dan spring je tegen de muur aan, gaat de muur aanBenadski schreef op 11 oktober 2002 @ 09:44:
Misschien willen ze wel een nieuwe auto?!?
En of het zo goed is om die batterijen te vervangen? Denk dat je em wel goed moet dichtlijmen, als er namelijk vocht inkomt krijg je allemaal giftige stoffen (lood, koper, zink en lithium verbindingen). En reken maar dat dat schadelijker is dan dat beetje alcohol wat jij erin gooit...Maar ik zou het niet doen... Je kan (als je er genoeg besteld) wel een leuke muur in je kamer maken!
Ik wil ook nog graag meedoen, en heb net geregistreerd. Hoe lang duurt het voordat ik in kan loggen?
.... Ik weet het ook niet
zul je binnen een dag antwoord op hebben,mbvisiontt schreef op 11 oktober 2002 @ 10:52:
Ik wil ook nog graag meedoen, en heb net geregistreerd. Hoe lang duurt het voordat ik in kan loggen?
Hmz... Ook goeiemorgen, heb de mail maar es aangezet....Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 11:06:
normaal heb je eem mailtje ontvangen van laupro
daar stat in wat je moet doen
suc6

.... Ik weet het ook niet
Gaat echt lekker mensen, denk dat alle ledkleuren tegen de tijd van 16 oktober het minimum wel bereikt hebben. Verder vroeg ik me over dat hinkel twinkel ding af, zijn die leds niet gruwelijk snel kapot als je ergens tegenaan slingert? mijn zusje vind dat ding namelijk wel interessant ...
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Gaan we het halen? Ik hoop dat de 3mm geel en oranje het ook nog gaan doen... 5mm zal het wel redden denk ik...
ORANJE EN GEEL ZIJN MOOOOI!!!!!!!!1 HAAL ER NOG WAT!!!
Waarom?
Hierom:
• Fans met oranje of geel heb ik nog niet gezien
• Mooi in combinatie met blauwe CCFL's
• Geef waarschuwings/knipper lichten aan je auto/brommer/fiets/pc?
• Maak een "mijn pc staat in de fik"-effect door oranje en geel willekeurig in en uit te laten faden...
• Ze zijn gewoon mooi
• in combinatie met wit zijn warmere wittinten makkelijk te maken (de witte LEDs zijn namelijk heel vaak van zichzelf koel wit)
• Er zijn er nog niet genoeg besteld
• Er zijn geen oranje CCFL's dus moet je wel met LEDs aan de gang...
• Oranje halsketting met LEDs voor de voetbaldagen...
• Geel licht gaat herfst/winterdepressies en vermoeidheid tegen!!! (Geen geintje)
• Geel maakt blij enzo
• Henk is geel...
De 5mm versie heeft meer lichtoutput, de 3mm past in kleinere hoekjes en gaatjes...
Nog meer ideen voor de gele en oranje LEDs? Alles is welkom...
Waarom?
Hierom:
• Fans met oranje of geel heb ik nog niet gezien
• Mooi in combinatie met blauwe CCFL's
• Geef waarschuwings/knipper lichten aan je auto/brommer/fiets/pc?

• Maak een "mijn pc staat in de fik"-effect door oranje en geel willekeurig in en uit te laten faden...
• Ze zijn gewoon mooi
• in combinatie met wit zijn warmere wittinten makkelijk te maken (de witte LEDs zijn namelijk heel vaak van zichzelf koel wit)
• Er zijn er nog niet genoeg besteld
• Er zijn geen oranje CCFL's dus moet je wel met LEDs aan de gang...
• Oranje halsketting met LEDs voor de voetbaldagen...
• Geel licht gaat herfst/winterdepressies en vermoeidheid tegen!!! (Geen geintje)
• Geel maakt blij enzo

• Henk is geel...
De 5mm versie heeft meer lichtoutput, de 3mm past in kleinere hoekjes en gaatjes...
edit:
Items toegevoegd
Items toegevoegd
Er stond ook iets in de richting vanRave17 schreef op 11 oktober 2002 @ 08:22:
Blijft dat steeds die updates voor non-mijpalen. Het is wel leuk hoor om te zien hoeveel er omgaat in deze IA en hoeveel deelnemers maar post dit dan alleen bij een ongekend bedrag (dus 10.000,00) en deelnemers (dus 300). Mensen kunnen zelf ook wel op LauPro kijken hiervoor
G*DV*R nu zijn er weer mider batterijtjes dan vannacht
edit:
Deze post is ook vervuiling trouwens
Deze post is ook vervuiling trouwens
Ik heb nog maar 10 extra gele 5mm leds besteld. Ik hoop dat ze 't halen.... Zou wel fijn zijn!
Pwnd
LEDs zijn niet zoals een gloeilamp gemaakt van glas met een dun, breekbaar draadje er in. Je moet er heel wat mee doen wil je ze kapot gegooid krijgen...eliminator007 schreef op 11 oktober 2002 @ 12:06:
Gaat echt lekker mensen, denk dat alle ledkleuren tegen de tijd van 16 oktober het minimum wel bereikt hebben. Verder vroeg ik me over dat hinkel twinkel ding af, zijn die leds niet gruwelijk snel kapot als je ergens tegenaan slingert? mijn zusje vind dat ding namelijk wel interessant ...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
ik heb zelfs begrepen dat je een stukje van de lens af kan schuren,Demoniac schreef op 11 oktober 2002 @ 13:01:
[...]
LEDs zijn niet zoals een gloeilamp gemaakt van glas met een dun, breekbaar draadje er in. Je moet er heel wat mee doen wil je ze kapot gegooid krijgen...
kan iemand dit bevestiggen voordat het dus blijkt dat ik kolder loop te verkondiggen?
het afschuren van de lens gaat natuurlijk wel ten kosten van de licht opbrengst, maar zo zou een 5 mm dus aan te passen zijn naar een bepaalde vorm,
ik meen namelijk wel es bewerkte ledjes tegen te zijn gekomen op foto's
Ik heb je vargen doorgegeven aan de leverancier,eliminator007 schreef op 11 oktober 2002 @ 12:06:
vanavond zullen er wel antwoorden op komen
Volgens mijn zijn die dingen idd af te schuren natuurlijk moet je dat niet te ver doen. Maar anders neem je als het wil proberen een testledje extraspacy_ schreef op 11 oktober 2002 @ 13:05:
[...]
ik heb zelfs begrepen dat je een stukje van de lens af kan schuren,
kan iemand dit bevestiggen voordat het dus blijkt dat ik kolder loop te verkondiggen?
het afschuren van de lens gaat natuurlijk wel ten kosten van de licht opbrengst, maar zo zou een 5 mm dus aan te passen zijn naar een bepaalde vorm,
Verwijderd
Wij bewerken de leds ook voor het gebruik in de litecubes. de complete top gaat eraf (3 mm). wel even polijsten daarna of dof laten voor een aparte diffuse verlichting.
Verwijderd
Een Led heeft een levensduur van 50.000 - 100.000 uur. is warmte/koude/schok/vloeistof bestendig. Alles kan kapot gaan, maar de led zal heel blijven. De hinkel twinkel is zeer degelijk en mijn 2 docter (5 en
testen de HT (amazing move gedoopt voor het buitenland) reeds 3 maanden met succes en zonder brokken.
Globalgimmicks gebruik de edit knop
anders even i.p.v. 3 verschillende reply's te geven.

GlobalGimmicks, 1 tip: gebruik de edit-knop.........
edit:
Te laat.......
Te laat.......
globalgimmicks
probeer je tekst zoveel mogelijk in 1 post te zetten dat is duidelijker en overzichtelijker
probeer je tekst zoveel mogelijk in 1 post te zetten dat is duidelijker en overzichtelijker
edit:
nog net iets later
nog net iets later
Probeer deze knop eens :Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 13:34:
docter = dochters

* Eskimootje is spuit 50012327
en ook omdat ze mooi staan in LED VU METERS groen,geel en roodBenadski schreef op 11 oktober 2002 @ 12:21:
Gaan we het halen? Ik hoop dat de 3mm geel en oranje het ook nog gaan doen... 5mm zal het wel redden denk ik...
Waarom?
Hierom:
• Fans met oranje of geel heb ik nog niet gezien![]()
• Mooi in combinatie met blauwe CCFL's![]()
• Geef waarschuwings/knipper lichten aan je auto/brommer/fiets/pc?![]()
• Maak een "mijn pc staat in de fik"-effect door oranje en geel willekeurig in en uit te laten faden...![]()
• Ze zijn gewoon mooi![]()
• in combinatie met wit zijn warmere wittinten makkelijk te maken (de witte LEDs zijn namelijk heel vaak van zichzelf koel wit)![]()
• Er zijn er nog niet genoeg besteld![]()
• Er zijn geen oranje CCFL's dus moet je wel met LEDs aan de gang...![]()
• Oranje halsketting met LEDs voor de voetbaldagen...![]()
• Geel maakt blij enzo![]()
• Henk is geel...
edit:
Items toegevoegd
If it aint broke, fix it till it is!
He jongens, hebben jullie de nieuwe panorama al gelezen? Daar staat een artikel in over Global Gimmicks. Ze hebben daar een ding om tussen je spaken van je fiets te doen en als je dan rijdt dan verschijnt er een tekst. Dat heet Cyclet ofzo. Is dat ding hier ook te bestellen?
meer info van Global Gimmicks over de Hinkel Twinkel
bij 3x = scheepsrecht is het wel genoeg hoor
edit: ik zie dat ik deze info iets samengevat zojuist ook al verstrekt isHet is gemaakt van geblazen kunststof, dus plastic meteen vulmiddel een
stuur van zo'n grote skelter.
Resumé: het is niet scherp en er treed 100 % geen irritatie op. Dit soort
zaken vallen binnen mijn verantwoordelijkheid en ik heb wel 30 verschillende
ringen getest.
Alles is zeer degelijk gemaakt en kinderziektes vrij. Is zeker bestand tegen
het gewicht van een kind of een botsing.
lengte: 68 cm
Hurricane schreef op 11 oktober 2002 @ 13:39:
Globalgimmicks gebruik de edit knop [afbeelding] anders even i.p.v. 3 verschillende reply's te geven.
-TheGrimReaper- schreef op 11 oktober 2002 @ 13:39:
GlobalGimmicks, 1 tip: gebruik de edit-knop.........
edit:
Te laat.......
Phant0m schreef op 11 oktober 2002 @ 13:40:
globalgimmicks
edit:
nog net iets later
We zijn goed hulpvaardig vandaag,Eskimootje schreef op 11 oktober 2002 @ 13:40:
[...]
Probeer deze knop eens : [afbeelding]
* Eskimootje is spuit 50012327
maar dit vindt ik toch een beetje overdrijven hoor.
bij 3x = scheepsrecht is het wel genoeg hoor
neej dat is hier niet te bestellenwmeester schreef op 11 oktober 2002 @ 13:48:
He jongens, hebben jullie de nieuwe panorama al gelezen? Daar staat een artikel in over Global Gimmicks. Ze hebben daar een ding om tussen je spaken van je fiets te doen en als je dan rijdt dan verschijnt er een tekst. Dat heet Cyclet ofzo. Is dat ding hier ook te bestellen?
Vette Matrix actie WAHAHAHAHAspacy_ schreef op 10 oktober 2002 @ 19:32:
nieuwe foto's van de hinkel twinkle, ze geven dus niet alleen 's nacht licht, maar zijn overdag duidelijk te zien!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn de preciese spanningen al bekend ??
Specs (LED's): 3000 mcd
Beamangle: 30 graden
in zowel 3 als 5 mm verkrijgbaar
spanningen/verbruik zijn waarschijnlijk:
rood (en geel, groen en oranje): 2,7 volt en 15mA
blauw (en uv): 3,6 volt en 20 mA
wit: 4,7 volt en 20 mA
Note: de preciese spanningen zoeken we nog ff uit...
dat is de oude info !
dit is de nieuwere info, zie laupro
edit: anders staat er straks te veel volt op de rood, geel en oranje3000 mcd
Beamangle: 30 graden
in zowel 3 als 5 mm verkrijgbaar
spanningen/verbruik zijn waarschijnlijk:
rood, geel (en oranje): 2,1 volt en 15mA
blauw, groen, wit (en uv): 4,5 volt en 20 mA
reeds bekende golflengtes Ap(nm): red 640, green 520, yellow 590, blue 470
Note: de preciese puntjes op de "i" volgen nog
Oh, waarom niet?
Dit is trouwens de link:
http://www.spaanlight4ever.nl/portal/fiets/index_fiets.htm
Gave dingen joh kun je zelf de tekst instellen of hoe werkt dat precies. * Eskimootje wil dr wel eentje met drunk man cyclingwmeester schreef op 11 oktober 2002 @ 14:27:
[...]
Oh, waarom niet?
Dit is trouwens de link:
http://www.spaanlight4ever.nl/portal/fiets/index_fiets.htm
JAAA! Die PC programmeerbare versie wil ik!!! 2x en misschien nog wel meer!
jongens die andere producten zitten niet in "deze" actie,
ja, want als we deze succesvol afronden,
zullen we graag een nieuwe uitdaging aannemen bij dezelfde leveranciers.
He gets, nou ik heb mijn ledjes al besteld. Ik hou laupro wel in de gatenspacy_ schreef op 11 oktober 2002 @ 14:35:
jongens die andere producten zitten niet in "deze" actie,
Bert is ook geel ...Venxir schreef op 11 oktober 2002 @ 13:44:
[...]
en ook omdat ze mooi staan in LED VU METERS groen,geel en rood
een banaan ook
Hoe wel even in de gaten dat bij vu meters de leds parralel lopen,
en dat je dan het beste gebruik kunt gaan maken van leds met dezelfde spanning,
(groen is niet dezelfde als geel, rood of oranje)
of je zal elk ledje in serie z'n eigen weerstand moeten geven, dan is dit geen probleem.
edit: Ah ik zie hieronder al dat het met behulp van de gebruikte ictjes geen probleem is
Dacht dat een LM391x een uitgangsstroom geeft, niet een uitgangsspanning, dus dat zal wel goed moeten gaan denk ik...
Zou goed kunnen aangezien die dingen bedoeld zijn om LEDs aan te sturen, en zeker bij een VU-meter worden vaak verschillende LEDs gebruikt.Benadski schreef op 11 oktober 2002 @ 14:55:
Dacht dat een LM391x een uitgangsstroom geeft, niet een uitgangsspanning, dus dat zal wel goed moeten gaan denk ik...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Ik heb nu ook LED's & tyrefly's besteld. Niet veel maar toch
.
Deze vraag is inmiddels ook al gesteld:
"ik ben redelijk onbekent met bestellen, maar ik heb een zeer groote intresee in die blauwe leds, ik wil nu graag wat bestellen, hoe moet ik dat doen?"
-op laupro, ga je eerst naar login,
-daar vul je je laupro gebruikersnaam in en het wachtwoord (dit heb je als het goed is zelf kunnen kiezen, of ander wel per email gekregen)
-daarna ga je naar frontpage of overzicht toe
-dan kies je voor de "heldere leds diverse kleuren" actie
-helemaal onderaan zie je dan "deelnemen aan deze actie"
-je gaat akkoord (tja anders kun je niet bestellen)
-nu neem je dus deel aan de actie, boven in je scherm zul je nu waarschijnlijk 4 tabbladen zien:
-kies daarvan het tabbblad informatie (als je daar al bent is dat tabje zwart)
-nu ga je naar benenden en vul je bij de producten jouw gewenste aantal in (zolang de actie nog niet gesloten is is dit te wijzigen bij tabbblad persoonlijk)
-kies ook nog de gewenste verzendmethode
-en druk dan op de knop toevoegen onder in beeld,
-je zult nu binnen een paar dagen betalingsinfo ontvangen per email,
"ik ben redelijk onbekent met bestellen, maar ik heb een zeer groote intresee in die blauwe leds, ik wil nu graag wat bestellen, hoe moet ik dat doen?"
-op laupro, ga je eerst naar login,
-daar vul je je laupro gebruikersnaam in en het wachtwoord (dit heb je als het goed is zelf kunnen kiezen, of ander wel per email gekregen)
-daarna ga je naar frontpage of overzicht toe
-dan kies je voor de "heldere leds diverse kleuren" actie
-helemaal onderaan zie je dan "deelnemen aan deze actie"
-je gaat akkoord (tja anders kun je niet bestellen)
-nu neem je dus deel aan de actie, boven in je scherm zul je nu waarschijnlijk 4 tabbladen zien:
-kies daarvan het tabbblad informatie (als je daar al bent is dat tabje zwart)
-nu ga je naar benenden en vul je bij de producten jouw gewenste aantal in (zolang de actie nog niet gesloten is is dit te wijzigen bij tabbblad persoonlijk)
-kies ook nog de gewenste verzendmethode
-en druk dan op de knop toevoegen onder in beeld,
-je zult nu binnen een paar dagen betalingsinfo ontvangen per email,
Ik ben geen vu meter aan het maken ... ik ben bezig een plan uit te denken om ze in een enermax te bouwen ...spacy_ schreef op 11 oktober 2002 @ 14:46:
[...]
Hoe wel even in de gaten dat bij vu meters de leds parralel lopen,
en dat je dan het beste gebruik kunt gaan maken van leds met dezelfde spanning,
(groen is niet dezelfde als geel, rood of oranje)
of je zal elk ledje in serie z'n eigen weerstand moeten geven, dan is dit geen probleem.
edit: Ah ik zie hieronder al dat het met behulp van de gebruikte ictjes geen probleem is
Verwijderd
Dat afschuren is zeker te doen. Dat heb ik met een paar ledjes onder de toetsen van mijn toetsjesbord gedaan. Dus het lukt dus, als je maar 0.5mm vanaf het lichtpunt laat zitten. Dus er kan alsnog wel wat af.spacy_ schreef op 11 oktober 2002 @ 13:05:
[...]
ik heb zelfs begrepen dat je een stukje van de lens af kan schuren,
hmm het ziet er naar uit dat de LED samples waarschijnlijk morgen pas komen,
er is geen TPG/TNT aan de deur geweest met pakjes (typisch de post in assen, traag...
)
gelukkig zullen de bestellingen (gedeelte vanuit Assen) via bedrijfspost vanaf kantoor gaan vertrekken, scheelt een hoop geregel, en de rekening verrekeken ze wel met me loon
er is geen TPG/TNT aan de deur geweest met pakjes (typisch de post in assen, traag...

gelukkig zullen de bestellingen (gedeelte vanuit Assen) via bedrijfspost vanaf kantoor gaan vertrekken, scheelt een hoop geregel, en de rekening verrekeken ze wel met me loon
Verwijderd
nog 4 blauwe tyreflies en wwe zitten over het limiet ik ga er ff 2 bijbestellen voor een maat van me
Hmm, wil wel 2 Tyreflies bestellen maar heb liever de fiets variant. Of weet iemand zeker dat het niets uitmaakt (in combi met frans ventiel
)?
eerder in het topic heb ik begrepen dat je bij de fietsenzaak adaptertje kunt krijgen om van een fiets ventiel een autoventiel te maken,Rave17 schreef op 11 oktober 2002 @ 18:13:
Hmm, wil wel 2 Tyreflies bestellen maar heb liever de fiets variant. Of weet iemand zeker dat het niets uitmaakt (in combi met frans ventiel)?
zelf wist ik dit nog niet, maar ik heb deze wel eens anders om gezien.
en anders is het met wat (duck)tape een klein kunstje om het ook goed vast te zetten denk ik.
Verwijderd
C'est moi.Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 18:11:
wie heealt er net 2 tyreflies weg wnt ik doe er 2 bij en het komt er neit bij???? tyreflies roeleren
ff voor de Belgen onder ons, ik heb net mijn verzending gewijzigd naar afhaling in Rotterdam !!!
Ik kan dus altijd wat extra meebrengen en ik maak er toch ineens een daguitstapje van.
@ Spacy_ en Pixxa: als er wat te regelen valt geef me dan maar een seintje
Ik kan dus altijd wat extra meebrengen en ik maak er toch ineens een daguitstapje van.
offtopic:
Heeft er iemand goede tips om te bezichtigen in Rotterdam?
betalingsinfo toegevoegd op de laupro pagina:
Betalingsinfo:
We krijgen met zo'n aantaal deelnemers regelamtig de vraag of er al betaald kan worden, oa. vanwege vakanties.
aanvankelijk was ons plan om hiermee te wachtten tot we er zeker van waren of bepaalde producten ook leverbaar waren.
Om aan de wens tegemoet te komen hebben we toch besloten de betalingen alvast mogelijk te maken.
Hier is een appart rekeningnummer voor:
Rabobankrekening: 3828.53.601, tnv R.K. Janssen, te Assen
maak het bedrag over met ongeveer als vermelding: (ik neem me eigen gegevens even als voorbeeld)
"IA, id:1348, 9406tv54,
spacy, rolandj@home.nl"
-IA=tekst "IA" is genoeg om te zien dat het een betaling betreft, (is makkelijk zoeken)
-id=is je laupro aanmeldings-id nummer (zie tabblad persoonlijk)
-postcode/huisnummer combinatie, je eigen graag
-gebruike nickname op laupro
-geldig email adres
Het kan zijn dat niet alles past, in dat geval vinden we je laupro id of nick en je email het belangrijkste
Deze info scheelt voor ons het uitzoeken van wie nu een bepaalde betaling is
stuur na de betaling ons een emailtje met wel rekeningnummer je gebruikt hebt en dat een overmaking onderweg is, je ontvangt zowiezo een bevetigingsemail als je geld is aangekomen.
Je mag ook je geld op sturen naar mij of pixxa,
mail ons hier even over, Geld per post is op eigen risico!! vermeld zowiezo bij het opsturen aan de achterkant altijd je afzender postcode/huisnummer, en zorg dat het op geen enkele manier zichtbaar of voelbaar is dat er geld in de envelop zit! we raden je dus aan je bestelling en betaling af te ronden met eenheden van 5 euro.
Je kunt ook je geld langsbrengen in Assen of Rotterdam,
mail even wanneer je komt en voor het adres natuurlijk!
verander na je betaling je status op je "persoonlijk" tabblad op laupro.
Willen de Belgen even wachten met de betalingen,
Ceekay zal ons laten weten hoe jullie gewoon naar een belgische rekning van hem kunnen overschrijven, hij heeft de beschikking over ook een Nederlandse rekening, hier volgt spoedig mer info over.
Betalingsinfo:
We krijgen met zo'n aantaal deelnemers regelamtig de vraag of er al betaald kan worden, oa. vanwege vakanties.
aanvankelijk was ons plan om hiermee te wachtten tot we er zeker van waren of bepaalde producten ook leverbaar waren.
Om aan de wens tegemoet te komen hebben we toch besloten de betalingen alvast mogelijk te maken.
maak het bedrag over met ongeveer als vermelding: (ik neem me eigen gegevens even als voorbeeld)
spacy, rolandj@home.nl"
-IA=tekst "IA" is genoeg om te zien dat het een betaling betreft, (is makkelijk zoeken)
-geldig email adres
Het kan zijn dat niet alles past, in dat geval vinden we je laupro id of nick en je email het belangrijkste
stuur na de betaling ons een emailtje met wel rekeningnummer je gebruikt hebt en dat een overmaking onderweg is, je ontvangt zowiezo een bevetigingsemail als je geld is aangekomen.
mail ons hier even over, Geld per post is op eigen risico!! vermeld zowiezo bij het opsturen aan de achterkant altijd je afzender postcode/huisnummer, en zorg dat het op geen enkele manier zichtbaar of voelbaar is dat er geld in de envelop zit! we raden je dus aan je bestelling en betaling af te ronden met eenheden van 5 euro.
Ceekay zal ons laten weten hoe jullie gewoon naar een belgische rekning van hem kunnen overschrijven, hij heeft de beschikking over ook een Nederlandse rekening, hier volgt spoedig mer info over.
owkee, dan zal ik zowiezo alle enveloppen met je mee laten gaan, we moeten nog even zien wat het handigste is voor de pakjes.Youk schreef op 11 oktober 2002 @ 18:56:
ff voor de Belgen onder ons, ik heb net mijn verzending gewijzigd naar afhaling in Rotterdam !!!
offtopic:
Hmm, ik zal even zeggen hoe het bij mijn IA ging. Ik vroeg mensen om hun nickname, etc. neer te zetten. Wat nu bleek in de praktijk dat je aan het bedrag al makkelijk kan zien van wie het kan zijn (moeilijker als meerdere mensen dezelfde bedragen hebben) en aan de rekeningnummer. Vaak staat de naam er ook bij.
Is het ook goed als je eerst een mailtje stuurt met je gironummer (behlave laatste 32 cijfers en hoeveel je overmaakt) ivm girofoon. Daar kan ik namelijk nix toevoegen
Volgens mij komt bij Girofoon de naam te staan op de afschrifte.Eskimootje schreef op 11 oktober 2002 @ 19:43:
Is het ook goed als je eerst een mailtje stuurt met je gironummer (behlave laatste 32 cijfers en hoeveel je overmaakt) ivm girofoon. Daar kan ik namelijk nix toevoegen
Die niet echt makkelijk terug te zoeken is. Daarom stuur ik een mailtje met mijn nickname + gironr + bedrag dan kunnen ze het zo vinden.Rave17 schreef op 11 oktober 2002 @ 19:44:
[...]
Volgens mij komt bij Girofoon de naam te staan op de afschrifte.
als je dan in de mail duidelijk aangeeft hoe jouw bedrag te herkennen is,Eskimootje schreef op 11 oktober 2002 @ 19:45:
[...]
Die niet echt makkelijk terug te zoeken is. Daarom stuur ik een mailtje met mijn nickname + gironr + bedrag dan kunnen ze het zo vinden.
zullen we het wel terug vinden
rave: er doen 300 mensen mee dus zoeken op bedragen zal wel eens lastig worden
elk ledje krijgt zijn eigen weerstand en ik heb voor de zekerheid ook toch maar even 25 blauwe bijgedaan
,En als ze kapot zijn bij aankomst worden ze dan herzonden?
defecte leds komen zo goed als nooit voor,Venxir schreef op 11 oktober 2002 @ 19:58:
elk ledje krijgt zijn eigen weerstand en ik heb voor de zekerheid ook toch maar even 25 blauwe bijgedaan,En als ze kapot zijn bij aankomst worden ze dan herzonden?
wat wel kan is dat in een extreem geval je zending verkreukeld wordt door kwaadwillende TPG-ers, of misschien zelfs zoek raakt.
Wij doen iig ons best om het netjes, beschermd en natuurlijk gesorteerd in te pakken.
indien anders neem graag even contact op per mail.
de 1e heeft al betaald, heeft dat per mail laten weten,
en is met een gerust hart op vakantie gegaan
verander je status van laupro als je betaald hebt, wij maken dan van jouw "betaald?" een "betaald" met een vinkje zodra we het geld binnen hebben.
en is met een gerust hart op vakantie gegaan
verander je status van laupro als je betaald hebt, wij maken dan van jouw "betaald?" een "betaald" met een vinkje zodra we het geld binnen hebben.
Verwijderd
laat je dan iets weten ofzo? dan schrijf ik zo snel mogelijk overspacy_ schreef op 11 oktober 2002 @ 19:26:
betalingsinfo toegevoegd op de laupro pagina:
Betalingsinfo:
spacy, rolandj@home.nl"
-geldig email adres
enne welke code moet de verzending hebben? >13>14 ofso? teminste dat moet ik kiezen bij rabobankieren
Vanaf NU moet iedereen oranje gaan denken.
Dus:
oranje LED's
oranje Tireflys 
Kom op: concentreer je! DENK ORANJE
Dus:
-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --
je moet "bankgiro" kiezen aan linkerkant van scherm geen acceptgiroVenxir schreef op 11 oktober 2002 @ 20:15:
enne welke code moet de verzending hebben? >13>14 ofso? teminste dat moet ik kiezen bij rabobankieren
acceptgiro kies je alleen als je een papieren opdracht/acceptgiro hebt binnengekregen thuis.
niet kiezen voor acceptgiro, maar bankgiroVenxir schreef op 11 oktober 2002 @ 20:15:
[ Voor 0% gewijzigd door crashtestdummy op 11-10-2002 20:21 . Reden: Damn, te laat ]
-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --
Ga er maar vanuit dat oranje doorgaat,crashtestdummy schreef op 11 oktober 2002 @ 20:19:
Vanaf NU moet iedereen oranje gaan denken.
Dus:
oranje LED's
![]()
oranje Tireflys
we hebben zowiezo nog 5 dagen te gaan, vast rustigger als daarvoor, maar we komen nog wel dichter in de buurt, en na het succes van blauw en anderen zal oranje vast geen probleem zijn.
en anders koop ik nog een hele hoop oranje tirefly's erbij, ik krijg er ongetwijfeld veel verkocht ook buiten laupro om
Pixxa, you've GoT mail. Ik kom het geld van de week langsbrengen.
er zal waarschijnlijk ook niet snel een kast komen die meer blauwe leds aan boord heeft dan de jouwe straks krijgt
<-- gaat nu lekker gedropt worden tijdens een nachtdropping
dus dat wordt lekker lopen
Replied-TheGrimReaper- schreef op 11 oktober 2002 @ 20:29:
Pixxa, you've GoT mail. Ik kom het geld van de week langsbrengen.
ps. op dit moment verzuip ik in de mails, dus als je nog geen antwoord heb gehad na 24H. remail mij dan effe! (alleen op pixxa@xtreme-gaming.net, zodat spacy niet alles 2x krijgt!)
Helaas geen korting je moet alleen extra betalen omdat het zoveel extra werk is. Maar ja dat hebben we er toch wel over?Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 21:43:
hmm
hoe zit dat eigenlijk met de korting voo de groot afnemers???
Verwijderd
Ik moet nog kijken hoeveel geld ik heb tentijde dat ik ga betalen........
Misschien dat er dan nog wat bijkomt
.
Een stel tyreflies ofzo
. (To annoy my sisters
)
Die vlinders voor in je fiets zijn wel extreem vet.
Zijn die niet op een andere manier te regelen
Misschien dat er dan nog wat bijkomt
Een stel tyreflies ofzo
Die vlinders voor in je fiets zijn wel extreem vet.
Zijn die niet op een andere manier te regelen
zooww, centjens overgemaakt en status op betaald gezet.
kwas wel een van de eerste zag ik, op oehoe na dan
en nu maar afwachte
en nu maar afwachte
omdat het kan!
Centjes mogen toch nog niet!!!dodo79 schreef op 11 oktober 2002 @ 22:32:
zooww, centjens overgemaakt en status op betaald gezet.
en nu maar afwachte
Mag pas op mijn verjaardag (ja dat is de 16e
centjes mogen al overgemaakt worden, kijk maar een paginaatje terug..
en op laupro, de gegevens staan er al, ofwel, u mag doneren
owja, als iemand nou denkt,
"wat is die dodow onglooflijk goed bezig, ik wil em steunen"
je mag altijd je maandsalaris op men rekening storten he.
ik ben ook een soort van goed doel namelijk
ik zorg er dan wel voor dat het geld op komt
en op laupro, de gegevens staan er al, ofwel, u mag doneren
owja, als iemand nou denkt,
"wat is die dodow onglooflijk goed bezig, ik wil em steunen"
je mag altijd je maandsalaris op men rekening storten he.
ik ben ook een soort van goed doel namelijk
ik zorg er dan wel voor dat het geld op komt
omdat het kan!
Oranje=Claus=eer
DOE het en bewijs je eer , en thnx voor de info ik maak het geld zaterdag over
Ow dat had ik nog niet gelezen, in dat geval kunt u bovenstaande post als niet verzonden beschouwen 
Maar ik maak nog niet over, ben er nog niet helemaal uit wat ik precies wil maken... dus waarschijnlijk bestel ik nog wat bij deze week
Maar ik maak nog niet over, ben er nog niet helemaal uit wat ik precies wil maken... dus waarschijnlijk bestel ik nog wat bij deze week
is er ook al bekent wanneer de led's verstuurd gaan worden?
en waneer het geld over gemaakt MOET zijn..
ik hoop dat ik ze vóór 9nov. in huis heb, want m'n casemod moet natuurlijk wel afzijn op de lan
en nog een paar
voor Piksa en Spacy_
en waneer het geld over gemaakt MOET zijn..
ik hoop dat ik ze vóór 9nov. in huis heb, want m'n casemod moet natuurlijk wel afzijn op de lan
en nog een paar
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
9 nov. moet denk ik wel lukken ... maar kan je nu nog nix beloven! .. ik heb op het moment even veel info als jullie
... (ben effe afwezig geweest)
Jongens, over een ruime 9 a 10 uur weet ik of m'n werk ze wil gaan verkopen, die tireflies.
Verwijderd
Ik heb hier nog ff een vraagje: Stel, ik maak nu mijn geld over, maar strax blijkt dat produkten die ik niet heb besteld het minimum-aantal niet halen en in prijs stijgen of worden gecancelled. Wat doe ik dan?
Ik ben er weer, van de dropping, het was heerlijk koud buiten,
en wat vermoeide voetjes
maar ik open dus eudora, die zegt dat ie 32 mails moet downloaden van me @home adres en vervolgens crasht ie
GRRR dat na maar 5 uur later
owkee morgen zal ik eudora opnieuw installeren, want elke keer dat ie z'n maildatabase wil rebuilden cracht ie weer.
Ik hoop dat ik me ouwe gegevens dus weet veilig te stellen, maar daar zit ergens een defect tussen,
Ga je geen zorgen maken als een bepaald product het niet mocht halen hier mailen we je een oplossing voor, je mag ook wachten met betalen tot de 16e hoor.
en wat vermoeide voetjes
maar ik open dus eudora, die zegt dat ie 32 mails moet downloaden van me @home adres en vervolgens crasht ie
owkee morgen zal ik eudora opnieuw installeren, want elke keer dat ie z'n maildatabase wil rebuilden cracht ie weer.
Ik hoop dat ik me ouwe gegevens dus weet veilig te stellen, maar daar zit ergens een defect tussen,
Ga je geen zorgen maken als een bepaald product het niet mocht halen hier mailen we je een oplossing voor, je mag ook wachten met betalen tot de 16e hoor.
Wij hebben ze iig voor erg goedkope inkoopsprijs, zelfs voor de handelaren,sebastius schreef op 11 oktober 2002 @ 23:37:
Jongens, over een ruime 9 a 10 uur weet ik of m'n werk ze wil gaan verkopen, die tireflies.
zelf neem ik denk ik ook een lading extra oranje, en zal ik op de hcc gewoon mee rond lopen met bordje op me rug ofzo ?
Zo, ik ga naar m'n werk. Misschien kan ik jullie blij maken!
Verwijderd
Okee poging 2. Aangezien er nog geen antwoord op is gekomen.
globalgimmicks
Door globalgimmicks - Sunday 06 October 2002 21:00
De pricing ligt normaliter ook verder uitelkaar maarwordt 1 kunstmatig hoog gehouden en 2 ligt heel erg aan de aantallen die worden aangekocht.
Regel maar een order van 10000 rode en ze zijn 0,12
De blauwe zijn er al bijna. Hoe reeël is dit? En NEE, ik vind het niet erg om wat meer te betalen. 0,25 voor een blauwe is een koopje!
globalgimmicks
De pricing ligt normaliter ook verder uitelkaar maarwordt 1 kunstmatig hoog gehouden en 2 ligt heel erg aan de aantallen die worden aangekocht.
De blauwe zijn er al bijna. Hoe reeël is dit? En NEE, ik vind het niet erg om wat meer te betalen. 0,25 voor een blauwe is een koopje!
Wanneer is de HCC???spacy_ schreef op 12 oktober 2002 @ 03:03:
[...]
Wij hebben ze iig voor erg goedkope inkoopsprijs, zelfs voor de handelaren,
zelf neem ik denk ik ook een lading extra oranje, en zal ik op de hcc gewoon mee rond lopen met bordje op me rug ofzo ?
wie gaan er?
* Hexyl heeft geen zin om alleen te gaan *
[ontopic]
Het geld is overgemaakt en Spacy_ heeft een bevestigingsemail ontvangen
[/ontopic]
Dat geldt alleen voor de rooie leds.Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 10:00:
Okee poging 2. Aangezien er nog geen antwoord op is gekomen.
globalgimmicks
Unknown
www.hccdagen.nlPhant0m schreef op 12 oktober 2002 @ 10:49:
[...]
Wanneer is de HCC???
wie gaan er?
* aequitas heeft geen zin om alleen te gaan *
[ontopic]
Het geld is overgemaakt en Spacy_ heeft een bevestigingsemail ontvangen
[/ontopic]
22-23-24 nov
en ik ga
alledrie
nieuwe case zoeken om te modden
hmm 
als iedereen nou nog een x zijn bestelling verdubbeld (met name voor die blauwe leds)!
Dan hebben we de 10.000
en dan kunnen we ze goedkoper kopen! (dus het word niet duurder ofsow als je ze verdubbeld alleen je krijgt er meer
)
Is het niet makkelijk om voor iedere led te vertellen welke weerstand je nodig hebt? Want n00bs zoals ik zitten nog wel te twijfelen over de weerstand.. (moet ik uhm nou op de lange pin solderen? of op die korte?
Dat soort vraagjes!
als iedereen nou nog een x zijn bestelling verdubbeld (met name voor die blauwe leds)!
Dan hebben we de 10.000
Is het niet makkelijk om voor iedere led te vertellen welke weerstand je nodig hebt? Want n00bs zoals ik zitten nog wel te twijfelen over de weerstand.. (moet ik uhm nou op de lange pin solderen? of op die korte?
Dat soort vraagjes!
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Als de precieze waarde bekent is zal ik wel een faqje maken, (ikmoet toch alles al opzoeken)AMDFreak schreef op 12 oktober 2002 @ 12:48:
hmm
Dan hebben we de 10.000en dan kunnen we ze goedkoper kopen! (dus het word niet duurder ofsow als je ze verdubbeld alleen je krijgt er meer
)
Dat soort vraagjes!
Om te berekenen welke weerstand je nodig heb is een progi, zoals er eerder ergens staat in die draadje...AMDFreak schreef op 12 oktober 2002 @ 12:48:
hmm
Dan hebben we de 10.000en dan kunnen we ze goedkoper kopen! (dus het word niet duurder ofsow als je ze verdubbeld alleen je krijgt er meer
)
Dat soort vraagjes!
En die 10.000 lijn is alleen voor de RODE!! leds zoals ook al eerder is gezegt....
[ Voor 0% gewijzigd door TMDevil op 12-10-2002 12:51 . Reden: Roode is met 1 o, dus rode.... ]
n54 power!
Als dat zou kunnen...Eskimootje schreef op 12 oktober 2002 @ 12:50:
[...]
Als de precieze waarde bekent is zal ik wel een faqje maken, (ikmoet toch alles al opzoeken)
Zou me nl. weer wat rekenwerk enzo schelen. En aangezien ik ongeveer zo goed kan rekenen als de Chinese Muur...

Roses are red, my screen is blue. I may have deleted system32...
* Hexyl vindt dat sommige mensen echt eenAMDFreak schreef op 12 oktober 2002 @ 12:48:
hmm
)
Dat soort vraagjes!
10k rooie leds krijgen we goedkoper en voor de weerstandjes is een progje zoals je kunt lezen op de laupro site en in de eerst post in dit topic
Dit topic is gesloten.