Werkt een Asus A7V8X stabiel met een ATI Radeon 9700 PRO?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• MaxPayne
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-01 22:15

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Ik heb een Asus A7V8X, maar mocht ik nu willen upgraden naar een ATI Radeon 9700 PRO, werkt dit dan goed, snel en probleemloos?
Ik heb nl. in verschillende nieuwsgroepen en op verscheidene site's gelezen dat de ATI Radeon 9700 PRO compatibiliteitsproblemen met de VIA KT400 en SIS 648 en 8X AGP heeft...
Is dit inmiddels opgelost en werkt de kaart op 8X AGP op de Asus A7V8X (en ja ik weet dat 8X AGP niet veel sneller is maar daar gaat het niet om!)?
Ik heb nu bios 1007.005
Wie weet hier een antwoord op?

It's a plane, its a bird..no it's super tweaker

Verwijderd

Op dit moment is er nog geen oplossing voor de problemen. Er wordt geloof ik wel hard aan gewerkt. Als je in de toekomst Radeon 9700 gaat kopen, moet je revisie 1.3 of hoger vragen. Ik zou als ik jou was nu nog even wachten met de aankoop totdat alle problemen zijn opgelost via bios updat asus en bios update Radeon???

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02-2025
op rage3d.com hebben ze overzichtje kunnen mesnen sturen of hun mobo met r9700 werkt. bij dit mobo (dat ik zelf ook wil kopen, heb al radeon9700) staat:

bord: A7V8X

gebruikte bios versies: (staat niet van wie dus niet of degenen die wel werken allemaal dezelfde hebben)

1007.1 (beta)
1006
1003

amount working 3
amount not working 7

Problems
Lock up in 3D applications
Fail to boot
Fail to post
Works fine for a few users

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is echt wel een probleem met de Radeon, het is dus schier overbodig om zo'n topic in PMG te starten.. Je kunt iig verdergaan in de bovengenoemde topic :)

Dit topic is gesloten.