Toon posts:

Een tweede windows. Hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb een vraagje over een tweede windows.
Momenteel heb ik Windows XP op mijn computer.
Ik ben niet een echte computerkenner en gebruik mijn computer ook hoofdzakelijk voor spelletjes.
Alleen nu blijktt dat een hoop spellen het niet doen onder XP.
Ik heb gehoord van andere mensen dat die er ook problemen mee hadden.
Ik zit er nu aan te denken om een tweede windows erop te zetten.
Ik wil gewoon Windows XP erop houden, omdat ik de computer met meerdere mensen deel,die niet gamen en XP er wel graag op hebben.
Mijn vraag is dus, is het mogelijk om een tweede windows op 1 computer te zetten, zodat je bij het opstarten kunt kiezen met welke versie je wil werken??
En als dit mogelijk is, welke windows zouden jullie mij dan aanraden, met het ook op het gamen??
Alvast vriendelijk bedankt
Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankie02
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08 19:21
De meeste modernere spellen werken prima onder winXP. Als je hele oude spellen hebt, raadt ik je aan om dan windows 98 se te gebruiken.

Met partitionmagic (+ bootmagic) kun je 2 aparte window os-sen op je pc beheren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:47

m0nk

16-09-2003 15.15

Uhmm verkeerde forum? Lees de FAQ eens, staat er wel in, ook zou je eens op google.nl kunnen beginnen met een zoektocht naar "Dual Boot"
games? Meesten draaien wel op XP, ga anders dual booten tussen win98se en winXP ofzo..
Maar ga iig even wat info opzoeken op internet, valt genoeg over te vinden..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Hier gaat dus een slotje op. Je plaatst je bericht in het verkeerde forum, en het niveau van je vraag is niet helemaal voldoende. Voordat je een volgend topic opent is het misschien eens een idee om eens de faq door te lezen, en let daarin met name eens op dit stukje.
In die laatstgenoemde link staat een stukje over wat wij van je verwachten voordat je een topic opent, en op wat voor een manier zoiets dient te gebeuren, verder kun je eruit afleiden hoe wij met elkaar omgaan (je naam onder je post plaatsen is bijvoorbeeld niet noodzakelijk :)).

Indien je het bovenstaande hebt doorgenomen, ben je van harte welkom om een nieuw topic te openen, maar dan graag ditmaal wel in het juiste forum :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Dit topic is gesloten.