Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Minimod (eerste mod ooit)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Naar aanleiding van de term 'mooi blauw is niet lelijk' ben ik samen met iemand begonnen aan een VU-meter (alweer 1?) van blauwe ledjes. Dit is redelijk tot goed gelukt, en zelfs het inbouwen in de deur van mijn Chieftec ging wonderwel... Tot nog toe is dit het enigste wat gemod is aan mn kast, maar er liggen nog veul plannen op de plank :)

De pics zijn brak, maar dat komt omdat de digicam naar de kl*te is... :'( Beetje fantasie is dus vereist...

Voorkant VU mter:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/huttinga/zooi/voor.jpg

En dan natuurlijk ook even de achterkant, ik ben blij dat ik dit niet hoefde te maken, ik had het allang in de hoek geflikkerd....
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/huttinga/zooi/achter.jpg

Op de volgende foto is te zien dat ik al duchtig gaatjes aan het boren ben. Ze zitten nog niet helemaal precies op 1 lijn, maar dalijk zie je daar (hopelijk) niets meer van, moet er nog met een groter boortje doorheen, en dan kan ik de minimale afwijkingen met een fijne vijl wegwerken...

Ik heb lang zitten dubben over hoe ik de afstand van de ledjes het makkelijks kon merken op het deurtje, zodat de ledjes er mooi doorheen vielen. Na serieus twee nachten lang prakiseren had ik de ultieme oplossing: pak een stukje printplaat, tel de gaatjes tussen de ledjes, plak het oude printje op de deur, en tik met een priem markeringen... Moest dat nou zo lang duren? Ja, dat moest, ik ben namelijk nog steeds maar een kok, en geen handwerker... :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/huttinga/zooi/gaatjes.jpg

En waar gaatjes zijn, is natuurlijk ook de oude inhoud. Die inhoud heb ik voor de verandering eens niet over het hele huis verspreid, maar mooi op mijn bureau gecentraliseerd...
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/huttinga/zooi/zooi.jpg

Na toch nog ff doorprutsen en vijlen en klauwen openhalen heb ik het voor elkaar! Hij zit erin, en mooi ook, al zeg ik het zelf

Hier dan nog een drietal fototjes. Aangezien er echt niet meer licht iun de kamer is moet je wel een klein beetje fantasie hebben, en als je me niet gelooft hoe mooi het is, dan kom maar kijken... :)

Eentje van de voorkant (duh), ik wilde wel van de gehele kast, maar dat liet mn cammetje niet toe:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/huttinga/zooi/klaar1.jpg

Eentje hoe het nou aan de achterkant van het deurtje eraan toegaat. De kabel moet nog netjes weggewerkt worden, maar dan moet ik nog een laatste gaatje in de kast boren, en dan moet dus ook de stekker eraf, en daar had ik ff ECHT geen zin meer in...
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/huttinga/zooi/klaar2.jpg

En dit neemt het nou helemaal in beslag, is dus nog ruimte genoeg over tussen print en cd drives... Moet ik alleen nog wel even aan Nero vertellen dat ie de la niet moet opengooien bij het einde van een cd branden, anders iessie dalijk weer stuk...
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/huttinga/zooi/klaar3.jpg

Ook heb ik nog ff snel 2 minifilmpjes gemaakt met het resultaat als ie ook daadwerkelijk aanstaat. Ook hier is de kwaliteit bagger, maar het geeft een leuke indruk. Ik moet er wel ff bijzeggen dat in het echt de ledjes veel sneller aan en uit gaan, dus dat het echt helemaal met de muziek overeenkomt. Het geluid wat te horen is is ook maar via de webcam opgenomen...

Filmpje met bagger kwaliteit 1

Filmpje met bagger kwaliteit 2

Ok, het is allemaal alweer redelijk standaard, maar voor een eerste projectje ben ik er wel content mee... :)

De rest van de plannen ben ik nog mee bezig, die wil ik minder 'standaard' hebben...

• Joepho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-01-2023

Joepho

Le mec de la pomme (Newton)

echt zeeeeeeeeeeeeeeeer mooi mischien ook leuk dat bijv je proc en ram gebruik erop komen?

Verwijderd

vet :D waarom 2 rijen? stereo geluid ofzo?

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-11 10:08
cool gemaakt....inderdaad ff uitkijken met Nero of met welk programma je ook brand. Als je ooit een mailtje krijgt over een free beverage holder...afsluiten anders gaat je CD-rom drive open en dat moet je zo te zien ook niet hebben.. ;) Filmpjes zien er ook vett uit...

• Bezzerk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:39
Yup erg vet :*) persoonlijk had ik verschillende kleuren LEDjes gebruikt (groen, oranje,rood) .
Nu nog ff die afwerking binnen ;)

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
MY GOD!!! YO CASE BE AN ALIEN!!!

te 1337 was exact hetzelfde van plan met die blauwe leds.,. maar dan horizontaal met vierkant verlichte stukjes plex van klein naar groot! :)

Good job

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 13:36:
vet :D waarom 2 rijen? stereo geluid ofzo?
Yep, dit is een stereo uitvoering. Alleen wel naadje dat ik een paar weken geleden 20 blauwe ledjes had gekocht voor 1,80 p/s, en ze nu hier te krijgen zijn voor 25 ct. Aan de andere kant: ik heb er nu genoeg besteld voor nog een paar VU meter... :)

Verwijderd

Het resultaat aan de voorkant ziet er heel mooi uit. Echt heel netjes gedaan!!!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
:9~ Zeer netjes!

How about een inkoopactie van dergelijke VU-meters? Die is geloof ik al eens geweest, maar misschien nog eentje... ik schrijf me bij deze in iig :+

-- edit:

Je casebadge-vakkie is nog leeg! Zorg eens dat daar een Henk op komt 8)7

Verwijderd

Ziet er erg gaaf uit. :9

Kun je zulke schema's om dat te maken ergens op internet vinden? Of kun je ze ergens kopen?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Heel leuk enzo maar ik vroeg me iets af :

Welke IDIOT (niet persoonlijk bedoeld hoor :) ) gaat zomaar effe boren/dremmellen aan zijn Antec/Chieftec :?
Kunnen jullie die dingen ergens gratis krijgen ofzo :? ik vind het elke keer als ik zoiets zie een duur geintje eerlijk gezegd.
Ik bedoel, zo'n kast is toch gauw 120 tot 150 eurootjes!!
Neem gewoon een cheapo kast voor zulke dingen, veel goedkoper ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
nero355 schreef op 09 oktober 2002 @ 13:56:

Welke IDIOT (niet persoonlijk bedoeld hoor :) ) gaat zomaar effe boren/dremmellen aan zijn Antec/Chieftec :?
Kunnen jullie die dingen ergens gratis krijgen ofzo :? ik vind het elke keer als ik zoiets zie een duur geintje eerlijk gezegd.
Chieftec = mooie kast
mooie kast mooi modden = nog mooiere kast :)

Tja, als ik hem gisteren vern**kt had, was er altijd nog de mogelijkheid om een los deurtje te bestellen, maar daar ging ik niet vanuit :)

Ik heb er troupwens idd € 140 voor betaald, maar dan heb je ook wat...

Verwijderd

Dat is het leuke van modden !! Van een al mooie case nog wat mooiers maken.
En als je gewoon voorzichtig ben en alles goed planned kan er weinig mis gaan.

Verwijderd

offtopic:
haha wat is er nouw leuk aan een ongemodde chieftec... :Z :z :Z :z

ik heb gewoon biohazard logo uitgeprint...deurtje afgeplakt logo overgetekend..gaatje geboord en decoupeerzaag erin gezet :P
hier check ut resultaat: [rml][ CM] RaZoRbLaDe's CaseMod[/rml]

[ontopic]
Vet gemaakt man...mijn complimenten, en al zeker voor je eerste mod _/-\o_
Ga zo door!! ;)
[/ontopic]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 14:17:
[...]

offtopic:
haha wat is er nouw leuk aan een ongemodde chieftec... :Z :z :Z :z

ik heb gewoon biohazard logo uitgeprint...deurtje afgeplakt logo overgetekend..gaatje geboord en decoupeerzaag erin gezet :P
hier check ut resultaat: [rml][ CM] RaZoRbLaDe's CaseMod[/rml]
Ik wist al van jouw modje :) nog zo'n gek :+ !! Wel mooi hoor :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:28
Ziet er errug kewl uit :D

Waar reageerd dat ding eigenlijk op? Winamp ofzo?

Verwijderd

Ziet er goed uit man

Verwijderd

Mooi afgewerkt in die deur!

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

spokje schreef op 09 oktober 2002 @ 14:46:
Ziet er errug kewl uit :D

Waar reageerd dat ding eigenlijk op? Winamp ofzo?
output van je geluid geloof ik (correct me if i'm wrong)

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 13:43:
[...]

Yep, dit is een stereo uitvoering. Alleen wel naadje dat ik een paar weken geleden 20 blauwe ledjes had gekocht voor 1,80 p/s, en ze nu hier te krijgen zijn voor 25 ct. Aan de andere kant: ik heb er nu genoeg besteld voor nog een paar VU meter... :)
dat verhaal ken ik ik heb presies het zelfde...
20 ledjes maal 1.50 hehehe heb maar gelijk 40 blauwe besteld en weet ik veel hoeveel andere kleuren bij de IA
maar mijn vu onderdelen liggen nu al RUIM 1.5 maand op mijn buro..
ik zou ooit nog es een printje krijgen van G_Shock maar die skiet niet op :P

• MadMod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-11 13:27
heb je hier toevallig een schema van? ziet er wel kewl uit :)

• Sport_Life
  • Laatst online: 09:44

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ziet er zeer mooi uit :D.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

• Casejunkie
  • Laatst online: 26-11 11:22
Super kwijl!!!!!!!!!!

vraagje: kan je het schema plus de lijst van de onderdeeltjes alsjeblieft mailen naar: pieterklomp@hotmail.com _/-\o_

En hoe sluit je zo'n ding aan?

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Keep on modding!!!

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Verwijderd

Ik wil ook heel graag weten hoeje m gemaakt hebt, schema, en vooral hoe je m aangesloten hebt!

• Hexyl
  • Laatst online: 28-09 21:27
kun je mij er 1tje kant en klaar opsturen?? wat gaat dat kosten met leds uit de IA van 25 cent?

• Pnhers
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-07-2023

Pnhers

--

Vet gaaf ik ben ook benieuwt hoe je zoiets maakt een waar het op aangesloten is.

offtopic:
Wat was de titel van het nummer in het tweede filmpje ook al weer

• DjGeRo
  • Laatst online: 30-11 09:24
Wow, netjes ook, die LED'jes :)

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
mag ik ook een schemaatje?

en wat voor remix is het liedje in het eerste filmpje?

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:58
Cool man, ziet er vet uit ! goed werk _/-\o_

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 13:41

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

Wel leuk gedaan, maar wordt je er niet een beetje gek van om een politie flits licht in je kast te hebben ge-mod ?
meent (lijkt mijn) best wel de aandacht van je "werk" af . . .

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

• Tsunami
  • Niet online
De_Paashaas schreef op 09 oktober 2002 @ 17:54:
Wel leuk gedaan, maar wordt je er niet een beetje gek van om een politie flits licht in je kast te hebben ge-mod ?
meent (lijkt mijn) best wel de aandacht van je "werk" af . . .
ach, simpel schakelaartje om em aan/uit te zetten en klaar :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 16:25:
[...]

dat verhaal ken ik ik heb presies het zelfde...
20 ledjes maal 1.50 hehehe heb maar gelijk 40 blauwe besteld en weet ik veel hoeveel andere kleuren bij de IA
maar mijn vu onderdelen liggen nu al RUIM 1.5 maand op mijn buro..
ik zou ooit nog es een printje krijgen van G_Shock maar die skiet niet op :P
je gaat zeker ook een jaar op vakantie? 1,5 maand :P jaja
btw mod ziet er mooi uit maar waarschuw volgende keer eff als je zulke muziek draaid in een filmpje was net lekker stil hier :D

• the_master
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 15:01
Vet, echt vet gemaakt _/-\o_

Verwijderd

Echt sick is dat man! Dat wil ik ook, zou je aub ook een schema plus de benodigde onderdelen willen sturen naar: ikbenanoniem@zonnet.nl? pleazzzzzzz

Verwijderd

ok ik ben geen fan van de muziek, maar Dit is echt gaaf! Thumbs up

• Positron
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

* Positron is ook wel geinteresseerd in schema's!

Waar heb je 'm op aangesloten, gewoon op je line-out?

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• Tsunami
  • Niet online
ik weet niet hoe druk de topicstarter is, maar het zou fijn zijn als hij ook een berichtje achterliet (zoiets als: schema's verzonden :))

Verwijderd

Ziet er zeer strak uit, en heel mooi weggewerkt..complimenten :).

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal zo eens gaan lezen, er moest ok nog gewerkt worden heej ;)

• Kraanwater
  • Laatst online: 19-11 14:38
nice gemaakt man dat zalk ook wel willen me complimenten !!!

• Casejunkie
  • Laatst online: 26-11 11:22
post alsjeblieft het schema!!!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

En zet er alsjeblieft dan ook er bij hij je hem hebt aan gesloten!!!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

• Tsunami
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 18:43:
Ik zal zo eens gaan lezen, er moest ok nog gewerkt worden heej ;)
is goed

Verwijderd

nice job m8

Verwijderd

1 woord: VET :9~ :9~ _/-\o_ _/-\o_

edit:
ik zou ook wel een schema willen eigelijk :9

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanvaond geen tijd meer om een schemaatje terug te zoeken, maar als iedereen ff zn adres doormailt, dan maar ik het morgen, anders overmorgen gereed :)

De onderdelen zijn uiterst eenvoudig: printplaatje, 20 leds + 20 weerstandjes, 2 ic's LM3915 + 2 weerstandjes, 2 trimpotjes en een eindje isdn kabel... (verder een tweede printplaatje voor het aftekenen op de kast, 2 boortjes, priem en een vijltje)

Hij zit momenteel gewoon aangesloten met een 3.5mm jack aan de geluidskaart. Dus alleen een verloopstekkertje gekocht van 1x3.5 naar 2x3.5. Wil hem nog wel aan mn geluidskaart solderen, maar heb daar nog geen tijd voor gehad. Verder gewoon op 5V.

• Tsunami
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 20:55:
Ik heb vanvaond geen tijd meer om een schemaatje terug te zoeken, maar als iedereen ff zn adres doormailt, dan maar ik het morgen, anders overmorgen gereed :)

De onderdelen zijn uiterst eenvoudig: printplaatje, 20 leds + 20 weerstandjes, 2 ic's LM3915 + 2 weerstandjes, 2 trimpotjes en een eindje isdn kabel... (verder een tweede printplaatje voor het aftekenen op de kast, 2 boortjes, priem en een vijltje)

Hij zit momenteel gewoon aangesloten met een 3.5mm jack aan de geluidskaart. Dus alleen een verloopstekkertje gekocht van 1x3.5 naar 2x3.5. Wil hem nog wel aan mn geluidskaart solderen, maar heb daar nog geen tijd voor gehad. Verder gewoon op 5V.
en wat is de prijs ongeveer?

P.S. you've got mail :)

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Nice :*) _/-\o_

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
Prijs was alles bijelkaar net € 60. Maar neem er dan wel bij dat het 20x1.97 was voor de leds= € 39.40 Zou je het met de blauwe leds doen uit de IA is het € 5.- :'(

Verder waren de ic's geloof ik net boven de 4 euro en tsja, wat kosten weerstandjes nou helemaal? 7ct? 10 ct? Trimpotjes waren nog aanwezig dus weet ik geen prijs van zo uit het hoofd. Verder nog de verzendkosten, waren ook hoog, en een paar euro voor degene die het uiteindelijke erge soldeerwerk heeft gedaan... ;)

Verwijderd

nice, very nice. Ik ben ook wel benieuwd naar het schemaatje.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 20:55:
ummm wat is je email adres :? 8)7 B) :X (KHEB t AL) check your mail

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2002 07:27 . Reden: hep email al gevonden ]

• Tsunami
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 21:15:
[...]

ummm wat is je email adres :? 8)7 B) :X
check z'n profiel 8)7

• dodo79
  • Laatst online: 13:38

dodo79

witte dikke tonnie

heren, het schema is te vinden op:
http://www.circuitsonline.net/circuits/view.php?id=59

de prijs is ongeveer 4.75 pleuro voor MONO, dus voor stereo x2
maar met die ledjes van de IA kost et nog geen drol :P

omdat het kan!

• Tsunami
  • Niet online
vragies:

- waar koop je die weerstanden, want voorzover ik weet, heb ik geen lokale electroboer :) (ja, RadioVelt, maar dat is vreselijk duur :'()
- zijn er nog specificaties voor die weerstandjes (Ohm etc.)?

Verwijderd

Wat is het verschil tussen dot mode en bar mode :? :? :?

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-08 02:14

Koenzie

Never leave, just go

Dot knippert hij per ledje, bar de hele rij in een keer

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

• Positron
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

dj_tsunami schreef op 09 oktober 2002 @ 22:24:
vragies:

- waar koop je die weerstanden, want voorzover ik weet, heb ik geen lokale electroboer :) (ja, RadioVelt, maar dat is vreselijk duur :'()
Weerstanden zijn nooit duur. En ookal zijn ze daar 5x zo duur als normaal dan zijn ze nog niet duur. :+

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-11 17:45
Ik krijg geen plaatjes, maar kruisjes :(

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

Verwijderd

dj_tsunami schreef op 09 oktober 2002 @ 17:51:
mag ik ook een schemaatje?

en wat voor remix is het liedje in het eerste filmpje?
mauro picotto - Pulsar (2002) Picotto Verdi of Picotto Tea Remix

Verwijderd

Netjus!

• Tsunami
  • Niet online
DenniZ-X schreef op 10 oktober 2002 @ 14:40:
[...]

Weerstanden zijn nooit duur. En ookal zijn ze daar 5x zo duur als normaal dan zijn ze nog niet duur. :+
nee, maar dan heb ik ze nog steeds liever voor € 0,07 dan voor € 0,35 :P Bij Conrad zijn ze volgens mij € 0,52. Dat vind ik ook een beetje duur, als ik er 20 van moet kopen...

P.S. Waarvoor zijn die weerstanden, want ze staan volgens mij niet op het schema
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 15:42:
[...]

mauro picotto - Pulsar (2002) Picotto Verdi of Picotto Tea Remix
bedankt

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 21:33

Dennizz

pc-70 mod in progress!

very very nice man =] welk nummer is dat btw in 1e filmpje :P

edit ow was al gevraagd :/
edit 2: en kan je ff een schematje dumpen in dhagens@xs4all.nl ? :D would be nice =]

Verwijderd

Als je nou een schema wilt voor een vu meter, dr staan er toch echt wel meer hier hoor, gewoon met een lm3915, ook hdd vumeters

Verwijderd

oei wat geil, vooral ook het muziekje van filmpje 1 ;) hardstyle majstroo

_/-\o_

Verwijderd

Ziet er wel gaaf uit; en de titel van die song op dat 2e filmpje? :P

• voodooless
  • Laatst online: 30-11 11:20

voodooless

Sound is no voodoo!

Dat schema stond toch al een week of wat geleden ergens gepost, of is dit weer een ander?

Zoeiets is misschien wel leuk voor mijn DVD speler MOD waar ik zo langzaam mee bezig ben, alleen dan met kleinere LED's... SMD of zo..

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Tsunami
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 17:51:
Ziet er wel gaaf uit; en de titel van die song op dat 2e filmpje? :P
Sunglasses At Night natuurlijk :P

Verwijderd

Bij dat schema, moeten punten 2 en 2u2 nou aan elkaar vast of hoe zit dat?

Verwijderd

ERG kewl.... kijk of ik wat kan kopen... en in elkaar zetten... TECHNIEK leraar helpt wel,

Hij is erg goed in dat soort dingen

• FlowDesign
  • Laatst online: 12:25
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 13:58:
[...]
Ik heb er trouwens idd € 140 voor betaald, maar dan heb je ook wat...
Ik vind zo'n deurtje echt onhandig! Iedere keer als je een cd erin wil doen moet je eerst je freakin' deurtje open doen. Maar ja, zal wel aan mij liggen ofzo.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11 11:16

TMoose

Mooooooose !!

FlowDesign schreef op 10 oktober 2002 @ 21:17:
[...]

Ik vind zo'n deurtje echt onhandig! Iedere keer als je een cd erin wil doen moet je eerst je freakin' deurtje open doen. Maar ja, zal wel aan mij liggen ofzo.
*Idee :D

Een Chieftec mod, met servo operated deurtje en microswitches voor de CD/DVD laatjes, dus laatje open, automatisch deurtje open :)

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

Verwijderd

Betrapt! Maar goed, erg netjes gedaan alleen jammer dat hij ook werkt als je spellen zit te spelen en dergelijke.

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 18:58
Ziet er extreme 1337 uit. 8)

Verwijderd

BronX schreef op 11 oktober 2002 @ 16:22:
Ziet er extreme 1337 uit. 8)
Dat kun je wel zeggen :9

Verwijderd

Het blijft leuk he, die VU metertjes! ;)
Maar ff serieus: hij ziet er echt mooi uit. Toch nog netjes die gaatjes op een rij gekregen.

• Venxir
  • Laatst online: 30-11 11:46
wat houdt dat 2u2 in op het schema en wat moet je ermee doen?!

If it aint broke, fix it till it is!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 16:09:
Betrapt! Maar goed, erg netjes gedaan alleen jammer dat hij ook werkt als je spellen zit te spelen en dergelijke.
Daarom moet er ook nog een baybus komen =] Al heb ik er zelf weinig last van hoor. Momenteel staat de kast nog op de grond, dus mijn vriendin (bureau staat in de hhoek van de woonkamer) is er nog minder blij mee :)
Venxir schreef op 11 oktober 2002 @ 23:49:
wat houdt dat 2u2 in op het schema en wat moet je ermee doen?!
2u2 is een condensator, die is bij mij niet gebruikt, omdat mijn voeding al stabiel is :)

Verwijderd

Ik wil ze ook wel solderen kant en klaar met IC's op gedrukte prinplaatjes van exter .... give me a price i'll fix the work

• Perphide
  • Laatst online: 21-04-2024
mooi gedaan hoor!!

• CaMmY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-08 09:55

CaMmY

Water, Gerstemout en Hop

enorm vet(nummer :) ), nee erg vet gedaan, keep on moddin !!!!

/me Een echte patomaan

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:40

AMDFreak

Intel is zo..

w0000t dat ziet er heftug uit!! alleen die bovenste 2 lampies doen nie echt veel... :/

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

Mooi gedaan

Verwijderd

Topicstarter
AMDFreak schreef op 12 oktober 2002 @ 01:56:
w0000t dat ziet er heftug uit!! alleen die bovenste 2 lampies doen nie echt veel... :/
De filmpjes zijn niet echt representatief hoor, hij is veel sneller 'in het echt'. De bovenste twee slaan hier idd niet uit, maar dit is te verstellen door de twee potmetertjes aan de achterkant. Hij slaat uit bij de echte pieken, en niet om de haverklap, vond ik zelf mooier... :)

• Venxir
agreed :)

• comvidnet
  • Laatst online: 30-11-2021
ECHT VEEEETTTT! >:)

Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
TMoose schreef op 11 oktober 2002 @ 15:50:
[...]

*Idee :D

Een Chieftec mod, met servo operated deurtje en microswitches voor de CD/DVD laatjes, dus laatje open, automatisch deurtje open :)
daar heb je geen servo voor nodig.. je breekt een stukkie plastic weg en de laatjes rammen zelf de deur wel open ;)

• Polichism
  • Niet online

Polichism

MOEHOE

(overleden)
Het is echt cool.
Ik had het alleen nog nooit gezien.
Maar vind je het zelf standaard dan?
Ik niet bepaald ofzo!

{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen

Verwijderd

Fat gedaan man, ik ga me daar ook maar eens in verdiepen :P op mijn stage mag ik zulke dingen lekker maken onder werktijd en me stagebegeleider weet er super veel van, met dat schema goed te doen >:)

Job Well Done

• Venxir
ik wacht op de lampies van de IA en daarna nog wat electronic's ophalen(weerstanden en 2 IC's en een potmeter)

Verwijderd

Topicstarter
SuperKoej schreef op 21 oktober 2002 @ 00:28:
Het is echt cool.
Ik had het alleen nog nooit gezien.
Maar vind je het zelf standaard dan?
Ik niet bepaald ofzo!
Het VU gebeuren met blauwe leds is zeker niet origineel meer op het moment, die zie je nu echt heel veel. Het enige wat ik nog niet gezien had was dat het in deze kast in het deurtje was verwerkt, daar ben ikzelf dan weer wel trots op :) Nog steeds kijk ik er met plezier naar... :p

Ik zit nog steeds te dubben over het raampje wat erin 'moet' komen. Ik weet daar echt niets voor te verzinnen zodat het EN mooi is, EN origineel. Kijk, dat venster van de Pimpmeister vind ik echt supermooi, maar aangezien ik geen laserapparatuur ter beschikking heb, en ik ook geen zin heb om het financieel uit de klauwen te laten lopen, gaat zoiets dus niet door. En dan kom je al snel in de gewone vierkanten en rechthoeken sectie, en dat vind ik dus weer niet mooi... Twijfel, twijfel, denk, denk....

Eigenlijk ben ik op zoek naar de ultieme maar meest subtiele mod ooit. Wel supermooi, maar geen kermiskast, vuuld'um?

Als iemand tips of serieuze suggesties heeft, ggraag! :)

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 22:05
ziet er mooi uit

Verwijderd

Venxir schreef op 21 oktober 2002 @ 12:41:
ik wacht op de lampies van de IA en daarna nog wat electronic's ophalen(weerstanden en 2 IC's en een potmeter)
kan morgu de weerstanden en ic's ophalen bij de eloctrodinges :P dan moet ik alleen nog w88 op de letjes uit de IA :O

Verwijderd

A: Schema ?
B: Print afdekken met plastik kapje/plaatje/etc.

• Venxir
staan de voltages enzo al vast van de ledjes? dan kan ik de goede weerstandjes kopuh

Verwijderd

kan je me een voorbeeld sturen plus hoe je hem aansluit. :9~

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 15:09:
A: Schema ?
B: Print afdekken met plastik kapje/plaatje/etc.
A: Heb ik niet bij de hand (iig niet op serverruimte)
B: Want? Deurtje zit altijd dicht, dus zie niets...

Verwijderd

Topicstarter
Venxir schreef op 21 oktober 2002 @ 15:14:
staan de voltages enzo al vast van de ledjes? dan kan ik de goede weerstandjes kopuh
Geen idee, kan je denk ik beter proberen te achterhalen in desbetreffend ledjes-topic :)
Pagina: 1