Toon posts:

Die draad van TufTufClub.....

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Deze draad is gesloten maar persoonlijk vind ik dat helemaal nergens op slaan!<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>dit kan je zien als aanzetten tot vandalisme oftewel (licht) crimineel gedrag[/quote]Sorry hoor maar wat een onzin. Een stickertje plakken op een flitspaal, nou nou wat crimineel. :?

Vind dit echt zwaar overdreven, dan mogen ze die thread van mij ook wel sluiten, over de hoogste snelheid die je hebt gehaald...

Is dat dan niet licht crimineel gedrag ofzo? Is toch ook verboden?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:21

Floor-is

5.2

Euh nee stickers plakken niet, maar een flitspaal omtrekken wel, een staaf gebruiken om de lens van de flitspaal te vernielen ook.

Het is niet zo dat TufTufClub bewust mensen aanzet tot destructief gedrag, helaas is het wel zo dat flitspalen agressie opwekken bij mensen en dat is dus het probleem. Deze personen zien nu dat ze niet de enige zijn en dat er mensen zijn die er iets aan willen doen, door middel van stickers dus in dit geval. Helaas zijn stickers niet genoeg en zullen er "waaghalzen" zijn die meer doen dan een onschuldig stickertje plakken. Als een thread als deze nou eenvoudigweg op zijn eigen forum wordt gehouden, kan hij zelf bepalen hoe ver men gaat en waar de grens is. Nu heb ik dat gedaan, misschien in sommige ogen te vroeg, maar naar mijn mening niet, er is een begin en dat begin moet niet uitlopen tot een plan oid, vandaar dus: slotje.

Wat die hoogste snelheid betreft: Dat is al gebeurd, is niets meer aan te doen, dat men elkaar probeert de ogen uit te steken met iets wat in de ogen van velen 'onzinnig' is, dat moeten ze zelf weten. (Ik vond het overigens meer een soort "tegen elkaar stoer doen over wat voor auto je vader heeft" thread maar owkee.)

Bericht hierboven

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Vind dit echt zwaar overdreven, dan mogen ze die thread van mij ook wel sluiten, over de hoogste snelheid die je hebt gehaald...[/quote]Van die verhalen is waarschijnlijk toch maar een klein gedeelte waar, de rest is ff opscheppen :)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Zo, dus TTC wordt hier nog steeds serieus genomen? Leuk!! Dat vind ik bijzoonder knap van TTC...alle eer!!!

Misschien moet je als je zo'n flitspaal, netjes gezegd, enigszins herconstrueert, plak er dan een sticker op! Dan weet de volgende imbiciel, dat die flitspaal al geweest is! Als de idioot tenminste kan lezen!

Laat TTC gewoon lekker aanmodderen, samen met zijn volgelingen en reageer toch eens niet meer op zulke topics als je je er alleen maar aan ergert....

PS mij hoor je toch ook niet telkens zeiken over die sigs en die ondertitels!!

Verwijderd

Topicstarter
OK, duidelijk.

Wordt dus tijd dat de TTC een eigen forum krijgt! :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.