Het grote Warcraft III topic deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.916 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrehT schreef op 24 oktober 2002 @ 19:34:
[...]

jezus wat harvest jij veel lumber per minuut in verhouding tot mij :+

1337e move van bnet toruwens, ik hou wel van statistics0r :)
indeed :)

noujah, als ik met undead speel en ik heb 'idle' ghouls gaan ze altijd op hout :) ... ik koop vaak een shredder, en ik bouw teveel peasants... daar ga je al :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:07

NoTimeRemains

I know

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
 Games: 237 
Wins: 138 
Losses: 87 
Ties: 12 

Maximum Win Streak: 9 
Maximum Loss Streak: 4 

Current Win Streak: 0 
Current Loss Streak: 1 

Total Hours Played: 94.13 
Total Days Played: 3.92 

Total Units Produced: 13,916 
Total Units Killed: 11,324 

Total Heroes Made: 306 
Total Heroes Killed: 462 

Items Obtained: 1,225 

Total Gold Mined: 2,904,876 
Avg Gold Per Min: 514 
Lumber Harvested: 960,809 
Avg Lumber Per Min: 170

wtf TIES? :?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het wel een leuk spel maar ik wacht alleen met spanning op Warcraft IV :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, kun je nog wel een tijdje wachten ... a very looooooooooong time :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 25 oktober 2002 @ 01:31:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
 Games: 237 
Wins: 138 
Losses: 87 
Ties: 12 

Maximum Win Streak: 9 
Maximum Loss Streak: 4 

Current Win Streak: 0 
Current Loss Streak: 1 

Total Hours Played: 94.13 
Total Days Played: 3.92 

Total Units Produced: 13,916 
Total Units Killed: 11,324 

Total Heroes Made: 306 
Total Heroes Killed: 462 

Items Obtained: 1,225 

Total Gold Mined: 2,904,876 
Avg Gold Per Min: 514 
Lumber Harvested: 960,809 
Avg Lumber Per Min: 170

wtf TIES? :?
lees: Disconnects :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:40
Lees: disconnects die jouw geen loss op hebben geleverd. Hoogstwaarschijnlijk hebben je wannabe tegenstanders wel een loss gekregen, je ziet namelijk soms als uitslag van een match staan: tie - loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op 25 oktober 2002 @ 11:14:
Lees: disconnects die jouw geen loss op hebben geleverd. Hoogstwaarschijnlijk hebben je wannabe tegenstanders wel een loss gekregen, je ziet namelijk soms als uitslag van een match staan: tie - loss.
Whoops... you're absolutely right... da's dus als al je tegenstanders discen... je krijgt victory op je scherm te zien, maar krijgt geen exp. punten :/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALs ze nou nog de replays van elke match erbij zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

HEHE :)
Das idd makkelijk :P
zullen waarschijnlijk oko nog wel hebben :)
als je dit allemaal bekijkt, ik had echt geen id dat ze zoiets als dit hadden..

ff overdie Nighelf haressen, ik werd gehakt door NE,
dus probeerde maar raider rush :P

werkte aardig
hij werd gek ;)

Lepel Raider Rush
dit was men eerste keer, dus ik maak wel aardig wat fouten, dusse niet teveel flamen ;)

had wel geluk dat hij geen Archers ging, anders ben ik de pineut..

Owja, lepel is men tweede acount, Wiebbe is nog vanaf het begin toen ik begon :P

(toch nog 76% ofzo :P )

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Wiebbe schreef op 25 oktober 2002 @ 15:20:
HEHE :)
Das idd makkelijk :P
zullen waarschijnlijk oko nog wel hebben :)
als je dit allemaal bekijkt, ik had echt geen id dat ze zoiets als dit hadden..

werkte aardig
hij werd gek ;)

Lepel Raider Rush
dit was men eerste keer, dus ik maak wel aardig wat fouten, dusse niet teveel flamen ;)

Owja, lepel is men tweede acount, Wiebbe is nog vanaf het begin toen ik begon :P

(toch nog 76% ofzo :P )
Hi lepel ^^

Raider rushen heerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

ik las ergens op een forum dat ties iets met disconnect hack te maken zou hebben.. betekend dus dat als iemand meer dan laten we zeggen 5% van de games ties heeft dat ie dan hackt(er zijn accs met 400+ ties), je kan zelf ook slachteroffer worden van disc hacks en dan krijg je ook tie, tillerman bv heeft ze ook.

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrehT schreef op 25 oktober 2002 @ 16:00:
ik las ergens op een forum dat ties iets met disconnect hack te maken zou hebben.. betekend dus dat als iemand meer dan laten we zeggen 5% van de games ties heeft dat ie dan hackt(er zijn accs met 400+ ties), je kan zelf ook slachteroffer worden van disc hacks en dan krijg je ook tie, tillerman bv heeft ze ook.
mjah, ik heb 12 ties, maar ik gebruik toch echt geen disc-hack :) ... dus hoe ze daar nou weer bij komen? ik denk eerder dat dat maar wat gespeculeer is.

bovendien, als je 3v3 speelt, en een van je allies gebruikt een disc-hack, krijg jij dan ook een tie? In random team heb je nl niet zo gek veel te zeggen over welke allies je krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Lepel Raider Rush

I have watched the replay. Good job alleen je moet je raiders niet zo opofferen, als hij terugkomt kanker hard wegrennen :o. Kun je thuis meer techen en creepen met BM etc.
Die raiders zijn lopende exp tomes ;). Als hij lvl 6 werd had je een probleem hehe..
Maar verder good job!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

quote ipv edit, my bad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ik had net ff een RT, mijn eerste goede van vandaag. Ik had vaak een levl 1 of 2 noob allie. Maar dat maakt verder niet zoveel uit, dat hoort er nou eenmaal bij. Maar in deze game wou ik ff een nieuwe stategie proberen. Dryads en DotC. Het ging vrij slecht volgens mij. Maar na een tijdje had ik een Level 10 Demonhunter met een Mask of Death. Hij kon in zijn eentje in Demon vorm gewoon een heel leger aan bijna. Naja see for yourself.

http://members.chello.nl/g.leenders/Level10hero.w3g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

is het niet leuk om een GoT clan te maken? of is die er al?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

FrostXL schreef op 26 oktober 2002 @ 08:42:
jouw icon ruled :D

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Laatst online: 07-06 08:36
....

werkte aardig
hij werd gek ;)

Lepel Raider Rush

....
hehe kende die tactiek nog niet, heb hem maar meteen es zelf uitgeprobeerd vs. NE....en gewonnen (en hoe, ik zoog, was bijna nog uit het potje gestapt omdat ik ging verliezen :/ )

Is het trouwens zo dat in maps met meer dan 2 mines (waar je kunt beginnen) op 1vs1 de locaties van beide spelers al vaststaat? Namelijk in onderstaande map heb je geloof ik 4 of 6 mines waar je kunt spanwnen ofzo, maar in allebei de potjes hadden we zelfde spawn mines..

Real grunts rush
Real sucky raider rush, suckier opponent

[ ik doe normaal altijd tauren/BL, maar kheb es vergeleken en grunt is beter dan tauren ;) ]

[ Voor 0% gewijzigd door RealCato op 26-10-2002 13:59 . Reden: links fixen :/ ]

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

grunt + kodo + healing ward + bloodlust is tha man :),

maar ik heb eindelijk mijn blauwe draak, 250 WINS ICON :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RealCato schreef op 26 oktober 2002 @ 13:57:
[...]

Real sucky raider rush, suckier opponent

[ ik doe normaal altijd tauren/BL, maar kheb es vergeleken en grunt is beter dan tauren ;) ]
Damn, over tegenstand had je in dat potje idd niet te klagen :D
Z'n Tree half kapot laten staan, niet renewen, terwijl ie weet dat er over een tijdje weer een rush komt :). Ver van je basis weg gaan zonder afgebouwde Trees, ook slim, handig zo'n scroll of TP :)

Kansloos... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrostXL schreef op 26 oktober 2002 @ 08:42:
laten we het zo zeggen, bijna heel got heeft al een clan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

nn?

.wins?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
Bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ps samus. @ wins :) ben ik

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
ik kwam GoTter tegen in NLD-1 chat, meteen maar ff 3vs3 gespeeld.
Raiders ownen ook in 3vs3!! :P check deze enorm bizarre pot (duurde een uur ofzo)
#vs# - RealCato, Lil_loco & Jedi-Fas

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RealCato schreef op 27 oktober 2002 @ 00:45:
ik kwam GoTter tegen in NLD-1 chat, meteen maar ff 3vs3 gespeeld.
Raiders ownen ook in 3vs3!! :P check deze enorm bizarre pot (duurde een uur ofzo)
#vs# - RealCato, Lil_loco & Jedi-Fas
Let niet op mij (LiL_LoCo) omdat ik: 1) ik een bad warcraft day had
2) ik lang niet met Undead heb gespeeld

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier een replay van een 3v3 van vanavond...

http://www.spiresound.nl/3v3stromguarde.w3g

ik ben na dit potje trouwens stone tokens meer gaan waarderen :) ... Die rockgolems hebben nl naast een lekkere damage en hitpoints ook nog es 400+ mana voor "hurl boulder" a.k.a. storm bolt :) tot 2 keer toe een starfall mee kunnen stoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 01:07:
[...]

;)
smoesjes :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 01:07:
[...]

;)
gaat erom dat we gewonnen hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
GandalfTheGrey schreef op 26 oktober 2002 @ 14:45:
grunt + kodo + healing ward + bloodlust is tha man :),

maar ik heb eindelijk mijn blauwe draak, 250 WINS ICON :)
ben je wel een held als je 't voor elkaar krijgt om in 1 potje barracks+tower+beastiary te bouwen en wd's 2x te techen + shaman 2x te techen
ennuh dan moet je ook nog je grunts techen en je kodo beasts.
talking about tier3 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RealCato schreef op 27 oktober 2002 @ 01:50:
[...]

gaat erom dat we gewonnen hebben :D
omg... wat een pot :) ... heb em net effe bekeken :)

einde van het potje staat het hele veld nog vol met creeps ;) (oke, niet superbelangrijk... maar wel een bron van inkomsten + exp.)

verder wel leuk gedaan met die raiders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
rofl je hebt gewoon half uur gedaan over t kijken vd replay :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb wel wat stukjes 'geskipped' hoor :)

check mijn replay maar es... die is ook 3v3 stromguarde, maar dan een veel ander soort potje (mass battles in het midden ipv sneaky raider rushes) ;)

btw, research je altijd eerst aura van de Chieftain? ik vind warstomp echt 10 keer fijner voor het initial creepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 02:15:
ik heb wel wat stukjes 'geskipped' hoor :)

check mijn replay maar es... die is ook 3v3 stromguarde, maar dan een veel ander soort potje (mass battles in het midden ipv sneaky raider rushes) ;)

btw, research je altijd eerst aura van de Chieftain? ik vind warstomp echt 10 keer fijner voor het initial creepen :)
hehe net ff die replay bekeken. Best veel grote battles, zijn leuke games om te spelen.

Mja het was de bedoeling dat ik grunt/bl/tc zou gaan voor de aura's en de rest van het team. TC zou XP meeleechen bij het creepen (tc en grunts is geen aanrader om in je eentje mee te gaan creepen).
Alleen toen ik mijn main hall ging upgraden vroeg ik of ik raider rush mocht, wilde wel es proberen in 3vs3, en dat mocht :P
Dus die TC met aura was toen niet beste keus meer maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmjah, jullie hadden iig gewonnen :) ... eigenlijk had je een harrass hero moeten hebben dus blademaster of farseer, maar da's achteraf makkelijk praten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
niet tijd voor een got tournooi #2?? 8)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor ons (lees: de minder 'roelerende') is het dan toch niet meer leuk om mee te doen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
wat maakt ut uit, ik verloor net een game tegen een gast met 50 % ik snel zeggen dat een vriend van mij speelde =\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Gamens in de toernooi worden toch nooit gespeeld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die replay van die 3vs3 was best lachen. Zonet ff gechecked.

Maar idd, als ze op het begin met die 3 legers direct naar ors/undead waren doorgestoot hadden jullie echt dik verloren, jullie waren echt puur aant techen.

Raider rush ben ik een beetje afgeleerd, ik zal em ook weer eens gaan gebruiken, vind em wel leuk :).

Als ze nou de Demon Hunter als Orc-hero hadden, dan zou ik echt alleen maar orc spelen... :).

Edit: na het zien van die replay krijg ik ook wel weer zin in een 3vs3. Iemand, vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

rtouwens, pino triad en andere roelerende lui praat eens met ruarc, hij zit in het dutch national team van www.clanbase.com; tis vet lachen om in het nat. team te zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

TrehT schreef op 27 oktober 2002 @ 17:19:
rtouwens, pino triad en andere roelerende lui praat eens met ruarc, hij zit in het dutch national team van www.clanbase.com; tis vet lachen om in het nat. team te zitten!
Dat wist ik al :o

rofl ik sta bij de supa clan
Supa TriadWhuahahha
=\
Zit helemaal niet in supa ofzo =O

//Loze informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Shade schreef op 25 oktober 2002 @ 18:28:
[...]

I have watched the replay. Good job alleen je moet je raiders niet zo opofferen, als hij terugkomt kanker hard wegrennen :o. Kun je thuis meer techen en creepen met BM etc.
Die raiders zijn lopende exp tomes ;). Als hij lvl 6 werd had je een probleem hehe..
Maar verder good job!
Mjah, dat bedacht ik me ook op eens,
als ik ipv die raider op te offeren ze terug had laten lopen, en w88 op meer raiders,
kon ik meteen met twee groepen doen, nu offerde ik ze teveel op :P

anyway, was de eerste keer, en weet nu gelukkig hoe het moet :)

Dus nu zal ik het beter doen :P
BL op raiders is helemaal eng trouwens, of als je een raider drop doet :P Kan ook erg relax werken, late hero, op LT bijv, en dan langs de creeps rennen, Zeppelin kopen en er meteen in springen :P

daarna 8 raiders erin, en poef, hebt meteen zijn main, met 8 raiders stop je dat alleen als iemand mass archers is gegaan..

offtopic:
Ben net terug van Vakantie, dus ga ff lekker games strax :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
gvd! ik speelde net tegen een lvl14 gast (ben zelf lvl8 ofzo), en ik ownde hem met raider rush. Ik had izjn basis 2x en zijn wood wisps, en hij kon niks meer bouwen, alleen hij had wel groot genoeg leger om mijn raider moeilijk te maken. Dus in tier 2 ging ik zelf maar even uitbouwen (expo, wat grunts). Doet hij full aanval op mij, dus ik naar zijn basis rennen en hem hakken, disc ik! Als dat geen disc hack is weet ik t niet meer. *(&@#^$&*( cheaters

[ Voor 0% gewijzigd door RealCato op 28-10-2002 09:15 . Reden: wat punten toegevoegd, ben beetje boos :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RealCato schreef op 28 oktober 2002 @ 09:00:
gvd! ik speelde net tegen een lvl14 gast (ben zelf lvl8 ofzo), en ik ownde hem met raider rush. Ik had izjn basis 2x en zijn wood wisps, en hij kon niks meer bouwen, alleen hij had wel groot genoeg leger om mijn raider moeilijk te maken. Dus in tier 2 ging ik zelf maar even uitbouwen (expo, wat grunts). Doet hij full aanval op mij, dus ik naar zijn basis rennen en hem hakken, disc ik! Als dat geen disc hack is weet ik t niet meer. *(&@#^$&*( cheaters
www.b3ta.com/youcantspell

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Kan 't ff wat normaler gebracht worden aub? :?

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
rofl de pofl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah... had dit weekend net zo goed niet kunnen spelen... 3 wins, 10 losses en 3 disconnects :(

hoezo gaat het dan niet lekker :) ... achjah, het is maar goed dat ik geen fuck om slechte stats geef :) (stats in het algemeen otoh zijn wel cool) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Ik heb juist gisteren voor het eerst sinds 1 1/2 week weer op B.net gespeeld.

Ik heb in die tussentijd de single player opnieuw uitgespeeld, maar dan nu echt elke hoekje van elke map bezocht, en elk item gevonden die er te vinden was... :)

Maar goed, gisteren 4x achterelkaar gewonnen voor de verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op 28 oktober 2002 @ 10:40:
[...]

Kan 't ff wat normaler gebracht worden aub? :?
Zal wel een "normalere" zoeken..

Eens..

Een keer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

25 game win streak weer hier 8) :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 14:40:
[...]

Zal wel een "normalere" zoeken..

Eens..

Een keer..
Doe maar ff snel ipv "een keer"...

@Shade:
Verschil moet er wezen kennelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Shade schreef op 28 oktober 2002 @ 15:17:
25 game win streak weer hier 8) :z
Dat is ook niet echt moeilijk voor jouw doen :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apocrypha schreef op 28 oktober 2002 @ 15:41:
[...]

Dat is ook niet echt moeilijk ovor jouw doen :+ _/-\o_
:o

/me kijkt MrJ aan...

Mag ik ? mag ik ?

Awh.. spelbreeker.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Hehe, misschien kan je wel online les gaan geven in ABN?

Maar goed, typo's kunnen altijd gebeuren, het is alleen hoe je het brengt.
Want sommige personen kunnen er niets doen omdat ze bijv. dyslectisch (= waarschijnlijk fout, I know :P ) zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op 28 oktober 2002 @ 15:52:
Hehe, misschien kan je wel online les gaan geven in ABN?

Maar goed, typo's kunnen altijd gebeuren, het is alleen hoe je het brengt.
Want sommige personen kunnen er niets doen omdat ze bijv. dyslectisch (= waarschijnlijk fout, I know :P ) zijn.
Kijk.. dat was idd een typo.. kan best.

Maar van een paar posts trug was gwon frustratie in een lap tekst.. waarvan andere weer gefrustreerd raken door het te lezen.. >_<

(Ik geef toe.. beter in tekst dan in IRL *HINT venlo HINT*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 15:47:
[...]

:o

/me kijkt MrJ aan...

Mag ik ? mag ik ?

Awh.. spelbreeker.. :X
Zeikerds hier ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een keer raden waarom ik deze nick heb :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vervelende is dat berichten die op foute spelling wijzen in feite niks toe voegen... Dus mits het echt onleesbaar is graag er lekker overheen lezen ;)

Anders krijg je van die onnodige forum vervuiling :)

Ontopic: Nu maar hopen dat het vanavond wat beter gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Tja, had je gister maar met mij moeten AT'en, dan was 't allemaal niet zo gelopen. :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op 28 oktober 2002 @ 17:14:
Tja, had je gister maar met mij moeten AT'en, dan was 't allemaal niet zo gelopen. :P ;)
*Kuch*

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

iemand ook nog wat nuttige info te melden??? :+

nou ja ik wel :) dryads rule :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, ik net met Apocrypha (gewoon Ruud in mijn taal :)) een 2vs2 gespeeld. Direct al beetje begonnen te joken, en tijdens het potje mekaar de halve Natuurkunde repetitie overhoort :D.

We hadden zulke n00bs (NOG erger dan ik! :P) als tegenstanders, liepen wij al allebei als level 6 hero rond en vreesden een attack van frost wyrms of iets in die prijsklasse, komt er 1 heel zielig klein slap legertje crypt fiends op ons af (met wel een level 2 hero :z ) :). Verder hielpen ze elkaar niet goed.

Wij (Ruud vooral ;)) zaten al hoog in de techtree, dus toen de Undead dood was was het nog makkelijker, helemaal toen ik met mn windwalk+bladestorm een paar Protectors flink damagede (oid :)).

apocrypha--jasper-nl.w3g, daar staat de replay (niet heel bijzonder :)).

Ik hoop dat dit verslagje wat leuks toevoegt aan het topic (8>.

Edit: voor mijn eigen veiligheid de typo's dr maar even uit weggemoffeld :).

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2002 20:55 . Reden: Bang voor Sir Kous :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hadden zulke n00bs (NOG erger dan ik! :P)
Zozo...

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op 28 oktober 2002 @ 17:14:
better luck next time :) ... ik ben nu bijna lvl 16... nog 1 win (of nog heel veel als ik vanaf nu alles verlies :)

Maarre, AT... deze week weer es een keertje dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

beste custom game : hero arena siege momoney :) :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 00:43:
[...]

better luck next time :) ... ik ben nu bijna lvl 16... nog 1 win (of nog heel veel als ik vanaf nu alles verlies :)

Maarre, AT... deze week weer es een keertje dan? ;)
Netjes, mijn stats zien er nog steeds niet uit: :P
http://www.battle.net/war...Northrend&PlayerName=Mr.J

Over 30 wins op een rij kijk ik wel weer naar de stats.

Maar deze week klinkt goed ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
wat vinden jullie eigenlijk de beste adventuremap voor warcraft3 en waar kan ik die downen? Tot nog toe vind ik zelda open rpg de beste maarmisschien zijn er nog weer betere? :z

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marruk schreef op 29 oktober 2002 @ 11:29:
wat vinden jullie eigenlijk de beste adventuremap voor warcraft3 en waar kan ik die downen? Tot nog toe vind ik zelda open rpg de beste maarmisschien zijn er nog weer betere? :z
Hehehe,... daar is geen ruk aan man :) gewoon spooky mask kopen als je redelijk sterk bent, droppen in de battle-arena, monstertje verslaan -> item van monstertje oppikken en weer droppen, draak verslaan -> 50 tomes of knowledge... repeat dit 10 keer en je hebt een onverslaanbare hero :)

Maargoed, eerst vond ik die custom maps wel lachen, maar er zit een hoop rotzooi tussen helaas. En tegen mensen spelen blijft toch leuker dat alleen met ze spelen tegen een computer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

weet iemand toevallig nog andere picservers dan theforumisdown.com?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 29 oktober 2002 @ 14:34:
weet iemand toevallig nog andere picservers dan theforumisdown.com?
Maak een account bij Lycos :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Apocrypha schreef op 28 oktober 2002 @ 15:41:
[...]
Dat is ook niet echt moeilijk voor jouw doen :+ _/-\o_
Om iedereen nog een keer op te peppen... :P

Maar vinden jullie dit spel nou niet stront vervelend worden?? Altijd hetzelfde. De skills van de hero's maken het nog een beetje leuk, maar die ken je nu ook wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Jaded schreef op 29 oktober 2002 @ 22:21:
[...]

Om iedereen nog een keer op te peppen... :P

Maar vinden jullie dit spel nou niet stront vervelend worden?? Altijd hetzelfde. De skills van de hero's maken het nog een beetje leuk, maar die ken je nu ook wel...
uhu, heb je iets beters dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warcraft 3 is helemaal niet altijd hetzelfde, het is juist altijd weer anders! Als je dat hetzelfde noemt dan is elk spel altijd hetzelfde. Je kunt het per ras op misschien wel 20 manieren spelen qua troepen bouw en techen en dan komen daar ook nog eens de heroes bij. Verder kun je 1-1, 2-2, 3-3, 4-4 of free for all doen EN er zijn bakken vol met custom maps. Ohja het is ook nog eens zwaar verslavend hehe.
Zoals je ziet ben ik het dus niet eens met je stelling dat het altijd hetzelfde is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Warcraft3 nu sinds de zomervakantie, en het was mn eerste spel waar ik de volle pond voor heb betaald, maar ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. Samen met vrienden (of onbekenden, kan soms ook ERG leuk zijn) samen spelen en Battle.net.

Ik verveel me er iig niet mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Ik heb precies hetzelfde.

Normaal ben ik binnen 2 weken op een spel uitgekeken. Nu speel ik een game al enkele maanden non-stop! :P

Thumbs up @ blizzard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik moet nog zien of het dezelfde durability als Starcraft heeft :)

Dat spel heb ik gespeeld sinds het uitkwam tot de dag dat Warcraft III gereleased was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

Nieuw GoT tourney is kewl! :9
Probleem is alleen dat ik weinig tijd heb :(

Ook moeten er niet teveel mensen uitgenodigd worden, vorige keer ging het helemaal fout :'(

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

got tourney?

kan ik meedoen :? ik ben tog slegt :P

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

wie organiseert dat nieuwe got toernooi promwarmachine? erg 'stoer' die post, "er is een got toernooi, maar niet iedereen van got mag meedoen maar ik wel meer zeg ik lekker niet" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

in welke clans zitten jullie dan zoal?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik de demo downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ga iig binnekort een eigen clan beginne, any vrijwilligers?

geen demo available

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Laatst online: 21-08 14:11

Mystic_X

What does this button do

Mystic wil ook mee doen aan got toernooi :D. Ik suck misschien maar heb er lol in.
Account Mysteriax

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

HIValicious schreef op 30 oktober 2002 @ 21:33:

geen demo available
Why not, weer van voor af aan beginnen lijkt me wel wat... :P

Zojuist 5 games in een rij verloren. Helaas 3x door disc. van 1 van mijn medespelers in de eerste minuut waarna nr. 2 er ook vandoor ging (was 3vs3). ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tourney is idd lachen. Alleen ben ik eigenlijk niet meedoen-waardig... :(

Laatste tijd kelderen die stats enorm, dankzij het testen van strats die mijn microing ver te boven gaan ;) Maarja, zolang je maar lol in het spelletje hebt en je af en toe nog eens een n00b kan slaughteren met een nieuwe acc :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
TrehT schreef op 30 oktober 2002 @ 15:57:
wie organiseert dat nieuwe got toernooi promwarmachine? erg 'stoer' die post, "er is een got toernooi, maar niet iedereen van got mag meedoen maar ik wel meer zeg ik lekker niet" :?

Voorlopig is er helemaal niemand die het organiseerd, en wat mij betreft heeft het ook weinig zin aangezien de niveau verschillen bijzonder groot zijn bij de GoT-spelers. Ik kan nu al voorspellen dat EvilPino of Triad zou winnen.... (als die mee zouden doen)
FrostXL schreef op 30 oktober 2002 @ 19:52:
in welke clans zitten jullie dan zoal?
D'r lopen hier wat mensen rond van .wins en xzwx...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

inderdaad hielko

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vrees dat AoM een geduchte concurrent zal blijken voor WarCraft3. PCGP gaf het al een hoger cijfer...

Maar aan de andere kant, misschien stappen er dan ook wel veel lamers over, dat zou wel relaxed zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 04-09 09:17
Hielko schreef op 31 oktober 2002 @ 08:53:
Voorlopig is er helemaal niemand die het organiseerd, en wat mij betreft heeft het ook weinig zin aangezien de niveau verschillen bijzonder groot zijn bij de GoT-spelers. Ik kan nu al voorspellen dat EvilPino of Triad zou winnen.... (als die mee zouden doen)
Misschien moet je die 2 dan een handicap opleggen. Jullie weten vast wel met welk ras ze het beste zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

HIValicious schreef op 30 oktober 2002 @ 21:33:
ik wil wel profile: http://www.battle.net/war...thrend&PlayerName=FrostXL
en : http://www.battle.net/war...rend&PlayerName=Frost[XL]

die 2de is niet goed check maar op battle.net/war3/ladder mijn acc Frost[XL]

die tweede heb ik pas een paar dagen...

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 11:44:
Ik vrees dat AoM een geduchte concurrent zal blijken voor WarCraft3. PCGP gaf het al een hoger cijfer...

Maar aan de andere kant, misschien stappen er dan ook wel veel lamers over, dat zou wel relaxed zijn :).
Dit neem ik voorlopig terug, ik vind op het eerste gezicht AoM sterk tekortkomen aan de verwachtingen...

Ik wil ook wel meedoen aan het GoT-Toernooi, mits op goede tijden.

Mijn account staat hier: http://www.battle.net/war...end&PlayerName=Jasper[NL]

Op m'n andere account ben ik level 7 ofzoiets.

HIV>> wil jij anders een keer AT 2vs2 met mij? ik speel Orc en NE...

Wanneer gaan we weer eens een gotwar doen? 3vs3 of 4vs4, morgenavond iemand?

Edit: fuck, mn link werkt niet, dan maar ff copy pasten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

zekers wil ik at ...

anybody zin om een clan te beginne? een no nonsense clan gewoon veel actief en veel games ???

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Ikke wel dus...

Maken we dan ook nieuwe accounts aan? "[GoT]MrJ" oid. :P

Ik ben er praktisch elke avond... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Pino stopt met wc3 :'(
Laten we allen wenen!
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

wat ja hoezo dat? pin0 rules met wc3 :( :( :'(

MrJ ik add je wel ff

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shade schreef op 31 oktober 2002 @ 22:51:
Pino stopt met wc3 :'(
Laten we allen wenen!
:'(
Ach wat erg.

Wat is zijn reden?
Stoppen met het beste spel in de wereld doe je niet zomaar.

Trouwens als er toernooien komen lijkt het me wel leuk om mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 18:07:
Wanneer gaan we weer eens een gotwar doen? 3vs3 of 4vs4, morgenavond iemand?
Lijkt me ook wel eens leuk om mee te doen aan een GoT-war :). Weet alleen nog niet of ik morgenavond tijd heb en of er überhaupt animo voor is, maar moet toch wel eens te doen zijn.

Ik ben btw ook wel benieuwd waarom (mits het waar is :X ) pin0 stopt, zijn replays waren iig altijd handig... Hopen dat niet al te veel mensen zijn voorbeeld zullen volgen ;(
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.