Cooling time

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• siskos
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-02 12:49
Ik heb nu al een tijdje mijn Duronetje 1 ghz en ga (ooit) eens een AXP 1800+ of meer halen nu ik heb de Tt Dragon Orb 3 (4900 rpm) en een nieuwe midi tower.

Mijn temps met de kast dicht zijn iddle 47°c 39°c kast open 38°c 31°c

Ik vind die temps tog hoog en zou ze graag lager zien dus COOLING TIME
Nu ik kan onderaan vanvoor en achteraan onder de voeding een cooler zetten welke zou ik dan op intake , outtake moeten zetten .
Ik ben tog vanplan een window erin te gaan zetten dus ( kan ook een gaatje bijmaken ) wat zijn zoal goede plaatsen voor casekoelers ?

Verwijderd

Ten eerste: Search.
Ten tweede: flikker eerst die Dragon Orb eruit.

• siskos
Is de Dragon orb geen goede cooler ?

Verwijderd

nee alle orbjes zijn klote

• siskos
Kan ik meschien beter een betere cpu cooler gaan halen ?

Verwijderd

Ik heb een simpele spier cooler, gratis bij mijn duron gehad.. en hij is met kast dicht 39 graden idle en 43 stressed... Die van mij werd eerst ook warmer met deze zelfde cooler maar ik heb er een kleinere voeding in gezet want de vorige beperkte de aanzuigende werking van de cooler.. Misschien kun je daarna kijken??

Succes

Verwijderd

siskos schreef op 05 oktober 2002 @ 21:49:
Jep, zeker weten. Dragon Orbs sucken big time. Hoop herrie ook nog :( Als ie nou veel herrie maakte en goed koelde, ok..

Verwijderd

siskos schreef op 05 oktober 2002 @ 21:49:
FewtureTen tweede: flikker eerst die Dragon Orb eruit.
killerdognee alle orbjes zijn klote
zou je denken ??? :/ 8)7 >:)

ja dus, een PAL8045 is altijd leul ;) :D, merken om op te letten, zijn Coolermaster, TT Volcano's en Globalwin om er een paar te noemen.

kheb zelf een Spire(/Speeze) Big Rock op men dondervogel 1100 zitten, en die doet et best goed omdat er een behoorlijk luidruchtige koeler op zit ;) (valt wel mee, maar ga een PAL8045 aanschaffen en later een AMD XP)

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

orbs zijn idd niet al te best, maar een oude chrome-orb hield de duron1200@1356 in mijn koffer wel ff 3 graden kouder als een spire koeler, alleen heeft de orb geen bevestigingspoten meer dus die had ik met stiekjes vastgemaakt, en dat ga ik niet lang laten zitten in een kofffer waar ik regelmatig mee sleep :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

welkom op GoT :D
heb je de FAQ gelezen?
en de Search gevonden?

http://gathering.tweakers.net/forum/faq

http://gathering.tweakers.net/forum/find

:D

Let ook ff op de faq's in elk fora he boven aan de pagina :D
suc6

• siskos
Nog effe één vraagje wat is de max temperatuur die een duron 1 ghz draiende aankan ?
Want uit de ste van Amd word ik niet wijzer.

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-02 20:55
shees zeg..
wat heeft iedereen hier tegen orbs? ok ze zijn niet allemaal de beste maar de dragonorb3 is toch wel een goed ding hoor..
search maar eens op pagina's als tomshardware enzo.
hijs niet de beste maar maar zeker niet de slechtste.

Bier, Whiskey en Metal!!

• siskos
Ik heb niets tegen orbs ze maken alleen herrie gelijk een f16 en koelen normaal.

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-02 20:55
siskos schreef op 06 oktober 2002 @ 11:55:
Ik heb niets tegen orbs ze maken alleen herrie gelijk een f16 en koelen normaal.
ok daar kan ik weinig tegenin brengen :D
kep zelf de 7000 toeren versie.. tis dat ik een zware case heb anders steeg hij op :D

Bier, Whiskey en Metal!!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-02 13:36

amahusu

taking over the world!

in de faq staat een duidelijke uitleg over plaatsing van in- en outtake fans. Wat betreft je cpu koeler, haal zo'n koperen zalman waaier :p.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Verwijderd

Het is idd een FAQ/Search vraagje :)
Velen zijn je voorgegaan. Informatie zat te vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.