Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/61654
Het was iig illigaal wat er op die foto's gebeurde en alles wat illigaal is mag NIET op dit forum.
Verwijderd
waarom hoofdletters?
Het was iig illigaal wat er op die foto's gebeurde en alles wat illigaal is mag NIET op dit forum.[/quote]Tsss, wat een gruwelijk misdrijf zeg. Studeer je voor moraalridder? Dan ben je bij deze geslaagd. Natuurlijk weten we nu allemaal wel dat jij elke gelegenheid grijpt om TTC de grond in te boren, maar dat hoeven we niet elke keer weer te horen. We weten wel dat we in jouw ogen onverantwoorde en idiote snelheidsmaniakken zijn, maar gelukkig houden wij er een andere mening op na. Eentje die iets meer realistisch is.
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij is 't niet illegaal om foto's van een dooie flitspaal online te zetten.[/quote]:?
zelfs oppertweaker Femme vind het oke
Verwijderd
(ze doen hier niks mee nu maar als iemand GoT wil narren kunnen ze zoiets wel tegen GoT gebruiken. een smet op het blazoen van GoT om het zo maar te zeggen.)
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
en die TCC zet wel degelijk aan tot vandalisme (ook het afplakken van flitspalen is illegaal)
Anders zou ik ook foto's mogen neerzetten hoe je vals geld drukt (zonder text). <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Tsss, wat een gruwelijk misdrijf zeg. Studeer je voor moraalridder? Dan ben je bij deze geslaagd. Natuurlijk weten we nu allemaal wel dat jij elke gelegenheid grijpt om TTC de grond in te boren, maar dat hoeven we niet elke keer weer te horen. We weten wel dat we in jouw ogen onverantwoorde en idiote snelheidsmaniakken zijn, maar gelukkig houden wij er een andere mening op na. Eentje die iets meer realistisch is.[/quote]Even puur objectief gezien:
Ik vind dat al wil t.net en got hun policy handhaven dat alles wat illigaal is dicht moet. <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Lafjes allemaal; JE BENT PAS SCHULDIG ALD JE SCHULD BEWEZEN IS; WAAR ZIJN DE BEWIJZEN DAT DIE PAAL NIET AL KAPOT WAS; DUS JULLIE STATEMENT ILLEGAL IS NIET RECHTSGELDIG![/quote]Hypocriet.. sorry geen ander word voor mogelijk. [quote]Tsssh, dan zouden al die real-life programma's over de politie op tv ook niet mogen. Daar gebeuren ook dingen die niet legaal zijn
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Zoals jullie merken is niet iedereen het hier mee eens. Ik leg me neer bij de mening van de meerderheid van de mods en adjes... Die vinden het (tot nu toe) wel kunnen en daarom is hij dan ook weer open.
Wat mij persoonlijk een beetje steekt is dat mensen zich hierover zo erg opwinden, komop zeg, zo erg is het niet als hij open of dicht is. Ik bedoel op het Forum/de site van Tuftuf zelf zal dit ook wel staan. En adjes/mod's afzeiken heeft IMO ook niet zo veel zin, je bereikt er niks mee.
Bericht hierboven
Verwijderd
Volgende week plak ik Tilburg dicht.
Dit is al aanzetten tot niet geheel legaal gedrag. En dat weet je heel goed![/quote]<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Je kan de lens ook doorboren met een hamer en een hele lange staaf. duurt langer om te repareren dan dat papieren deksel.[/quote]<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Waarschijnlijk gaan we zaterdag weer ten strijde. De inhoud van de komende aktie kan ik uiteraard niet openbaren, maar het is uiterst sensationeel en heeft alles te maken met parkeerautomaten [/quote]<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Vive la revolution !!! haha... die Tuf Tuf roeleert hevig.. al die fietsende groenlinkshomo's kunnen beter een ander forum opzoeken...[/quote]<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Eigenlijk zouden we een tuf-tuc club op moeten richten... zo van met zoveel mogelijk man een hele berg flitspalen verpesten..[/quote]fijn
fijn
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Je lijkt wel die turk die lag te zeiken dat er een uitdrukking in de dikke vandale stond die te maken had met 'rijden als een turk...'
Sue me homo !![/quote]En deze dan?
Het intereseert me geen hond wat die gast over me zegt... maar ik wil alleen ff aanwijzen wat voor soort volgelingen met wat voor soort intenties ttc achter zich aanbrengt
Verwijderd
Nee jij bent een frisse jongen!! Jij bent degene die hier openlijk predikt aanhanger te zijn van terrorisme, en al je geblaat over de 2e wereldoorlog, genocide en strafkampen... Kom op zeg, gaat dit je dan te ver?[/quote]je snapt het echt niet he. Wat heeft dat er nou mee te maken. Die discussie vond tenminste beschaafd plaats (het gedeelte in Wetenschap dan)
En besides gaat het er niet om of ik het te ver vind gaan maar wat bijv Vuurwerk hier van vind. Ik kan me voorstellen dat zij hier niet zo blij mee zouden zijn.
En die aanhangers van TTC zijn idd nogal agressief..
wij groen-links homos moeten een ander forum opzoeken? alleen maar omdat jullie te lafhartig zijn om een verdiende boete te betalen.
Verwijderd
He morgoth als je je als homo echt aangevallen voelt kun je altijd nog een klacht tegen me indienen !!
Je lijkt wel die turk die lag te zeiken dat er een uitdrukking in de dikke vandale stond die te maken had met 'rijden als een turk...'
Sue me homo !!
B.t.w. als ik geflitst word door zo'n rottig geval dan gaat er een autoband omheen en de aansteker d'r bij... laat ze maar op een normale manier geld verdienen... kankerlijers[/quote]dit is echt verantwoordelijk gedrag wat echt op dit forum thuis hoort. Fantastisch gewoon. GoT is echt een prettige verzamelplaats voor jong & oud.
besides is het niet echt slim om politie-agenten kankerleijers te noemen. daar kunnen ze niet zo goed tegen. misschien dat die dan er voor zorgen dat de stekker er uit gaat. (misschien ben ik wel stiekum een politie-agent die zich nu een beetje pissig voelt)
We spend our years as a tale that is told
TTC & aanhangers hebben hun woordje weer kunnen doen; jullie hebben ertegenin kunnen gaan: lukte niet: topic dicht. Zijn we er weer een maandje vanaf.
Verwijderd
Ik denk dat er andere reacties geweest zouden zijn als een dergelijk topic (zoals die flitspalenpret dus) op het onzinforum zou staan...[/quote]hehe daar zitten ook totaal andere mensen
Verwijderd
TTC & aanhangers hebben hun woordje weer kunnen doen; jullie hebben ertegenin kunnen gaan: lukte niet: topic dicht. Zijn we er weer een maandje vanaf.[/quote]Right, zodra jij in je pooier-Mercedesbak rondhobbelt zul je wel anders praten over die irritante flitspalen. Haal eerst je rijbewijs maar eens voordat je een zinnig oordeel gaat geven hierover.
Geef me maar een -1 Flame...
Right, zodra jij in je pooier-Mercedesbak rondhobbelt zul je wel anders praten over die irritante flitspalen. Haal eerst je rijbewijs maar eens voordat je een zinnig oordeel gaat geven hierover.
Geef me maar een -1 Flame...[/quote]Waarom zou je een rijbewijs moeten hebben om hier over te kunnen oordelen, is hard rijden tegenwoordig een examen-vereiste?
Ik denk dat er andere reacties geweest zouden zijn als een dergelijk topic (zoals die flitspalenpret dus) op het onzinforum zou staan...[/quote]RobtH, inderdaad, dat lijkt me de juiste plek voor dit soort topics
Right, zodra jij in je pooier-Mercedesbak rondhobbelt zul je wel anders praten over die irritante flitspalen. Haal eerst je rijbewijs maar eens voordat je een zinnig oordeel gaat geven hierover.
Geef me maar een -1 Flame...[/quote]Waar haal jij uit dat ik partij trek of tegen flitspalen ben? Ik ben ook tegen die fuck flitspalen (zonder mij was die thread niet weer open geweest!!!). Maar ik moet ook objectief zijn en aangezien die discussie al 239 keer is geweest, en ook al 239 keer op 'niets' uitliep (alleen geflame), precies hetzelfde als deze thread, leek het me handig om het te closen.
Als je het hier niet mee eens bent dan ga je hier lekker uitvechten met de anti-flitspalen-gang of ie wel of niet open moet. Zodra jullie het allemaal eens zijn met elkaar gooi ik hem wel weer open of laat ik hem dicht.
Misschien begrijp je dan hoe het voelt om adje te zijn. Jullie komen daar toch niet uit! evenals dat ik geen keuze kan maken of ie wel of niet openmoet! De ene groep komt met argumenten dat ie open moet blijven terwijl de rest zeurt dat ie dicht moet. Maar nee dat zien jullie niet in.
Het is onmogelijk iedereen tevreden te maken, hoe graag we dat ook zouden willen.
Verwijderd
TTC, applaus, wederom een boel replies, ga zo door!!! Je kunt het!! Zet alles op zijn kop!!
Verwijderd
/me zucht eens diep
(misschien ben ik wel stiekum een politie-agent die zich nu een beetje pissig voelt)[/quote]Als jij een politieagent bent dan zit je wel helemaal verkeerd, gezien jouw visie op terrorisme en het verzetten tegen de staat en de gevestigde orde.
Verwijderd
Als jij een politieagent bent dan zit je wel helemaal verkeerd, gezien jouw visie op terrorisme en het verzetten tegen de staat en de gevestigde orde.[/quote]heb ik ooit gezegd dat ik me tegen de staat verzet? jij kan echt niet lezen he..de enige reacties die ik van jou heb gezien zijn quotes van andere mensen en daar je smart-ass replys op...
Kappen nou met dat heen en weer gescheld! Doe het maar lekker via ICQ ofzo, niet iedereen hoeft er van mee te genieten. Kom ook niet aan met "ja, maar hij begon". Dat boeit me dus echt niet. Stoppen, klaar , over, basta!
Bericht hierboven
Verwijderd
Verwijderd
Hmm heb ff onderzoek gedaan en het is NIET illigaal om foto's van illigale praktijken te plaatsen.[/quote]Heeft niks met illegaal te maken, het is ook niet illegaal om tegen iedereen hier te gaan zeggen dat ze klootzakken zijn, dat wordt dan ook weg gehaald... Dit is eigendom van de adjes, die mogen met de INHOUD doen wat ze willen, daar geld geen wet voor
Verwijderd
Goh... Zouden de aanhangers van die TTC hun leeftijd ook eens even kunnen posten. In mijn ogen zijn het stelletje onverantwoorde pubertjes die hun rijbewijs niet waard zijn. Waarom snappen jullie trouwens niet dat deze acties averechts werken? Weet je wat het kost wanneer je zo'n paaltje vernield? Waar denk je dat dat geld vandaan komt?
/me zucht eens diep[/quote]In mijn ogen ben jij de flamende puber
Heeft niks met illegaal te maken, het is ook niet illegaal om tegen iedereen hier te gaan zeggen dat ze klootzakken zijn, dat wordt dan ook weg gehaald... Dit is eigendom van de adjes, die mogen met de INHOUD doen wat ze willen, daar geld geen wet voor :)[/quote]Iedereen hier ***** noemen is wel tegen de wet, dat is namelijk onheus bejegenen, maar ik zou zeggen, probeer het eens mijn kant op, en post dan wel ff je NAW gegevens erbij.
En alle Nederlandse wetten zijn van toepassing op dit forum daar het in Nederland gehost wordt.
Dit topic is gesloten.
![]()