http://www.twitch.tv/jannustitannus
+1 intellectueelVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 19:28:
K pino ga jij maar lekker dott massen
Btw al dat geflame hier op elkaar komt me beetje de keel uit
Lets all make friends and be merry little warcraft players

Verwijderd
Verwijderd
Ooit eens meegemaakt dat mn lvl10 TC (+ vamperic mask + lion amulet en +15attackclaws) 2 groepen huntress in zn eentje neersloeg...Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 17:21:
En high-level hero's kunnen wel degelijk de beslissende factor zijn
Een lvl 10 Dreadlord bijvoorbeeld is bijna niet meer te stoppen door z'n vele hitpoints en vamp-aura... die krijgt met 1 mep alle HP weer terug die gewone units bij hem aan damage doen(bij wijze van spreken)
Godfather Bodybuilding topic reeks
Verwijderd
Het is een oorlogs game hoor er is geen plaats voor vredeShade schreef op 17 oktober 2002 @ 19:50:
[...]
+1 intellectueel
Btw al dat geflame hier op elkaar komt me beetje de keel uit
Lets all make friends and be merry little warcraft players
Ok ga dan maar doodVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 21:28:
[...]
Het is een oorlogs game hoor er is geen plaats voor vrede
Verwijderd
behalve als een goed iemand een AT wil spelen
Heb net vet gewonnen, vind ik dan, met NE tegen Humans, wie wil ff de replay kijken en commentaar leveren
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
ik speelde niet bijzonder goed ofzo, maar khad wel een sneaky catapult drop gedaan waardoor ik de castle van een human tegenstander kon mollen voordat ie in de gaten had waar ie aangevallen werd (uiteraard met decoy attack op een andere plaats in het veld)
daarna de rest van de basis met hit & run attacks weggemaaid (zeppelin met catapults r0x)
Dat soort dingen werkt dus supergoed in 3v3 games, waar je constant 'our base is under attack' of 'or allied base is under attack' hoort
check deze replay maar:
http://www.spiresound.nl/3v3catapultdrop.w3g
Verwijderd
/me heeft het precies andersom..Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 22:50:
Hmm kom er net achter dat ik beter ben in 1vs1 dan team games. Met 1on1 staat mn winpercentage op 81% en bij team games op 54%. Dus voortaan voor mij alleen 1on1
behalve als een goed iemand een AT wil spelen![]()
![]()
Maar word wel ziek van de allies die ik soms heb
Verwijderd
heheh jah.... en toch was dit een random team rond level 12Hielko schreef op 18 oktober 2002 @ 02:33:
Tja, met zulke tegenstanders lukt elke strategie goed. Ik heb de game ff op hoge snelheid bekeken en zelf end-game zag ik nog voornamelijk tier1 units... rood was hunts aan het massen, die human knights en die andere ne archers.... Dus tja, als je met die combinatie een game denkt te kunnen winnen.
Verwijderd
*Kuch* shit *Kuch*Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 10:45:
[...]
heheh jah.... en toch was dit een random team rond level 12... bewijst eens te meer hoever n00bs kunnen komen met goede allies
Verwijderd
Kuch* Kuch*Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 10:45:
[...]
heheh jah.... en toch was dit een random team rond level 12... bewijst eens te meer hoever n00bs kunnen komen met goede allies
Ga maar eerst kijken hoe ze spelen.
Ladder level is nog steeds een beetje achterhaald netals bw. Maar wel stukken minder
Verwijderd
Heh, now you've lost me... wat bedoel je precies?Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 13:30:
[...]
Kuch* Kuch*
Ga maar eerst kijken hoe ze spelen.
Ladder level is nog steeds een beetje achterhaald netals bw. Maar wel stukken minder
Verwijderd
Mag je nog wel een "Code of Honor" hebben hoorVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 21:28:
[...]
Het is een oorlogs game hoor er is geen plaats voor vrede

Verwijderd
Sommigen begrijpen niet dat het 'maar' een spelletje is
Ik heb ook een hekel aan de gasten die je beginnen uit te schelden als ze relatief makkelijk gewonnen hebben... (als je gg roept bij een kansloze nederlaag, en vervolgens als reply krijgt "gg? BG!! stupid fucking n00bs!")
Maar dat zijn waarschijnlijk zwaar gefrustreerde 15 jarigen, die zich alleen met online gamen af kunnen reageren
idd. mijn motto bij wc3 is ook 'speel voor fun, niet voor score'.Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 14:36:
[...]
Sommigen begrijpen niet dat het 'maar' een spelletje is
Ik heb ook een hekel aan de gasten die je beginnen uit te schelden als ze relatief makkelijk gewonnen hebben... (als je gg roept bij een kansloze nederlaag, en vervolgens als reply krijgt "gg? BG!! stupid fucking n00bs!")
Maar dat zijn waarschijnlijk zwaar gefrustreerde 15 jarigen, die zich alleen met online gamen af kunnen reageren
Maar het is wel frustrerend als je 3 vs 3 speelt en een ally van je gaat meteen weg, kan connection probleem zijn maar misschien hebben ze daar wel goeie redenen voor.
Ook ziet het er naar uit dat de mensen op b.net alleen maar hun verliezen onthouden en niet hun wins, als ze winnen gaan ze meteen door naar het volgende potje en als ze verliezen dan gaan ze lopen schelden in de chat en DAN pas een nieuw potje. zucht....mensen
TMAXTINT
Verwijderd
Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 14:36:
[...]
Mag je eens raden wat ik bedoelde met "Code of Honor"Marruk schreef op 18 oktober 2002 @ 14:40:
[...]
idd. mijn motto bij wc3 is ook 'speel voor fun, niet voor score'.
Maar het is wel frustrerend als je 3 vs 3 speelt en een ally van je gaat meteen weg, kan connection probleem zijn maar misschien hebben ze daar wel goeie redenen voor.
Ook ziet het er naar uit dat de mensen op b.net alleen maar hun verliezen onthouden en niet hun wins, als ze winnen gaan ze meteen door naar het volgende potje en als ze verliezen dan gaan ze lopen schelden in de chat en DAN pas een nieuw potje. zucht....mensen

Bedoel gwon.. tis maar een spel.. en speel het voor mn plezier.. en tuurlijk heb ik wel enige frustraties als ik een game verlies, maar ik ga niet alles en iedereen verrot schelden...

Het woord n00b zie ik trouwes als een zwak excuus dat je gebruikt om je ergenis van iemand "af te doen als niks" want als je iemand n00b noemt, ben je dus eigelijk gefrustreerd van iemand... imo is het beste wat je dan kan doen gwon je bek houden en doorgaan met je eigen zaken...
En WC III Online...
Het gaat de mensen steeds meer om die kutcijfertjes in een bilnaad-profile

Verwijderd

LOL LOL vriend van me heet bilnaad(Y) op b.netEn WC III Online...
Het gaat de mensen steeds meer om die kutcijfertjes in een bilnaad-profile
maar ps rev is dat nou eg een clan nl?
This is the Way.
rev hebbie in eeen potje?
This is the Way.
This is the Way.
Verwijderd

waarom leren die gasten nooit!
De groter de variatie de harder je ownt (geld voor human)
En die gast zei dat ik een noob was

Verwijderd
Uhm, tja, je zegt zelf dat je noobie nr 1 bent hè
Heb hier een replay van een stel irritante towerrushers, heb echt een pishekel aan die gasten
http://www.cs.vu.nl/~wmandem/doc/enTerecht.w3g
Zag het in het begin echt ffies niet meer zitten, maar achteraf ownt zo'n DH toch wel vrij aardig
Hij was idd wel aardig kansloos jaGlorificationer schreef op 18 oktober 2002 @ 00:57:
Glorificationer1.w3g
Heb net vet gewonnen, vind ik dan, met NE tegen Humans, wie wil ff de replay kijken en commentaar leveren?
Misschien een paar petit tipjes:
*Ervoor zorgen dat je altar gelijk af is met je 1e moon well, kun je net die edge hebben om em lekker te harassen.
*Het kan ook handig zijn om je moon wells op één lijn te bouwen, zodat je als je terug moet, er zo langs kunt huppelen (niet dat je dat nu nodig had, maargoed
*Tijdens het creepen misschien iets meer op de hp van je Hunts letten, is wel zonde om die coole moon wel-healing niet te geruiken
Maar verders, cool gedaan, en ook nice gevarieerd.
Verwijderd
En toen zn knight weg waren leavde hij
en idd k vind t gewoon te voor spelbaar de rassen, zo van ow UD: mass Necro met aboms + DK + DL, HU: knight + casters + AM +MK, NE: Mass Huntz + Dryads + beertjes, Orc: Tauren + casters. Dat is gewoon kut
Ja ff n extra EXTRA beveiliging aangeschaft voor stroom, er was helemaal nix kapot alleen de mikrogolfoven!
PS vakantie
This is the Way.
Verwijderd
Meestal win ook ook omdat de kans 95% is dat iemand een van de standaard tactics gaat. BV tegen undead maak ik alvast priest met dispel. Tegen human maak ik flying enz. Ik probeer zelf zo min mogelijk van die vaak voorkomende dingen te doen.HIValicious schreef op 18 oktober 2002 @ 23:48:
gyros zie ik egt weinig...
en idd k vind t gewoon te voor spelbaar de rassen, zo van ow UD: mass Necro met aboms + DK + DL, HU: knight + casters + AM +MK, NE: Mass Huntz + Dryads + beertjes, Orc: Tauren + casters. Dat is gewoon kut![]()
Ja ff n extra EXTRA beveiliging aangeschaft voor stroom, er was helemaal nix kapot alleen de mikrogolfoven!das mijn zaak nie
al1 ken ik wel een tijdje geen baopoa broodjes maken...
PS vakantie
Bv mass steamtank of gyrocopter. Of in het begin een Town Hall naast je enemy maken en dan VEEL peasant maken voor militia die werkt erg goed
Verwijderd
lol, daar zou ik wel eens een replay van willen zien.Of in het begin een Town Hall naast je enemy maken en dan VEEL peasant maken voor militia die werkt erg goed
@ Glorificationer:
- Probeer je imps een rally point mee te geven... nu maak je ze en staan ze een tijdje stil voor je tree of life.
- Was ook niet zo moeilijk tegen deze gast aangezien ie massaal footmen ging bouwen ...

Maar HIValicious die strats die jij noemt worden op een wat hoger niveao lang niet zo vaak gebruikt. Ik zie zo vaak in games gyphons/banshees/frosties etc en die passen allemaal niet in jouw standaard strategie.
PS. mass air gaan tegen een human die mass casters is, is ongeveer het domste wat je kan doen. Human sorcs zijn probably de beste anti-air units...
maar ik ben ook nie on hoog lvl 10 is max
This is the Way.
http://www.progamer.ru/war3/replays/demo_dl.php?id=522 check die replayHIValicious schreef op 18 oktober 2002 @ 23:48:
en idd k vind t gewoon te voor spelbaar de rassen, zo van ow UD: mass Necro met aboms + DK + DL, HU: knight + casters + AM +MK, NE: Mass Huntz + Dryads + beertjes, Orc: Tauren + casters. Dat is gewoon kut
[edit] ik zeg overigens niet dat t een erg goede replay is
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Maar dat zit er niet in met cable4u
Verwijderd
Er lopen genoeg aapjes die geen Huntz maakt.TrehT schreef op 19 oktober 2002 @ 02:59:
[...]
http://www.progamer.ru/war3/replays/demo_dl.php?id=522 check die replayde NE bakt geeneens hunts
Als voorbeeld Evilpino die bakt meteen chimies
idd meteen chims + 2 heroes d8 ik DH + KotG das vaag maar wel bink
ps pino kick jij die jippe gast zn kont ofwat?
This is the Way.
hitman!!!!!!!!!!!!!!!!HitmanWVU schreef op 19 oktober 2002 @ 08:54:
ARGH IK WIL OOK WEER SPELEN
Maar dat zit er niet in met cable4u
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
evilpino ik heb jou BO ns bekeken i een replay en precies nagedaan maar ik ben altijd een btje te laat als hij al met een klein legertje aankomt dat ik dan net 1 chim heb en dan dus wordt gekilled
This is the Way.
En bij human: waarom wil je techen naar Gyro en Gryphs?
het is de bedoeling dat je em bezig houdt met je dh+kotg,en een klein legertje moet je kunnen hebben met een aow en een aotw + 1 chimHIValicious schreef op 20 oktober 2002 @ 12:52:
ei gasten heeft iemand maybe een leuke Build Order voor Human en dan techen naar Gyro + Gryphs?
evilpino ik heb jou BO ns bekeken i een replay en precies nagedaan maar ik ben altijd een btje te laat als hij al met een klein legertje aankomt dat ik dan net 1 chim heb en dan dus wordt gekilledof iig me base flink naar de klote is
wat wel zo slim is om een aow en een aol te bakken zodat ut lijkt alsof je hunt/dryads gaat en je roots ergens verstoppen, zo kun je ook snel overgaan op dryads en die 240 gold ofzo boeit ook niks
en gyros goede AA
This is the Way.
http://home.planet.nl/~otter872/UDvsNElost
(mmz laat maar zie ik, ik rename die replay en de extensie klopt niet meer?)
superB
Verwijderd
ach, het zijn iig ook detectors...Shade schreef op 21 oktober 2002 @ 16:19:
Ja gryphons zijn sterk. Maar gyros zijn de zieligste units in de game.
Bekijk de replay eens zou ik zeggen was gewoon een supercoole game voor mij, helemaal toen ik op t laatst met een invisible knight zijn basis inreed en met de archmage de 2 groepen zijn basis inteleporteerde
frigginn00b wint :D
(@DiscWout) omg
Verwijderd
FF 1 opmerking. Waarom launch je met je AM de hele tijd blizzard op je eigen unitsGlorificationer schreef op 21 oktober 2002 @ 21:39:
Heb net een heerlijk potje 1vs1 humans vs humans gedaan, eerst begonnen met archmage en riflemen experience opgebouwd, daarna een mk erbij. Later had ik 2 groepen, mk met 6,7 riflemen en 2 knights en ene groep am met priests, sorceresses en gryphons.
Bekijk de replay eens zou ik zeggen was gewoon een supercoole game voor mij, helemaal toen ik op t laatst met een invisible knight zijn basis inreed en met de archmage de 2 groepen zijn basis inteleporteerde![]()
frigginn00b wint :D

maar voor de rest was t goed? opbouw enzo
(@DiscWout) omg
Verwijderd
Ik zou eigenlijk niet met riflemen maar met footmen beginnen. Omdat riflemen in het begin teveel geld en hout kosten. Later kan je dan alsnog riflemen gaan maken als je dat zou willen.Glorificationer schreef op 21 oktober 2002 @ 23:40:
ja ok, blizzard doe ik dan verkeerd, maar vind t eigenlijk toch een onhandig iets, als ze weglopen, dan heb je dr niks meer aan. ff oefenen denk ik
maar voor de rest was t goed? opbouw enzo
(@DiscWout) omg
Verwijderd
Ik bouw uberhaupt geen riflemen... ze kosten gewoon teveel, dan tech ik liever door naar sorceresses & priests als ik toch ranged units wil hebben.Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 00:11:
[...]
Ik zou eigenlijk niet met riflemen maar met footmen beginnen. Omdat riflemen in het begin teveel geld en hout kosten. Later kan je dan alsnog riflemen gaan maken als je dat zou willen.
en daarboven doen riflemen shitty damage tegen tier1 units
Maargoed, ik ben geen gosu human player, dus what do I know
Ze kosten ipv 160 gold, 240 gold en 30 lumber, maar: ze doen 21/28.5 damage ipv 12.5/17 en ze hebben 520 hitpoints ipv 420. De cooldown is wel slechter, 1,5 ipv 1,35, maar ik denk dat je met een rifleman meer damage kan doen per gold. Tevens kan je er lekker mee focus-firen wat met casters niet zo handig is aangezien autocast dan niks meer doet..
Wat ik trouwens wel wil weten: wat is precies het effect van de stormhammers upgrade voor gyphons? Je doet dan ook damage aan units die achter de getargete unit staan, maar hoeveel?
Verwijderd
ze doen wel meer damage, maar da's piercing ipv normal... dus reduced tegen small... (kweenie tegen medium?)... en ik dacht dat ze ook 3 food ipv 2 kostten, maar dat weet ik niet zeker uit m'n hoofdHielko schreef op 22 oktober 2002 @ 11:35:
Riflemen zijn helemaal niet zo slecht, persoonlijk denk ik dat ik ze wat vaker moet gaan gebruiken.
Ze kosten ipv 160 gold, 240 gold en 30 lumber, maar: ze doen 21/28.5 damage ipv 12.5/17 en ze hebben 520 hitpoints ipv 420. De cooldown is wel slechter, 1,5 ipv 1,35, maar ik denk dat je met een rifleman meer damage kan doen per gold. Tevens kan je er lekker mee focus-firen wat met casters niet zo handig is aangezien autocast dan niks meer doet..
Wat ik trouwens wel wil weten: wat is precies het effect van de stormhammers upgrade voor gyphons? Je doet dan ook damage aan units die achter de getargete unit staan, maar hoeveel?
Focus fire is wel een voordeel natuurlijk, maar ik weet niet of dat opweegt tegen de nadelen
Gryphon upgrade is gewoon splash damage zeg maar. Hoeveel weet ik zo ook niet.Hielko schreef op 22 oktober 2002 @ 11:35:
Riflemen zijn helemaal niet zo slecht, persoonlijk denk ik dat ik ze wat vaker moet gaan gebruiken.
Verwijderd
Tegen medium armor doet elke soort aanval toch volle schade? Ik weet iig dat ik het wel vrij vervelend vind om vroeg in de game heel veel riflemen tegen te komen, iig wel als ik vooral heroes gebruik en verder niet zo heel veel units. Dat focussed fire wordt dan wel irritantVerwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 12:08:
[...]
ze doen wel meer damage, maar da's piercing ipv normal... dus reduced tegen small... (kweenie tegen medium?)... en ik dacht dat ze ook 3 food ipv 2 kostten, maar dat weet ik niet zeker uit m'n hoofd
Focus fire is wel een voordeel natuurlijk, maar ik weet niet of dat opweegt tegen de nadelen... voor de prijs van 2 riflemen heb je 3 footmen (ook qua food) en 60 lumber over
http://home.wanadoo.nl/c..../1.03/1v1_pinovsruarc.w3g
Verwijderd
Slow Rifle ownen Huntz HARD. Slow Foot ook maar minder hard als Slow Rifle.
Verwijderd
1 sorc ownz 1 knightVerwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 15:32:
Ik zou maar eerst wat footmen bakken om die riflemen te supporten. Riflemen zijn niet super geweldig als de archers. Ze hebben wel veel hp dus ze kunnen tegen een stootje. Sorc en priest zijn voor spells niet als range. Probeer jij maar een abo of een knight te mollen met een hoopje priest. Dat lukt je haast niet. Rifle heb je gewoon nodig bij human voor AA en Range.
Slow Rifle ownen Huntz HARD. Slow Foot ook maar minder hard als Slow Rifle.
Verwijderd
Zo niet kun je em met slow ook nog wel een tijdje bezig houden/ op afstand houdenevilpin0 schreef op 22 oktober 2002 @ 17:06:
mwha 2 minuten zijn net genoeg om 950 damage te doen denk =)
Verwijderd
http://members.lycos.nl/M...ingLandzvsZORN_GOTTES.w3g
ps: bes wel leuk om te zien
(@DiscWout) omg
die gast zal wel chagrijnig geworden zijn van dit potjeevilpin0 schreef op 22 oktober 2002 @ 14:00:
power of banshees, hunts masser lach je uit met deze uber tackiek
http://home.wanadoo.nl/c..../1.03/1v1_pinovsruarc.w3g
je had best mazzel dat ie je niet in t begin pakte, maar gewoon wegliep, maar t eind was wel spannend iddVerwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 20:05:
HE who fought back! Pfieuw deze was echt close.. Ik ben Risinglandz .. commentaar is welkom![]()
http://members.lycos.nl/M...ingLandzvsZORN_GOTTES.w3g
ps: bes wel leuk om te zien
En zelf net ook voor t eerst een potje orc gedaan, kwam ik tegen een andere orc te staan en heb zijn ass gekicked
Hij bouwde net ff de verkeerde units, en heeft niet genoeg experience opgebouwd, dus ja
frigginn00b wint :D 2
wat is t toch een geinig spelleke
(@DiscWout) omg
Verwijderd
1 sorc ownt 1 knight.
Zie je het zelf al iemand stuurt 1 sorc om 1 knight te doden.
Ja sorry hoor maar ik denk dat eerder de sorc dood gaat want ga maar tellen...
850 : 25 damage= 33 keer raken Laten we zeggen 30 voor het gemak.
30 raken ik wed dat je slow of poly allang uitgewerkt is en je mana eerder op zijn hoor.
Anyway ik wed dat 10 sorc niet ownt tegen 10 knights tenzij dat iemand een Micro-Ownage heeft.
Ja, het moment is aangekomen, waar we niet eens op durfden te hopen: mijn 200ste post. Jullie zijn erg vereerd, aangezien ik het in deze thread post!
Felicitaties en schenkingen graag via e-mail afhandelen
[/Komplete Off-Topic spam message]
Ontopic weer: echt kut, hoe langer ik speel, hoe meer ik zuig met WC3
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
This is the Way.
Verwijderd
Nee, ik zie dat jij duidelijk de expert bentVerwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 11:06:
Profile ehh gedraag je als een wanna ownager?
1 sorc ownt 1 knight.
Zie je het zelf al iemand stuurt 1 sorc om 1 knight te doden.
Ja sorry hoor maar ik denk dat eerder de sorc dood gaat want ga maar tellen...
850 : 25 damage= 33 keer raken Laten we zeggen 30 voor het gemak.
30 raken ik wed dat je slow of poly allang uitgewerkt is en je mana eerder op zijn hoor.
Anyway ik wed dat 10 sorc niet ownt tegen 10 knights tenzij dat iemand een Micro-Ownage heeft.
poly = 60 seconden.... (220 mana)
slow = 60 seconden.... (50 mana)
sorc = 400 mana points, met 1 mana point regen per seconde...
da's dus 2 keer poly casten, of 1 keer poly en meer dan 5 keer slow casten...
Nee, inderdaad... die sorc heeft geen schijn van kans...

bovendien 30 keer raken lukt met gemak als je een cooldown van 1.75 hebt, nu jij weer meneer de expert
lol zelfs na 2000 posts kan je nog niet fatsoenlijk een bericht postenDarkvater schreef op 23 oktober 2002 @ 12:46:
[Komplete Off-Topic spam message]
Ja, het moment is aangekomen, waar we niet eens op durfden te hopen: mijn 200ste post. Jullie zijn erg vereerd, aangezien ik het in deze thread post!
Felicitaties en schenkingen graag via e-mail afhandelen
[/Komplete Off-Topic spam message]
Ontopic weer: echt kut, hoe langer ik speel, hoe meer ik zuig met WC3
(@DiscWout) omg
Verwijderd
vooral met wat 1337 piercingGlorificationer schreef op 23 oktober 2002 @ 21:05:
ik denk dat als je die knight op afstand houdt met alleen slow dat je m wel dood krijgt...
Verwijderd
Wat is het toch een geweldig topic dit, tussen al die nuttige posts zit er altijd wel weer iemand die het niet kan laten iemands opmerking/mening op kinderachtige wijze de grond in te boren (en dan heb ik het niet over Profile)...Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 16:16:
[...]
Nee, ik zie dat jij duidelijk de expert bent![]()
poly = 60 seconden.... (220 mana)
slow = 60 seconden.... (50 mana)
sorc = 400 mana points, met 1 mana point regen per seconde...
da's dus 2 keer poly casten, of 1 keer poly en meer dan 5 keer slow casten...
Nee, inderdaad... die sorc heeft geen schijn van kans...
bovendien 30 keer raken lukt met gemak als je een cooldown van 1.75 hebt, nu jij weer meneer de expert
Als je nu eerst eens zelf gaat rekenen en dan pas dingen gaat aanvechten wordt het hier een stuk gezelliger
(@DiscWout) omg
Verwijderd
Tuurlijk, WoN's, maar op de een of andere manier wist ie m'n hero heel irritant in te sluiten met ghouls, er was ook wel wat weinig ruimte btw...
Of is de truuk gewoon mass Dryads met hunts-meatshield ervoor en dan constant abolish doen ofzo
Mjah ik zou zoiezo Dryads maken. Zijn het best tegen Necromancers en ze slowen Abo's. Als 2e misschien Hyppograph's + Archers. Dan zijn Ghouls, Skelleton Warriors, Abomination's en de Dreadlord helemaal niks meer. Anders Huntresses voor die mass Ghouls af te slachten.Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 22:52:
Hoe spelen jullie nou met NE tegen UD? Ik moest vandaag 3 keer tegen UD maar 3 keer nix...
Tuurlijk, WoN's, maar op de een of andere manier wist ie m'n hero heel irritant in te sluiten met ghouls, er was ook wel wat weinig ruimte btw...
Of is de truuk gewoon mass Dryads met hunts-meatshield ervoor en dan constant abolish doen ofzo. Dat lukte vrij slecht, maar dat ligt natuurlijk ook aan mijn geringe ervaring qua 1vs1 tegen UD
.
Ahh, ik schaam me zooTrehT schreef op 23 oktober 2002 @ 19:08:
[...]
lol zelfs na 2000 posts kan je nog niet fatsoenlijk een bericht posten

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
naja xie jullie zo in WINS
This is the Way.
Verwijderd
Precies, er waren dus ook een boel Gargoyles.... en die hippo's gaan dan rap doodHIValicious schreef op 24 oktober 2002 @ 00:04:
ja idd NE tege UD is een moeilijk matchupik koop meestal WoN's en maak Dryads, maar mounted Hippos zijn egt niet sterk genoeg tegen Gargoyles + Frosties (Tony yeah
)
naja xie jullie zo in WINS

zal wel komen doordat ik morgen tentamen heb... beetje afgeleid
Verwijderd
Hoeveel word welke map gespeeld, welke hero word het meest gekozen... gr00vy stats
wat ze allemaal bijhouden..
maar effe over die NE vs UD, is het niet zo dat ze je Dryads zo pakken met forest walking?
die dingen zijn zo dood, en dan huppa cripple op al je Hunts, en je kan niks meer?
maar ja, heb je de WONS nog
en we hadden laatst test gedaan met alle air units
gargs ownen verschrikkelijk veel. Mass food tegen Max food Gyro's was erg snel voorbij
*nou ja ik had 8 gargs over, van de 33 ofzo
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Je enemy op de defensive krijgen en vervolgens heb je vrij spel. Er zijn niet zo veel night elven die constant harassen maar degene die het wel doen zijn ontzettend frustrerend voor de enemy =[
Verwijderd
Damn, zit bijna aan de 100 uur online... bijna jubileum
en ik ben al vet miljonair
jezus wat harvest jij veel lumber per minuut in verhouding tot mijVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 13:29:
http://www.battle.net/war...nd&PlayerName=Low_Profile
Damn, zit bijna aan de 100 uur online... bijna jubileum
en ik ben al vet miljonair
1337e move van bnet toruwens, ik hou wel van statistics0r
Dit topic is gesloten.