Concrete Loop Watercooling
dat kan dat je niks ontvangen hebt, omdat je niks gestuurd hebtFreeRider schreef op 24 oktober 2002 @ 14:54:
[...]
Ik heb nog niets ontvangen, het geld is in ieder geval bij mij op 21-10-2002 afgeschreven...
idemBlizzarD schreef op 24 oktober 2002 @ 21:28:
Epsilon check je icq
Als het goed is heb je je afschriften binnen?
Ik zie dat je wel vaker een inkoopactie hebt gedaan, het wordt h00g tijd dat je online gaat bankieren, schiet toch niet op zo!!!
NOFI, maar bij Postbank krijg je om de 2 weken een afschrift, als iedereen daarop moet gaan zitten wachten...
klopt, moet ik idd ook gaan doen binnekortGman schreef op 28 oktober 2002 @ 14:26:
Update Request
Als het goed is heb je je afschriften binnen?
Ik zie dat je wel vaker een inkoopactie hebt gedaan, het wordt h00g tijd dat je online gaat bankieren, schiet toch niet op zo!!!
NOFI, maar bij Postbank krijg je om de 2 weken een afschrift, als iedereen daarop moet gaan zitten wachten...
maar ik heb wel netjes van te vore de data doorgegeven wanneer het afschrift binnen zou komen en dergelijke. Je had dus schatting wanneer het bestelt ging/kon worden.
Overigens had ik toch gewacht met bestellen, omdat 2 weken een mooie tijd is om het geld over te maken. Ik weet dat mensen graag wat snelheid zien, maar dat kan nou eenmaal niet als je met zn allen bestelt.
Maar idd, en het is nu 28/10/2002 ... niet dat ik haast heb, daar gaat het niet om.
Wil gewoon weten hoe het gaat
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
TheDarkLord666 schreef op 28 oktober 2002 @ 14:44:
Gman ... Je bent me voor ...
Maar idd, en het is nu 28/10/2002 ... niet dat ik haast heb, daar gaat het niet om.
Wil gewoon weten hoe het gaat
Ik heb ook geen haast, maar wil even weten of iedereen betaald heeft zodat er besteld kan worden, dan heb ik een indicatie wanneer ik m'n stuff kan verw8en.
Meestal komt er op maandag ook geen post binnen dus dat kan wel kloppen. Morgen krijg ik mijn afschrift als alles goed gaat
Datum afschrift is nl 28-10 dus op de 29e moet het binnen zijn.
gewoon online bankieren ... werkt perfect.
Zeker bij deze IA's
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Ik ben afgelopen zaterdag geconfronteerd met het verlies van mijn lieve zus door een brand in haar huis in Amsterdam. Ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat mijn hoofd even niet naar computers staat. In ieder geval weet Epsilon wat mijn bestelling is en alles kan gewoon doorgaan zoals gepland. Ik haal het pakje over een tijdje wel op bij het postkantoor... GoT komt wel weer, maar niet nu.
Bedanky voor jullie begrip,
Niels
vandaag helemaal geen post
Kan er weinig aan doen jongens
Freerider: Veel sterkte met het verwerken van het verlies.
Hey Niels,
My deepest condolances to you and your family.
Alex
Nu heb ik echt zoiets van "WTF"
Nu ga ik dus kijken hoe lang het duurt voordat internet bankieren online is (ben ik nu aan het aanvragen).
Da's mooi ... scheelt je een heleboel w88
niet te vroeg juichen, want ik heb nog geen mail trug gehadTheDarkLord666 schreef op 30 oktober 2002 @ 14:09:
WOEI !!
Da's mooi ... scheelt je een heleboel w88
edit:
tjek mn mail net
en ja hoor, als je over de duivel spreek enz enz
Op basis van de door u opgegeven informatie ontvangt u per post een
Overeenkomst Toegang ABN AMRO
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Wel minder x_X
Yep klopt, bij mij ook namelijkDemoniac schreef op 30 oktober 2002 @ 15:16:
Meestal duurt de periode tussen 2 afschriften 2 weken... tenminste bij mij wel altijd
en maandag zou dat afschrift binnen hadden moeten komen. Meestal komt er maandag geen post, dus vandaag verwachtte ik het. Naja, ik hoop dat het snel komt (morgen hopelijk, maar ja, dat zei ik gisteren ook al
hij is er !!!Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 12:55:
Beter komt vandaag die postbode met een afschrift ofzo !!
Mensen waarvan ik het geld heb:
-gman
-Dissection
-skitzo (hadden hun als "ski t zo" opgeschreven, ik weet niet of dat de bedoeling was
-CiPHER
-freerider
-demoman (die niet meer meedoen overigens, dus dat gaat netjes trug)
-the darklord666
van blizzard en the resetter heb ik dus geen geld
en van skitzo te weinig (maar dat was bekend)
Maareh, ging je nu meteen bestellen, of w8 je nog op het geld van Blizzard & Resetter ?
Dat is altijd(nouja ... meestal) de volgende dag binnen.
Van giro -> bank duurt altijd lang ... helaas
Dat van blizzard is onderwegTheDarkLord666 schreef op 31 oktober 2002 @ 15:12:
Woei .... 'bout friggin TIME
Maareh, ging je nu meteen bestellen, of w8 je nog op het geld van Blizzard & Resetter ?
Van the resetter weet ik niet
ik heb hem geICQed en mail hem zometeen of hij het geld heeft overgemaakt.
Zo niet, helaas voor hem, zo heel veel scheelt hte niet in de efficientie (hij heeft maar een kleine bestelling).
Naar oc-shop was giro --> bank en die van Epsilon ook.TheDarkLord666 schreef op 31 oktober 2002 @ 15:19:
ja, maar is dat van bank naar bank of van giro naar giro ...
Dat is altijd(nouja ... meestal) de volgende dag binnen.
Van giro -> bank duurt altijd lang ... helaas
Ik zie het probleem dus ff niet
Btw: Ik wil wel mijn afschrijving inscannen, en desnoods een screenshot maken van girotel.
naja ... Postbank
Verwijderd
hij heeft het geld misschien al binnen maar het staat nog niet op het afschrift !!BlizzarD schreef op 31 oktober 2002 @ 19:42:
[...]
Naar oc-shop was giro --> bank en die van Epsilon ook.
Ik zie het probleem dus ff niet
Btw: Ik wil wel mijn afschrijving inscannen, en desnoods een screenshot maken van girotel.
(denk ik)
Maar moet je nou weer 2 weken wachten voor je bericht krijgt over mijn betaling
Ik denk toch effe van nietBlizzarD schreef op 31 oktober 2002 @ 21:00:
Denk idd dat de rabo bank dat net niet optijd heeft kunnen verwerken.
Maar moet je nou weer 2 weken wachten voor je bericht krijgt over mijn betaling
Epsilon checked z'n saldo en jij stuur een kopie van je afschrift op, dan zit je goed.
mwa, ik geloof hem heus wel en het gaat om een miniem bedragGman schreef op 31 oktober 2002 @ 22:37:
[...]
Ik denk toch effe van niet
Epsilon checked z'n saldo en jij stuur een kopie van je afschrift op, dan zit je goed.
Ik bestel dus gewoon en tegen de tijd dat ik online bankieren heb, of mn nieuwe afschrift zal de bestelling binnenkomen.
btw, The Resetter heeft laten weten dat hij niet meer meedoet.
Ik ga vandaag dus ff een mooi prijsje regelen met dangerden
Van dangerden heb ik vernomen dat de "snelle" verzendmethode niet veel duurder is als de langzame, dus het gaat iig de snelle methode worden.
Nu hoop ik dat de douane het pakketje niet onderschept zodat we het volgende week al binnen hebben
Het is bijna zeker dat jullie allemaal wat geld terug krijgen, maar hoeveel is nog niet duidelijk. Dit ga ik ook pas na versturen van de pakketjes pas uitrekenen om eventuele kosten die ik over het hoofd gezien heb (onwaarschijnlijk). Ik maak er geen winst op, maar wil er ook zeker geen verlies op draaien, want dan is het voor mij ook niet meer interessant om dit te organiseren
Ik verwacht dat het geld er nu wel moet zijn epsilon, so don't worry
Dan komt alles mooi tegelijk aan ... fans en pompje komen volgende week.
Als het meezit me blokje ook snel ... wordt er nu al
Woei heb zinBlizzarD schreef op 01 november 2002 @ 14:04:
En als hij het geld niet krijgt mag hij de GoT knokploeg (©) op mij af sturen
Ik verwacht dat het geld er nu wel moet zijn epsilon, so don't worry
Don't even think about it
Yay /me is blij
Me Sicce Nova pompje is zojuist binnengekomen
nope
had ik ook niet verwacht trouwens. Het is daar nl 6 uur vroeger geloof ik. Dus de winkel was al dicht. Misschien dat ze op zaterdag ook werken, maar dat betwijfel ik omdat het een bedrijf en niet echt een winkel is.
Zal wel over 2 maanden ofzo pas worden, beetje duur zo'n verhuizing
AleXtc, Epsilon, thx voor jullie medeleven, gelukkig zijn er veel mensen om mij heen (ook "anonieme" GoTters dus) die me een beetje steunen deze tijd...
verwacht ik morgen.
en freerider, er is nog niet bestelt. Naja, indirect misschien. Ik heb de bestelling doorgeven aan dangerden. Die maken er wel een mooi prijsje van.
geen mail van dangerden
Ik weet eigenlijk niet waar ze in amerika zitten.
hopenljik aan de westkust. Want daar is het 9 uur vroeger. Met als gevolg dat het daar nu nog ochtend is
Hoop dat ze het ZSM & ASAP opsturen naar Nederland
yep zekerTheDarkLord666 schreef op 07 november 2002 @ 12:53:
Woei ... MAIL
Hoop dat ze het ZSM & ASAP opsturen naar Nederland
ik kon niks posten, daarom had ik het ff gemailt
Ai !!
Kan je mijn blokje nog aanpassen ?
Heb nl voor 3/8" gekozen ... maar deze zijn dus niet goed ... moet 1/2" zijn
(dwz als 1/2" 12mm binnekant is)
Je hebt ook mail Epsilon ... sorry !!!!
Wil nl niet de verkeerde binnen krijgen
zal vast geen probleem zijn.TheDarkLord666 schreef op 08 november 2002 @ 11:30:
Epsilon ... pls op mijn reply ASAP ...
Wil nl niet de verkeerde binnen krijgen
Daarentegen heb IK wel een probleem atm.
De creditcard bankrekening, komt geld te kort. Dus het is nog niet betaalt
Maandag ga ik ff persoonlijk naar de bank om dat over te maken. Dat lijkt mij de snelste manier.
Verwijderd
Maareh, nog belangrijker ... al weer iets vernomen Epsilon ?
Ik wil twee Maze3 blokjes gaan kopen, maar ze zijn belachelijk duur en amper verkrijgbaar in nederland....
Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker
Mja trueVerwijderd schreef op 11 november 2002 @ 06:25:
Epsilon: lijkt me voor eventuele volgende Inkoop Acties handig als je Internet Bankieren aanvraagt, dit kan betalingsproblemen aanzienlijk verminderen. Ik zal dit ook voorleggen aan de crew.
Blizzard : zie ik morgen/overmorgen
Woensdag is het geld er als het goed is, dan mail ik naar dangerden om het betalen opnieuw te proberen. En om van TheDarklord zn fittingen te laten wijzigen.
Is alles nu opgestuurt naar Dangerden ?
Heeft btw iemand een _IDEE_ wat het zou kosten om 'n blokje+glowmotion (dat glow-in-the-dark-spul) zou kosten om hierheen te laten sturen
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
Misschien dat er binnenkort weer 1 komt, of dat ik nog contact met jullie opneem voor een extra bestelling. Dat weet ik nog niet.
Er is net gemailt naar dangerden voor de fittingen en of hij het nog een keer wil proberen met de creditcard.
grmbl, neeBlizzarD schreef op 15 november 2002 @ 09:14:
Heb je al wat binnen epsilon?
wel jouw geld btw
Vanaaf na het werk (0.00 uur oid) kan ik weer posten ed.
Daar doelde ik ook opEpsilon schreef op 15 november 2002 @ 14:03:
[...]
grmbl, nee
wel jouw geld btw
Vanaaf na het werk (0.00 uur oid) kan ik weer posten ed.
dat dacht ik al, daarom zei ik het maar bij
Maar update:
Dit kreeg ik van dangerden terug. Het zou dus kunnen zijn dat of het geld er niet op staat, wat ik raar zou vinden. Of er zit gewoon een maximum aan, van onder de 800 dollar oid.We are all set to go, but the card still would not go through, check with your bank to see ifthey have a hold on large charges.
Ik ga nu es mailen en kijken of ze het ook in 2x400 kunnen/mogen proberen.
Ik laat zo snel mogelijk weten hoe het zit.
ben ik het helemaal mee eensFreeRider schreef op 16 November 2002 @ 15:04:
Ik zou dus maar gewoon je bank bellen en vragen hoe dat zit... Het bedrag moet gewoon in een keer betaald kunnen worden. Je kan wel gaan mailen of 2 x 400 wil maar als dat weer niet lukt dan zitten we weer te wachten (het begint nogal lang te duren vindt je niet ?)
Het duurt op deze manier erg lang.
De bedoeling was het iig niet.
Ik probeer het zo snel mogelijk te regelen.
Btw, 2x 400 pakt ie ook niet dus daar ligt het niet aan (vorige IA was 700 dollar oid)
erg vreemd ... hoop dat het zsm lukt
Laat ze anders effe het nummer sturen naar jou, kijken of het wel het juiste nummer is ...
Ik had hier dan ook helemaal op "gerekend" (voor zover dat kan).
Epsilon: Ik ben inmiddels verhuisd en m'n DDS mailaccount geeft erg veel problemen de laatste tijd, MSN werkt wel (alleen thuis nog geen ADSL dus alleen overdag MSN).
DUS: je moet m'n beide opgegeven mailadressen gebruiken voor info/updates/etc.
Dat gert slaat op de naam van mijn vader waar de e-mail van isHi Gert,
Happy days are here again, it went through and it will ship tomorrow morningJ
Thanks for your help,
Dan
WOEI WOEI WOEI!!!
w0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000t
(betekend: bruut)
Want je had die snellere verzending gedaan, toch ?
Hier kan je de het pakje tracken:
http://www.fedex.com/nl/tracking/?link=1
Het tracknr is:
790635632776
Link naar track voor de luie mensen ;)
Je kan het dus zelf bijhouden
Ik heb idd voor de snelle methode gekozen.
Het duurt dan ongeveer 3 dagen voordat pakketje hier in europa is.
Jammer dat ik nu pas zie dat die DD maze 3 blokjes zo goedkoop zijn daar.
Denk dat ik morgen op de hcc ga kijken voor een DD waterblokje.
Iemand een idee of die daar verkocht worden?
yep, oc-shop zal er wel weer mee staanBlizzarD schreef op 22 november 2002 @ 15:15:
Very nice
Jammer dat ik nu pas zie dat die DD maze 3 blokjes zo goedkoop zijn daar.
Denk dat ik morgen op de hcc ga kijken voor een DD waterblokje.
Iemand een idee of die daar verkocht worden?
maar een DD maze 3 kost daar idd 42.00 dollar.
maar als je dat hier wil hebben, kost je dat 42.00*1.36 = 57.12 euro
al wat minder interessant..
dan heb je ook het simpelste model (ook niet onaardig trouwens
edit:
ik zie net dat het pakketje in frankrijk is aangekomen
Als het langer duurt is het pakketje dus onderschept en komt er waarschijnlijk een week of 2 bovenop (ambtenaren
[ Voor 24% gewijzigd door Epsilon op 22-11-2002 23:59 ]
Niks, nakkes, nada op de hccEpsilon schreef op 22 november 2002 @ 23:56:
[...]
yep, oc-shop zal er wel weer mee staan
maar een DD maze 3 kost daar idd 42.00 dollar.
maar als je dat hier wil hebben, kost je dat 42.00*1.36 = 57.12 euro
al wat minder interessant..
dan heb je ook het simpelste model (ook niet onaardig trouwens)
edit:
ik zie net dat het pakketje in frankrijk is aangekomen. Maandag zal het dan wel richting nederland gaan. En idd, dan zou het in 3 dagen afgeleverd kunen worden. Naja, 4, want de NPD doet er ook weer een dag over
.
Als het langer duurt is het pakketje dus onderschept en komt er waarschijnlijk een week of 2 bovenop (ambtenaren).
Misschien dat ik straks naar Delft ga, om een DD3 voor €74 te halen..
Ik ben vandaag geweest, maar heb ook niks gezienBlizzarD schreef op 23 november 2002 @ 14:00:
[...]
Niks, nakkes, nada op de hcc
Misschien dat ik straks naar Delft ga, om een DD3 voor €74 te halen..
Toch een gat in de markt volgens mij.
"Ja de laatste 2 hebben we net een paar dagen geleden verkocht en we gaan over op swiftech omdat die DD blokjes zo moeilijk leverbaar zijn"
ARG
[ Voor 7% gewijzigd door BlizzarD op 24-11-2002 00:01 ]
Verwijderd
Very nais idee!Verwijderd schreef op 24 november 2002 @ 01:18:
laten we nog een IA maken ik ken namelijk nu nog wel wat mensen die wat blokjes nodig hebben (including myself)
Alleen wie doet dat?
Harddisk niet, grafische kaart welAesculapius schreef op 24 November 2002 @ 01:43:
Sjongejong; heb ze net gekocht bij CSDelftVerkoopt dangerden ook goede harddisk en grafische kaart-waterkoelblokkies? dan benk misschien ook nog wel geinteresseerd.
edit:
Als er genoeg animo is, kan ik er wel meteen een aktie achteraan plakken denk ik zo.
Of iig voor de volgende maand (max van creditcard).
Er kan dan vast geld overgemaakt worden naar de rekening en een coördinatie van de te bestellen goederen.
Iedere keer leer je weer bij. Nu weet ik dus ook dat je van te vore geld op de CC rekening moet dumpen enzo. Ook een redelijke schatting van verzendkosten.
De douane procedure is nu ook bekend, wat narigheid kan voorkomen, omdat je normaal ook niet weet hoe lang het gaat duren.
zeg het maar, ik wil het best wel coördineren ( de kans op meer korting is er altijd na 2 inkoopakties
Bij deze aktie is er ook iets van 70dollar korting uitgekomen. Dat is 10% ofzo
Dat word natuurlijk allemaal teruggestort later
[ Voor 56% gewijzigd door Epsilon op 24-11-2002 13:51 ]
Bij deze wil ik dan wel een DD maze 3 met lucite top en brass fittings 3/8
Oja en mijn korting mag je wel houden. Is iets van 80 cent ofzo, mag je wel een paar lollie's van kopen
[ Voor 39% gewijzigd door BlizzarD op 24-11-2002 14:09 ]
Dan kunnen we het misschien nog deze week wel verw88 ...
Erg fijn ... dan alleen nog slangen ... en dan kan ik het in elkaar gaan flanssen
Nah, niet misschien deze week hoorTheDarkLord666 schreef op 25 November 2002 @ 14:06:
w00000000000000000000000000000t
Dan kunnen we het misschien nog deze week wel verw88 ...
Erg fijn ... dan alleen nog slangen ... en dan kan ik het in elkaar gaan flanssen
het is al binnen
subtieler:
HET PAKKETJE IS BINNEN!!!!!!!
morgen ff langs postkantoor, doosjes halen
en btw, GEEEN belasting betaalt
Dat was dus lekker goedkoop.
Enne ... WAAROM DEZE WEEK NIET
het is niet MISSCHIEN deze weekTheDarkLord666 schreef op 25 November 2002 @ 17:45:
Helemaal fijn
Enne ... WAAROM DEZE WEEK NIET![]()
(j/k)
En dan volgende week nog een IA voor de blokjes