PCTV Pro Radio Probleem

Pagina: 1
Acties:

• Otacon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 15:33
Als ik radio (via de (radio)kabel aangesloten) wil luisteren geeft die een hoge toon/pieppppp erdoor, da's echt zwaar irritant, dus zet ik m altijd gelijk weer uit.
Weet iemand waardoor dit komt en of hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderd

Ja, staan alle instellingen wel goed, en die piep hoor je toch altijd als je niet op een zender zit (is meer ruis), dus ik raad je aan eerst een zender te zoeken en kijken wat hij dan gaat doen

• Otacon
ja, instellingen staan zover ik weet goed hè.
En die toon hoor ik alleen als ie op een zender staat afgestelt, en ja, ik weet t verschil tussen ruis en piepen/een toon.

Maar als je er geen verstand van hebt ~~~~~~(Im Me) wil je dan niet reageren, want dat bied me weinig hulp.

Verwijderd

Ik heb niet gezegd dat je niet het verschil weet tussen ruis en piep en als dat alleen op een zender is zou ik het ook verder niet weten

Verwijderd

set hem eens op line- in ipv aux of andersom

• Otacon
nee, dat helpt niet

• Otacon
Weet echt niemand de oplossing?

Verwijderd

ik heb ook een pctvpro kaart, in het begin had ik dat ook...eigenlijk nog steeds maar dan onder w2k. Onder win98 kan ik beter gebruik maken vanmijn dmixer van de geluidskaart zelf.

Opstelling:
maak wel gebruik van het kabeltje die erbij geleverd was voor aansluiting via "buiten om"

gr.
icqme andes even op: 21423864

Verwijderd

Weet niet welke versie je draait van je software.

Ik draai onder w2k en bij versie 4.0 kon ik geen radio goed ontvangen.(ook wat probleempjes met tv) Update naar 4.01 heeft alles opgelost. Er is zelfs een beta 4.02 dacht ik te downloaden.

Misschien dat dit je verder kan helpen.

Lunatec

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33
Heb je geen last van "earth- / groundloop"? Dit komt vaak voor als er aansluiting op de CAI in het spel is, bijvoorbeeld via TV-kaart of receiver, die op zijn beurt weer aan de geluidskaart zit.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/37102

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• Otacon
ja, maak gebruik via buiten om
en ik geloof dat ik 4.1 draai
en geen last van earth- / groundloop.
Pagina: 1