Ik heb sinds 2 dagen die t68i en ik ben er zeer over te spreken, het kleurenscherm is mooi alleen in de de zon moeilijk leesbaar, voor de rest echt goed ding en er zit zeeslag op, dat is echt een leuk spel!
ik kreeg gisteren bij het uitgaan wel de opmerking dat het een kermistoestel is met al die kleuren en felle blauw verlichte knoppen.
Beter scherm als de GBA dusVerwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 10:35:
Het TFT'tje van de T100 verlicht in het donker de gehele huiskamer, het lijkt wel een PC.
Het is wel een voordeel...
Ik baal er van dat de T720 zo'n klein scherm heeft, anders had ik die zowiezo gehaald...
Je moet je gewoon afvragen wat je ermee wilt
Ikzelf gebruik bijna iedere dag de GPRS- en Bluetoothmogelijkheid van de T68i (icm een PDA). Ik zou dus niet zonder deze functies kunnen. Daarnaast vind ik de Samsung echt een _oerlelijke_ kindertelefoon, qua uiterlijk. Of je blij wordt van die polyphonische ringtones? Ik betwijfel het.
Ik stap nu over naar een Nokia 7650 die ook Java-ondersteuning heeft. Deze ondersteunt ook de polyringtones, dus misschien moet je daar eens naar kijken?
Ik stap nu over naar een Nokia 7650 die ook Java-ondersteuning heeft. Deze ondersteunt ook de polyringtones, dus misschien moet je daar eens naar kijken?
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Ik vind juist die telefoon weer vrij lelijk en de T100 vrij gaafErectionJackson schreef op 05 oktober 2002 @ 11:04:
Volgens mij moet je dan gewoon de T100 nemen, want ik heb het idee dat je dat toch het gaafste telefoontje vindt!
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Eigenlijk toch wel ja, maar kan iemand mij nog vertellen of je bij de T100 ook plaatjes/foto's aan mensen kunt toevoegen zodat je die ziet als je gebeld wordt?ErectionJackson schreef op 05 oktober 2002 @ 11:58:
Volgens mij moet je dan gewoon de T100 nemen, want ik heb het idee dat je dat toch het gaafste telefoontje vindt!
En iemand nog enig idee wanneer de S100 in Nederland leverbaar is?
De S100 gaat 600 euro kosten en is pas begin volgend jaar goed leverbaar...TangLeFuzZ schreef op 05 oktober 2002 @ 12:14:
En iemand nog enig idee wanneer de S100 in Nederland leverbaar is?
S100 ziet er misschien net iets beter uit, maar het scherm is een stuk minder dan dat van de T100 (ook al is deze 'maar' 4096 kleuren)
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Qua gebruik lijkt mij de T68i veel fijner. Een klasgenoot van mij heeft ook een T100, maar hij is toch wat onhandig met open en dicht klappen. En verder is het echt een 'gadget' telefoon. Zitten een hoop leuke functies op maar ik denk dat je daar na een maand wel op uitgekeken bent.
En polyfonic is alleen grappig voor de spelletjes die erop zitten. Een ringtone moet een ringtone zijn, anders hoor je 'm voor geen meter. En ik gebruik persoonlijk altijd de vibrafunctie dus komen beltoontjes al helemaal op de laatste plaats.
Nog een mooi plaatje:

Maar iedereen heeft een andere smaak, en gelukkig maar
Kies voor de telefoon waar je uiteindelijk het meeste plezier van hebt. Tenzij je met kerstmis alweer een nieuwe wilt.
En polyfonic is alleen grappig voor de spelletjes die erop zitten. Een ringtone moet een ringtone zijn, anders hoor je 'm voor geen meter. En ik gebruik persoonlijk altijd de vibrafunctie dus komen beltoontjes al helemaal op de laatste plaats.
Nog een mooi plaatje:

Maar iedereen heeft een andere smaak, en gelukkig maar
Kies voor de telefoon waar je uiteindelijk het meeste plezier van hebt. Tenzij je met kerstmis alweer een nieuwe wilt.
Verwijderd
wat zeurt iedereen over een klein scherm op de T720 is wel ff 120x160 pixels tegen de 101x76 van de t68i hij is zelfs net ietsjes groter dan die van de T100 en als enige van de 3 heeft ie java erop zitten met die leuke java games: Breakout,Tetris en MotoGP 
En als enige van de 3 is de losse verkoopprijs onder de 400 euro namelijk 399
En als enige van de 3 is de losse verkoopprijs onder de 400 euro namelijk 399
Hmmm dat had ik niet verwacht, als ik bovenstaande foto van de T720 bekijk ziet hij er aardig klein uit!Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 12:46:
wat zeurt iedereen over een klein scherm op de T720 is wel ff 120x160 pixels tegen de 101x76 van de t68i hij is zelfs net ietsjes groter dan die van de T100
Nu is hij zeker wel een kanshebber
Op die foto's lijkt het 'kleurenscherm' alleen nog wel erg zwart/wit, ligt dit aan de foto's of heeft die T720 echt niet veel kleuren? (op de site van Motorola staat alleen: "Kleurenscherm");
Het is echt een mooi kleurenschrempje hoor.[b]
Nu is hij zeker wel een kanshebber
Op die foto's lijkt het 'kleurenscherm' alleen nog wel erg zwart/wit, ligt dit aan de foto's of heeft die T720 echt niet veel kleuren? (op de site van Motorola staat alleen: "Kleurenscherm");
no comment
Verwijderd
dat zijn trouwens wel oude foto's 
De pictogramman in het menu zien er nu veel beter en ge-animeerder uit en ook zijn de knoppen van het toetsenbord voorzien van een zilveren rand die niet op de plaatjes staat ze zijn trouwens net zoals de externe display heel mooi wit verlicht.
De pictogramman in het menu zien er nu veel beter en ge-animeerder uit en ook zijn de knoppen van het toetsenbord voorzien van een zilveren rand die niet op de plaatjes staat ze zijn trouwens net zoals de externe display heel mooi wit verlicht.
toch jammer van die goudkleur op de voorkantTimmey schreef op 05 oktober 2002 @ 13:45:
Meer pics van de T720 na een beetje googlen
of zijn er meer kleuren?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Alleen er is 1 ding klote aan de T100...je krijgt er standaard 2 batterijen bij. Waarom ? Omdat dat TFT scherm stroom ZUIPT ! Ik schat dat je 2-3, hoogstens 4 dagen met een batterij doet als je mazzel hebt.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Zal zo ff een piccie van mijn T68i maken met een andere kleur.Mooooody schreef op 05 oktober 2002 @ 14:29:
[...]
toch jammer van die goudkleur op de voorkant
of zijn er meer kleuren?
Edit: piccie, klik
In het echt vind ik hem nog mooier, maar deze kleuren lijken veel op hoe die er in het echt uitziet.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Jij bent raarJT schreef op 05 oktober 2002 @ 14:41:
Alleen er is 1 ding klote aan de T100...je krijgt er standaard 2 batterijen bij. Waarom ? Omdat dat TFT scherm stroom ZUIPT ! Ik schat dat je 2-3, hoogstens 4 dagen met een batterij doet als je mazzel hebt.
Ik vind dat juist een van pluspunten van Samsung !!
Al sinds de A100(110) geven ze je een batterij extra
Dat is toch beter
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik heb liever 1 batterij die langer meegaat dan 2 batterijen van Samsung. Dat ze er 2 meegeven is wel goed, maar niet dattie zoveel stroom zuipt.
Ecodan warmtepomp
O.K. in principe wel maar het is wel iets dat je niet echt dwars hoeft te zitten vind ik, als je moet kiezen.
Effe Extraatje : heb zojuist een reclame gezien waarbij ze zeggen dat er binnenkort het spel Monkey Ball voor de T100 beschikbaar is
heel leuk spelletje
Effe Extraatje : heb zojuist een reclame gezien waarbij ze zeggen dat er binnenkort het spel Monkey Ball voor de T100 beschikbaar is
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ja....ach, ik vind het nogal irritant als je na 3 dagen of je batterij moet verwisselen of je foon weer aan de lader moet. En de Ericsson heeft ook nog is een voicememo functie.
Ecodan warmtepomp
Op de T100 kun je toch geen extra spellen zetten?nero355 schreef op 05 oktober 2002 @ 15:09:
O.K. in principe wel maar het is wel iets dat je niet echt dwars hoeft te zitten vind ik, als je moet kiezen.
Effe Extraatje : heb zojuist een reclame gezien waarbij ze zeggen dat er binnenkort het spel Monkey Ball voor de T100 beschikbaar isheel leuk spelletje
Hij ondersteunt toch geen Java, of heb je daar geen Java voor nodig
Ben de weg een beetje kwijt
Aan SilverBolt: kun je op de T720 ook plaatjes aan mensen in je adresboek koppelen zodat je die ziet als je gebeld wordt?
Verwijderd
je krijgt hem standaard in het zilver en er zijn 6 kleuren verwisselbare covers voor te krijgen en ook een fm radio of mp3 headsetMooooody schreef op 05 oktober 2002 @ 14:29:
[...]
toch jammer van die goudkleur op de voorkant
of zijn er meer kleuren?
Verwijderd
Nee voor zover ik weet niet maar heb hem nog maar 1 dag en ding heeft zoveel functies dat ik nog niet alles heb bekeken.TangLeFuzZ schreef op 05 oktober 2002 @ 15:29:
[...]
Op de T100 kun je toch geen extra spellen zetten?
Aan SilverBolt: kun je op de T720 ook plaatjes aan mensen in je adresboek koppelen zodat je die ziet als je gebeld wordt?
Ok thanks.Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 15:33:
[...]
Nee voor zover ik weet niet maar heb hem nog maar 1 dag en ding heeft zoveel functies dat ik nog niet alles heb bekeken.
Zou namelijk wel een leuke optie zijn...niet dat ik m'n keuze daar op baseer hoor, maar vroeg het me gewoon af omdat die T68i dat wel kan.
Geen idee ik zag enkel een reclameTangLeFuzZ schreef op 05 oktober 2002 @ 15:29:
[...]
Op de T100 kun je toch geen extra spellen zetten?
Hier de link :
http://www.wirelessgaming.../segamini/monkeyball.html
ik heb de t100 gekocht ipv t68I
vond de kleuren van t68I namelijk totaal niet mooi.
al die andere optie gebruik ik amper.
vond de kleuren van t68I namelijk totaal niet mooi.
al die andere optie gebruik ik amper.
"If u do something do it with style, or do it at all."
Verwijderd
Je spreekt volgens mij niet uit ervaring... Ik had een T68(m), die zei dat ie bereik had, maar bellen ho maar. En als je van het aantal streepjes uit moet gaan, dan blijkt ook niet dat Ericsson beter is. Een nokia 8210 had bij mijn test betere resultaten. Maar goed, die T68 ging dus naar het servicecenter en vandaaruit naar Ericsson. Ik heb maar liefst 9 weken moeten wachten, waarvan ik de laatste 2 weken heel actief heb zitten pushen. Toen krijg ik eindelijk een nieuwe T68i, dus dat is wel weer positief.Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 10:35:
Maar voor echte kwaliteit zul je toch naar een Ericsson moeten kijken: verreweg het beste bereik. Ook de service van Ericsson is een reden om er één aan te schaffen.
In die winkel zeiden ze ook dat het een zootje was geworden bij SonyEricsson, sinds Sony om de hoek kwam kijken. Veel personeel was al vertrokken bij Ericsson.
Verder heb ik voor de T68 gekozen omdat ik een kleine telefoon wil, zonder klepje en zonder antenne. Liefst ook nog eentje waar niet iedereen mee rond loopt (8210 effect) en dat kleurenscherm (toen het nieuwste van het nieuwste) deed het hem helemaal... 256 kleuren vind ik ook genoeg, foto's zijn vrij duidelijk.
Die zag ik ook, maar dat is dus een Sprint Samsung...ik geloof dat dat een opgefokte Samsung is (beter beeld/geluid oid)nero355 schreef op 05 oktober 2002 @ 15:38:
[...]
Geen idee ik zag enkel een reclame
Hier de link :
http://www.wirelessgaming.../segamini/monkeyball.html
Verwijderd
Slechter?? De S100 krijgt toch een 65K kleurenscherm .?.Mooooody schreef op 05 oktober 2002 @ 12:25:
[...]
S100 ziet er misschien net iets beter uit, maar het scherm is een stuk minder dan dat van de T100 (ook al is deze 'maar' 4096 kleuren)
Verwijderd
Hoe kom je aan deze infoMooooody schreef op 05 oktober 2002 @ 12:25:
[...]
De S100 gaat 600 euro kosten en is pas begin volgend jaar goed leverbaar...
En heb je de S100 dan naast de T100 gehad
Ik heb de T720 en de T100 naast elkaar gehad en ik moet zeggen dat de T100 duidelijk mooiere kleuren in het scherm heeft. ondanks ze allebij een 4096 kleurenscherm hebben.
De S100 heeft als voordeel dat ie Java (J2Me) ondersteunt. Alleen ik mis bij deze telefoon wel de MMS functie, want dat zou met het 65.000 kleurenscherm wel mooi zijn.
Ik ga denk ik voor de Panasonic GD87 die komt eind dit jaar uit. Ik heb naar Panasonic ook een mail gestuurd en gevraagd waarom hij geen Java ondersteunt. Ze mailde mij terug dat ze hard aan het werk zijn om Java ondersteuning aan de GD87 te geven.
ALs dit zo is dan heeft hij wel hele mooie functies:
- Camera (alleen foto's)
- 65.000 kleurensherm
- MMS
- Pop 3 e-mail
- Java
taadaa!Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 14:00:
[...]
Hoe kom je aan deze info
En heb je de S100 dan naast de T100 gehad
hier meer infoA screen is displayed up to 65000 colours. But don't be very optimistic, a picture on the screen is out of colours, if compare it with T100, which supports only 4096 colours. Why? Just because of different technological methods, T100 has a TFT matrix and S100 has STN matrix. All shortcomings of STN matrix are already known. First of all, a small viewing angle, I don't advise you to tilt the phone, otherwise the screen will be black. Second, it's better to look at the screen at the specific angle, then all the colours will be bright. Finally, the information on the screen is not clearly visible in the sunny weather. There are no such problems indoors.
mijn T720 heeft geen goud. hij is mooi grijs met zilver..
Wat ik al1 jammer vin van die T720 is dat je bij je wallpaper altijd je menu knop ervoor hebt bungelen ne dus geen full screen wallpaper
Wat ik al1 jammer vin van die T720 is dat je bij je wallpaper altijd je menu knop ervoor hebt bungelen ne dus geen full screen wallpaper
Bears and Bulls
Verwijderd
A display has a high quality. It doesn't have such colours as T100 has, but nevertheless it is one of the best phones with a colour display. Animated screen savers can be particularly appreciated.
Dit stond onderaan in de conclusie van die review. Ik geloof dat die reviewer niet precies weet wat die vind
Verwijderd
Zoonfunctie houd in dat je bij text het beeld kunt laten vergorten zodat je de text beter kunt lezen en ja je kunt je eigten achtegrondplaatjes instellen ik heb nu een paarse gamecube als wallpaperTangLeFuzZ schreef op 06 oktober 2002 @ 12:21:
Nog even over die T720 he, wat houdt die display met zoomfunctie precies in?
En kun je bij de T720 ook je eigen achtergrond instellen met plaatjes?
Verwijderd
de topic titel is misleidend
ik dacht dat het de Sony Ericsson t100 betreft. en dat is heeeeeeel wat lagur dan de t68i
Sprint is een Amerikaans mobiel netwerk.TangLeFuzZ schreef op 06 oktober 2002 @ 11:53:
[...]
Die zag ik ook, maar dat is dus een Sprint Samsung...ik geloof dat dat een opgefokte Samsung is (beter beeld/geluid oid)
Verwijderd
POTDOMME ...
Ik wilde 3 maanden geleden heel graag een T68i (nog steeds wel eigenlijk) en had een 180 ab. dat in december afloopt. Ik kon weer niet wachten, maar vond hem toen veels te duur, dus heb ik mijn ab. verlengd met twee jaar en naar een 240 ab. gegaan en nog is € 90 betaald voor een erricson T66 --> wel mooie en kleine foon, maar liever de T68i --> met wat ik voor ab. gekozen heb zou ik hem er nu gratis bij gekregen hebben . ....
(allebei, de 180 en de 240 tweejarige ab., was zeer tevreden over Vodafone) ..
(ik moet leren wachten) ... ... ...
Ik wilde 3 maanden geleden heel graag een T68i (nog steeds wel eigenlijk) en had een 180 ab. dat in december afloopt. Ik kon weer niet wachten, maar vond hem toen veels te duur, dus heb ik mijn ab. verlengd met twee jaar en naar een 240 ab. gegaan en nog is € 90 betaald voor een erricson T66 --> wel mooie en kleine foon, maar liever de T68i --> met wat ik voor ab. gekozen heb zou ik hem er nu gratis bij gekregen hebben . ....
(ik moet leren wachten) ... ... ...
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2002 19:28 . Reden: eff wat bijvoegen :D ]
Ach welnee dit had je nooit kunnen voorzien....zo kun je wel blijven wachten.Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 19:24:
POTDOMME ...
(ik moet leren wachten) ... ... ...![]()
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Ik heb voor mijn vriendin eergisteren die T720 gekocht.
Ik ben het met GekkeHekke® eens dat de kleuren wat minder zijn dan bij de T100, maar die T720 is gewoon veel vetter.
Alleen jammer dat er geen headset en datakabel bij zit.
Hij is lekker goedkoop in vergelijking met de T68I en de T100 en hij heeft JAVA.
En die spellen dat zijn idd demo's van 1 level. Hij doet ook wel lang met de batterij voor een tft-scherm telefoon, hij is nu nog niet leeg.
Ik zou gewoon de T720 halen als ik jou was...zeker als je kijkt naar de mogelijkheden (andere covers,java,prijs).
Ik ben het met GekkeHekke® eens dat de kleuren wat minder zijn dan bij de T100, maar die T720 is gewoon veel vetter.
Hij is lekker goedkoop in vergelijking met de T68I en de T100 en hij heeft JAVA.
En die spellen dat zijn idd demo's van 1 level. Hij doet ook wel lang met de batterij voor een tft-scherm telefoon, hij is nu nog niet leeg.
Ik zou gewoon de T720 halen als ik jou was...zeker als je kijkt naar de mogelijkheden (andere covers,java,prijs).
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Ik heb ook besloten voor de T720 te gaan, vandeweek bestel ik hem!tymiek schreef op 06 oktober 2002 @ 22:37:
Ik heb voor mijn vriendin eergisteren die T720 gekocht.
Ik kan niet wachten
ik wil ook wel jou vriendin zijn ... krijg ik dan ook een phone??
Verwijderd
Waar staat dat op de vodafone pagina kost ie nog iets van 200 euro.ErAdiCToR schreef op 05 oktober 2002 @ 09:31:
Bij vodafone abbonement van minimaal 180 krijg je of de t68i of de t100 gratis dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Ik zelf haal maandag de t68i. T100 is zo log als ie uitgeklapt is.
By the way: Polyfonische beltonen vind ik gaar. Het moet een beltoon blijven, geen orkest. En wie heeft er nou behoeft aan 4096 kleuren. Ik heb aan 256 voldoende hoor. En de t68i is ook nog eens super klein, net iets groter dan de nokia 8310.
IK stem t68i!
Aanbieding bij t4telecom en belcompany.Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 01:24:
[...]
Waar staat dat op de vodafone pagina kost ie nog iets van 200 euro.
alle toestellen (muv: 9210/7610 en nog 2 andere toestellen) gratis bij een vadofone 180 abbo.
Lees het topic hieronder er maar op na.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
wat ook super is:
Ringtones Sagem , Sony-ericcson en Nokia (de polyfonische dan) kunnen gewoon op je T720 ingeladen worden. Alles via wap en het is super gemakkelijk. Brownser settings laadt hij bijmij vanzelf gewoon van dutchtone af
prima!
En ook de background kun je van andere phones gebruikeren zoals die van de 7650 die werken bij mij ook. Ook kun je de backgrouds tilen (naastelkaar) zodat je hele scherm mooi is opgevuld.
Nu nog even wachten op de datakabel en mijn Mr handsfree kabletje
Ringtones Sagem , Sony-ericcson en Nokia (de polyfonische dan) kunnen gewoon op je T720 ingeladen worden. Alles via wap en het is super gemakkelijk. Brownser settings laadt hij bijmij vanzelf gewoon van dutchtone af
En ook de background kun je van andere phones gebruikeren zoals die van de 7650 die werken bij mij ook. Ook kun je de backgrouds tilen (naastelkaar) zodat je hele scherm mooi is opgevuld.
Bears and Bulls
waar haal je die vandaan die ringtones?mindcre8r schreef op 07 oktober 2002 @ 15:16:
wat ook super is:
Ringtones Sagem , Sony-ericcson en Nokia (de polyfonische dan) kunnen gewoon op je T720 ingeladen worden. Alles via wap en het is super gemakkelijk. Brownser settings laadt hij bijmij vanzelf gewoon van dutchtone afprima!
Ik heb t toestel nu ook, maar t polyfonisch geluid valt me erg tegen
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Downloaden/bellen ?
Ecodan warmtepomp
waar en hoe?JT schreef op 07 oktober 2002 @ 16:15:
Downloaden/bellen ?
ik heb gebeld voor polyonisch melodietje, die voor nokia bedoeld was.
sms die t naar me toe, maar daar kan die niks mee
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Had dat dan gezegd, dan had ik me mond wel gehoudenTurismo schreef op 07 oktober 2002 @ 16:17:
[...]
waar en hoe?
ik heb gebeld voor polyonisch melodietje, die voor nokia bedoeld was.
sms die t naar me toe, maar daar kan die niks mee
Ecodan warmtepomp
hmm ik ff iets in deze topic wat niet klopt:
S100 komt in november (eerst zou dat eind oktober zijn) in nederland uit, als eerste in een BEN
verpakking iets later ook bij andere providers dus normaal bestelbaar zeg maar.
Maar ik heb zelf voor de samsung T100 gekozen, de t68i viel mij zwaar tegen in geluid (gesprekskwaliteit) alswel in het beeldscherm.
De motorola vond ik een beetje tja kitcherig overkomen ofzo moeilijk te omschrijven.
De T100 ruled gewoon
ps. iemand zei dat ericsson goeie service had?? als je een samsung aanschaf gaat ie nooit kapot dus heb je geen service nodig, voorkomen is beter dan genezen ofzoiets
S100 komt in november (eerst zou dat eind oktober zijn) in nederland uit, als eerste in een BEN
Maar ik heb zelf voor de samsung T100 gekozen, de t68i viel mij zwaar tegen in geluid (gesprekskwaliteit) alswel in het beeldscherm.
De motorola vond ik een beetje tja kitcherig overkomen ofzo moeilijk te omschrijven.
De T100 ruled gewoon
ps. iemand zei dat ericsson goeie service had?? als je een samsung aanschaf gaat ie nooit kapot dus heb je geen service nodig, voorkomen is beter dan genezen ofzoiets
en voor hoeveel met welk abbo heb jij die aangeschaft?
Bij welke winkels kan ik eigenlijk een grijze T68i kopen? Bij iedere shop die ook de blue/white verkoopt? Of zijn er maar een handjevol winkels die de grijze verkopen?
Is de grijse duurder?
Is de grijse duurder?
w00t
Nope alleen meisjes krijgen dat....Zjemm schreef op 06 oktober 2002 @ 23:43:
ik wil ook wel jou vriendin zijn ... krijg ik dan ook een phone??
Hij ruleerd trouwens echt zwaar die phone.
Alleen mijn vriendin besteed er nu meer aandacht dan dat ze aan mij doet...
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
had je haar ook maar geen telefoon met trilfunctie moeten geventymiek schreef op 07 oktober 2002 @ 21:56:
Alleen mijn vriendin besteed er nu meer aandacht dan dat ze aan mij doet...
word een beetje moe van BEN, eerst de T300(SEric) allemaal wegkopen, nu de S100(Sam), kunnen andere providers dat niet?thefox154 schreef op 07 oktober 2002 @ 20:27:
hmm ik ff iets in deze topic wat niet klopt:
S100 komt in november (eerst zou dat eind oktober zijn) in nederland uit, als eerste in een BENverpakking iets later ook bij andere providers dus normaal bestelbaar zeg maar.
no comment
Gelukkig niet, anders zouden die toestellen alleen nog maar met simlock verschijnen.Martinus schreef op 08 oktober 2002 @ 10:08:
[...]
word een beetje moe van BEN, eerst de T300(SEric) allemaal wegkopen, nu de S100(Sam), kunnen andere providers dat niet?
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
ehm?haas schreef op 08 oktober 2002 @ 12:34:
[...]
Gelukkig niet, anders zouden die toestellen alleen nog maar met simlock verschijnen.
en of dat nog niet genoeg is is het BEN for crying out loud...
slechtste netwerk en service aller tijden
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Geluid vind ik zeker goed en beeldscherm, tsja, ik wil langer dan 3 dagen met een batterij doenthefox154 schreef op 07 oktober 2002 @ 20:27:
Gelukkig verschillen smakenDe T100 ruled gewoon
Nee, maar als jij hem laat vallen...ps. iemand zei dat ericsson goeie service had?? als je een samsung aanschaf gaat ie nooit kapot dus heb je geen service nodig, voorkomen is beter dan genezen ofzoiets
Ecodan warmtepomp
Ik vind het zoiezo allemaal geweldig, het wordt ook met de dag gekker, je kan nu al spellen die op een xt draaien makkelijk verwerken met je gsm, kijk maar naar die motorola.
Over een paar jaar zit er zoiezo wel een 3 a 486 en en over 5 jaar praat je denk ik over een pentium.
Ik vraag me af hoe ver dit zal gaan, zal me nix verbazen als 3dm2008 eventueel op je gsm kan lopen.
Over een paar jaar zit er zoiezo wel een 3 a 486 en en over 5 jaar praat je denk ik over een pentium.
Ik vraag me af hoe ver dit zal gaan, zal me nix verbazen als 3dm2008 eventueel op je gsm kan lopen.
wie weet de tijd gaat snel...als ze eerst dat UMTS is werkend kregen...of heb ik dat gemist dat dat al werkend is???Carel schreef op 08 oktober 2002 @ 13:24:
Ik vind het zoiezo allemaal geweldig, het wordt ook met de dag gekker, je kan nu al spellen die op een xt draaien makkelijk verwerken met je gsm, kijk maar naar die motorola.
Hehe, jullie maken me aan het twijfelen.
De t68i
t100
t720
De t68i
t100
t720
Ik zou voor de t720 gaan prijstechnisch gezien....
Ik ga nu, na alle verhalen gehoord te hebben toch eens kijken waar ik het beste de T68i kan kopen. Echt die look ook al
w00t
http://tagtag.com dan ff zoeken op polyphonic en tadaa! kan je allemaal via je wap browser doen.Turismo schreef op 07 oktober 2002 @ 16:14:
[...]
waar haal je die vandaan die ringtones?
Ik heb t toestel nu ook, maar t polyfonisch geluid valt me erg tegen
Tik deze URL maar in : http://tagtag.com/megaportal
ook kan je dara goed zoeken voor pictures (psst de images van sony-ericson zijn koel getiled
Bears and Bulls
Ok dan nieuwe acties nieuwe kansen updatre nieuws: Dixons:
OA: de samsung t100 en de t68i. In combinatie met een 2 jarig den extra (35€) gratis
. Wel aansluitkosten maar via sms krijg je 40 euro terug.
Ikzelf heb gekozen voor: 74 euro voor de phone, 20 euro terug via sms, 50 aansluitkosten en maar een 1jarig abbonement.
Over de t68i, HIJ 0wned. Als me girl belt zie ik haar. Errug simpel met de IR van de laptop gedaan. Gewoon ff in fotosoep. Ik heb nu mooi pc achtergrond op me mobile gezet. Nog meer voordelen? Uh 510!!! geheugen plaatsen op de telefoon, en 200 op me sim. Das 710 man, kan ik wel even mee vooruit. 8 games waarond lijnen !! dat ruled zo hard ey, gprs wap bluetooth IR kortom, errug compleet. Voeg daarbij toe klein en mooi en je hebt een perfect telefoon.
Mijn tegenargumenten voor de t100:
Te log in uitgevouwen status. Knoppen konden veel kleiner zijn gemaakt voor reuzen vingers. Verder vind ik polofonische beltonen niet vet, beltoon en muziek moet gescheiden blijven en je luistert er tevens als het goed is maar 4 sec na. En uh, ik heb geen 4096 kleuren nodig
OA: de samsung t100 en de t68i. In combinatie met een 2 jarig den extra (35€) gratis
. Wel aansluitkosten maar via sms krijg je 40 euro terug.
Ikzelf heb gekozen voor: 74 euro voor de phone, 20 euro terug via sms, 50 aansluitkosten en maar een 1jarig abbonement.
Over de t68i, HIJ 0wned. Als me girl belt zie ik haar. Errug simpel met de IR van de laptop gedaan. Gewoon ff in fotosoep. Ik heb nu mooi pc achtergrond op me mobile gezet. Nog meer voordelen? Uh 510!!! geheugen plaatsen op de telefoon, en 200 op me sim. Das 710 man, kan ik wel even mee vooruit. 8 games waarond lijnen !! dat ruled zo hard ey, gprs wap bluetooth IR kortom, errug compleet. Voeg daarbij toe klein en mooi en je hebt een perfect telefoon.
Mijn tegenargumenten voor de t100:
Te log in uitgevouwen status. Knoppen konden veel kleiner zijn gemaakt voor reuzen vingers. Verder vind ik polofonische beltonen niet vet, beltoon en muziek moet gescheiden blijven en je luistert er tevens als het goed is maar 4 sec na. En uh, ik heb geen 4096 kleuren nodig
Hoek kan je trouwens attachments openen in een mail naar je T68i ? Heb een plaatje voor me phone er naartoe gemailed als test, maar kan er niet achterkomen hoe ik die open...
Ecodan warmtepomp
Hoe heb je dat plaatje op je phone gekregen? Heb je er een datakabel bij gekocht? Zo ja, is het met die kabel ook mogelijk om ringtones erop te zetten? Zo nee: Hoe heb je het dan wel gedaanVerwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 17:18:
[...]
Zoonfunctie houd in dat je bij text het beeld kunt laten vergorten zodat je de text beter kunt lezen en ja je kunt je eigten achtegrondplaatjes instellen ik heb nu een paarse gamecube als wallpaper
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
gewoon met je wap naar wap.esato.com gaan en van tevoren ff op de esato site kijken welke wallpaper je mooi vind, nummer onthouden en dan via wap.esato.com het nummer invoeren je krijgt het plaatje op het scherm je drukt op de menu knop en kiest "set as wallpaper" en klaar is keesB_O_S_S schreef op 10 oktober 2002 @ 14:28:
[...]
Hoe heb je dat plaatje op je phone gekregen? Heb je er een datakabel bij gekocht? Zo ja, is het met die kabel ook mogelijk om ringtones erop te zetten? Zo nee: Hoe heb je het dan wel gedaan
En hoe gaat het met de ringtones dan? Heb je nog iets waar je die vandaan kan halen, en gaat dat op dezelfde manier?Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 19:17:
[...]
gewoon met je wap naar wap.esato.com gaan en van tevoren ff op de esato site kijken welke wallpaper je mooi vind, nummer onthouden en dan via wap.esato.com het nummer invoeren je krijgt het plaatje op het scherm je drukt op de menu knop en kiest "set as wallpaper" en klaar is kees
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
ringtones heb ik nog niet kunnen proberen heb nog geen gratis site gevonden voor poly ringtonesB_O_S_S schreef op 10 oktober 2002 @ 19:22:
[...]
En hoe gaat het met de ringtones dan? Heb je nog iets waar je die vandaan kan halen, en gaat dat op dezelfde manier?
Maar hij heeft het toch over de T68i?Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 10:32:
[...]
ringtones heb ik nog niet kunnen proberen heb nog geen gratis site gevonden voor poly ringtones
w00t
kijk dan eens op tagtag.com! bij search: polyphonic
TADAA
TADAA
Bears and Bulls
polyphonic - t68i ?? hmm..
maar goed, om de onduidelijkheden uit de wereld te helpen: via bluetooth/ir/kabeltje kun je wat je wil erop zetten: ringtones, plaatjes, screensavers..
maar goed, om de onduidelijkheden uit de wereld te helpen: via bluetooth/ir/kabeltje kun je wat je wil erop zetten: ringtones, plaatjes, screensavers..
Of je pc besturen 
Damn wat gaat de tijd langzaam.
Damn wat gaat de tijd langzaam.
w00t
Om jullie weer even te laten twijfelen:
kijk deze monster phone!
http://www.ocworkbench.com/2002/nokia/7650review/p1.htm
kijk deze monster phone!
Kan iemand dit ff beantwoorden ?JT schreef op 08 oktober 2002 @ 23:15:
Hoek kan je trouwens attachments openen in een mail naar je T68i ? Heb een plaatje voor me phone er naartoe gemailed als test, maar kan er niet achterkomen hoe ik die open...
Ecodan warmtepomp
Ik twijfel niet hoor...als ik zoiet wou dan zou ik wel wachten op de P800 van Ericsson maar dan issie weer groter, net zoals de Nokia en dat wil ik niet.Procyon for life schreef op 11 oktober 2002 @ 15:07:
Om jullie weer even te laten twijfelen:
kijk deze monster phone!
Ecodan warmtepomp
volgens mij krijg je zo'n foto attachment niet geopend..
En als je nou in die mail een link geeft naar die foto? Doet hij het dan wel?
w00t
Het is er 1 in het formaat van het display (101x80) en in de 256 kleuren van de phone, dat zou als het goed is moeten werken...StanTheMan schreef op 11 oktober 2002 @ 15:34:
volgens mij krijg je zo'n foto attachment niet geopend..
Ecodan warmtepomp
Ik zit ook te denken voor zo'n T68i, met kleurendisplay...
Kan iemand die zo'n telefoon al heeft me ff zeggen hoe het zit met de standby-tijd? Ik weet dat dit gewoon op www.sonyericsson.com staat vermeld, maar ik wil graag weten hoe dit (echt) in de praktijk is. Batterij moet voor mij minstens 4 dagen meegaan eigenlijk (liever hele week)
Dus: Weet iemand hoe lang je met een volle batterij doet? (met 'n T68i) Zuipt ie energie? Of valt het wel mee?
Kan iemand die zo'n telefoon al heeft me ff zeggen hoe het zit met de standby-tijd? Ik weet dat dit gewoon op www.sonyericsson.com staat vermeld, maar ik wil graag weten hoe dit (echt) in de praktijk is. Batterij moet voor mij minstens 4 dagen meegaan eigenlijk (liever hele week)
Dus: Weet iemand hoe lang je met een volle batterij doet? (met 'n T68i) Zuipt ie energie? Of valt het wel mee?
4 dagen haalt ie wel, als je niet abnormaal veel belt natuurlijk.
probleem is denk ik bij telefoons met een kleurenscherm dat ze relatief sneller opgaan dan andere telefoons als je ermee zit te "spelen". Als je hem puur voor het bellen gebruikt kan hij best lang standby
probleem is denk ik bij telefoons met een kleurenscherm dat ze relatief sneller opgaan dan andere telefoons als je ermee zit te "spelen". Als je hem puur voor het bellen gebruikt kan hij best lang standby
Welke kleur is datRobbie007 schreef op 08 oktober 2002 @ 16:35:
Ik ga nu, na alle verhalen gehoord te hebben toch eens kijken waar ik het beste de T68i kan kopen. Echt die look ook al![]()
[img]=http://www.vanderhurk.nl/mark/got/dsc02311s.jpg[/img]]
Dat komt omdat de contrast wat hoger is en de belichting niet van voren komt... Ik ben zelf ook in de winkel geweest en dit lijkt er meer op (daglicht foto, niet van mij):

* Tentacle1 is blij dat ie de grijze uitvoering heeft gereserveerd

* Tentacle1 is blij dat ie de grijze uitvoering heeft gereserveerd
Verwijderd
Is gewoon de blauw-witte, maar dan met een ander licht erop. Dat blauwe gedeelte spiegelt een beetje, dus als er veel licht opvalt, dan is ie lichter en anders donkerder.Oscar28 schreef op 14 oktober 2002 @ 16:46:
[...]
Welke kleur is datWant hij ziet er wat anders uit dan de blauw-witte of de grijze die ze in de winkels hebben....
T68i is er maar in twee kleuren: Artic Blue en Mineral Grey.
Dis de mijne:
Ecodan warmtepomp
Kwijl kwijl.
AAAAAAAAAAAAAah nog max tot volgende week zaterdag
w00t
* BreadFan heeft 'em ook besteldRobbie007 schreef op 14 oktober 2002 @ 19:11:
Kwijl kwijl.
Geen idee wanneer ie komt, ik hoop deze week uiteraard.
Ik heb hem via GSMweb.nl besteld, in combinatie met een Debitel safe abbo. Kost de telefoon €159,-.
Verwijderd
Zeker T68i kopen, die T100 ziet er niet uit en daarbij komt dat de Ericsson gewoon veel relaxter is in gebruik. Ik heb ze allebei gehad en die T100 zuigt kwa interface/funties... but its just my opinion
Verwijderd
JT hoe in godsnaam kom jij aan zo'n grijze t68i? Sinds wanneer levert Vodafone zulke toestellen? Wil je misschien ook erbij vertellen bij welk filiaal je deze hebt gehaald?
Verwijderd
oh ontzettend genuanceerde reactie.Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 20:47:
Zeker T68i kopen, die T100 ziet er niet uit en daarbij komt dat de Ericsson gewoon veel relaxter is in gebruik. Ik heb ze allebei gehad en die T100 zuigt kwa interface/funties... but its just my opinion
Ik heb zelf een T100 omdat imho het design een stuk mooier is , daarnaast vind ik het persoonlijk niet nodig om gebruik te maken van opties die op het moment nog lang rendabel / breed genoeg zijn (bluetooth , gprs).
En even over de interface: Als jij niet kan omgaan met die interface, ligt het probleem echt bij jou.
Is het trouwens mogelijk bij de T68i om nieuwe spelletjes erin te zetten?
Verwijderd
Tja, ik denk dat je best zelf kunt beslissen welke telefoon het wordt. Lees eens: FAQ Internet & Telefonie , op http://www.kieskeurig.nl/ en op http://www.gsmvergelijking.nl/. Iedereen heeft een eigen mening dus het heeft weinig zin lijkt mij iedereen zijn mening te vragen over welke telefoon je moet nemen.TangLeFuzZ schreef op 05 oktober 2002 @ 09:06:
Hey,
ik wil binnenkort 1 van deze 2 telefoons aanschaffen en ben ze nu dus met elkaar aan het vergelijken, ik ben er nog niet over uit welke ik nou neem.
Op dit moment denk ik aan de T68i omdat de T100 een aantal best handige dingen mist zoals POP3/IMAP email, bluetooth, GPRS, Wap 2.0, en de T68i heeft deze wel.
Misschien dat meer mensen hiermee zitten, of misschien dat mensen me kunnen overhalen 1 van de 2 te halen?
Daarnaast begint dit imo op een opsomtopic met pics te lijken...
Bij Belcompany. Gewoon daar 1tje bestellen. Ookal is de gsm er pas in november [ dan is de actie afgelopen[tot 31okt]] heb je nog steeds recht op de korting/actie.Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 09:39:
JT hoe in godsnaam kom jij aan zo'n grijze t68i? Sinds wanneer levert Vodafone zulke toestellen? Wil je misschien ook erbij vertellen bij welk filiaal je deze hebt gehaald?
w00t
Bel CompanyVerwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 09:39:
Ecodan warmtepomp
Kan je er dan geen ander frontje opzetten?
Kan, maar niet officieel, dan moet je hem gewoon demonteren. En aan een ander frontje zien te komen...
Ecodan warmtepomp