[SP] Idee voor topic.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik kwam zojuist op 't idee om een topic te openen. Maar deed 't toch maar niet omdat ik niet zeker weet of deze mag van de policy.

Ik wil een topic openen met de volgende vraag: "Welk spel moet ik kopen :?". Ik heb veel reviews en previews gelezen enzo, maar ik kan nog steeds niet kiezen :)

Maar mogen dit soort topics wel in de nieuwe delen van SP (Problemen & Vragen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opsomtopics mogen nog steeds niet.
Dus afhankelijk van de manier hoe je je vraagt stel is het antwoord ja of nee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Nu weet ik nog niks :D 't Is niet de bedoeling om er een opsomtopic van te maken, ik hoop dan ook dat de reacties onderbouwsd zullen worden (Wat bijna nooit gebeurd overgens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe je je vraag gaat stellen dus kan ik geen antwoord geven.

Mogelijke goede manier: zoek 2 of 3 games uit die je bevallen. Geef in het kort aan wat voor games het zijn en waarom je ze leuk denkt te vinden. En vraag of men kan aangeven wat er goed en wat er slecht is aan die games. Over de reakties: als laatste regel in de post even vermelden dat off topics en niet onderbouwde reakties problemen met mij oplevert dan lukt ons dat wel :+

Maar stel jezelf eens de vraag waarom je geen demo's kunt downloaden van die games ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Allang gedaan :+ 't Gaat hier over Hitman 2, UT2003, Battlefield en Max Peen. Max ligt waarsch. al in budgetbak :) Maar die andere 3 zijn allemaal even duur, en even goed. Vandaar :+

Maar je bedoelt dus eigenlijk dat ik een uitgebreide post moet maken? Dus met URL's naar reviews, pics, cijfers, doodads etc. :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZO uitgebreid hoeft nu ook weer niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Hmm, en in welk deel moet 'ie dan? In 't Discussie of Vragen gedeelte? 't Is een Vraag + Discussie :).

Dus ik kan gewoon schrijven dat ik veel review heb gelezen en er nog steeds niet uitkom, en dus aan de Tweakers vraag. En dan aan 't eind natuurlijk een linkje naar jouw waarschuwing zonet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis een discussie ;)
Bij een vraag hoort een eenduidig antwoord. Bij een discussie niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

zowiezo in discussie, maar geef gewoon duidelijk aan wat je leuk vind aan spellen en wat voor soort spellen je graag speelt.

Zet je systeem erbij.. Allemaal van dat soort dingetjes :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ok , komt eraan :+

edit
Welke van de 2 Games?
Pagina: 1