Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Waar is deze Baybus te krijgen?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik ben nog best nieuw op deze site en zit nu al met een probleem:

ik wil binnen kort een lian-li kast gaan kopen met +/- 4 coolers en die wil ik op een baybus gaan aansluiten.
mijn oog is gevallen op deze:
http://www.frozencpu.com/cgi-bin/frozencpu/bus-11.html
(k weet niet hoe je er een link van moet maken, ben nog noob)

maar het probleem is dat er heel veel verzendkosten aan gaan zitten als ik het via die site bestel

dus mijn vraag is of iemand weet waar ik m in Nederland kan kopen

en kom niet aanzetten met dat ik m zelf moet bouwen want dat kan ik niet want ik ben zoals gezegd nog noob

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Ik ben ook n00b qua baybus maar zoals je zelf al zegt dat je het niet kan .

Toch zou ik het een keer proberen, met een GOED schema en een beetje soldeer kennis gaat dat zeker lukken hoor. (Sorry voor je dat ik het toch zeg maarja >:) )

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Verwijderd

Deze is een stuk goedkoper:
http://www.pcmods.com/details.asp?ProdID=3
Installation is simple and quick, requiring a few holes to be drilled in your 5 1/4 inch faceplate. By using your own faceplate, the baybus integrates into your case seamlessly, especially if you have Drilling template provided to ensure that all holes are drilled perfectly even.

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 19:21

Silentpuma

To much mind...

(jarig!)
Haha als jij zo`n baybus wil hebben kan je hem veel beter zelf maken! Dat is veel goedkoper man! Die onderdelen haal je voor een prikkie bij je lokale electroboer! En het is nog leuk om te maken ook!

Ik ben ook bezig met mijn allereerste baybus. Ben bezig alle onderdelen bij elkaar te sprokkelen en dan met de soldeerkennis die ik gekregen heb op de LTS (bijna niks dus) ga ik hem in elkaar maken! En zeker weten dat ie mooi wordt!
(jij studeert techniek zie ik? dan ga jij dat zeker kunnen! Suc6! ;))

Use the Search Luke...

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 14:38
ZOO DIES VET MAN maare is die ook te krijgen voor chieftec kasten ?? dan wilk hem ook wel man dies echt COOL of anders kan iemand me zeggen wat ik allemaal nodig heb om die te kunnen maken dies echt vet vooral met zon ledje die 2 kleuren word... :D

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Bekijk deze eens, van Exter, die is viervoudig en traploos verstelbaar, en makkelijk zelf te maken...

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Verwijderd

Die uit de pic is bij de regenboog te krijgen alleen zijn de leds dan rood/groen. De rood/blauwe variant is hier niet in de handel, ook de rood/blauwe leds heb ik nog niet gevonden!!

Verwijderd

Synth schreef op 07 oktober 2002 @ 20:11:
ZOO DIES VET MAN maare is die ook te krijgen voor chieftec kasten ??
Van de site:
Installation is simple and quick, requiring a few holes to be drilled in your 5 1/4 inch faceplate. By using your own faceplate, the baybus integrates into your case seamlessly, especially if you have Drilling template provided to ensure that all holes are drilled perfectly even.

Je gebruikt dus je eigen frontje waar je alleen de gaatjes in hoeft te boren

• fleppuhstein
  • Laatst online: 21-10 21:48
Wel een mooie baybus, Maar kan je bij de groene rode leds ook niet los blauwe leds halen als vervanging ?

Verwijderd

dit zijn bicolor leds: op 12 volt bijvoorbeeld rood en op de lage spannin (zelf in te stellen) groen! gezamelijke massa.

• fleppuhstein
  • Laatst online: 21-10 21:48
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 22:28:
dit zijn bicolor leds: op 12 volt bijvoorbeeld rood en op de lage spannin (zelf in te stellen) groen! gezamelijke massa.
Oh maar kan toch ook een 3 pins led zijn ? aparte pluspool, en gezamelijke ground

Verwijderd

De genoemde baybus van Frozencpu heb ik in mijn systeem zitten, en ja hij is erg mooi en werkt heel Goed. Terugkomend op de vraag of die in een Chieftec kast past kan ik ja antwoorden, want bij mij zit ie erin....

Nu ik er eens eentje in mijn handen heb gehad en wat meer gelezen heb op fanbus.com denk ik dat het toch best goed zelf te maken is hoor. Het probleem is vaak dat je geen idee hebt welke led's of weerstanden je moet hebben...

Volgens mij hebben ze op de website van regenboog (www.regenboog.net) ook een dergelijke "6 kanaals" baybus te koop.

Verwijderd

och

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
afhankelijk van je soldeerkunsten, kan je het natuurlijk zelf ook proberen te maken. (is goedkoper, leuk om te doen, en geeft meer voldoening) maar als je kant en klaar wilt, zal je er ook voor moeten betalen. ikzelf heb ook een baybus in de planning te staan. (zelfbouw ofcource :) ) maarja.. denk er nog es goed over na zou ik zeggen, tis zonde als je teveel geld uitgeeft aan iets dat je zelf ook had kunnen maken :/

Mn 3D printer blogje..

Verwijderd

hey! die dinge ligge bij de regenboog! :o

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Hallo n00b :P, gefeli met je eerste post op GoT :)

Ik zou je graag even willen wijzen op de algemene faq (en forumsurvivalguide) en voor CME het stappenplan zoals die bovenaan de topiclijst en in mijn sig staat (Lees dit... blabla).

Het type vraag dat jij nu stelt is eigenlijk niet ok. Daarom doe ik dit topic nu op slot.

Natuurlijk ben je van harte welkom met nieuwe vragen (waar je geen antwoord op kan vinden met de search) die ongetwijfeld komen als je zelf een baybus bouwt. Ik vind trouwens dat je dat echt zelf moet doen, zo moeilijk is dat echt niet. :)

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.