Toon posts:

bartjeuhz...ik las dat je een unex router hebt

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
en dat jou enige probleem eigenlijk de voice is. hoe krijg jij in vredesnaam die filetransfer voor elkaar dan????? want zelfs dat red ik niet met msn. alleen bestanden ontvangen lukt me via msn. can you help me out? gekke is yahoo en icq lukt wel alleen bij icq lukt ook de voice niet ik heb poorten opengezet op de router en alleen msn werkt nagenoeg helemaal niet.
ik ben na 6 weken beetje gefrustreerd grrrrrrrrr 8)7 grijns ;)

syl

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

Die-hard Brexiteer

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-08 20:42
en dat in een nieuw topic... :|

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry ben hier nog maar net en op het topic waar de info over de unex stond kon ik niet reply-en weet nog niet hoe alles werkt dus :(

Verwijderd

Eerst even de faq lezen dan he...

Verwijderd

Topicstarter
ja je hebt gelijk nog maals mijn excuses was in mijn blijdschap eindelijk iemand te vinden met ook een unex router vergeten de kleine lettertjes door te lezen.
kan ik het goed maken ????

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
:O

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Als je een vraagje aan een specifiek persoon wilt stellen kan je beter even kijken of je misschien zŽn email adres kan vinden (bij view profile) dan kan je hem of haar direct een vraag stellen... is meestal nog sneller ook :)

Verwijderd

Topicstarter
ja weet ik wel maar dat lukte dus niet en wist niet zo gauw waar ik dit onder moest brengen en hoopte dat ik automatisch onder zijn topic terecht kwam. (klikte tenslotte in dat topic op new topic) nogmaals ik ben hier nog maar net ingelogt heb wel een heleboel topics doorgeworsteld maar das heel wat anders dan weten hoe een reply senden terwijl in het betreffende topic niks te reply-en valt. ik hoop alleen dat de vraag mag blijven staan er er iemand een antwoord op weet zal zometeen eerst de kleine lettertjes doorlezen oke?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 16:03:
ja weet ik wel maar dat lukte dus niet en wist niet zo gauw waar ik dit onder moest brengen en hoopte dat ik automatisch onder zijn topic terecht kwam. (klikte tenslotte in dat topic op new topic) nogmaals ik ben hier nog maar net ingelogt heb wel een heleboel topics doorgeworsteld maar das heel wat anders dan weten hoe een reply senden terwijl in het betreffende topic niks te reply-en valt. ik hoop alleen dat de vraag mag blijven staan er er iemand een antwoord op weet zal zometeen eerst de kleine lettertjes doorlezen oke?
die kleine lettertjes moet je lezen VOOR dat je een topic opent, en topic's worden gesorteerd op laatste reactie, dus een topic dat je opent komt altijd bovenaan ;)
en als je op Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/profile.gif klikt krijg je iemands profiel waar je soms een email adres kan vinden

Verwijderd

Topicstarter
Erkens schreef op 07 oktober 2002 @ 16:08:
[...]

die kleine lettertjes moet je lezen VOOR dat je een topic opent, en topic's worden gesorteerd op laatste reactie, dus een topic dat je opent komt altijd bovenaan ;)
en als je op [afbeelding] klikt krijg je iemands profiel waar je soms een email adres kan vinden
ja dat weet ik wel maar nogmaals ik kon niet reply-en op het topic waar ik de info vond en ook geen mailadres vinden in zijn profiel. normaal krijg je een forum waar je op reageren kunt en dat probeerde ik ook wel maar dat lukte dus niet dus waar moet ik dan mijn reactie achterlaten als ik A. geen mailadres kan vinden en B. :? de reply knop grijs staat????????
:?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Kan zo snel niet vinden welk topic je bedoeld, echter de kans is groot dat er een slotje op het topic zit (en dan kun je idd niet meer replyen op dat topic).

Dat je graag iets aan een bepaalde user wilt vragen, rechtvaardigt niet dat je daarvoor op deze manier een topic moet openen.
Zijn mail adres staat idd hidden, maar je kunt 'm wel via ICQ bereiken: PowerFlower

Verder raad ik je idd aan om eens op je gemak de FAQ (de kleine letterjtes ;) ) door te lezen, kan een hoop problemen voorkomen en zal je verdere verblijf op dit forum bijzonder veraangenamen ;)

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Edit: Blijkbaar bedoel je dit topic: kom het net niet op met UNEX router , veel vragen op MSN-problemen kun je overigens hier vinden: -=Het grote Msn Messenger topic=-

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.