Toon posts:

Foutmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben net nieuw hier dus ik weet niet of de vraag hier juist staat maar ik stel hem toch maar ff.
Elke keer als ik een video bestand op een cd wil openen dan krijg ik de volgende foutmelding:
"Explorer heeft fouten gegenereerd en zal door windows worden afgesloten. U dient dit programma opnieuw te starten. "
Ik heb windows NT, wat kan ik eraan doen om deze bestanden te kunnen openen???

Verwijderd

andere decoder of codec gebruiken? volgende keer een iets meerzeggende topicnaam a.u.b.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nieuw!!! Spectaculaire aanbieding!!!
Nieuw!!! Spectaculaire aanbieding!!!

Probeer het nu!!! Twee voor de prijs van één, en dat terwijl ze allemaal al zo goed als nix kosten!!!!Nog een groter gemak dan een topic openen, alle antwoorden op een rijtje met 1 muisklik! Probeer het nu!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ey Tum, aangezien je nieuw bent, stel ik voor dat je eerst even de FAQ door gaat nemen:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq

En even de WOS policy: Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 door gaat nemen, want er zijn een aantal manco's aan je topic:
• Je topictitel is te algemeen, en hoort, zoals je ziet in de WOS policy, van een OS te zijn voorzien
• Je geeft niet aan wat je eventueel al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen
• Geef ook verdere meldingen uit bijv de eventviewer van NT

Succes :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Jah, dat zeg ik :+

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gamma :D

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023