Ik koop al jaren Seagates, zo stabiel, zo duurzaam....
Nooit problemen mee gehad.
Kun je opvatten als positief, maar hier zit ook een nadeel aan.
Ik weet dus niet hoe andere schijfen zijn.
Ik weet dat Western Digital een grote player is, maar hoe zit het met de betrouwbaarheid van hun schijfen?
De computer waarop ik een Western Digital schijf wil zetten staat 24/7 aan en grote files worden veelvuldig tussen de comps in mijn netwerk gesleurd.
Zware belasting voor de schijf dus....
Ik wilde dus kiezen voor WD, omdat op IBM na.....ze de laagste acces times hebben voor hun 80 GB series door de 2MB cache.
Ik wilde geen IBM, omdat die onlangs in een bericht bekend maakten dat je hun schijven beter niet langer dan 8 uur per dag aan kan laten staan.
Hoewel IBM qua access times de snelste is op het gebied van IDE schijven....ga ik toch voor WD die op de 2e plaats staan in de benchmarks.
Ik heb dus liever stabiliteit en betrouwbaarheid dan absoluut het snelste.
Maar is Western Digital nou wel zo betrouwbaar?
Dat ding gaat bij mij een flinke work-out krijgen en tot nu toe heb ik dat alleen toevertrouwd aan Seagate.
Iemand ervaring met Western Digital?
Gebruik je de schijf ook tot zijn extremen?Ondervind je daarbij problemen?
Alle info(zowel positief als negatief) is welkom...thnx.
Nooit problemen mee gehad.
Kun je opvatten als positief, maar hier zit ook een nadeel aan.
Ik weet dus niet hoe andere schijfen zijn.
Ik weet dat Western Digital een grote player is, maar hoe zit het met de betrouwbaarheid van hun schijfen?
De computer waarop ik een Western Digital schijf wil zetten staat 24/7 aan en grote files worden veelvuldig tussen de comps in mijn netwerk gesleurd.
Zware belasting voor de schijf dus....
Ik wilde dus kiezen voor WD, omdat op IBM na.....ze de laagste acces times hebben voor hun 80 GB series door de 2MB cache.
Ik wilde geen IBM, omdat die onlangs in een bericht bekend maakten dat je hun schijven beter niet langer dan 8 uur per dag aan kan laten staan.
Hoewel IBM qua access times de snelste is op het gebied van IDE schijven....ga ik toch voor WD die op de 2e plaats staan in de benchmarks.
Ik heb dus liever stabiliteit en betrouwbaarheid dan absoluut het snelste.
Maar is Western Digital nou wel zo betrouwbaar?
Dat ding gaat bij mij een flinke work-out krijgen en tot nu toe heb ik dat alleen toevertrouwd aan Seagate.
Iemand ervaring met Western Digital?
Gebruik je de schijf ook tot zijn extremen?Ondervind je daarbij problemen?
Alle info(zowel positief als negatief) is welkom...thnx.