Toon posts:

Zijn er nog teams die flushplannen hebben ????

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 705 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bijvoorbeeld voor:

- sint maarten
- sinterklaas
- kerst
- nieuwjaarsdag

enz enz???????

:)

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:28

TGEN

Hmmmx_

Uhm nou B-Force is van plan te flushen zodra ie flatstream heeft... komen alle blokjes namelijk onder zijn nieuwe hostname :)

Telt dat? :P

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Sint Juttemes ;)

Divide and conquer.

• [J.d.I.] Exploder
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-05 12:40
* [J.d.I.] Exploder ]Exploder weet van niets :)

Verwijderd

Wij (Team Hi Everybody) wel maar wanneer????

Dat gaan we natuurlijk niet vertellen. :)

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:43
TGEN: idd :) Maarreh met onze PNpX-pproxy gaan we voor een no.1 notatie in de DPCH. Dat wordt dus een 100k en we staan nu op 10k in een week. Dus nog een week of 8 geduld... (Ik heb thuis 6500 wuutjes liggen :P)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:24
Ik ben dan wel geen subteam, maar ik ga voor het eind van het jaar nog wel een keertje meer als 100k flushen. Wanneer zeg ik natuurlijk niet ;)

[removed]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ja, en op die dag kunnen er maar beter geen teams zijn die ook met een mini-flush op 1 denken te komen ;)

Intentionally left blank

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

s3n

[DPC] I 'R Cow hebben het ook niet over een mini-flush van het team, maar een echte mega-flush haha

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ach ja, wat is mega?

Intentionally left blank

• MOL
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Ja, ik flush morgen 2400 workunits :+

Verwijderd

Topicstarter
Hoe klinkt 700.000 a 800.000 (ligt aan hoeveel randoms we hebben) je in de oren ???

Typo

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Boven de 1M wordt het pas echt interessant ;)

Intentionally left blank

• s3n
  • Nu online

s3n

We zijn een team dat nog steeds groeit, dus alles is nog mogelijk.
We gaan ook zeker voor de 1 M.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Muhehehehehe :7

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
PcDealer....

Als jij nou eens 100 pc's ter bescikking stelt voor onze groep :+

Verwijderd

Proxy71, recruteer jij die 100 pc's maar mooi van buiten! Da's veel interessanter ;)

Verwijderd

Wij hebben met ons subteampje al dree keer een vette flush gedaan.. maar we hebben nog steeds niet onze nummer 1 posite bereikt. al wel 2 en 3 maar we gaan voor 1. DUs iedereen , niet op de dag flushen dat wij het doen. :-) Voor de zekerheid maar wat extra opsparen.
We gaan best lekker dacht ik zo: meer dan 70.000 blokjes in 25 dagen. De laatste tijd steeds harder.

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Ons kleine subteampje heeft er nu bijna 200.000 staan.. Die moeten we bijna flushen. Tenminste: hoe lang zijn blokjes ook alweer houdbaar (d.i. hoelang mag je ze bewaren voordat D.net ze opnieuw verstuurd?)

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Topicstarter
90 dagen ;)

• [J.d.I.] Exploder
Maar zoals mijn signature al zegt. Team |>Just dU It!<| gaat voor niets minder dan de 1M grens :) (op onze homepage staat wel hoe lang dat nog ongeveer duurt).

Verwijderd

Team r_b & Panic zijn bezig om 6 quad xeon's te regelen, om weekelijks een flush zo'n 100k extra per week te krijgen. Ondertussen sparen we ook al voor een paar leuke flushes.
Het team groeit langzaam, maar groeit tenminste :)

Ik stel voor dan we voor 31 december allemaal sparen en dan /. in 1x voorbij :)

Verwijderd

Wolvie: Nice! :D

Alleen was het mijn ambitie om op 31 december in één keer TA voorbij te knallen; niet /. ;)

[J.d.I.] Exploder; letten jullie wel op de houdbaarheidsdatum? Of zijn er assimilatieplannen om het proces te bespoedigen?
btw; like the homepage!

Verwijderd

team BC flusht nu weer voor een tijdje elke dag zo'n 20k :P

• redwing
Wolvie,aginor als jullie je plannen nou eens samen nemen, zodat we op 31 december zowel AT als /. inhalen, zou een nog veel grotere stunt zijn ;)

[removed]

Verwijderd

Topicstarter
* Proxy 71 wil inderdaad ook wel overleggen over een goed moment om te flushen...

Verwijderd

De Noorder Power Cows gaan op 10 november flushen. Dan hebben we op Sint Maarten de stats....heheheh...

we hopen dan zo'n 200.000 wu's te hebben. De eerste 100.000 zijn al gegraast. :)

Verwijderd

Topicstarter
* Proxy 71 wil op 1e kerstdag gaan flushen

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik zie een grote flush aankomen zo rond Sinterklaas :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 oktober 2000 20:41 schreef crisp het volgende:
Ik zie een grote flush aankomen zo rond Sinterklaas :)[/quote]Wat is groot ????

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Wat is groot ????[/quote]Wat ik al eerder zei... ;)

We sparen nu een maand en zijn al op de helft zo'n beetje :)

edit:

dit is nb nog onder voorbehoudt, misschien dat we toch eerder gaan flushen, maar dat ligt aan de andere leden.
iig wordt het dan ook een redelijke flush :)

Intentionally left blank

• [J.d.I.] Exploder
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 oktober 2000 18:33 schreef aginor het volgende:
[J.d.I.] Exploder; letten jullie wel op de houdbaarheidsdatum? Of zijn er assimilatieplannen om het proces te bespoedigen?
btw; like the homepage![/quote]Ja daar houden we rekening mee, en nu is de herfstvakantie weer afgelopen en hopen we weer sneller te gaan, maar het moet binnen de 3 maanden lukken. Bij MF6 hadden we 800k in 3 maanden en we zijn nu wat gegroeit dus moet de 1M in 3 maanden nu wel gaan lukken.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hehe, dit brengt iig wel weer wat leven in de brouwerij: we gaan voor het [DPC] subteam flushrecord!!!
Staat volgens mij nog op naam van Team BoGoH ten tijde van MF6 met 894.484 blokjes
Team Graasland gaat mogelijk ook voor een 1M+ flush begin/medio December, dan zullen we dit record eens even aanscherpen! :)
En natuurlijk hopen we dat het maar veel en goed verbroken gaat worden :P

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Het team I 'R Cow doet maar 1 poging... en dat wordt dan ook ons uiterste..

we staan al op meer dan 250K maar hopen boven de 1 Miljoen uit te komen.... :)

als de groep een beetje doorgroeit zal dat wel lukken, we zijn in korte tijd al een stuk groter geworden... en mag ik daarbij opmerken 90% van onze leden zijn NIEUW... dus niet bij een ander team vandaan !!!!! :) :)

Daarna gaan we weer over tot de dagelijkse flushes

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Het team I 'R Cow doet maar 1 poging... en dat wordt dan ook ons uiterste..[/quote]Dan zullen we de lat maar niet te hoog leggen... :P

Intentionally left blank

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 oktober 2000 20:19 schreef redwing het volgende:
Wolvie,aginor als jullie je plannen nou eens samen nemen, zodat we op 31 december zowel AT als /. inhalen, zou een nog veel grotere stunt zijn ;)[/quote]Ik zou wel willen, maar dan moet ik nog veel pc's erbij krijgen... Dat zou ik wel kunnen, maar dan kicken ze me wel van mijn huidige functie af (dat kan ik ECHT niet maken) Maar het zouden wel bijna 9000 PC's zijn :P

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Volgens mijn laatste berekening halen we /. sowieso in op 31 december; als we daarnaast AT ook willen pakken moeten we nog eens 22.639.177 blokjes extra flushen... onbegonnen werk dus helaas :(

Intentionally left blank

Verwijderd

ff 1 ding:

het zou leuk zijn als iedereen voor 1 januari heeft geflusht, zodat we anandtech nog dit jaar kunnen inhalen.

Als iedereen zijn best doet moet het lukken.

Verwijderd

Topicstarter
Idee:

Als iedereen doormailt wanneer hij/zij van plan is te gaan flushen en hoeveel dan kunnen we een lijst maken van flushes..
Dit heeft als voordeel dat er bepaalde sub-team niet teleurgesteld zullen zijn omdat er een groter sub-team is die meer flushed en zij dan de eerste plaats voor de dag niet halen..

• [J.d.I.] Exploder
Het is inderdaad wel een goed idee om alle flushes een beetje te plannen, want het is inderdaad wel lullig dat als je 500k wilt flushen dat er net een ander team is dat iets meer flusht. Ik denk dat iedereen elkaar de eer wel gunt om 1e daily te staan.

Het probleem is alleen dat ik nog niet aan kan geven wanneer wij gaan flushen omdat we gewoon voor de 1M+ gaan met onze ONE-MILLION-FLUSH© (ja duh.. anders heet het ook niet zo :) ) en we weten nog niet precies wanneer we die hebben.. ik denk nu ergens in januari.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou zeggen: mail me je geplande flushdata toe en dan bou ik daar een planning van zodat een ieder van de dpc kan zien wanneer iets ie gepland...

• redwing
Wolvie, dat probleem ken ik, waar ik werk zou ik het ook kunen doen (zelfs zonder problemen remote), maar volgens mij kan ik dan snel nieuw werk gaan zoeken :(

[removed]

Verwijderd

FF voor de duidelijk maak wel een back up van je buff-outs....
Ik weet dat 99% daar wel aan denkt maar bij ons werd er eerst ook niet aangedacht en scheelde toch zo'n 80k blokkies, zonde dus

Verwijderd

Topicstarter
Elke 15 minuten automagisch :)

Verwijderd

De meeste leden staan achter de 1 miljoen flush van Graasland :)

We sparen dus nog ff lekker verder !

Nieuwe aanwas zit eraan te komen en de 2e pc in de states ook :9, vanaf morgen actief !

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Laatst online: 15:53
Hmm, zoals het er nu uitziet halen wij de 1 miljoen ergens midden/eind december. Overigens willen wij niet op een feestdag zoals kerstmis of oud-en-nieuw flushen. Dan zijn er waarschijnlijk meer subteams van andere (vermoedelijk japanse) teams die ook een flush doen. Niet dat die 1miljoen blokjes flushen, maar toch...:)
Volgens mij, als anandtech lucht krijgt van al die miljoen flushes bij DPC, schijten ze hun broek (en forum:)) helemaal vol:). Is ook grappig, ze een beetje op de kast jagen vlak voordat een subteam flusht en meteen staat hun hele forum vol vage geruchten over wat wij hier allemaal bekokstoven:P

Verwijderd

Topicstarter
je moet ze een beetje kietelen....

Dus er zijn nu al drie teams die een 1M+ flush plannen ??

Verwijderd

Dutchbat Clan is net 17 dagen bezig met sparen en zitten nu op 57.000 blokjes.maar niet iedereen doet mee van DB een paar maar, de rest flusht nog gezelli op dnet.

kweet nog niet precies waneer we gaan flushen, dat overleggen we meestal op ons forum.maar als dat flush schema er is zal zullen we wel rekening ermee houden of jullie op de hoogte brengen van "waneer wij flushen"

WildGibbon out

Verwijderd

hehehehehe das wel kicken als de flushes gepland worden...dan zie je dpc elke dag dichterbij komen, inhalen, en doorschieten...KICKEN!!! kom op gasten...plan die flushes ff onderling!

onehelluvanoize graast rustig door in zijn eentje

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dat wordt een race naar de 1M subteam flush :)
Wij zijn ook "uitgerekend" zo rond medio december!

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil nu dus een planning gaan maken met verwachte mini-flushes, aangezien bijna niemand een e-mail adres heeft ingevult post ik het hier maar

Als je wilt stuur me de verwachte flushdatum en hoeveel de planning is te gaan flushen... dan maak ik daar een leuk plaatje van en post ik hem op GoT of/en stuur ik die jullie toe, zodat een ieder weet wat en wanneer er iets staat te gebeuren...

K hoor het wel

• Ricoh
  • Laatst online: 05-03-2025
IK zal even overleggen met het team, en misschien dat wij een 1,5 of 2, of mischien zelfs 2,5 miljoen flush gaan organiseren voor het nieuwjaar (20 dagen over een miljoen)

Ik heb een Poll gemaakt, dus je hoort binnenkort wel wat de plannen zijn ;)

Verwijderd

Ik heb het ook even in de groep gegooit (op ons forum van ons subteampje). Dus ik weet nog niet wat de datum is..maar zodra ik die weet, laat ik het even weten.

Verwijderd

Topicstarter
:) ik hoor het wel

Verwijderd

Wij zijn op 28 september begonnen met sparen en zitten nu (31-10-2000) rond de 470k. :)

ff rekenen zegt dat onze flush-datum ergens begin december is,
1000k+ i.v.m. evt random wu's }:O

• Koop
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-11-2025

Koop

Go ahead!.. Rake my Hay!

[DPC] Pallas Athene Flushed gewoon _elke_ dag zoveel mogelijk.

Mini-flushes zijn voor mietjes.. ;)

Verwijderd

Topicstarter
* Proxy 71 is dan een mietje !!!! iemand een kusje ?? :)

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

plannen, ja hoor :)

of ik ze vrij geef, nee hoor :P datum enzo staat voor ons al vast.. zet je schrap >:)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 18:23 schreef Sequence het volgende:
plannen, ja hoor :)

of ik ze vrij geef, nee hoor :P datum enzo staat voor ons al vast.. zet je schrap >:)[/quote]ik wil datun :(:(

• DarkHelmet
  • Laatst online: 23-04 20:09
TeamBVD flusht niet sinterklaasomver, of althans toch wel, maar ook weer niet.
Snap je?
Ik wel, nu jij nog.
BTW het flushen laat ik aan de almachtige DSmarty over.

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

geschatte voorraad (dd 5-11-200)

+/- 600k :)

Mooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhh }:O

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

hehe, wie raced er mee naar de 1M?

Intentionally left blank

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:27

DJ

Team DPC PinkRoccade Team, flusht pas zijn perproxy als er 100K op staat te wachten :P

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 23:07 schreef crisp het volgende:
hehe, wie raced er mee naar de 1M?[/quote]WIJ !!! :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 17:14 schreef Proxy 71 het volgende:
WIJ !!! :)[/quote]jullie zitten nog niet eens op de helft :(:(:(

maar zo de snelheid te zien op jullie prox redden jullie het wel :P:P:P

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 17:22 schreef raver het volgende:
jullie zitten nog niet eens op de helft :(:(:(

maar zo de snelheid te zien op jullie prox redden jullie het wel :P:P:P[/quote]Ik mag het hopen van wel !!!! :)

de afgelopen week hebben we weer een hoop leden erbij gekregen
:) (de meeste van buiten de DPC) :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 17:33 schreef Proxy 71 het volgende:
Ik mag het hopen van wel !!!! :)

de afgelopen week hebben we weer een hoop leden erbij gekregen
:) (de meeste van buiten de DPC) :)[/quote]/me is watching you

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 17:40 schreef raver het volgende:
raver is watching you[/quote]:) dat blijkt wel :)

• MrCyber
  • Laatst online: 24-05-2018
Team COAX Nederland is ook al beetje aan het sparen. Binnenkort gaat het echte spaarwerk beginnen. Dan gaan we sparen voor..... weten we nog niet... Dat zullen jullie wel zien !

Verwijderd

Team Forsaken gaat ook z.s.m. 100K doen

Verwijderd

team tineau :) heeft nog 14000 blokjes liggen maar zolang die stats nog niet werken laat ik mijn koeitjes rustig doorgrazen!

• s3n
  • Nu online

s3n

[DPC] I 'R Cow is door de 500K heen.
We zijn dus op de helft van de 1 M

Dit is behaald na 32 dagen sparen, nog 45 te gaan tot 24 december, onze flushdag

Verwijderd

Tot nog toe gepost en bekend:
MegaMiniFlushers tot aan plm nieuwjaar:
B-Force ? 100K? :)
[J.d.I.] Exploder? 100K :)
Team Hi Everybody ? 100K :)
redwing: 100K :)
[DPC] I 'R Cow: 1000K :D
:'( (proxy weg)
volcano[gbb] 150K? :);)
Burat: 200K :):)
Team |>Just dU It!<| 1000K :D
Wolvie: wekelijks 100K :)X8
BurninCows: dagelijks 20K :):DX1,5
Noorder Power Cows: 200K :):)
crisp: ??? 120K? :):):):):)
[dpc] Graasland: 1000K :D
[J.d.I.] DirtyHarry: 1000K :D
Dutchbat Clan: 200K :):)
Rico-Burn (CooleCoownCadavers?) 2500K :D:D:):):):):)
Sequence: ??? 500K? :):):):):)
Team DPC PinkRoccade Team 100K :) (Go PinkRoccade Team! :P;))
Team COAX Nederland:? 100K ? :)
Team Forsaken: 100K :) (Also GO TEAM FORSAKEN, GO!! ;)) geplande datum: 20 dec.

Ik weet het: geen mooie stats oid, maar wel een indicatie van hoeveel we 'extra' gaan inlopen op TA voor het einde van dit jaar! De werkelijke waarde ligt waarschijnlijk nog enkele tientallen procenten hoger! :P

ter indicatie een quoteje van crisp:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Volgens mijn laatste berekening halen we /. sowieso in op 31 december; als we daarnaast AT ook willen pakken moeten we nog eens 22.639.177 blokjes extra flushen... onbegonnen werk dus helaas[/quote]en nu gaan we effe optellen...
100+100+100+100+1000+150+200+1000+8*100+1400+200+120+1000+200+2500+500+100+100+100=10030K :D:D:D:D:D:D:D:D:D:):):):):):):):):)

....zo onbegonnen is het dus niet! :)

• Sequence

Sequence

Online marketing

reken maar niet op 500k hoor.. zo snel gaat het nou ook weer niet.. we proberen de 120 te halen.. datum blijft insiders info >:)

• s3n
  • Nu online

s3n

er zit een fout in :(
proxy71 is lid van I 'R Cow en op weg naar 1M

Verwijderd

k,
editing...

• s3n
  • Nu online

s3n

k, das beter
we zullen ons best doen om de 1,7 M te halen :)

Ik ben allen bang dat dat nooit gaat lukken :(

• [J.d.I.] Exploder
Nog een foutje zit er in.

[J.d.I.] Exploder en [J.d.I.] Diryharry zijn lid van Team |>Just dU It!<| en we zijn opweg naar de 1 M.

Afbeeldingslocatie: http://exploder.keyserver.org/one-million.jpg

Verwijderd

Wij gaan over de over de 400K heen hoor.:D

Geen 200k, lol

we zitten nu in 22 dagen op 100k:P

en dat maar met de helft van ons team.:):):)

Verwijderd

B-Force 100K ?
Team Hi Everybody 100K ?
redwing: 100K
[DPC] I 'R Cow: 1000K
volcano[gbb] 150K ?
Burat: 200K
Team |>Just dU It!<| 1000K
Wolvie: 800K
BurninCows: 1200K
Noorder Power Cows: 200K
[dpc] Graasland: 1000K
Dutchbat Clan: 400K
Rico-Burn (CooleCoownCadavers?) 2500K
Sequence: 500K ?
Team DPC PinkRoccade Team: 100K
Team COAX Nederland 100K ?
Team Forsaken: 100K
-----+

9550K

Dat moet méér worden! :(

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

crisp=Graasland :)

Intentionally left blank

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 november 2000 12:38 schreef crisp het volgende:
crisp=Graasland :)[/quote]en we hebben 680k op voorraad :9

• procyon
  • Laatst online: 16:16
heb net mijn 150K geflushed ;)

• Byzanthy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05-2025
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 november 2000 22:12 schreef aginor het volgende:
....zo onbegonnen is het dus niet! :)[/quote]Ik wil geen roet in het eten gooien :Y) maar naast die ruim 20M moeten we ook de reguliere output hoog genoeg houden. En of dat gaat lukken als iedereen aan't oppotten is vraag ik me af. Zou wel lekker zijn natuurlijk :P

Verwijderd

De meesten die hier staan, waren al langer aan het sparen, dus die daily output blijft wel 2 - 2,5 miljoen.
Misschien dat de output nu iets lager ligt omdat de stats down zijn. Maar die verschillen zien we de komende week wel terug.

zie Procyon for life bijvoorbeeld! :D

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>BurninCows: dagelijks 1200K[/quote]/me vindt dit niet helemaal kloppen

• redwing
Inderdaad aginor, die 100k die ik b.v. opgegeven heb, staat hier te wachten totdat ik een keertje tijd en zin heb om ze te flushen (ze staan op mijn werk, zonder internetaansluiting op een plek waar ik maar zelden kom). Ik neem aan dat ook de meeste anderen die hier een getal hebben genoemd nu al aan het sparen zijn.

[removed]

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
100k al klaar.. komt meer bij.. flush nog geen datum gepland.

Verwijderd

Okee, ff een correctie.
Eerder is deze topic zei ik dat we (Noorder Power Cows) morgen 200K gingen flushen.
Nu zijn we een maand ofzo aan het sparen en als je een maand bezig bent dan wil je natuurlijk ook een dag in de stats staan. Omdat de stats nog steeds down zijn :( denk ik niet dat we morgen gaan flushen(al moet ik het daarn nog ff over hebben met de overige teamleden).
Ik kan ook wat positiefs melden: over de 200K zijn we al een tijdje heen. We staan inmiddels al op 300K }:O met max 20K random ofzo.

• 0rbit
  • Laatst online: 20:39
250k zeer binnenkort

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Chill dudes! Dit is slechts een indicatie van wat er tot nieuwjaar extra geflushed gaat worden. Ik kan er niet voor zorgen dat iedereen tot op het blokje nauwkeurig in dit lijstje staat...
..zou het daarnaast helemaal niet erg vinden als iemand anders dit ff overnam... x11 heb heel erg weinig tijd de komende dagen..

B-Force 100K ?
Team Hi Everybody 100K ?
redwing: >100K
[DPC] I 'R Cow: 1000K
volcano[gbb] 150K ?
Burat: 200K
Team |>Just dU It!<| 1000K
Wolvie: 800K
BurninCows: 1200K
Noorder Power Cows: 300K
[dpc] Graasland: 1000K
Dutchbat Clan: 400K
Rico-Burn (CooleCoownCadavers?) 2500K
Sequence: 100K
Team DPC PinkRoccade Team: 100K
Team COAX Nederland 100K ?
Team Forsaken: 100K
DukeBox: >100K
Mr_Atheist 250K
Northern Alliance: 100K
---------------+
9.700K

• Sequence

Sequence

Online marketing

zoals eerder gezegd geen 500k. zet dan maar op 100k.. datum blijft geheim :)

• fraek25
  • Laatst online: 30-12-2022
Ons subteampje (northern Alliance) gaat proberen om 100k te halen maar dat zal lastig worden. Evengoed een aardig streven al zeg ik het zelf (vlug die PC overclocken nu...)

The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 november 2000 22:58 schreef aginor het volgende:

..zou het daarnaast helemaal niet erg vinden als iemand anders dit ff overnam... x11 heb heel erg weinig tijd de komende dagen..[/quote]Ik wil je wel ff 11 dagen aflossen .
stuur ff een meel met de reeds verzamelde info :)

<a href="mailto:bobdebeer@gmx.net">meel</a>

Verwijderd

^
|
|
Omhoog!

Verwijderd

Ik zal team frikandel speciaal vragen 200k te storten

• rjeggens
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
Wij van de IJskoude Grazers uut Grunnen hebben ook zo'n 340K klaar staan. Wij gaan flushen wanneer de stats weer stabiel zijn. :)

Verwijderd

ooops

Verwijderd

Voorlopige tussenstand voor de aankomende teamflushes (8:41 est) :

<table cellspacing="0" cellpadding="0"><tr><td width="255"><font size="+1">mooh-teammooh-boer</font></td><td width="80"><font size="+1">wu's</font></td></tr><tr><td width="255">B-Force</td><td width="80">110k ?</td></tr><tr><td width="255">Team Hi Everybody</td><td width="80">100k</td></tr><tr><td width="255">Redwing</td><td width="80">+100k</td></tr><tr><td width="255">[DPC] I 'R Cow</td><td width="80">1000k</td></tr><tr><td width="255">volcano [ggb]</td><td width="80">150k</td></tr><tr><td width="255">Team Just dU It</td><td width="80">1000k</td></tr><tr><td width="255">BurninCows</td><td width="80">1200k</td></tr><tr><td width="255">Noorder Power Cows</td><td width="80">300k</td></tr><tr><td width="255">[DPC] Graasland</td><td width="80">+1000k</td></tr><tr><td width="255">Dutchbat Clan</td><td width="80">400k</td></tr><tr><td width="255">Rico-Burn (CooleCoownCadavers?)</td><td width="80">2500k</td></tr><tr><td width="255">Team DPC PinkRoccade Team</td><td width="80">100k</td></tr><tr><td width="255">Sequence</td><td width="80">100k</td></tr><tr><td width="255">Team COAX Nederland</td><td width="80">100k</td></tr><tr><td width="255">Team Forsaken</td><td width="80">200k</td></tr><tr><td width="255">DukeBox</td><td width="80">100k</td></tr><tr><td width="255">Mr_Atheist</td><td width="80">250k</td></tr><tr><td width="255">Northern Alliance</td><td width="80">100k</td></tr><tr><td width="255">IJskoude Grazers uut Grunnen </td><td width="80">340k</td></tr><tr><td width="255">Team Frikandel Speciaal </td><td width="80">200k</td></tr><tr><td width="255">Wolvie</td><td width="80">800k</td></tr></table>

wat de mooie score van 10150k opleverd :)
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.