Toon posts:

[flash]loadMovie probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
specs: Mac OS 9 IE 5.0 Flash MX

probleem: Ik heb een flash siteje gemaakt die externe plaatjes (jpg) inlaad. Als je daarna alle plaatje unload en opnieuw andere plaatje inlaad heeft hij dit niet gedaan op de MAC (zie specs). Als ik nou de hoofdmovie in een flash player (mx) open doet hij dit wel. Hij unload ze netjes en load de nieuwe plaatjes.

conclusie:Er gaat iets mis met load en unload in IE 5.0 op de MAC. Heeft iemand hier misschien weleens eerder problemen mee gehad. En is er misschien een workaround of iets dergelijks voor?

Ik en Hangloozz hebben ons al rot gezocht op de macromedia site!

Oh ja het gaat om deze site
En hier is evt de swf

8)

Verwijderd

De site doet het hier wel, de SWF laden/af laten spelen resulteert in niets dan een stel grijze stippellijnen. Wil best e.e.a. testen voor je (hier ook IE5 op OS 9.1) maar dan moeten we 2 tijdstippen afspreken. 1 waar ik heel de site doorloop, dus alle afbeeldingen (in Flash) laad, en een punt waarop je de externe JPG's hebt gewijzigd/overschreven.

Dan nog eens laden, en kijken of er nou gebeurt wat jij wil.
Let me know :)

Verwijderd

Topicstarter
Je moet de swf ff downloaden en lokaal draaien in de player!!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry maar dit is echt een probleem en wil het nog eens onder de aandacht brengen!

Verwijderd

van de MM site:
Unloading Movies - When a movie clip that is to be removed, or one of its components, has an "unload" movie handler(s), the movie can persist for at most one frame longer in order to allow the handler(s) to execute properly. As a result, when a movie is removed (unloaded) and a movie with the same name is subsequently created, the new movie may not play correctly. Therefore, be sure to always rename your movie before unloading it.
je kunt t altijd proberen, he ;-)

anders zou je kunnen proberen een oplossing te zoeken waar je geen 'unload' voor nodig hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Die wist ik al ik gebruik nu gewoon een loadMovie maar dan laad ik een leeg iets in de MC. Is eigenlijk hetzelfde ;) Maar dat doet ie dus blijkbaar ook niet goed
Zie [rml][ flash mx] geheugen loopt vol[/rml] en [rml][ Flash MX] Mac(Explorer 5) unLoad MC's[/rml]
Pagina: 1