Telt dat?
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
[removed]
Intentionally left blank
Intentionally left blank
Verwijderd
We gaan best lekker dacht ik zo: meer dan 70.000 blokjes in 25 dagen. De laatste tijd steeds harder.
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Verwijderd
Het team groeit langzaam, maar groeit tenminste
Ik stel voor dan we voor 31 december allemaal sparen en dan /. in 1x voorbij
Verwijderd
Alleen was het mijn ambitie om op 31 december in één keer TA voorbij te knallen; niet /.
[J.d.I.] Exploder; letten jullie wel op de houdbaarheidsdatum? Of zijn er assimilatieplannen om het proces te bespoedigen?
btw; like the homepage!
[removed]
Verwijderd
we hopen dan zo'n 200.000 wu's te hebben. De eerste 100.000 zijn al gegraast.
Intentionally left blank
Ik zie een grote flush aankomen zo rond Sinterklaas :)[/quote]Wat is groot ????
We sparen nu een maand en zijn al op de helft zo'n beetje
dit is nb nog onder voorbehoudt, misschien dat we toch eerder gaan flushen, maar dat ligt aan de andere leden.
iig wordt het dan ook een redelijke flush
Intentionally left blank
[J.d.I.] Exploder; letten jullie wel op de houdbaarheidsdatum? Of zijn er assimilatieplannen om het proces te bespoedigen?
btw; like the homepage![/quote]Ja daar houden we rekening mee, en nu is de herfstvakantie weer afgelopen en hopen we weer sneller te gaan, maar het moet binnen de 3 maanden lukken. Bij MF6 hadden we 800k in 3 maanden en we zijn nu wat gegroeit dus moet de 1M in 3 maanden nu wel gaan lukken.
Staat volgens mij nog op naam van Team BoGoH ten tijde van MF6 met 894.484 blokjes
Team Graasland gaat mogelijk ook voor een 1M+ flush begin/medio December, dan zullen we dit record eens even aanscherpen!
En natuurlijk hopen we dat het maar veel en goed verbroken gaat worden
Intentionally left blank
we staan al op meer dan 250K maar hopen boven de 1 Miljoen uit te komen....
als de groep een beetje doorgroeit zal dat wel lukken, we zijn in korte tijd al een stuk groter geworden... en mag ik daarbij opmerken 90% van onze leden zijn NIEUW... dus niet bij een ander team vandaan !!!!!
Daarna gaan we weer over tot de dagelijkse flushes
Intentionally left blank
Verwijderd
Wolvie,aginor als jullie je plannen nou eens samen nemen, zodat we op 31 december zowel AT als /. inhalen, zou een nog veel grotere stunt zijn ;)[/quote]Ik zou wel willen, maar dan moet ik nog veel pc's erbij krijgen... Dat zou ik wel kunnen, maar dan kicken ze me wel van mijn huidige functie af (dat kan ik ECHT niet maken) Maar het zouden wel bijna 9000 PC's zijn
Intentionally left blank
Verwijderd
het zou leuk zijn als iedereen voor 1 januari heeft geflusht, zodat we anandtech nog dit jaar kunnen inhalen.
Als iedereen zijn best doet moet het lukken.
Als iedereen doormailt wanneer hij/zij van plan is te gaan flushen en hoeveel dan kunnen we een lijst maken van flushes..
Dit heeft als voordeel dat er bepaalde sub-team niet teleurgesteld zullen zijn omdat er een groter sub-team is die meer flushed en zij dan de eerste plaats voor de dag niet halen..
Het probleem is alleen dat ik nog niet aan kan geven wanneer wij gaan flushen omdat we gewoon voor de 1M+ gaan met onze ONE-MILLION-FLUSH© (ja duh.. anders heet het ook niet zo
[removed]
Verwijderd
Ik weet dat 99% daar wel aan denkt maar bij ons werd er eerst ook niet aangedacht en scheelde toch zo'n 80k blokkies, zonde dus
Verwijderd
We sparen dus nog ff lekker verder !
Nieuwe aanwas zit eraan te komen en de 2e pc in de states ook
Volgens mij, als anandtech lucht krijgt van al die miljoen flushes bij DPC, schijten ze hun broek (en forum:)) helemaal vol:). Is ook grappig, ze een beetje op de kast jagen vlak voordat een subteam flusht en meteen staat hun hele forum vol vage geruchten over wat wij hier allemaal bekokstoven:P
Verwijderd
kweet nog niet precies waneer we gaan flushen, dat overleggen we meestal op ons forum.maar als dat flush schema er is zal zullen we wel rekening ermee houden of jullie op de hoogte brengen van "waneer wij flushen"
WildGibbon out
Verwijderd
onehelluvanoize graast rustig door in zijn eentje
Wij zijn ook "uitgerekend" zo rond medio december!
Intentionally left blank
Als je wilt stuur me de verwachte flushdatum en hoeveel de planning is te gaan flushen... dan maak ik daar een leuk plaatje van en post ik hem op GoT of/en stuur ik die jullie toe, zodat een ieder weet wat en wanneer er iets staat te gebeuren...
K hoor het wel
Ik heb een Poll gemaakt, dus je hoort binnenkort wel wat de plannen zijn
Verwijderd
Verwijderd
ff rekenen zegt dat onze flush-datum ergens begin december is,
1000k+ i.v.m. evt random wu's
Mini-flushes zijn voor mietjes..
of ik ze vrij geef, nee hoor
Verwijderd
plannen, ja hoor
of ik ze vrij geef, nee hoor
Snap je?
Ik wel, nu jij nog.
BTW het flushen laat ik aan de almachtige DSmarty over.
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Intentionally left blank
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
hehe, wie raced er mee naar de 1M?[/quote]WIJ !!!
Verwijderd
WIJ !!! :)[/quote]jullie zitten nog niet eens op de helft :(:(
maar zo de snelheid te zien op jullie prox redden jullie het wel :P:P:P
jullie zitten nog niet eens op de helft :(:(
maar zo de snelheid te zien op jullie prox redden jullie het wel :P:P:P[/quote]Ik mag het hopen van wel !!!!
de afgelopen week hebben we weer een hoop leden erbij gekregen
Verwijderd
Ik mag het hopen van wel !!!!
de afgelopen week hebben we weer een hoop leden erbij gekregen
raver is watching you[/quote]:) dat blijkt wel
Verwijderd
We zijn dus op de helft van de 1 M
Dit is behaald na 32 dagen sparen, nog 45 te gaan tot 24 december, onze flushdag
Verwijderd
MegaMiniFlushers tot aan plm nieuwjaar:
B-Force ? 100K?
[J.d.I.] Exploder? 100K
Team Hi Everybody ? 100K
redwing: 100K
[DPC] I 'R Cow: 1000K
volcano[gbb] 150K? :);)
Burat: 200K :):)
Team |>Just dU It!<| 1000K
Wolvie: wekelijks 100K :)X8
BurninCows: dagelijks 20K :):DX1,5
Noorder Power Cows: 200K :):)
crisp: ??? 120K? :):):):):)
[dpc] Graasland: 1000K
[J.d.I.] DirtyHarry: 1000K
Dutchbat Clan: 200K :):)
Rico-Burn (CooleCoownCadavers?) 2500K :D:D:):):):):)
Sequence: ??? 500K? :):):):):)
Team DPC PinkRoccade Team 100K
Team COAX Nederland:? 100K ?
Team Forsaken: 100K
Ik weet het: geen mooie stats oid, maar wel een indicatie van hoeveel we 'extra' gaan inlopen op TA voor het einde van dit jaar! De werkelijke waarde ligt waarschijnlijk nog enkele tientallen procenten hoger!
ter indicatie een quoteje van crisp:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Volgens mijn laatste berekening halen we /. sowieso in op 31 december; als we daarnaast AT ook willen pakken moeten we nog eens 22.639.177 blokjes extra flushen... onbegonnen werk dus helaas[/quote]en nu gaan we effe optellen...
100+100+100+100+1000+150+200+1000+8*100+1400+200+120+1000+200+2500+500+100+100+100=10030K :D:D:D:D:D:D:D:D:D:):):):):):):):):)
....zo onbegonnen is het dus niet!
we zullen ons best doen om de 1,7 M te halen
Ik ben allen bang dat dat nooit gaat lukken
[J.d.I.] Exploder en [J.d.I.] Diryharry zijn lid van Team |>Just dU It!<| en we zijn opweg naar de 1 M.
Verwijderd
Geen 200k, lol
we zitten nu in 22 dagen op 100k:P
en dat maar met de helft van ons team.:):):)
Verwijderd
B-Force 100K ?
Team Hi Everybody 100K ?
redwing: 100K
volcano[gbb] 150K ?
Burat: 200K
Wolvie: 800K
BurninCows: 1200K
Noorder Power Cows: 200K
Dutchbat Clan: 400K
Rico-Burn (CooleCoownCadavers?) 2500K
Sequence: 500K ?
Team DPC PinkRoccade Team: 100K
Team COAX Nederland 100K ?
-----+
9550K
Dat moet méér worden!
Verwijderd
crisp=Graasland :)[/quote]en we hebben 680k op voorraad
....zo onbegonnen is het dus niet! :)[/quote]Ik wil geen roet in het eten gooien
Verwijderd
Misschien dat de output nu iets lager ligt omdat de stats down zijn. Maar die verschillen zien we de komende week wel terug.
zie Procyon for life bijvoorbeeld!
Verwijderd
[removed]
Verwijderd
Eerder is deze topic zei ik dat we (Noorder Power Cows) morgen 200K gingen flushen.
Nu zijn we een maand ofzo aan het sparen en als je een maand bezig bent dan wil je natuurlijk ook een dag in de stats staan. Omdat de stats nog steeds down zijn
Ik kan ook wat positiefs melden: over de 200K zijn we al een tijdje heen. We staan inmiddels al op 300K
Verwijderd
..zou het daarnaast helemaal niet erg vinden als iemand anders dit ff overnam... x11 heb heel erg weinig tijd de komende dagen..
Tot nog toe gepost en bekend:
B-Force 100K ?
Team Hi Everybody 100K ?
redwing: >100K
volcano[gbb] 150K ?
Burat: 200K
Wolvie: 800K
BurninCows: 1200K
Noorder Power Cows: 300K
Dutchbat Clan: 400K
Rico-Burn (CooleCoownCadavers?) 2500K
Sequence: 100K
Team DPC PinkRoccade Team: 100K
Team COAX Nederland 100K ?
DukeBox: >100K
Mr_Atheist 250K
Northern Alliance: 100K
---------------+
9.700K
The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..
Verwijderd
..zou het daarnaast helemaal niet erg vinden als iemand anders dit ff overnam... x11 heb heel erg weinig tijd de komende dagen..[/quote]Ik wil je wel ff 11 dagen aflossen .
stuur ff een meel met de reeds verzamelde info
<a href="mailto:bobdebeer@gmx.net">meel</a>
Verwijderd
<table cellspacing="0" cellpadding="0"><tr><td width="255"><font size="+1">mooh-teammooh-boer</font></td><td width="80"><font size="+1">wu's</font></td></tr><tr><td width="255">B-Force</td><td width="80">110k ?</td></tr><tr><td width="255">Team Hi Everybody</td><td width="80">100k</td></tr><tr><td width="255">Redwing</td><td width="80">+100k</td></tr><tr><td width="255">[DPC] I 'R Cow</td><td width="80">1000k</td></tr><tr><td width="255">volcano [ggb]</td><td width="80">150k</td></tr><tr><td width="255">Team Just dU It</td><td width="80">1000k</td></tr><tr><td width="255">BurninCows</td><td width="80">1200k</td></tr><tr><td width="255">Noorder Power Cows</td><td width="80">300k</td></tr><tr><td width="255">[DPC] Graasland</td><td width="80">+1000k</td></tr><tr><td width="255">Dutchbat Clan</td><td width="80">400k</td></tr><tr><td width="255">Rico-Burn (CooleCoownCadavers?)</td><td width="80">2500k</td></tr><tr><td width="255">Team DPC PinkRoccade Team</td><td width="80">100k</td></tr><tr><td width="255">Sequence</td><td width="80">100k</td></tr><tr><td width="255">Team COAX Nederland</td><td width="80">100k</td></tr><tr><td width="255">Team Forsaken</td><td width="80">200k</td></tr><tr><td width="255">DukeBox</td><td width="80">100k</td></tr><tr><td width="255">Mr_Atheist</td><td width="80">250k</td></tr><tr><td width="255">Northern Alliance</td><td width="80">100k</td></tr><tr><td width="255">IJskoude Grazers uut Grunnen </td><td width="80">340k</td></tr><tr><td width="255">Team Frikandel Speciaal </td><td width="80">200k</td></tr><tr><td width="255">Wolvie</td><td width="80">800k</td></tr></table>
wat de mooie score van 10150k opleverd
Dit topic is gesloten.
![]()