo makkelijk als ik dat ook gewoon aan kan geven zodat het bedrag dat jullie krijgen niet afhangt van een dicht in de buurt staand mooi getal.
ik heb gewoon 4 keer afhalen aangevinkt ;) dat is 1 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
Piksa schreef op 09 oktober 2002 @ 17:54:
ppfffff.....ik hou et zo echt niet bij :P wat een leesgedoe allemaal ... lijkt de bijbel wel :)

maar goed ik heb Weerstand prog geedit (thx banadski!)

Voor de rest heb ik een aantal mails gehad die verwerk ik ZSM! (sorry tis druk met school en social life:P) ..

Zijn er nog meer vragen (stel ze effe opnieuw, is voor ons overzichterlijker dan nu 300x terug te lezen. snappie?)

btw, ik moet vanavond wel weg van 18:30 tot laat ... dus vandaag weinig (spam) reacties :P
wat is je msn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
eliminator007 schreef op 09 oktober 2002 @ 17:54:
ik las in het vorige deel dat mensen 'vrijwillige bijdrage laupro' aanvinkte om wat bijdrage aan ons te geven, echter dat was niet voor ons bedoelt maar voor meneer laupro die de site heeft gemaakt ten bate voor zn harde werk:P

Nu weet ik niet zeker of je een optie mag toevoegen voor een vrijwillge bijdrage voor jezelf. Daarom ik ook gezegt hebt rond het maar af ofzo.

Je kan wel 10x afhaal optie aanvinken maar dat komt ook niet helemaal uit als je het niet komt afhalen ... ik zal het es met Phreak en spacy over hebben hoe we dit aanpakken.

ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
mail me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:08
Piksa schreef op 09 oktober 2002 @ 18:03:
[...]

ik las in het vorige deel dat mensen 'vrijwillige bijdrage laupro' aanvinkte om wat bijdrage aan ons te geven, echter dat was niet voor ons bedoelt maar voor meneer laupro die de site heeft gemaakt ten bate voor zn harde werk:P

Nu weet ik niet zeker of je een optie mag toevoegen voor een vrijwillge bijdrage voor jezelf. Daarom ik ook gezegt hebt rond het maar af ofzo.

Je kan wel 10x afhaal optie aanvinken maar dat komt ook niet helemaal uit als je het niet komt afhalen ... ik zal het es met Phreak en spacy over hebben hoe we dit aanpakken.

ok?
Ok ik wou het alleen even duidelijk hebben. Ik kijk wel of de optie nog op laupro verschijnt zo niet dan rond ik het wel af.
offtopic:Kijk je uit dat je wel op tijd komt tis bijna half 7 he :P

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol vandaar al die vaage berichten :? eerst al van me bedrijf die had ook een virus en toen van marktplaats :X gelukkig heb ik norton :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iedereen die blauw heeft besteld zijn bestelling verdubbelt komen we op de 10000 en hebben we de ledjes voor 12 eurocent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is mij dus niet duidelijk hoe het met de verzendmethode zit.
Het aantal enveloppen moet je kiezen naar aantal van je totale bestelling, wij zullen dus in de enveloppen zelf de ledjes nog appart per soort verpakken!
Wat wordt hiermee bedoeld?!?
Dat per soort ledjes die je besteld hebt een envelop moet bestellen?
En voor die tireflies bv dan ook weer een aparte envolop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 18:30:
Als iedereen die blauw heeft besteld zijn bestelling verdubbelt komen we op de 10000 en hebben we de ledjes voor 12 eurocent!
Hoe kom je aan die 12 cent? Heb ik nog nergens gelezen, terwijl ik de hele topics heb meegelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 18:33:
Het is mij dus niet duidelijk hoe het met de verzendmethode zit.

[...]

Wat wordt hiermee bedoeld?!?
Dat per soort ledjes die je besteld hebt een envelop moet bestellen?
En voor die tireflies bv dan ook weer een aparte envolop?
Je neemt per 100 leds een A4 enveloppe of als je erg veel hebt een doosje. Ook als je LIghtCubes hebt, neem je een doosje. De Tireflys passen in een enveloppe, maa natuurlijk gaan er minder tireflys in een enveloppe dan ledjes.

offtopic:
Oeps, ik had beter de Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif-knop gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 18:30:
Als het minimaal aantal gehaald wordt betekent dat alleen maar dat die ledjes dus ook besteld kunnen worden, niks wordt goedkoper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
maar 10000 (4 nullen) is niet het minimum. het gaat PER 1000 (3 nullen)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Syzzer schreef op 09 oktober 2002 @ 18:36:
[...]

Je neemt per 100 leds een A4 enveloppe of als je erg veel hebt een doosje. Ook als je LIghtCubes hebt, neem je een doosje. De Tireflys passen in een enveloppe, maa natuurlijk gaan er minder tireflys in een enveloppe dan ledjes.

offtopic:
Oeps, ik heb beter de [afbeelding]-knop gebruikt
Graag, op deze pagina alleen al zijn er 3 maal 2 post van dezelfde user onder elkaar (vaak 1 min. later gepost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Tering echt goedkoop gewoon!
Ik ahd eerst alleen voor mezelf bestelt. Bijmekaar precies 10 euro.
Toen wou een vriend ook nog wat hebben.
Was het 17 euro
Nu is het dus al 30. Ik kom telkens meer dingen tegen die ik dan ook wel meteen kan mee bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
Xavier schreef op 09 oktober 2002 @ 18:53:
Tering echt goedkoop gewoon!
Ik ahd eerst alleen voor mezelf bestelt. Bijmekaar precies 10 euro.
Toen wou een vriend ook nog wat hebben.
Was het 17 euro
Nu is het dus al 30. Ik kom telkens meer dingen tegen die ik dan ook wel meteen kan mee bestellen.
:D ja ik ken het ik zit al op 48 euro ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OverSoft schreef:

Top 5 kopers: (gerangschikt op bedrag)

1. Oeloe met 861 items (de sicko... ), wat hem kost: € 245,50
2. [JtF]CeeKay met 847 items, wat hem kost: € 240,70
3. TMDevil met 368 items, wat hem kost: € 172,50
4. OverSoft (IT'S ME!) met 497 items, wat mij kost: € 162,00
5. KroontjesPen met 571 items, wat hem kost: € 160,50

Top 5 kopers: (gerangschikt op aantallen)

1. Oeloe met 861 items (de sicko... ), wat hem kost: € 245,50
2. [JtF]CeeKay met 847 items, wat hem kost: € 240,70
5. KroontjesPen met 571 items, wat hem kost: € 160,50
4. OverSoft (IT'S ME!) met 497 items, wat mij kost: € 162,00
3. TMDevil met 368 items, wat hem kost: € 172,50
:Y)
Piksa schreef:

Record : Oeloe met 861 producten ter waarde van € 245,50
WOEI.. :D
[JtF]CeeKay schreef:

Record gebroken, ik heb er meer dan oeloe
917 stuks
Krijg ik ook korting als ik de 1000 stuks haal???
Dahm.. :(

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunkie
  • Laatst online: 23-08 14:58
Op welke datum sluit de inkoopactie?

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Even een vraagje er zou sprake zijn van extra korting als we bijvoorbeeld de 10000 halen hoeveel is die korting dan precies of is dit onzin? Kunnen jullie dit vragen bij 50% ofzo kunnen we iedereen gewoon dubbele aantallen geven voor de helft :P, en dat is nog meer werk voor jullie en dat is waar het uiteindelijk om draait natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Einddatum:
16-10-2002
offtopic:
W00t! 3 posts @ same time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand hier die infomail gehad???
ik heb hem alleen in het eerste deel van dit topic gezien maar niet in me mailbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 19:05:
ik heb hem alleen in het eerste deel van dit topic gezien maar niet in me mailbox
Ik heb de info-mail gehad, en vele anderen ook hoor. Je hebt zeker een hotmail-adres, daar hebben veel mensen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 19:05:
Ja, iedereen heeft (als het goed is) de e-mail gehad. Op een paar mensen na, hun e-mail adres was niet correct. Als je Hotmail gebruikt kijk dan even bij Ongewenste Post, stond hij bij mij namelijk in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleeping_hollow
  • Niet online

sleeping_hollow

We want your soul.

Ik heb in mijn "omgeving" ook nog maar naar TireFly interrese gevraagd, resultaat: 20 TireFly's besteld.

Morgen nog effe doorvragen, en hopen dat het er nog meer worden.

You are free to do as we tell you to

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rave17 schreef op 09 oktober 2002 @ 19:08:
[...]

Ja, iedereen heeft (als het goed is) de e-mail gehad. Op een paar mensen na, hun e-mail adres was niet correct. Als je Hotmail gebruikt kijk dan even bij Ongewenste Post, stond hij bij mij namelijk in :P
oh gevonden ....
fijn dat hotmail voor jou beslist wat ongewenst is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

En de 3mm rode leds hebben het gered!

Alweer 1002 stuks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap niet waarom mensen hier rode/groene/gele leds halen, bij de elektro boer om de hoek zijn die 10 cent per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Zijn die helder? Nee! Zijn deze mooier? Ja. SIM-PEL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 19:19:
ik snap niet waarom mensen hier rode/groene/gele leds halen, bij de elektro boer om de hoek zijn die 10 cent per stuk.
Deze zijn feller :P (toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IA starters: ik vind deze IA echt wel een _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ buiging waard het loopt tot nu toe perfect ondanks het enorme aantal mensen en producten in de bestelling

jullie doen het 1337 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar blijft mijn info mailtje?

Postvak IN 49 (0 nieuw)
Ongewenste post 0 (0 nieuw)

mijn @ccmod.com mail is een redirect(heb ik gedaan zodat ik mailtjes ook op school kan openen, ccmod heeft voldoende pop3's hoor) naar een hotmail adres, nooit problemen mee gehad, dus ik snap niet wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 19:21:
Waar blijft mijn info mailtje?

Postvak IN 49 (0 nieuw)
Ongewenste post 0 (0 nieuw)

mijn @ccmod.com mail is een redirect(heb ik gedaan zodat ik mailtjes ook op school kan openen, ccmod heeft voldoende pop3's hoor) naar een hotmail adres, nooit problemen mee gehad, dus ik snap niet wat het is.
kan gebeuren ik heb hem ook niet maar hij staat op pagina 38 ofzo van het oude topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
Rave17 schreef op 09 oktober 2002 @ 19:20:
[...]

Deze zijn feller :P (toch?)
Veel feller, en die groene zijn nog eens extra diep groen (neon). Die gele zullen wel echt geel zijn, niet die gore geel en groen dus, en oranje extra fel doet het weer goed als achterlicht/3e remlicht met de voetbal :). Kopen dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Benadski schreef op 09 oktober 2002 @ 19:57:
[...]

Veel feller, en die groene zijn nog eens extra diep groen (neon). Die gele zullen wel echt geel zijn, niet die gore geel en groen dus, en oranje extra fel doet het weer goed als achterlicht/3e remlicht met de voetbal :). Kopen dus :D
Dus een geldige reden waarom ze duurder zijn (lees: niet allemaal duurder natuurlijk ;)). Deze LED's zijn gewoon anders dan de meeste lokale electroboeren hebben :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamborghini
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-06-2022
Rave17 schreef op 09 oktober 2002 @ 20:00:
[...]
Deze LED's zijn gewoon anders dan de meeste lokale electroboeren hebben :9~
Dat moeten we nog maar afwachten natuurlijk.
1 ding staat vast, ze zijn feller dan de normale cheapledjes bij je elektroboer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Laatst online: 14-09 15:54

Mad_Demon

de dokter

En weer een beetje meer besteld ;)

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benadski
Ehh, wie weet hoe duur die litecubes zijn bij de Bijenkorf?!? Op de litecubes site staat dat ze bij elke Bijenkorf in het assortiment zitten... Misschien zijn ze daar goedkoper, de Bijenkorf zal wel groot inkopen neem ik aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezzerk
  • Laatst online: 23:14
Benadski schreef op 09 oktober 2002 @ 20:22:
Misschien zijn ze daar goedkoper, de Bijenkorf zal wel groot inkopen neem ik aan...
Dat lijkt me erg sterk, de Bijenkorf is namelijk de duurste winkel in hun "assortiment".

De Bijenkorf heeft duur spul, als het te lang staat geven ze het aan V&D, en als het echt niet verkoopt gaat het door naar de HEMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

ik vind t ook een geniale IA, veel producten, mooie prijsJES, en hoop mensen die meedoen, aleen vind ik t jammer dat die fietsreflectoren er niet bijzitten B) }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodo79
  • Laatst online: 14-09 13:27

dodo79

witte dikke tonnie

'je kan in ieder geval 1 ding zegge, die blauwe leds zijn egt nie duur!
daarom heb ik er ook 100

omdat het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phant0m schreef op 09 oktober 2002 @ 19:41:
[...]

kan gebeuren ik heb hem ook niet maar hij staat op pagina 38 ofzo van het oude topic
umz, ik zie maar 11 pagina's :P
100 posts per pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 20:47:
[...]

umz, ik zie maar 11 pagina's :P
100 posts per pagina
op pagina 30 van het eerste deel van dit topic staat :

de volgende mailing is zojuist verstuurd naar de mail adressen op laupro:

Geachte Klant,

Met deze Statusmail proberen we een aantal dingen uit te leggen en
duidelijk te maken.

Na aanleiding van een aanbieding van het bedrijf GlobalGimmicks
(www.globalgimmicks.com) zijn we een InkoopActie begonnen op Laupro.nl/ia
meer informatie op http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=124 en [IA] LEDS 3 & 5 mm helder transparant diverse kleuren

:: Tot nu toe voorbij minimum aantal:
- LED 3mm helder Blauw:
- LED 3mm helder Paars (UV):
- LED 3mm helder Wit:
- LED 5mm helder Blauw:
- LED 5mm helder Paars (UV):
- LED 3mm helder Wit:

- LiteCube Blauw
- LiteCube Groen
- LiteCube Rood

:: Verzendkosten:
Er zijn 4 mogelijkheden om je bestelde producten te ontvangen:

- Stevige envelop (iets groter dan A5) via TPG 2,00 Euro
- Stevige envelop (iets kleiner dan A5) via TPG 1,90 Euro
- Pakket (VERZEKERD) via NPD 5,00 Euro
- Zelf ophalen (In Assen of Rotterdam, adressen komen zodra er betaald moet
worden) 0,25 Euro

Voor de Belgen zullen de verzendkosten waarschijnlijk hetzelfde zijn als voor de Nederlanders,
gezien het lage gewicht van de leds (4 gram voor 10 stuks van 5mm)

:: Betaling:
De betaling volgt na de bestelling.
Het is mogelijk om via Overschrijfkaart, Online overmaken of contant (het liefst met gepast geld) te betalen.
vanuit België hopen we dat hier een gezamelijke mogelijkheid voor is te vinden, via een internationale transactie

:: FAQ

klopt de kleur van de groene led op de foto op de Laupro site?
-> volgens leverancier: De LED's zijn allemaal donkerder van kleur,
kijk maar eens op onze site naar de cubes en glazen.
Vooral blauw en groen zijn echt mooi en diep (neon achtig).

Kan ik ook mijn bestelling krijgen in doosjes ipv envelop?
-> Ja, zie de verzendmogelijkheden, is inmiddels dus toegevoegd

Kan ik mijn LEDjes gewoon op de molex-voedings connectoren in de pc aansluiten?
-> NEE, een LED altijd een voorschakel weerstand nodig, anders blaas je hem op.
lees de forums en de info op Laupro hierover na, er staat een berekeningstooltje op.
wij zijn niet verantwoordelijk voor defecte LEDs.

Waarom zitten er dan geen weerstanden in deze actie?
-> Misschien dacht je dat we hier nog niet genoeg werk aan hebben,
Deze actie doen we non-profit, hier gaat voor ons ook heel veel tijd in zitten qua inpakken,
meer werk kunnen we helaas niet gebruiken, en weerstanden zijn bij je lokale electroboer of conrad ook erg goedkoop,

Ik ga/ben op vakantie op het moment dat de actie afgerond/betaald/verzonden wordt!
-> Neem contact op via e-mail met ons, over eventuele mogelijkheden

Waarom zijn deze LED's zo goedkoop?
-> GlobalGimmicks.com is een grote afnemer van LED's bekijk hun producten
maar eens dan snap je dat wel, ·via hun kunnen wij dus ook deze korting krijgen, maar we zijn dus wel aan
hoge minimum aantallen gebonden als afnemers.
Vandaar ook een gezamenlijke inkoopactie.

Mag ik al betalen?
-> Nee, liever niet, we weten oa nog niet of bepaalde LED's de minimum grens gaan halen
we berichten je na de 16e over de betalingen

Kan ik ook per credit-card betalen?
-> Nee alleen, per overmaking naar raborekening, of per contant per post
(wij zijn helaas bij de laatste niet verantwoordelijk ervoor als jouw envelop met inhoud niet aankomt)

Kan ik het batterijtje wisselen van de LiteCubes?
-> Nee vanwege CE keuring mag dit niet, dit product is dus wel absoluut veilig in gebruik!

Zijn TireFly batterijen ook vervangbaar?
-> Ja je krijgt ze zelfs met losse batterijtjes aangeleverd, voor zover het er uit ziet.
info uit topic op GoT:
specs van de batterijtjes is L1131 = LR54
diameter 11.6mm, hoogte 3.1mm, nominaal voltage 1.5V,
nominale capaciteit 78mAh ,standaard verbruik 0.10mA, gewicht 1.11g
Vrij standaard batterijtje dat ook door duracell en varta wordt verkocht.

Als ik nu 1 Tirefly bestel voor 1,75 Euro, dat is voor 1 wiel toch?
-> Ja, dat is voor 1 wiel,
het is helaas wat verwarrend dat wij waarschijnlijk de tireflies in een verpakking van 2 stuks krijgen aangeleverd,
en er is geen fiets of auto die maar 1 wiel heeft dus het is handig dat je ze in paren besteld.

Als ik kies voor ophalen, waar in Rotterdam of Assen moet ik dan zijn?
-> voor Rotterdam is dat wijk Zevenkamp in buurt van metro halte 'de tochten'
voor Assen is het in de wijk Pitteloo (helaas 4 km van CS station verwijderd)
Meer informatie over afhalen volgt nog.

Hoe weet ik of in een envelop of een pakje moet kiezen?
-> Bij LiteCubes in je bestelling zul je zowiezo een pakje moeten kiezen omdat deze niet in een envelop passen
Voor de rest is de keus aan jezelf, Pakjes zijn verzekerd en zullen aangetekend worden verstuurd.
Bij enveloppen is dit niet het geval, wij zijn helaas niet in staat om bij zoekraken van je envelop een nieuwe te sturen, omdat de afname leds bij de leverancier maar eenmalig is! ook zijn wij helaas niet in staat zoekgeraakte enveloppen te vergoeden!
Je zult dus moeten vertrouwen op de TPG, of het in pakje laten komen, of afhalen natuurlijk.

Willen jullie tot slot geduld hebben met antwoorden op vragen aan ons of de leverancier,
we zijn beide erg overdonderd van de reacties.

volgens de laupro pagina 22.00u op 8 oktober:
Totaal aantal deelnemers aan de actie: 197
Totale bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie bedraagt € 6.242,00 dat zijn 18780 producten.
Dat is gemiddeld € 31,69 en 95,33 producten per deelnemer.

quote van de leverancier GlobalGimmicks:
"De antwoorden op vragen komen eraan. Maar ik heb weinig tijd daar ik dit als een leuke kleine actie zag, nu blijkt dat erg serieus op wordt gereageerd en is de animo overweldigend.
In de toekomst zullen er nog wel meer leuke acties kunnen ontstaan en ik heb dit reeds met de organisatoren opgenomen."

met groet,
Roland Janssen (spacy) rolandj@home.nl
Tristan van Bokkem (Pixxa) pixxa@xtreme-gaming.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Jaaaa al 750 3mm groene ledjes verkocht hij gaat het halen :9 :9 dank jullie allemaal :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:59
Zow, ook ff wat besteld, leuk spul :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Laatst online: 09-01 11:04
En alweer meer erbij, ik blijf bezig en steeds meer peeps doen met me mee!

Mensen we moeten nog 170 batterijtjes! Dei dingen zijn een 1337 goedkoop en megaheftig handig! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Laatst online: 01-09 22:54

Elektronicanet

Leds do it!

Ik wil er 215 bestellen in totaal, kan ik dan het beste voor dat doosje kiezen? Want A4 staat er niet (meer) bij... Of pasten ze daar sowieso niet in?

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
Elektronicanet schreef op 09 oktober 2002 @ 21:20:
Ik wil er 215 bestellen in totaal, kan ik dan het beste voor dat doosje kiezen? Want A4 staat er niet (meer) bij... Of pasten ze daar sowieso niet in?
je kan het beste kiezen voor een doosje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit word mijn kleine bestelling:

3mm:
150 x blauw
10 x paars
20 x wit
30 x groen
20 x geel
20 x rood

5mm:
85 x blauw
10 x paars
10 x wit
15 x groen
15 x geel
75 x rood
50 x oranje

tireFly:
blauw 4x
oranje 10x

Dit is het wel voor nu. Misschien wordt het nog meer, maar dat zien we wel. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 21:37:
Dit word mijn kleine bestelling:

. . .
Dit is het wel voor nu. Misschien wordt het nog meer, maar dat zien we wel. >:)
nice ;) maarre laat je vrienden familie enz ook bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Laatst online: 01-09 22:54

Elektronicanet

Leds do it!

Phant0m schreef op 09 oktober 2002 @ 21:29:
[...]

je kan het beste kiezen voor een doosje
Ik heb besteld (Totaal: 216 € 74,30). Bedankt voor deze IA! _/-\o_

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Je mag zelfs voor 1 ledje een doosje nemen als je dit wil :)

Ja ik ben er weer,
ik zit nu een aantal mails te beantwoorden, en ook dit topic eens door te lezen op nieuwe vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacy_ you've got hinkel twinkel mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phant0m schreef op 09 oktober 2002 @ 21:44:
[...]

nice ;) maarre laat je vrienden familie enz ook bestellen
Kben ze al bijna aan het stalken met de LEDs. Hèhè. Als ik ze gek genoeg krijg kopen ze vast wel een aantal LEDs en dan bouw ik wel iets leuks voor de compus of audio app. voor ze... >:) Ze gaan altijd op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Steenbergen
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-08 12:55
Syzzer schreef op 09 oktober 2002 @ 18:33:
[...]

Hoe kom je aan die 12 cent? Heb ik nog nergens gelezen, terwijl ik de hele topics heb meegelezen...
Ja heeft Bram van GlobalGimmicks gezegd, staat in één van de eerste 10 pagina's van het eerste topic dacht ik.
Dus 10000+ is wel lekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Laatst online: 13-09 17:19

Kr3Kr

Melpomene

vraagje: ik heb dit:
http://www.laupro.nl/ia/u...ctie=watbesteld&ia_id=124
besteld. moet dat in een enveloppe, of een doos?

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

xiri4ever schreef op 09 oktober 2002 @ 22:14:
[...]

Ja heeft Bram van GlobalGimmicks gezegd, staat in één van de eerste 10 pagina's van het eerste topic dacht ik.
Dus 10000+ is wel lekker :P
even voor de duidelijkheid
dat is de prijs voor rode leds bij 10k afname

Ik zie dat er veel vragen zijn over enveloppen of doosjes kiezen,

zelf zou ik zeggen voor een beetje redelijke bestelling kies een doos!
wordt meestal netter mee omgegaan als enveloppen,
en de NPD binnenland en TPG buitenland zullen zowiezo verzekerd verzonden worden,
TPG binnenland opties is aan jou eventueel de keus, als je echt niet NPD wil, maar toch graag een pkaje wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Kr3Kr schreef op 09 oktober 2002 @ 22:18:
vraagje: ik heb dit:
http://www.laupro.nl/ia/u...ctie=watbesteld&ia_id=124
besteld. moet dat in een enveloppe, of een doos?
Doos!
spacy_ schreef op 09 oktober 2002 @ 22:18:
[...]

even voor de duidelijkheid
dat is de prijs voor rode leds bij 10k afname
En hoe zit dat bij de blauwe led's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Trouwens even een vraagje over de leds.
Zijn dit leds die extra veel licht geven?
En zijn ze helemaal doorzichtig als ze uit staan?

Want ik heb ook blauw leds met een blauwe behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees soms wat twijfels en opmerkingen over de pricing/kwaliteit. Ik heb Spacy_ een paar samples toegestuurd om te testen (div. kleuren), dan hij jullie inlichten over de leds.
3000 mcd is echt heel fel en je kan er eigenlijk niet meer inkijken (zo fel). Dit in tegenstelling tot wat de meeste elctroshops aanbieden voor goedkope prijzen dit zijn gewone leds (200 - 800 mcd) en geen high bright LEDs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Xavier schreef op 09 oktober 2002 @ 22:20:
Trouwens even een vraagje over de leds.
Zijn dit leds die extra veel licht geven?
En zijn ze helemaal doorzichtig als ze uit staan?

Want ik heb ook blauw leds met een blauwe behuizing.
Jep, felle leds(zie reactie van Bram van Global ^^^) en geheel doorzichtig en kleurloos(als ze uitstaan dan he :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Syzzer schreef op 09 oktober 2002 @ 22:21:
[...]

Jep, felle leds en geheel doorzichtig en kleurloos(als ze uitstaan dan he :p).
GREAT!!

Ik ga even kijken of ik nu wel alles bestelt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijenkorf pricing:
3pack (rood/geel/oranje) 9,95
4pack(rood/geel/oranje/groen)13.95

Jullie krijgen echt een groothandelsprijs, welke normaliter bij 2500 stuks wordt gehanteerd voor de groothandel of bij evenementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacy_, kun je dan wat pics maken, van de leds, welke kleur ze precies zijn, en hoe ze bijvoorbeeld in het donker op een muur schijnen? (vooral groen en blauw, lijken me mooi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 22:30:
Spacy_, kun je dan wat pics maken, van de leds, welke kleur ze precies zijn, en hoe ze bijvoorbeeld in het donker op een muur schijnen? (vooral groen en blauw, lijken me mooi)
en ROOD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Laatst online: 13-09 17:19

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 22:20:
Ik lees soms wat twijfels en opmerkingen over de pricing/kwaliteit. Ik heb Spacy_ een paar samples toegestuurd om te testen (div. kleuren), dan hij jullie inlichten over de leds.
3000 mcd is echt heel fel en je kan er eigenlijk niet meer inkijken (zo fel). Dit in tegenstelling tot wat de meeste elctroshops aanbieden voor goedkope prijzen dit zijn gewone leds (200 - 800 mcd) en geen high bright LEDs.
wow, 3000 mcd! dat is 3 normale cd...
die kosten normaal bij de lokale afzetter hier 6 euro!
echt een super actie dit.
heb meteen ff DOOS! als verzendoptie genomen...

Gregor van Egdom Krekr

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.