Toon posts:

Proxy server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem.

Bij mij op de stage was de bedoeling om onze proxy server over te nemen met VNC vanaf een andere lokatie,(alles is correct geinstalleerd)(ivm een probleem)

Nu hebben we een proxy server met aan de ene kant het netwerk hier binnen , en aan de andere kant een ADSL lijn van KPN.

Nu kan ik mij proxy server vanaf een andere lokatie niet pingen(er is dus totaal geen contact terwijl ik nog wel gewoon in een WAN verbinding zit.
(vanaf eigen lokatie kan ik wel pingennaar de proxy server)

Kan iemand mij vertellen hier misschien fout kan zijn. 8)7 8)7

(enable ip forwarding staat wel aan)..

Verwijderd

Topicstarter
fijn dat jullie ff reageren?!?!?! |:(

Verwijderd

ben je wel wijs om te kikken na 5 minuten ?? En dat van iemand die net 5 minuten geregistreerd is hier...
No help from me..

• Boudi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-08 02:32

Boudi

Always Coca Cola

Je moet idd niet beginnen te piepen als je probleem na 5 mins nog niet is opgelost, en al helemaal niet op die manier. Bovendien, in de FAQ (die je uiteraard gelezen hebt) staat volgens mij iets als 'leg duidelijk je probleem uit (heb je gedaan) en je setup (wat ontbreekt)'. Oftewel: hoe is precies die ADSL verbinding aangesloten? heb je niet toevallig een firewall die ping's niet echo'd?

Met of zonder mayonaise?

Verwijderd

Topicstarter
watdeedikverkeerd???

Verwijderd

Topicstarter
Nope no firewall.

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:46

Nobby

Nuts!

Lees de faq eens zou ik zeggen, als je zo aso bezig gaat hoef je geen hulp te verwachten.

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Verwijderd

Topicstarter
en die adsl zit via de standaard router van kpn. met 1 gateway naar buiten.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Hoi,
Welkom op GoT.
Zoals je ziet aan de diverse reactie word een kick na 5 minuten niet echt gewaard hier.
Lees bijvoorbeeld eens ff de FAQ door: http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Schoprichtlijn:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumgedrag#not-done
minimum 24h dus.
Gebruik dus Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif om je post te edit'n ipv van onnodig het topic naar omhoog te schoppen.

[ Voor 0% gewijzigd door Predator op 09-10-2002 10:35 ]

Braaikamer - Smoke&BBQ

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 14:38

McMiGHtY

- burp -

Welke Software gebruik je? Draaid er een firewall? Zijn er porten geblocked..kortom more info

Verwijderd

Topicstarter
McMiGHtY schreef op 09 oktober 2002 @ 10:24:
Welke Software gebruik je? Draaid er een firewall? Zijn er porten geblocked..kortom more info
neej geen firewall.

(maar dat had ik al eerder vertelt)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 15:32:
[...]

neej geen firewall.

(maar dat had ik al eerder vertelt)
Probleem is al opgelost..

TOPIC CLOSED
Pagina: 1