UT2K3 en BF1942. Welke van deze 2 Games?

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik zet met een *groot* dillemma, er zijn de laatste tijd zoveel games uitgekomen dat ik ze niet allemaal kan hebben :+. 't Gaat hier om: Battlefield 1942 & Unreal Tournament 2003. Van beide heb ik de demo's geprobeert, en vondt ze allebei flink ownen. :)

Mijn systeempje kan ze iig. wel aan (AMD 1700+ + Geforce3 Ti200'tje). Ik vraag me trouwens af of ze neit snel vervelen ofzo. Ik heb veel reviews gelezen, BF42 kwam er net iets beter uit. Maar persoonlijk weet ik 't nog niet. Dus, als iemand weet wat ik moet kopen, help me. (aub. Wel je post onderbouwen. 'Unreal Tournament moet je kopen, omdat: [..]').

Voordat je dit topic in SeM of La gaat melden: lees dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 20:32
ikzelf vond UT2003 toch wel een beetje tegenvallen, ik had er meer van verwacht
BF1942 vond ik juist heel verrassend, en draait echt om het multi-playen

ikzelf zou dan voor BF1942, ookal was/ben ik een echte UT fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
tsja.. hangt ervan af wat je leuk vind. ga je wat meer voor de super rappe actie zou ik voor UT2003 gaan, vind je de teamplay van BF1942 leuk en het rijden met tanks en vliegen etc, dan moet je voor BF gaan.

ikzelf heb overigens UT2003 gekocht, omdat ik UT1 ook al gaaf vond, en BF me een beetje tegenviel (heb de illegale gespeeld) kwa gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:13

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik ben voor UT2003 gegaan, gewoon... vanwege de echt pure actie. BF vond ik vaak veel lopen en/of rijden ofzo en dan in 1 keer dood zijn... zodat je dat end nog een keer mag afleggen. UT is gewoon ACTIE. ff ontspannen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-10 06:05

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Ut2k3 is meer van hetzelfde (koop dan budget ut ;))......bf1942 'boeit' mij persoonlijk meer :)

of je wacht gewoon op rct2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 13:41

Bosmonster

*zucht*

UT2K3 moet denk ik nog een beetje op gang komen.. tis gewoon wachten op een paar goeie mods etc.. want de engine is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-10 11:41
Ut2k3 viel me VIES tegen :/ (meer van hetzelfde ;) )
BF daarintegen is wél origineel, en met jouw systeem heel goed te draaien....
Als ik met een paar dagen een nieuwe grafische kaart ga kopen, doe ik BF erbij!

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 20:32
Bosmonster schreef op 06 oktober 2002 @ 20:13:
UT2K3 moet denk ik nog een beetje op gang komen.. tis gewoon wachten op een paar goeie mods etc.. want de engine is prima.
dat is precies hetzelfde als met BF1942
reken maar dat daar ook zeer strakke mods voor gaan komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Willybubba schreef op 06 oktober 2002 @ 20:10:
Ik ben voor UT2003 gegaan, gewoon... vanwege de echt pure actie. BF vond ik vaak veel lopen en/of rijden ofzo en dan in 1 keer dood zijn... zodat je dat end nog een keer mag afleggen. UT is gewoon ACTIE. ff ontspannen.
Hier ben ik 't mee eens, eerst loop je een uur in een gebied te zeulen omdat je teammates je auto's jatten, en vervolgens komen er +/- 5 Gastjes om de hoek die je eventjes helemaal aan gort knallen. Dat zijn echt van diek ut moment achter je PC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Laatst online: 08-10 06:05

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Shock3r schreef op 06 oktober 2002 @ 20:15:
[...]

Hier ben ik 't mee eens, eerst loop je een uur in een gebied te zuelen omdat je teammates je auto's jatten, en vervolgens komen er +/- 5 Gastjes om de hoek die je eventjes helemaal aan gort knallen. Dat zijn echt van diek ut moment achter je PC :)
Dan speel je dus op verkeerde servers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg shocker: de namen van de games in de titel is wel handig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Koetjeboe schreef op 06 oktober 2002 @ 20:16:
[...]

Dan speel je dus op verkeerde servers ;)
Ik speelde altijd smane met de GoTers :+ (Was wel minder dan ja :+). Maarja, ik heb ook maar iets van 2 levels gespeeld. Wake en nog eentje in een internet Cafe :+

Ohja, Sorry ItSnows ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024

MightyMauz

Team Green

Ik heb ze gisteren allebei gekocht! Alleen heb ik BF nog niet gespeeld

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ze beide legaal, toch zou ik eerder ut2003 kopen, bf heeft nog wel veel bugs vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Heb ze ook beide legaal *D

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Maar ik ben maar een arme tiener zonder geld :P 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:46
Ik zou zeker voor UT2K3 gaan. Lekkere gameplay en speeld lekker snel ( vind BF1942 beetje langzame gameplay.)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 20:24
Ligt eraan wat je wil doen, wil je gezellig kutten op een public of wil je in clanverband wedstrijden gaan spelen.

Voor eht eerste BF1942, voor de 2e gewoon ut kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

BF1942 natuurlijk B) UT2003 valt mij erg tegen. Ik speel veel liever UT.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

zal ik ff een poll maken?

The trade of the tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-10 09:17
Tja ik ken BF1942 niet maar ik vind al die spellen klote ;) Dus doe mij maar gewoon UT2k3 want dat is mijn spel met Bombing run, mijn game en wapens kunne me niet bommen DOE MIJ MAAR EEN INSTAGIB BAM BAM BAM :D

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Toch maar ff een poll. Je hebt TWEE keuzes. Niet zeuren :P

[edit]

The trade of the tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Nee, haal alsjeblieft die poll weg :) Ik wil onderbouwde meningen, en niet alleen een poll :) Ik wil weten waarom ik hem moet kopen, of waarom niet. Bedankt anyway :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Shock3r schreef op 06 oktober 2002 @ 21:49:
Nee, haal alsjeblieft die poll weg :) Ik wil onderbouwde meningen, en niet alleen een poll :) Ik wil weten waarom ik hem moet kopen, of waarom niet. Bedankt anyway :)
done :)

The trade of the tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Als ik jou was (en dat ben ik uiteraard niet) ;) zou ik voor battlefield1942 gaan. Waarom?, omdat dat spel iets toevoegd aan het genre. UT2003 biedt naar mijn mening absoluut niets nieuws. Het had net zo goed "Unreal Tournament 1.5" kunnen heten.

Graphics zijn van UT2003 stukken beter, maar moet de fun van BF1942 missen. Vooral de voertuigen zal hetgeen zijn wat je moet missen. En persoonlijk vind ik UT2003 iets te chaotisch en te snel, en is BF1942 wat dat betreft overzichtelijker.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je BF wilt gaan spelen via internet of via een LAN zou ik het zeker kopen. Als je het echter met de single player gaat doen, zou ik het lekker laten. Heb net de complete "probeerversie" van BF gedeinstalleerd (iets wat ik echt nog nooit met een groot spel heb gedaan dat ik slechts een week op mijn compu heb staan), omdat de gameplay van BF in SINGLEPLAYER zuigt.

VB. je bent een sniper, ligt verscholen achter een bunker en achter een bosje. In de verte zie je een vijand, je mikt op hem en probeert rekening te houden met zaken als afstand ed, dus je wacht tot zijn beweging stabiel is. Dan ziet hij jou! (hetgeen serieus niet mogelijk is, maar de fantastische bots in dit spel hebben veel door!) Zonder zich te bedenken en te gaan liggen (minder recoal) en bovenal zonder te MIKKEN (het kost iig geen tijd) schiet hij JOU voor je flikker. Neem daarbij mee dat die bots over afstanden van honderden meters zeeeer precies schieten met een panzerschreck en je hebt een waardeloze gameplay.

UT heb ik alleen de demo gespeeld en het zag er zeer goed uit. Ik ga me echter vervelen bij dergelijke fantasiewapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 20:43

delorean7

Let's take the Aston toni

Allebei eigen discipline binnen shooter genre, ondanks dat eerste reacties op UT2k3 wat negatief zijn denk ik dat iedereen uiteindelijk net zo enthousiast zal zijn als over UT 1.

Kortom ram es op dat spaarvarken en koop ze allebei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik begrijp de kritiek op UT2k3 niet zo goed hoor. Het spel ziet er toppie uit, en het speelt echt onwijs lekker. Het is misschien ff wennen maar ik vind het echt een geweldige game.
Voor de mensen bij wie het niet zo lekker loopt op hun gf4 --> probeer de det 40.72 die hebben bij mij aardig wat fps winst opgeleverd.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:46
Ik heb gekozen voor UT2k3, maar het is natuurlijk persoonlijk he.... je kan ook deze maand UT2k3 kopen en volgende maand BF :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ligt eraan, houd je meer van gewoon dolweg wegschieten of meer van schieten met veel tactics. BF1942 is meer teactics en UT2K3 is meer solweg wegschieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem Ut2k3

BF scene zal wel weer diep inzakken na 5 maanden en UT2k3 scene zal flink groeien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Right ik zou voor UT2003 gaan ik denk dat dit spel veel langer mee zal gaan vooral de zeer goede mod en editing support. En de nog uit te brengen bonuspacks zoals het geval van bij UT1. UT1 bleef eigenlijk speelbaar tot de release van UT2003..

/heeft zelf ook UT2003 en het is een meesterlijke game vooral online en op LAN

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Battlefield 1942

Als je kijkt op www.bfcentral.com wat er voor mods komen.. Helikopters, vrachtvliegtuigen, vlammenwerper tanks.. de mogelijkheden zijn grenzeloos. Patch 1.2 komt er al weer aan en dat betekend dat DICE er alles aan doet om Battlefield zo goed mogelijk te maken. De community van BF is nu al bijna net zo groot als die van UT. Zeker groter als die van Ut2k3.

Battlefield 1942

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou kiezen voor bf1942 want ut2003 valt echt vreselijk tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

BF

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
Ik zit met hetzelfde probleem, UT2003 is heel erg vet, vooral Face 3 en er Bombing Run ownt ook maar Battlefield1942 is weer die grootse oorlog.

Ikzelf heb nog niet gekozen, ik denk dat ik ze allbij aanschaf :)
Shock3r schreef op 06 oktober 2002 @ 20:06:(aub. Wel je post onderbouwen. 'Unreal Tournament moet je kopen, omdat: [..]').

Voordat je dit topic in SeM of La gaat melden: lees dit :)
:( :(
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 11:07:
Ik zou kiezen voor bf1942 want ut2003 valt echt vreselijk tegen.
Iedereen keek er zo lang naar uit en prezen het de hemel in dat het alleen nog maar kon tegenvallen.

Maar bombing run is zooo vet, adrenaline stroomt op volle toeren door mijn lichaam tijdens een spannend potje BR in Bifrost of Kalendra Icefields >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekdernatuur
  • Laatst online: 04-10 14:34

Freekdernatuur

Kracht door Eenvoud

UNREAL RULES!
Super spel, nu nog even watr mensen in mijn LAN motiveren om het te installeren...
Dat gaat zekere weer wat nachtjes doortrekken worden!
UT2k3 = Topspel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 09:37

m0nk

16-09-2003 15.15

Voor dat dillema stond ik ook, welke zal ik kopen... :?
Heb ze toen maar alletwee gekocht :D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 19:14

star-saber

Ryzen

kheb gewoon beide gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
MastahBlastah schreef op 07 oktober 2002 @ 12:22:
Voor dat dillema stond ik ook, welke zal ik kopen... :?
Heb ze toen maar alletwee gekocht :D
Kijk, slimme jongen ;)

Maarjah.. als je het geld niet hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

snelle spelers voor een snel spelletje online met weinig tijd zouden ut moeten kiezen, de demo heb ik tot in het oneindige gespeelt (nu nog steeds) en de wapens maakt mij niet uit... een instagib sniper potje roeleert gewoon ongelofelijk :D

Zo ziek als je in het begin bent omdat je constant gesniped wordt, zo addicting is het als je een keer MVP bent geweest :)

Battlefield speel ik eveneens, maar dat is echt als ik veel tijd overheb en gewoon rustig een stukkie wil vliegen of met meerdere vrienden wil spelen

mijn keus is nog niet helemaal duidelijk, maar ik begin minder tijd te krijgen om te gamen, dus kies ik voor UT2k3

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo gamefreaks.

Tja ik heb UT effe gezien en ik moet bekennen dat de graphics erg goed zijn.
Maar het team element vind ik leuker in BF1942 leuker als bij UT2002.
Zelf hou ik van sof2 etc. Dus, ligt eraan. alleen stom schieten en goeie graphics zou ik voor UT2002.

Maar dan heb je geen voortuigen etc..
en ja in het begin word je neergeschoten..
maar oefening baart kunst.

erg leuk bf1942 vind ik persoonlijk leuker dan UT2002.
Maar kan me voorstellen dat je gewoon voor de neemactie gaat dan koop je UT2002

gemakkelijk toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 07:46
offtopic:
[quote]erg leuk bf1942 vind ik persoonlijk leuker dan UT2002. [/quote]
je zal wel UT2003 bedoelen. ze zijn namelijk al weer een jaartje vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7

delorean7

Wie denkt dat ut2k3 minder om tactiek gaat moet maar es ff wat filmpjes downloaden van een paar ctf insta clanmatches. Gaat er een stuk geregelder en tactisch aan toe dan bij een leip spelletje BF zoals de meeste dat spelen.
Alhoewel BF natuurlijk in beginsel veel meer teamgericht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

@ Novah...Er staan inmiddels iets van 25 posts met de meest uiteenlopende motivaties waarom BF te nemen. Moet ik dan weer in herhaling gaan vallen?! |:(

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
  • Laatst online: 24-08 21:02
Ik heb het nog nooit gedaan maar Battlefield kan volgens mij zo ontzettend vet zijn als je het in clan-verband speelt zonder te lamen.

Ik speel nu al een tijdje de "probeerversie" terwijl ik wacht op mijn geforce3, over netwerk met bots. het spel is wel buggy maar het blijft leuk.

unreal tournament 2003 kan ik echt niks over zeggen, ik werd zelf ook niet aangetrokken door UT, dus ik heb UT2003 nog nooit gespeeld.

enne... je kunt heel moeilijk zeggen welk spel een grotere scene zal krijgen op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7

delorean7

tuurlijk kan je daar wel iets over zeggen! Het verleden leert ons dat spellen die flink gemod kunnen worden de grotere 'scene' zal krijgen. Uiteraard spelen stabiliteit en naamsverleden ook een flink woordje mee, en op al die punten scoort BF helaas niet al te best.

Maar goed waar je natuurlijk wel gelijk in hebt is dat je het niet met zekerheid kan voorspellen, het is alleen bijna een feit dat ut daar gewoon meer kans op maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

delorean7 schreef op 07 oktober 2002 @ 14:23:
tuurlijk kan je daar wel iets over zeggen! Het verleden leert ons dat spellen die flink gemod kunnen worden de grotere 'scene' zal krijgen. Uiteraard spelen stabiliteit en naamsverleden ook een flink woordje mee, en op al die punten scoort BF helaas niet al te best.
hmm ik vind BF anders behoorlijk stabiel mot ik zegge.....

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Misschien heb ik de oplossing :) Ik ken een jongen, maar hij heeft geen internet. En nu wou hij Bf of UT2K3 kopen, dan vraag ik gewoon zijn CD Key (Hij gebruikt 'em toch niet), en dan koop ik zelf dat andere spel. Maarja, ik heb ze toch origineel in een liev dvd doosje O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 08-10 18:32
Shock3r schreef op 07 oktober 2002 @ 15:54:
Misschien heb ik de oplossing :) Ik ken een jongen, maar hij heeft geen internet. En nu wou hij Bf of UT2K3 kopen, dan vraag ik gewoon zijn CD Key (Hij gebruikt 'em toch niet), en dan koop ik zelf dat andere spel. Maarja, ik heb ze toch origineel in een liev dvd doosje O+
Dus je kopieert de één en koopt de andere :?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Mjah.. Vroeg me net ook al af hoe ik legaal aan zo'n CD kom dan :+ Iig dat idee kan de prullenbak weer in :'( Dat wordt kiezen dus :/

Bedankt voor jullie reacties iig, en ook bedankt dat jullie ze allemaal hebben onderbouwd (En dat jullie niet gingen flamen :+). Ik zit nog steeds te denken, voor de herfstvakantie (Volgende week) wil ik 't wel weten, anders heb ik nog niks te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 16:39
Ja ik vind het een moeilijke keuze hoor. Ik heb battlefield gekocht vanwege de online play, wil namelijk in een clan spelen en dus is legale versie vereist. Ut2003 heb ik illegaal en heel even online gespeeld toen de auth servers nog niet online waren maar kon me niet echt overtuigen. Toch was ut zo goed dat ik ook dit spel niet zou overslaan. Ja al met al heb je hier misschien nog niks aan maar misschien dat ik toch nog een extra argument heb toegevoegd.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stacium
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Kramers schreef op 06 oktober 2002 @ 21:52:
Als ik jou was (en dat ben ik uiteraard niet) ;) zou ik voor battlefield1942 gaan. Waarom?, omdat dat spel iets toevoegd aan het genre. UT2003 biedt naar mijn mening absoluut niets nieuws. Het had net zo goed "Unreal Tournament 1.5" kunnen heten.

Graphics zijn van UT2003 stukken beter, maar moet de fun van BF1942 missen. Vooral de voertuigen zal hetgeen zijn wat je moet missen. En persoonlijk vind ik UT2003 iets te chaotisch en te snel, en is BF1942 wat dat betreft overzichtelijker.
http://www.gamers.nl/nieuws/14935

UT2k3 kopen dus, de 1e mod a battlefieldstyle zal niet lang op zich laten wachten, en dan ziet het er wel ff een stuk beter uit :D

It seemed like a good idea at the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BF1942, wat is nou leuker om met een b17 bommen te gaan werpen op een tank die alle kanten op rijdt en na afloop blijkt dat je dat ding op vele km heb gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Stacium schreef op 07 oktober 2002 @ 21:56:
[...]

http://www.gamers.nl/nieuws/14935

UT2k3 kopen dus, de 1e mod a battlefieldstyle zal niet lang op zich laten wachten, en dan ziet het er wel ff een stuk beter uit :D
Vind je ? In battlefield zijn de kleuren wel even wat duidelijker.. als ik in El Alamein door de woestijn loop krijg ik het spontaan warm in deze koele tijden. Battlefield is gewoon alles wat Ut2k3 niet is, en andersom. Teamplay en Massive Online ? Battleifield! ff een half uurtje fraggen ? Ut2k3

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BF kan ook snel zijn, speel maar eens op een map als Berlin of Stalingrad met meer dan 40 man, zijn "kleine" maps met veel mogelijkheden om hinderlagen te creeeren. Je hebt dan ook geheid om de 30 seconden een tegenstander + je kan op die maps ook nog in tanks rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ik ben er nog steeds niet uit :+ 't Ziet eruit dat BF en UT2003 evenveel fans hebben, 't gaat gelijk op. :'( Dit is niet leuk meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Kortom, BF1942 :)

UT2K3 valt gewoon tegen. Geluidseffecten zijn brak, gameplay is niet normaal hoog, en op internet is er geen reet aan omdat iedereen de LMB vastgeplakt heeft :( Het enige waar de game goed in is, zijn de grafix. Van een team kan je niet spreken, iedereen gaat z'n eigen gangetje.

BF1942 is beter, je hebt tenminste teamplay. Medics, Snipers, Engineers, Soldiers, etc, voor iedereen wat dus. Je kan in allerlei voertuigen. Boten, vliegtuigen, tanks, etc. Maps zijn ook groter wat ook voor een bepaalde sfeer zorgt.

The trade of the tools

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is UT niet van oorsprong uit een game waar men de hoofdrol speelt in een 'one-man-show'?

Heb de demo van BF en de Full Version van UT2K3 en moet zeggen dat ik ze allebei retegoed vind.

Maar op dit moment gaat mijn persooblijk voorkeur toch uit een naar een potje Bombing Run :)

Ik bedoel, dat level met die flats (ik weet de naam niet meer) is retephat!!
Pagina: 1