Dit wil ik toch even in dit forum meedelen, ik heb een Sony dvd speler, type DAV-S300 in de woonkamer die dus geen zelf gebrande cd,s herkent en dus alleen de originele cd,s en dvd,s afspeelt.
Sinds een maand ben ik dus ook in het bezit van de Sony Dru 500, ik zat bij de eerste partij( gekocht bij Etelcom)en ik lees in dit forum van 40% verlies van dvd,s.
Hier ben ik het zelf niet mee eens, ik heb tot nu toe een kapotte dvd en dat is dan nog mijn eigen schuld geweest, verkeerde instelling, in Nero i.p.v dvd-video heb ik dvd-rom genomen, dus de film is niet afspeelbaar. Wel heb ik in het begin problemen gehad met de door mij bestelde dvd,s -r, de Princo werd niet herkend, dus retour en Nashua besteld, deze zijn perfect, daarna een spindel nonames besteld bij Opus, dit bleek een verkeerde zending te zijn, bij 95% gebrand te hebben, trad er een fout op, dit was bij de eerste tien, toen heb ik gebeld met Opus(er waren meerdere klachten over deze zending) deze retour gezonden en that,s write ontvangen. Nu deze zijn perfect, en het allerleukste van alles is,,,ze worden herkend door mijn Sony dvd speler in de woonkamer, de Nashua herkend die niet, krijg de melding NO Disc, maar bij de That,s Write loopt die door.
Wel heb ik problemen met het programma Record Now na de laatste update, ik kan niet meer kopieren, maar ja, daar komt ook wel weer een oplossing voor, dit kan ik ook niet meer in Nero, dus dan maar via een omweg, maar ik ben nog steeds erg blij met deze brander. That,s write kost 52,50 ex BTW voor 50 dvd-r op spindel bij Opus.
afzender,,,,een blije bezitster van een Sony brander.