Ok, de inkoopaktie is definitief (phreak heeft goedkeuring gegeven)
Datums:
Start inkoopaktie: 4-10-02
Laatste inschrijving: 18-10-02
Deadline voor overschrijving: 27-10-02 (ivm afschrift) Bij snelle aktie: 13-10-02
Je kan inschrijven voor de ze inkoopaktie dus tot 18-10-02. Daarna kan je NIET meer inschrijven.
Mocht de 8 mensen of de 750 dollar eerder gehaalt worden, word de inkoopaktie eerder gesloten. Als de aktie binnen een bepaalde tijd (ongeveer 1 week) vol is,
dan zal de aktie versnelt worden en zal 2 weken eerder het geld binnen moeten zijn. Na het sluiten van de inkoopaktie heb je dan nog een week de tijd.
Wil je zeker zijn dat je mee doet, maak dan na het doorgeven van de bestelling meteen het geld over op het doorgegeven rekening nr (de details worden toegestuurd).
Als het geld niet op de overschrijving staat, doe je helaas niet mee.
Richtlijnen en regels:
-Maximaal 750 dollar in totaal (excl m'n eigen bestelling)
-Maximaal 8 deelnemers
-Maximaal 100 dollar per deelnemer
-Minimaal bestel bedrag : 40 dollar * Epsilon
* Epsilon Dit is om te zorgen dat de inkoopaktie rendabel blijft. Anders ga je voor hele goedkope dingen, waar je weinig prijswinst bij hebt, heel veel verzendkosten betalen. Dus alleen duurdere dingen (waar je op wint), met eventueel wat extra klein spul
Toegestane goederen:
-Alle Waterblokken op www.dangerden.com
-Alle radiatoren op www.dangerden.com
-Alle Peltiers op www.dangerden.com
-Kleine dingen zoals slangklemmen en bevestigings materiaal
-Arctic silver componenten
-Maximaal 1 Fles waterwetter (ivm het gewicht)
-Tygon slang (omdat deze nauwelijks in europa verkrijgbaar is)
Artikelen die definitief NIET toegestaan zijn:
-Kleine dingen zoals slangklemmen en bevestigings materiaal (zonder dat er een duurder artikel gekocht is)
-Slangen mav de tygon slang
-Pompen
Prijzen:
Er kunnen 2 dingen gebeuren.
1: Het pakje krijg ik gewoon binnen rechtstreeks van dangerden. Dan hoeft er geen belasting te worden betaalt en dus alleen de verzendkosten te worden gedeelt.
2: Van dit scenario gaan we uit. Het pakje word hier onderschept door de douane. Ik moet hier dan invoerrechten + btw over betalen en adminstratie kosten. Bij dit scenario moet er 21% in prijs bij gerekent worden.
Hier moeten natuurlijk nog wat verpakkingskosten en verzendkosten bij van mij naar jullie toe (verzekerd verzenden is gewenst bij deze dure spullen).
Betaling:
Het is gebruikelijk dat na vaststelling van het eindbedrag (dollarkoers/verzendkosten berekent) dat naar mij over gemaakt word. Geld terug na de betaling zal niet meer mogelijk zijn. Wel als de prijzen gunstiger uitvallen dan verwacht, word natuurlijk het teveel betaalde geld teruggestort.
Het overgemaakte bedrag is het bedrag berekent uitgaande van het 2e scenario, dus dat we invoerrechten en belasting moeten betalen. Als we uiteindelijk geen belasting hoeven te betalen, word dit geld teruggestort.
Als de aktie gesloten is, mail ik naar dangerden om de exacte verzendkosten te vragen. Het zou even kunnen duren voordat ik de exacte verzendkosten binnen krijg.
Bij de vorige inkoopaktie was het 10% van het bestelde bedrag wat er aan verzendkosten betaalt moest worden. Dit keer zal dit iets meer zijn, omdat er ook radiatoren en andere grote zware dingen worden mee bestelt.
Ik ga uit van 12% + 5 euro (als marge).
Het geld wat dus overgemaakt moet worden bereken je op de volgende wijze:
[Bedrag in dollars @ dangerden site] * [dollarkoers: 1.02] * [BTW van 19%: 1.19] * [verzendkosten 12%: 1.12] + 5 euro + [verzend- + verrpakkingskosten naar jou]
Voorbeeld:
Natuurlijk word het te veel overgemaakte geld weer terug gestort op je rekening.
Voor als je mee wilt doen (zeker weten!):
Mail dan naar dangerden_inkoopaktie@hotmail.com
Met als subject (copy paste):
Met als bericht:
De verwachtte levertijd is ongeveer 3 weken als alles goed gaat. DIt zou uit kunnen lopen bij een ongelukkige controle (pakje zoek en dergelijke, maar daar gaan we niet van uit)
Post ook een keer in dit topic dat ik mail heb graag.
Datums:
Start inkoopaktie: 4-10-02
Laatste inschrijving: 18-10-02
Deadline voor overschrijving: 27-10-02 (ivm afschrift) Bij snelle aktie: 13-10-02
Je kan inschrijven voor de ze inkoopaktie dus tot 18-10-02. Daarna kan je NIET meer inschrijven.
Mocht de 8 mensen of de 750 dollar eerder gehaalt worden, word de inkoopaktie eerder gesloten. Als de aktie binnen een bepaalde tijd (ongeveer 1 week) vol is,
dan zal de aktie versnelt worden en zal 2 weken eerder het geld binnen moeten zijn. Na het sluiten van de inkoopaktie heb je dan nog een week de tijd.
Wil je zeker zijn dat je mee doet, maak dan na het doorgeven van de bestelling meteen het geld over op het doorgegeven rekening nr (de details worden toegestuurd).
Als het geld niet op de overschrijving staat, doe je helaas niet mee.
Richtlijnen en regels:
-Maximaal 750 dollar in totaal (excl m'n eigen bestelling)
-Maximaal 8 deelnemers
-Maximaal 100 dollar per deelnemer
-Minimaal bestel bedrag : 40 dollar * Epsilon
* Epsilon Dit is om te zorgen dat de inkoopaktie rendabel blijft. Anders ga je voor hele goedkope dingen, waar je weinig prijswinst bij hebt, heel veel verzendkosten betalen. Dus alleen duurdere dingen (waar je op wint), met eventueel wat extra klein spul
Toegestane goederen:
-Alle Waterblokken op www.dangerden.com
-Alle radiatoren op www.dangerden.com
-Alle Peltiers op www.dangerden.com
-Kleine dingen zoals slangklemmen en bevestigings materiaal
-Arctic silver componenten
-Maximaal 1 Fles waterwetter (ivm het gewicht)
-Tygon slang (omdat deze nauwelijks in europa verkrijgbaar is)
Artikelen die definitief NIET toegestaan zijn:
-Kleine dingen zoals slangklemmen en bevestigings materiaal (zonder dat er een duurder artikel gekocht is)
-Slangen mav de tygon slang
-Pompen
Prijzen:
Er kunnen 2 dingen gebeuren.
1: Het pakje krijg ik gewoon binnen rechtstreeks van dangerden. Dan hoeft er geen belasting te worden betaalt en dus alleen de verzendkosten te worden gedeelt.
2: Van dit scenario gaan we uit. Het pakje word hier onderschept door de douane. Ik moet hier dan invoerrechten + btw over betalen en adminstratie kosten. Bij dit scenario moet er 21% in prijs bij gerekent worden.
Hier moeten natuurlijk nog wat verpakkingskosten en verzendkosten bij van mij naar jullie toe (verzekerd verzenden is gewenst bij deze dure spullen).
Betaling:
Het is gebruikelijk dat na vaststelling van het eindbedrag (dollarkoers/verzendkosten berekent) dat naar mij over gemaakt word. Geld terug na de betaling zal niet meer mogelijk zijn. Wel als de prijzen gunstiger uitvallen dan verwacht, word natuurlijk het teveel betaalde geld teruggestort.
Het overgemaakte bedrag is het bedrag berekent uitgaande van het 2e scenario, dus dat we invoerrechten en belasting moeten betalen. Als we uiteindelijk geen belasting hoeven te betalen, word dit geld teruggestort.
Als de aktie gesloten is, mail ik naar dangerden om de exacte verzendkosten te vragen. Het zou even kunnen duren voordat ik de exacte verzendkosten binnen krijg.
Bij de vorige inkoopaktie was het 10% van het bestelde bedrag wat er aan verzendkosten betaalt moest worden. Dit keer zal dit iets meer zijn, omdat er ook radiatoren en andere grote zware dingen worden mee bestelt.
Ik ga uit van 12% + 5 euro (als marge).
Het geld wat dus overgemaakt moet worden bereken je op de volgende wijze:
[Bedrag in dollars @ dangerden site] * [dollarkoers: 1.02] * [BTW van 19%: 1.19] * [verzendkosten 12%: 1.12] + 5 euro + [verzend- + verrpakkingskosten naar jou]
code:
1
| Voor het gemak: 1.02 * 1.19 * 1.12 = 1.36 |
Voorbeeld:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Geforce blok van $34.50: $34,50 * 1.36 = 46.92 euro Wat je over moet maken: 46.92euro + 5 euro + [verzend- + verrpakkingskosten naar jou] Geforce blok van $34.50 + DD maze 3 van $42.00: (34,50 + 42,00) * 1.36 = 104.04 euro Wat je over moet maken: 104.04 euro + 5 euro + [verzend- + verrpakkingskosten naar jou] |
Natuurlijk word het te veel overgemaakte geld weer terug gestort op je rekening.
Voor als je mee wilt doen (zeker weten!):
Mail dan naar dangerden_inkoopaktie@hotmail.com
Met als subject (copy paste):
code:
1
| ===| bestelling <naam> aka <nick @ GoT> |=== |
Met als bericht:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| =====================Bestelling: <Naam>======================
Nick: <Nick @ GoT>
E-Mail adres: <E-Mail Adres #1>
<E-Mail Adres #2>
Naam Bij E-Mail <Naam Bij E-Mail>
=================Adres gegevens:=============================
Naam: <naam>
Straat + Huisnummer: <Straat>
Postcode: <Postcode>
Plaats: <Plaats>
Verzekerd Versturen: <Ja/Nee> |
De verwachtte levertijd is ongeveer 3 weken als alles goed gaat. DIt zou uit kunnen lopen bij een ongelukkige controle (pakje zoek en dergelijke, maar daar gaan we niet van uit)
Post ook een keer in dit topic dat ik mail heb graag.