[Ervaringen] Het grote Sony DRU500A topic.

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 748 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:35
Verwijderd schreef op 21 december 2002 @ 19:46:
Sony biedt mij een exteren drive aan ter vervanging omdat de interne niet (snel) gerepareerd kan worden. Deze werkt op usb2 of iLink.
Ik heb onboard usb2 (nog niet getest) maar vroeg me af:
- heeft iemand ervaring met de externe versie?
- zit er een nadeel aan de externe versie?
Doen... Geen discussie :)

Extern = intern + behuizing....

Externe is duurder. Desnoods koop je een simpel firewirekaartje van een paar eurotjes.. :)

(* DJSmiley wil anders ook wel z'n interne ruilen tegen een externe ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hier staat een gemist deel van de discussie
[rml][ Ervaringen] Het grote Sony DRU500A topic deel 2[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

Ik wil dus ook al weken een DRU500a, maar had het geld even niet. Nu kopen betekend helaas een wachttijd van maand. Ik baal dus ... anyway heb aanbod gekregen van iemand om een HP 200i DVD+RW te kopen. Deze kan dus geen DVD-R(W) schrijven.
Wat is daar eigenlijk de meerwaarde van?

Ik heb al gekeken op http://www.dvdplusrw.org/ en http://www.vcdhelp.com

is het enige voordeel van DVD-R sneller te schrijven is en goedkoper is in prijs? wat qua techniek&compatibiliteit lijkt DVD+R(W) alle touwtjes in handen te hebben ...

[ Voor 28% gewijzigd door Rhy op 23-12-2002 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 16:26

GekkeR

key = key

Helaas is het nog zo dat de DVD+R recordables veel meer kosten dan DVD-R recordables.

Ik zoek nu dus ook een NL verkoop punt van de Datawrite Gen2 DVD+R die als het goed is onder de 2 euro per stuk geleverd zou kunnen worden.

Let ook op dat de HP cds maar op 12x kan schrijven (ipv 24x bij de sony) en dat sony binnenkort met een firmware update zal komen die DVD+Rs op 4x kan writen (wat bij de HP waarschijnlijk op 2.4x zal blijven).

Voor de rest twijfel ik ook nog steeds tussen andere DVD writers.. puur omdat de sony overal is uitverkocht :(

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Offtopic: >500 post!

Ontopic: Ik ben ook wel benieuwd naar wat Lite-On gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Firmware-update die 4x schrijven op +r's mogelijk maakt is er al!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En dat is 1.0G ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 December 2002 @ 19:12:
Nu de branders nog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhy
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

Verwijderd schreef op 23 December 2002 @ 19:12:
die firmware update 1.0f betreft 4x schrijven van DVD-R ;) niet +R

en verschil wat je behaald met 24x tov 12x schrijven scheelt maximaal een minuut itt dubbele snelheid (en de helft in tijd) qua DVD's schrijven.

update: en wat de prijs betreft van DVD-R tov DVD+R ... een half jaar geleden was DVD-R beduidend goedkoper ja. Maar als ik nu kijk bij bijvoorbeeld Opus wijken de prijzen nauwelijks van elkaar af.

[ Voor 22% gewijzigd door Rhy op 23-12-2002 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
DVD-R kon ie al vanaf het begin 4x
Die update is voor +R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vaaag dit hiero. Hoe zit dat nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou met firmware 1.0f kun je nu ook dvd+r op 4 speed branden, de brander kon al dvd-r op 4x speed bakken. Er zijn namelijk 2 verschillede soorten lege dvd's dvd-r en dvd+r snappie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuTTLeYs
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 09:58
Volgens deze site :
http://www.hardware.info/reviews.php?id=347&page=2
is de firmware update voor +R, die dan ook op 4 speed kan branden.

Ik heb de DRU-500A ook besteld, hij komt half januari .
Hij komt rechstreeks nieuw bij Sony vandaan, zit de nieuwe firmware daar dan al op ??
Of moet je die alsnog zelf updaten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1e vraag- ja
2e vraag- nee, waarschijnelijk zit de nieuwe frimware er dan al standaard op.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem vanochtend ontvangen :)

dvdtje gekopied op de bijgeleverde dvd+RW van sony.. werkte goed..

net weer een film via nero geprobeerd (ja paste op een dvd+R) verbatim 2x

allleen bij 100 % zij die opeens dit..

22:40:35 Invalid field in command

22:40:35 Could not perform end of Disc-At-Once

22:40:35 Burn process failed at 2.4x (3.312 KB/s)

:( denk zelf dat het aan de naam ligt die ik de dvd heb gegeven..
was met een cijfer erin ,kan dat niet ofso?
en anders wat betekend Invalid field in command..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Laatst online: 01-09 18:38
Die sony heb ik inmiddels laten varen want dat ging eeuwen duren.
Heb sinds vandaag de pioneer 105 die gewoon zonder al die sony-updates op 4x kan fikken.
Meerwaarde v/d + zie ik niet.
Tevens zijn er al getallen genoemd van een uitval% van rond de 40% op de sony.
Eieren voor mijn geld genomen.
Dat ie cd-r op 16x brand en de sony op 24 kan me wat dat betreft ook weinig boeien.
Sony not for me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

• maupie
  • Laatst online: 24-12-2024
Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 22:50:
heb hem vanochtend ontvangen :)

dvdtje gekopied op de bijgeleverde dvd+RW van sony.. werkte goed..

net weer een film via nero geprobeerd (ja paste op een dvd+R) verbatim 2x

allleen bij 100 % zij die opeens dit..

22:40:35 Invalid field in command

22:40:35 Could not perform end of Disc-At-Once

22:40:35 Burn process failed at 2.4x (3.312 KB/s)

:( denk zelf dat het aan de naam ligt die ik de dvd heb gegeven..
was met een cijfer erin ,kan dat niet ofso?
en anders wat betekend Invalid field in command..
Welke versie van nero heb je
Er zit een bug in een van de versies mbt het fikken van +r

Tjet de tread maar

Mooi is een woord van 3 letters .......AMD

Verwijderd

maupie schreef op 26 December 2002 @ 00:48:
[...]

Welke versie van nero heb je
Er zit een bug in een van de versies mbt het fikken van +r

Tjet de tread maar
5.5.10.0

heb net nog een X met nero geprobeerd en werkte toen wel :)
had alleen geen naam veranderd voor de dvd dus gewoon "NERO ofso" en platinum dvd+r ipv verbatim..
en had wel vanmiddag firmware naar 1 f gedaan... succesvol :)

verder is er niet 1! progje wat dvd9 downsampled naar dvdr en dus niet met 5 progjes ofso... en 200 instellingen..?

Verwijderd

dvd2dvdr 1.3.4 komt een heel eind , je hoeft daarna alleen nog met ifoedit de kleuren van je ondertiels aan te passen en de VIDEO_TS.IFO te laden om daarna op "get VTS vectors te klikken opslaan en branden.
eerder in het dit topic staat er een link heen naar versie 1.3.3 (daar is het ifo edit authoring nog niet geautomatiseert)
Linkje gevonden Hoe DVD5 of DVD9 kopiëren naar 1 recordable DVD (4.37 Gb)?

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2002 13:27 . Reden: nieuwe versie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Informatique heeft zowel de DRU500A als de DRX500UL op het moment dat ik dit schrijf in voorraad. ( http://shop.informatique.nl/cgi-win/artovz.exe?g=CDWR )

Vanmiddag kreeg ik al een mailtje van Maraex.com dat ze de DRX500UL kunnen leveren.

Jippie, ik heb volgende week eindelijk m'n DRX500UL fikker!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Ik zie op www.opus.nl nu een aanbieding van 25 dvd+r voor 46 eurotjes van Datawrite. In dit topic staan wel ervaringen over de -r, maar heeft iemand hier ervaringen mee? Of ze dus werken of niet? (ik heb de brander zelf nóg niet, maar ik wil meteen aan de slag kunnen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die -r's werken bij mij perfect en zijn een stuk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 11:04:
Die -r's werken bij mij perfect en zijn een stuk goedkoper.
Ik wil het weten van de +R's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee heb ik geen ervaring mee!!! Maar waarom + als de -'s goedkoper zijn en ook goed werken! vaag? maar kan aan mij liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 19:18:
Nee heb ik geen ervaring mee!!! Maar waarom + als de -'s goedkoper zijn en ook goed werken! vaag? maar kan aan mij liggen :)
Omdat de +'s door sommige merken wèl officeel gesupport worden (philips) en de - niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 19:18:
Omdat mijn standalone dvd speler geen goedkope dvd-r schijfjes lust! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit wil ik toch even in dit forum meedelen, ik heb een Sony dvd speler, type DAV-S300 in de woonkamer die dus geen zelf gebrande cd,s herkent en dus alleen de originele cd,s en dvd,s afspeelt.
Sinds een maand ben ik dus ook in het bezit van de Sony Dru 500, ik zat bij de eerste partij( gekocht bij Etelcom)en ik lees in dit forum van 40% verlies van dvd,s.
Hier ben ik het zelf niet mee eens, ik heb tot nu toe een kapotte dvd en dat is dan nog mijn eigen schuld geweest, verkeerde instelling, in Nero i.p.v dvd-video heb ik dvd-rom genomen, dus de film is niet afspeelbaar. Wel heb ik in het begin problemen gehad met de door mij bestelde dvd,s -r, de Princo werd niet herkend, dus retour en Nashua besteld, deze zijn perfect, daarna een spindel nonames besteld bij Opus, dit bleek een verkeerde zending te zijn, bij 95% gebrand te hebben, trad er een fout op, dit was bij de eerste tien, toen heb ik gebeld met Opus(er waren meerdere klachten over deze zending) deze retour gezonden en that,s write ontvangen. Nu deze zijn perfect, en het allerleukste van alles is,,,ze worden herkend door mijn Sony dvd speler in de woonkamer, de Nashua herkend die niet, krijg de melding NO Disc, maar bij de That,s Write loopt die door.
Wel heb ik problemen met het programma Record Now na de laatste update, ik kan niet meer kopieren, maar ja, daar komt ook wel weer een oplossing voor, dit kan ik ook niet meer in Nero, dus dan maar via een omweg, maar ik ben nog steeds erg blij met deze brander. That,s write kost 52,50 ex BTW voor 50 dvd-r op spindel bij Opus.
afzender,,,,een blije bezitster van een Sony brander. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hightower
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 17:28:
Vreemd... Heb de firmware van mijn Sony ook naar 1.0f geupdate. Succesful volgens het proggie.

Maar als ik nu een dvd film op een dvd-r van That's Write brand (op 2x), dan is deze film niet af te spelen op mijn Philips 955 standalone. Echter wel via mijn Panasonic dvd-drive in de pc. Hetzelfde is het geval als ik de film op een dvd+rw zet.

Voorheen heb ik nooit problemen gehad met het afspelen van films, op deze TW's dvd-r niet (echter wel gebrand op 1x) en op de Sony dvd+rw ook niet.

Nu kan het aan diverse dingen liggen, en ik hoop dat een andere gebruiker me kan helpen;

1. na een format en reinstall van winxp heb ik Nero 5.5.9.17 geinstalleerd, terwijl ik niet weet of ik die voorheen ook gebruikte, misschien had ik hiervoor wel 5.5.9.14 (vergeten te checken voor de format)

2. de firmware-update is mislukt (lijkt me onlogisch, want branden gaat goed en afspelen op pc ook)

3. de nieuwe dvd-guide die ik gebruik veroorzaakt het probleem (lijkt me ook niet het geval, want de film speelt vanaf de hardeschijf perfect af). Deze guide volg ik sinds kort; http://users.pandora.be/DVD2DVD-R/DVD2DVD-R.htm

4. mijn That's Write dvd-r's vinden 2x niet fijn (lijkt me ook niet, want in de pc spelen ze wel netjes af en afspelen via mijn dvd+rw wil ook niet meer)

Ik ga zometeen eerst eens kijken wat een oudere versie van Nero voor resultaat heeft. Ik zal de uitkomst hiervan hier posten.

Mocht dit probleem iemand anders bekend voorkomen dan lees ik het graag ;)

Groeten
Ik denk dat dit ligt aan de udf versie die gebruikt word. Ik weet zo uit mn hoofd niet meer hoe het wel moet. Maar als je DVD kiest in nero gaat ie een UDF 1.05 disk maken. Je moet even zoeken naar een mode met UDF 1.02 die kun je volgens mij vinden bij het branden van een DVD data. en niet bij een dvd-video.

als je ff creatief met mijn post omgaat kom je er wel uit

Superluuk(post hieronder) dat is dus precies wat ik bedoel. Als je nou ipv een dvd-video een data dvd kiest en dan de udf versie op de laagste zet. Volgens mij 1.02 dan doet ie het wel goed.

[ Voor 6% gewijzigd door hightower op 29-12-2002 15:35 ]

specs: Sun Workstation Server Router Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja heb nu ook zoiets..

als ik met nero een dvd video braND dan speelt die perfect af in mn pc of ps2..

maar in mn dvd speler niet:/ als ik nu precies dezelfde dvd video brand met record now speelt ie wel af in pc/ps2/en mn dvd speler :)

dus nero doet wel iets raars... zal straks eens dat UDF testen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hightower
DJSmiley schreef op 21 december 2002 @ 19:08:
[...]

Omdat die bij de 1e zending zaten.....

er is 1 zending geleverd, en daarvan is via retail express en opussupplies een zooi uitgeleverd.. incl die van mij ;)
Die van mij komt bij techdata vandaan. Heb er lang op moeten wachten. maar was volgens mij niet de eerste zending. firmware was al 1.0d. En velen hadden hem al voor mij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja heb nu ook zoiets..

als ik met nero een dvd video braND dan speelt die perfect af in mn pc of ps2..

maar in mn dvd speler niet als ik nu precies dezelfde dvd video brand met record now speelt ie wel af in pc/ps2/en mn dvd speler

dus nero doet wel iets raars... zal straks eens dat UDF testen..

Niet om That,s right dvd, s te promoten, maar voordien gingen alleen de Verbatims, dure dvd in de play2, de that,s right worden ook gezien door de play 2,scheelt weer een hoop geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik zo deze draad lees begin ik een beetje te twijfelen of ik een Sony DRU500A moet aanschaffen. Er zijn blijkbaar toch wat problemen met lezen en schrijven van diverse merken DVD-schijfjes bij deze writer.

Ik had de volgende writers eigenlijk op mijn lijstje staan:

A-Open DVRW2412PRO
Sony DRU-500A
Pioneer A05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje :
Heeft er iemand problemen met de Nashua General Use - Record Once Format 2.0 DVD-R's ?

Ik heb er nu al een paar versleten maar op het einde van het branden komt nero (5.5.10.0) met de volgende meldingen :
- Invalid field in command
- Could not perform end of Disc-At-Once
- Burn process failed at 2x

Ook de voorgaande versie van nero gaf het zelfde resultaat.
De brand snelheid heb ik op 1x ingesteld gehad, maar helaas ook hier het zelfde resultaat.
Verder heb ik platinum DVD+RW's gebruikt en die branden allemaal perfect.

Elke DVD die ik heb gemaakt heb ik met de standaard instellingen van DVD-ROM(ISO) onder nero gemaakt.

Windows XP heb ik afgelopen week opnieuw geinstalleerd (samen met de nieuwe nero) maar de resultaten blijven hetzelfde....

Please help me ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 december 2002 @ 18:55:
Klein vraagje :
Heeft er iemand problemen met de Nashua General Use - Record Once Format 2.0 DVD-R's ?

Ik heb er nu al een paar versleten maar op het einde van het branden komt nero (5.5.10.0) met de volgende meldingen :
- Invalid field in command
- Could not perform end of Disc-At-Once
- Burn process failed at 2x

Ook de voorgaande versie van nero gaf het zelfde resultaat.
De brand snelheid heb ik op 1x ingesteld gehad, maar helaas ook hier het zelfde resultaat.
Verder heb ik platinum DVD+RW's gebruikt en die branden allemaal perfect.

Elke DVD die ik heb gemaakt heb ik met de standaard instellingen van DVD-ROM(ISO) onder nero gemaakt.

Windows XP heb ik afgelopen week opnieuw geinstalleerd (samen met de nieuwe nero) maar de resultaten blijven hetzelfde....

Please help me ! :)
had precies hetzelfde ,1 X tenminste.. had toen wel de dvd een beetje lange NAAM gegeven,, weet niet of je dat elke x doet mischien doe anders gewoon eens DVD_VIDEO ofso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ SuperLuuk

Daar had ik inderdaad ook al ergens iets over gelezen, maar ik neem aan dat de naam : AUDIO_DVD niet te lang is.
Toch raar.... ik denk dat ik morgen even een paar andere merken DVD+-R's ga halen om te testen of de Nashua DVD-R's niet goed functioneren.

Maar als iemand nog tip's heeft....ik hoor ze graag !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb geen last gehad met deze brander ben zeer tevreden, en als je vind dat er veel problemen zijn met deze brander zou ik gewoon een ander merk proberen!! Kijken of die beter werken, DVD-branders staan nou eenmaal nog in de kinderschoenen. En veel problemen met mislukte DVD's liggen vaak ook aan de software de verkeerde versie van Nero etc... en mensen die denken dat alles zo simpel is, ik bedoel ff een filmpje rippen is er niet bij dat is wel aardig wat werk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 December 2002 @ 20:10:
Heb geen last gehad met deze brander ben zeer tevreden, en als je vind dat er veel problemen zijn met deze brander zou ik gewoon een ander merk proberen!! Kijken of die beter werken, DVD-branders staan nou eenmaal nog in de kinderschoenen. En veel problemen met mislukte DVD's liggen vaak ook aan de software de verkeerde versie van Nero etc... en mensen die denken dat alles zo simpel is, ik bedoel ff een filmpje rippen is er niet bij dat is wel aardig wat werk!!!
Mij lijkt zo een combi-burner perfect. Kan je tenminste een beetje experimenteren enzo. Ik constateer alleen dat mensen inderdaad veel uitval hebben. Of dat aan hun ligt of aan de writer of aan de media....dat kan ik niet bepalen :)

Helaas kom ik over Aopen geen draadje tegen waarin staan of mensen problemen hebben met deze writer. Op een site las ik wel dat bijvoorbeeld de nieuwe Pioneer A05 maar op 2x DVD's ript. Hoe zit dat met de Sony???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Net eentje besteld bij Informatique. :9~ Vrijdag hadden ze er 150 binnen gekregen, nu zijn er nog 3..... Gaat wel hard toch ;)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De sony ript ook DVD's op 2, maar ach ff een goedkoop DVD-ROM spelertje erbij in!! In mijn geval mijn oude creative 6x en je ript weer snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 11:19:
De sony ript ook DVD's op 2, maar ach ff een goedkoop DVD-ROM spelertje erbij in!! In mijn geval mijn oude creative 6x en je ript weer snel :)
Heb jij ook verschillende merken DVD-schijfjes getest op een stand alone speler.
Zowel DVD+ als DVD- ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo....heb vandaag de Sony ook maar aangeschaft. Nu nog flink testen.
Hoe zit het eigenlijk met die regio settings? Je kan maar 5 maal switchen
zie ik.....lekker handig als je een Regio 1 wilt rippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee welke DVD-R schijfjes niet alleen goed op de PC afspelen maar ook op mijn standalone Sony en Grundig speler.

De That's Write schijfjes werken niet echt lekker en volgens de vele mailtjes die ik krijg ben ik niet de enige ongelukkige :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 23:35:
Heeft iemand een idee welke DVD-R schijfjes niet alleen goed op de PC afspelen maar ook op mijn standalone Sony en Grundig speler.

De That's Write schijfjes werken niet echt lekker en volgens de vele mailtjes die ik krijg ben ik niet de enige ongelukkige :'(
Er was laatst een test in de C'T van DVD writables.
Alle onder de 3 a 4 euro waren ZWAAR CRAP.

Nou weet ik dat we in NL wonen enzo maar ik zou hier niet op bezuinigen, rotte media is ERG vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microkid schreef op 30 December 2002 @ 10:03:
Net eentje besteld bij Informatique. :9~ Vrijdag hadden ze er 150 binnen gekregen, nu zijn er nog 3..... Gaat wel hard toch ;)
Dat kunnen er nooit 150 geweest zijn. De zending zelf was al 150 stuks.
Tis wel een verkooptruc "we hadden er 150, maar nu nog 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Vandaag bij de Mediamarkt in Den Haag 9 exemplaren van de DRU500A in het schap zien staan.. ze lijken nu eindelijk volop leverbaar te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 December 2002 @ 19:52:
@ SuperLuuk

Daar had ik inderdaad ook al ergens iets over gelezen, maar ik neem aan dat de naam : AUDIO_DVD niet te lang is.
Toch raar.... ik denk dat ik morgen even een paar andere merken DVD+-R's ga halen om te testen of de Nashua DVD-R's niet goed functioneren.

Maar als iemand nog tip's heeft....ik hoor ze graag !
Ik heb hetzelfde probleem, gebruik ik de sony dvd+rw dan loopt de kopie door, doe ik het op een Nashua dan krijg ik dezelfde foutmeldingen, waarschijnlijk is de Nashua kleiner dan de Sony of Platinum dvd, dit is tenminste mijn ervaring erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopioware
  • Laatst online: 02-07 10:46
ik lees net dit geheel even door, maar de ervaring van nero 5.5.10.0 is niet langs geweest of heb ik iets gemist.
Ben benieuwd...

systeem van Jopioware have lucky, have fun, funny lucky human

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

Jopioware schreef op 01 January 2003 @ 13:51:
ik lees net dit geheel even door, maar de ervaring van nero 5.5.10.0 is niet langs geweest of heb ik iets gemist.
Ben benieuwd...
Ik las het topic ook nog even door, en zag idd veel meldingen met brandproblemen met Nero. Nou, jullie zijn niet de enige, ik heb ook problemen met Nero. Ik kan DVD's fikken met alle pakketten die ik heb (PInnacle Studio, Sonic MyDVD en Dazzle DVD Complete), behalve met Nero. Ik heb van alles geprobeerd: video-dvd, data-dvd, UDF kiezen, ISO/UDF, niks helpt. Wat je brand met nero 5.5.10.0 wordt door m'n stand alone DVD speler niet herkend. Gezien de vele meldingen ben ik toch bang dat er een bugje in Nero zit. Ik heb ze al een e-mail gestuurd, eens zien of er een oplossing komt.

Op google groups staat een hele interessante topic over DVD brand problemen met Nero 5.5.10.0
http://groups.google.com/...ro%2Bdvd%2Budf%2B5.5.10.0

[ Voor 17% gewijzigd door Microkid op 01-01-2003 16:02 ]

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn niet alleen problemen met dvd branden met nero. Bij mij waren er gewoon problemen met branden van een divx bestanden.
(Nero error bij branden???)
Ik heb hun wel een email gestuurd met 10 pagina's gegevens over de probleem maar geen antwoord gehad tot nu toe.
Trouwens met nero 5.5.9.17 stond sony wel op de support lijst van de recorders van nero, maar nu staat ie niet meer bij ? zijn ze bezig met fixen van problemen?
http://nero.com/en/index.html#recorder

ik heb ook 5.5.10.0 geinstaleerd en toen ik drive info open start win xp zomaar opnieuw op 8)7. met record now kan ik gewoon branden dus het is echt wazig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Nero 5.5.10.0 werkt met de DRX500UL die ik gister ontving perfekt (aangsloten via Firewire, firmware 1.0F). Al verschillende data DVD's gefikt en geen enkel probleem. Ook Nero info-tool werkt zonder problemen. DVDXcopy werkt ook perfekt. Teruglezen van de Imation DVD+RW disc die ik gebruikte in m'n DVD-ROM speler gaat ook zonder problemen, ook bij het afspelen van 3,6MB/sec DV AVI bestanden. Dik tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 23:17:
Zo....heb vandaag de Sony ook maar aangeschaft. Nu nog flink testen.
Hoe zit het eigenlijk met die regio settings? Je kan maar 5 maal switchen
zie ik.....lekker handig als je een Regio 1 wilt rippen.
Gewoon DVD Region-free installeren (http://www.dvdidle.com), geen regio-vrije firmware meer nodig. Ook handig als je met DVDXcopy een regio 1 dvd wilt kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 5.5.9.17 en al vanaf het begin dat ik de brander heb nu een maand of anderhalf nix aan de hand brand heerlijk weg :) Dacht dat er 2 versies waren van deze Nero,eentje die wel goed werkt en 1die bagger is.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slambam_ schreef op 02 January 2003 @ 00:09:
[...]

Gewoon DVD Region-free installeren (http://www.dvdidle.com), geen regio-vrije firmware meer nodig. Ook handig als je met DVDXcopy een regio 1 dvd wilt kopieren.
Aangezien de Sony maar op 2x mijn DVD's leest wil ik eigenlijk een DVD-rom speler er los bij kopen. Ik twijfel alleen aan volgende modellen:

A-Open DVD-1648A & DVD-1648/PMP
Lite on LTD-166S, 16x/48x DVD / IDE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 14:05:
[...]

Aangezien de Sony maar op 2x mijn DVD's leest wil ik eigenlijk een DVD-rom speler er los bij kopen. Ik twijfel alleen aan volgende modellen:

Ik heb zelf een Artec 16x dvd-rom in m'n PC, die werd meegeleverd. Bevalt prima: leest snel en foutloos, en is fluisterstil. En er is geen regiovrije firmware voor te krijgen, maar dat lost DVD Region-Free dus perfekt op :)
Zie http://produkte.zdnet.de/test/62/1/1868.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Wat zijn nou betere branders dan?
die van Sony of zo'n Ricoh ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Qorne schreef op 02 januari 2003 @ 14:40:
Wat zijn nou betere branders dan?
die van Sony of zo'n Ricoh ?
Ik prefereer de Sony, want die kan zowel DVD-R als DVD+R fikken. En die van mij werkt perfekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Slambam_ schreef op 02 January 2003 @ 14:44:
[...]

Ik prefereer de Sony, want die kan zowel DVD-R als DVD+R fikken. En die van mij werkt perfekt!
Maar dat kan die Ricoh toch ook?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Welke Ricoh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Ricoh MP5125A-DP DVD+RW+R deze of Ricoh MP5125A DVD+R/RW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 14:05:
[...]

De piomeer A06S / A106S lijkt mij ook wel wat.
Wat is het verschil tussen beide spelers eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Ricoh MP5125A-DP DVD+RW+R deze of Ricoh MP5125A DVD+R/RW
Volgens mij branden die alleen DVD+RW/R , de Sony brand zowel DVD+RW/R als DVD-RW/R..

[ Voor 32% gewijzigd door BamSlam_ op 02-01-2003 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Slambam_ schreef op 02 januari 2003 @ 15:38:
[...]

Volgens mij branden die alleen DVD+RW/R , de Sony brand zowel DVD+RW/R als DVD-RW/R..
Oke bedankt,

en ik heb het topic een beetje gelezen,
is de brander goed?
en heeft hij ook iets van Burnproof zoals bijna alle gewoone branders tegen woordig hebben???

ik hoorde van iemand die een Ricoh had dat je daar perfect komplete DVDs films mee kon kopieeren "backupen"

want daar voor heb ik een DVD brander nodig, wij hebben op ze zaak zon 150dvdz en af en toe word er wel 1 gejat of er gaat 1 stuk als ik nou allemaal backups van die dingen had :D

en kan je ook 2 lagen branden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op 02 January 2003 @ 17:52:
[...]

...

Helaas niet. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

Goed, even een update over het Nero 5.5.10.0 en de Sony DRU500a probleem: ik heb m'n nero gedowngrade naar 5.5.9.17 en weer een Video-DVD gebrand. Resultaat: deze DVD is prima afspeelbaar op m'n DVD speler. Conclusie: er zit dus echt een bug in 5.5.10.0 in combinatie met de DRU500a, (alhoewel dit bij sommigen ook weer niet optreedt).
In elk geval: je bent gewaarschuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Qorne schreef op 02 January 2003 @ 17:52:
[...]

is de brander goed?
IMHO: Ja.
en heeft hij ook iets van Burnproof zoals bijna alle gewoone branders tegen woordig hebben???
Ja. De DRU500 is uitgerust met Powerburn en Lossless Linking: Powerburn voor het opvangen van buffer underrun's bij het branden van CD's en Lossless Linking voor het branden van DVD's. (Zowel -R/RW als +R/RW)
ik hoorde van iemand die een Ricoh had dat je daar perfect komplete DVDs films mee kon kopieeren "backupen"
Zoals ik al eerder schreef in dit topic, DVDXcopy werkt perfect met mijn DRX500UL.
Neen.

[ Voor 13% gewijzigd door BamSlam_ op 02-01-2003 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Slambam_ schreef op 02 January 2003 @ 19:54:
[...]

IMHO: Ja.

[...]

Ja. De DRU500 is uitgerust met Powerburn en Lossless Linking: Powerburn voor het opvangen van buffer underrun's bij het branden van CD's en Lossless Linking voor het branden van DVD's. (Zowel -R/RW als +R/RW)

[...]

Zoals ik al eerder schreef in dit topic, DVDXcopy werkt perfect met mijn DRX500UL.

[...]

Neen.
OKe bedankt !!! :D

dan ga ik hem denk ik bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou het eigenlijk kunnen dat er ook DVD9 media komt? voor de sony enzo...

want hij kan ook DVD9 lezen dacht ik zo dus waarom niet branden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hightower
Verwijderd schreef op 02 January 2003 @ 20:56:
zou het eigenlijk kunnen dat er ook DVD9 media komt? voor de sony enzo...

want hij kan ook DVD9 lezen dacht ik zo dus waarom niet branden :P
Als je dubbelzijdige DVD's besteld bij opus. Je moet dan alleen wel ff flippen.

Is niet echt DVD-9 maar er past ongeveer evenveel op.

Ze zijn alleen wel duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuTTLeYs
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 09:58
Microkid schreef op 02 January 2003 @ 18:28:
Goed, even een update over het Nero 5.5.10.0 en de Sony DRU500a probleem: ik heb m'n nero gedowngrade naar 5.5.9.17 en weer een Video-DVD gebrand. Resultaat: deze DVD is prima afspeelbaar op m'n DVD speler. Conclusie: er zit dus echt een bug in 5.5.10.0 in combinatie met de DRU500a, (alhoewel dit bij sommigen ook weer niet optreedt).
In elk geval: je bent gewaarschuwd.
Misschien was je hierover al op de hoogte, maar ik vertel het toch en misschien helpt het bij meerdere mensen die (nog) niet op de hoogte zijn.

De nieuwe Nero's branden DVD-video met UDF-code 1.50.
De nieuwste Nero 5.5.10.0 zelfs met 2.01.
De oudere standalone dvd-spelers kunnen alleen UDF 1.02 lezen, de oudere UDF dus.

Door bij Nero te kiezen voor DVD-rom (UDF) en dan handmatig UDF 1.02 aanvinken, dat hielp bij mij het probleem te verhelpen.
Mijn films spelen nu perfect af op de standalone DVD-speler.

Deze tip stond op www.vcdhelp.com en is misschien hier al behandeld, maar zie het nu niet zo zitten om 23 pagina's door te spitten.
En misschien hielp ik andere er nog mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 14:05:
[...]

De Lite on herkend heel weinig zelf gebrande dvd,s, dus die zou ik zelf niet kopen .
Ik wil er zelf ook een dvd speler bij gaan zetten, volgens iemand die erg veel verschillende dvd, s brand, is de Toshiba een goede dvd speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

MuTTLeYs schreef op 02 January 2003 @ 23:28:
[...]

Misschien was je hierover al op de hoogte, maar ik vertel het toch en misschien helpt het bij meerdere mensen die (nog) niet op de hoogte zijn.

De nieuwe Nero's branden DVD-video met UDF-code 1.50.
De nieuwste Nero 5.5.10.0 zelfs met 2.01.
De oudere standalone dvd-spelers kunnen alleen UDF 1.02 lezen, de oudere UDF dus.

Door bij Nero te kiezen voor DVD-rom (UDF) en dan handmatig UDF 1.02 aanvinken, dat hielp bij mij het probleem te verhelpen.
Mijn films spelen nu perfect af op de standalone DVD-speler.

Deze tip stond op www.vcdhelp.com en is misschien hier al behandeld, maar zie het nu niet zo zitten om 23 pagina's door te spitten.
En misschien hielp ik andere er nog mee.
Muttley, bedankt. Ik had reeds alle formaten geprobeerd: video-dvd, data-dvd, udf 1.02, 1.50, 2.01, ISO, 9660 enz enz, maar niks werkte. Gelukkig doet 5.5.9.17 het nu prima, dus voorlopig blijf ik die gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een vraag over DVDXCOPY na het backup-en ;) van een DVD, zet DVDXCOPY er zo'n leem scherm voor over copyright etc... weet iemand hoe ik dit weg kan halen of hoe dit uitschakeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 13:05:
FF een vraag over DVDXCOPY na het backup-en ;) van een DVD, zet DVDXCOPY er zo'n leem scherm voor over copyright etc... weet iemand hoe ik dit weg kan halen of hoe dit uitschakeld kan worden.
Op onderstaande adressen staat hoe je de melding weg kan halen:
http://www.vcdhelp.com/forum/viewtopic.php?t=127933
http://www.vcdhelp.com/forum/viewtopic.php?t=133086

Veel succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Laatst online: 14:16

Termy

valt er nog wat te fragge?

Hmz vaag, ik heb de dru-500a en heb met nero 5.5.10.0 een film image gebrand op een DVD+R die perfect te lezen is op m'n cyberhome stand alone DVD speler... ik heb voor zover ik weet geen instellingen qua formaat veranderd. Weet iemand toevallig hoe het zit met de nieuwe firmware qua verhoogde brandsnelheid en leessnelheid. ik heb van beide nog niet veel gemerkt. Nero geeft iig nog steeds 2.4x max aan. Firmware versie 1.0f gaat het dus om.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termy schreef op 03 januari 2003 @ 17:00:
Hmz vaag, ik heb de dru-500a en heb met nero 5.5.10.0 een film image gebrand op een DVD+R die perfect te lezen is op m'n cyberhome stand alone DVD speler... ik heb voor zover ik weet geen instellingen qua formaat veranderd. Weet iemand toevallig hoe het zit met de nieuwe firmware qua verhoogde brandsnelheid en leessnelheid. ik heb van beide nog niet veel gemerkt. Nero geeft iig nog steeds 2.4x max aan. Firmware versie 1.0f gaat het dus om.
Voor het branden op 4 speed heb je speciale schijfjes nodig die dit ondersteunen. Voor DVD+R heb ik ze nog niet gezien maar voor DVD-R heeft Pioneer ze op de markt gebracht. Je kan ze bestellen bij Opus Supplies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

grrrr jij weer ebi :P
zoals ik zei in dat andere topic, ik _weet_ dat ik geen 4x schijfjes heb maar _waarom_ "weet" nero zowel _met_ als _zonder_ dvdr in de lade dat hij maximaal 2.4x kan ipv 4x?

Ik heb nog geen DVD-R geprobeerd eigenlijk. Moet ik zo maar eens gaan doen :)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Heeft iemand hierzo de Externe versie gekocht, en zou diegene kunnen zeggen of er compatibiliteits problemen mee zijn?

Enof Nero support voor deze drive heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
ik _weet_ dat ik geen 4x schijfjes heb maar _waarom_ "weet" nero zowel _met_ als _zonder_ dvdr in de lade dat hij maximaal 2.4x kan ipv 4x?
Omdat de drive dat aan Nero verteld misschien? Ik zou zeggen, koop eens een 4x DVD schijfje, stop het in de drive en kijk eens wat Nero dan aangeeft. En laat het me even weten, ben zelf ook benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

Termy schreef op 03 januari 2003 @ 17:57:
grrrr jij weer ebi :P
zoals ik zei in dat andere topic, ik _weet_ dat ik geen 4x schijfjes heb maar _waarom_ "weet" nero zowel _met_ als _zonder_ dvdr in de lade dat hij maximaal 2.4x kan ipv 4x?

Ik heb nog geen DVD-R geprobeerd eigenlijk. Moet ik zo maar eens gaan doen :)
- die 4x werkt alleen met de nieuwe daarvoor bestemde DVR-R schijfjes die net op de markt komen.

- Nero "weet" de schrijf snelheid omdat dit op de DVD staat. In tegenstelling tot een CD-R waar geen maximale snelheid op staat (zodat je een 16x makkelijk kan branden op 24x) staat bij DVD's wel een maximale snelheid op het schijfje. De brander gebruikt deze automatisc. Je kan dus niet sneller branden dan door de leverancier bedoeld.
Wel schijnen er voor Pioneer firmware hacks te zijn waardoor je dit kan omzeilen en een 2x DVD op 4x kan branden (op eigen risico natuurlijk).
Nu maar wachten tot dit voor de Sony ook verschijnt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Laatst online: 03-09 09:15
zoals al eerder aangegeven, staat die advies-brandsnelheid wel degelijk ook op de CD-r's. Dit is echter pas sinds de 12-speed recorders op de markt zijn, pas gebruikt door de fabrikanten van de media.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Lennieboy83 schreef op 03 januari 2003 @ 18:11:
Heeft iemand hierzo de Externe versie gekocht, en zou diegene kunnen zeggen of er compatibiliteits problemen mee zijn?

Enof Nero support voor deze drive heeft.
Ik hen de DRX500UL en hij werkt perfect. XP herkent hem meteen, Nero werkt perfekt (laatste versie) en ook andere progs als DVDXcopy en Videopack 5 werken zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Slambam_ schreef op 04 January 2003 @ 01:59:
[...]

Ik hen de DRX500UL en hij werkt perfect. XP herkent hem meteen, Nero werkt perfekt (laatste versie) en ook andere progs als DVDXcopy en Videopack 5 werken zonder problemen.
Bedankt :)

Ga morgen eens bestelling plaatsen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thats write 1 X dvd-r kan je met een dru500a juist OOK op 2 X branden ...(firmware f)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:41

Copyman

Dode muis

nieuws: Leveringstekorten pick-up heads voor DVD-branders

Daar wordt ik toch wel een beetje treurig van... :'(

En de firma waar ik hem in bestelling heb, zegt nu ook dat ie pas 17-01 op voorraad zou zijn. Die datum schijft helaas ook steeds op! Van 21-12 naar 25-12, daarna zou hij 03-01 geleverd kunnen worden, maar nu zitten ze al op 17-01. :'(

help...

[ Voor 59% gewijzigd door Copyman op 04-01-2003 17:17 ]

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Copyman schreef op 04 January 2003 @ 17:15:
nieuws: Leveringstekorten pick-up heads voor DVD-branders

Daar wordt ik toch wel een beetje treurig van... :'(

En de firma waar ik hem in bestelling heb, zegt nu ook dat ie pas 17-01 op voorraad zou zijn. Die datum schijft helaas ook steeds op! Van 21-12 naar 25-12, daarna zou hij 03-01 geleverd kunnen worden, maar nu zitten ze al op 17-01. :'(

help...
Ik was vanmiddag bij de Mediamarkt in Den Haag en daar hadden ze nog een exemplaar in het schap staan, voor 399 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@playstationmods.com

**For possible 4X Speed Writing swap trick use a Pioneer A05/105 and a Traxdata 4x Disc. Put the Traxdata disc in the tray and wait or it to register in the DVDR software. Once recognized use a paperclip and eject the tray manually without pressing eject (there is a whole to push the paperclip wire into). Swap with a NEO Premium DVDR - close the tray manually (again don't press eject), then simply press record. We've had many reports this method works perfect at 4x !!!! Much better than paying £2.50 for 4x Discs :)

zou wel leuk zijn als er iets softwaremartigs komt dat je gewoon 4x kan branden op 2 x media ofso ,moet toch wel kunnen met sommige..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Ook ik heb een Sony gekocht (bij Dynabyte nog wel :P )

Ervaringen: perfect dingetje schrijft tot nu toe alles wat ik voorhanden heb gekregen -r, +rw enz.
Idd zoals vermeld werkt nero prima, net zoals dvd2dvd-r. Als ik meer ervaringen heb dan post ik wel weer

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondersteund deze brander ook cd-text (ik bedoel schrijft hij dit mee naar de audio cd)?? kan het niet echt in de spec. van die brander vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luie-steffie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Ik heb deze brander sinds afgelopen week ook liggen,
maar ik heb tot nu toe geen programma werkend wat ook .gi files (global images) kan branden.
Iemand daar al ervaring mee ?
Ik heb Prassi PrimoDVD geprobeerd
en recordnowMAX.
Maar alletwee deze programma's ondersteunen deze brander nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

nou, ik ben nu nog blijer :)
m'n cyberhome dvd speler blijkt ook DVD-R te kunnen lezen (van Imation). ook het omzetten van een divx naar dvd werkt lekker met TMPGEnc, Virtual dub en DVDit! PE :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:22
luie-steffie schreef op 05 January 2003 @ 23:30:
Ik heb Prassi PrimoDVD geprobeerd
en recordnowMAX.
Maar alletwee deze programma's ondersteunen deze brander nog niet.
Record Now MAX versie 4.5 ondersteunt hem zeker wel... tenminste de interne versie...

Heb er al aardig wat DVD's mee gebrand, ook GI-images.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luie-steffie
Thanx!

hmm inderdaad, de trial versie ziet em iig als dvd brander :)

[ Voor 67% gewijzigd door luie-steffie op 06-01-2003 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
m'n cyberhome dvd speler blijkt ook DVD-R te kunnen lezen (van Imation).
Welk type heb je, de 302 toevallig? En leest je Cyberhome speler ook DVD+R ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Laatst online: 03-09 09:15
De cyberhome van een kennis van me kon ook prima overweg met That's-r en Princo-r en een Nashua DVD-RW
Typenummer weet ik niet

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy

Termy

yep, ik heb de 302 en die kan ook DVD+R, was ook een imation schijf trouwens. DVD+RW kon hij niet, tenminste niet in het formaat wat nero er van maakte toen ik doodleuk een DVD img naar een nieuwe DVD+RW brandde. DVD-RW heb ik nog niet geprobeerd want die heb ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:02

404error

Page Not Found

Weet er iemand waar ze de dru500a nog op voorraad hebben liggen (max €400)? Ik ben op zoek...

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij DYNABYTE hadden ze weer een zwikkie binnen gekregen 399€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luie-steffie
Ik heb em bij Funtronic gehaald in denhaag, die hadden een hele stapel binnen gekregen, voor €399

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:02

404error

Page Not Found

Dan ga ik ff de dynabyte in e'hoven opbellen...

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Dit topic is gesloten.