Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
Verwijderd
Als het steeds na 45 minuten gebeurt bij verschillende films zou ik in die richting gaan zoeken iig.
Ik heb de powermanagement gecontroleerd, hier ligt het ook niet aan.
Verwijderd
Ik heb daarom w2k erop gezet.. En met 128 MB zie ik elke film zonder dat ik die harddisk zie knipperen.
Die is op een celeron500 met een viper2 als videokaart.
Misschien kan dat de oplossing zijn.. Ik draai mediaplayer 6.4 en bsplayer (nummer zoveel)
Ik draai WinXP met 512mb en een Athlon 1000@1450. En idd mediaplayer 6.4 De oude die standaard bij winXP zit. Ik heb meer dan genoeg schijfruimte over, en draai verder geen andere processen. Kan het met het Nimo codec pakketje te maken hebben?4POX schreef op 05 oktober 2002 @ 14:12:
ALs je win9x draait dan had je het zelfde probleem als mij.. Het geheugenbeheer van win9x is klote.. Met 64, 128 en zelf 256 MB begon de film te schokken bij mij na een uur.. Je zag de harddisk steeds meer swappen.. En het kon geen andere programma zijn omdat ik een dedicated divx machine heb.
Ik heb daarom w2k erop gezet.. En met 128 MB zie ik elke film zonder dat ik die harddisk zie knipperen.
Die is op een celeron500 met een viper2 als videokaart.
Misschien kan dat de oplossing zijn.. Ik draai mediaplayer 6.4 en bsplayer (nummer zoveel)
Waar kan dit aan liggen?
Verwijderd
ik draai elke Divx prima, op een TB1333, ok ik heb 1536MB ram maar dat is SDRAM geen DDR, ik laad wel een deel van de kernel in het geheugen(tweakXP)
Videokaart is Matrox G450-eTV
Specs? Zie ondertitel...
Is het bij alle films?Audi_S2 schreef op 09 oktober 2002 @ 06:54:
Ik ben er net achter gekomen dat de gebruikte player niet uitmaakt. Het probleem doet zich dus voor met alle players.
Waar kan dit aan liggen?
Probeer anders eens een andere film
System Restore staat uit. Hoe kan ik het beste mijn swapfile instellen?ShittyOldMan schreef op 10 oktober 2002 @ 17:47:
Is het niet iets van system restore die dan aanschiet bij lange inactiviteit? Probeer anders eens de windows task manager erbij te houden om te kijken welke van de processes opeens veel cpu of geheugen vraagt. En de swapfile, staat die op een vaste grootte zodat windows die niet opeens zelf gaat aanpassen als deze vol zit?
Ik heb 512mb RAM swap file staat nu op custom tussen 384-768.
Verwijderd
edit: Ik draai dus WinXP Prof. met SP1 Videokaart Matrox G550 met DivX G400 filter.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.
https://wren.co/join/Devian
Ook maar een gokje hoor, maar kan het niet aan het overklokken liggen?
Heb je het probleem ook als je je proc gewoon op 1000Mhz gebruikt?
2. op 1450 Mhz werkte het een jaar lang goed, ook zomers.
3. Alle codecs weggehaald en opnieuw geinstalleerd
4. Nieuwste Videokaart drivers staan erop. (geen verschil)
WTF is het probleem, altijd na ongeveer 45min. Dat is toch raar, je zou zeggen er loopt iets vol. maar wat?
[Ja, daarheb ik last van...]
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Verwijderd
Hij zegt net dat het probleem bij meerdere players optreedt......Verwijderd schreef op 21 November 2002 @ 20:41:
gebruikgewoon "Zoomplayer" ff google'n
speelt alles af, is klein, stabiel en compleet.
Aan topicstarter: hoeveel ruimte heb je nog op je HD? misschien ligt het hieraan, en anders weet ik het ook niet meer......
[edit] wat je ok kunt doen is effe een filmpie op cd branden en dan vanaf je cd spelen. als dat wel werkt is een fout in de codecs etc. onwaarschijnlijk
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2002 20:56 ]
Het probleem doet zich idd voor bij alle players, Ik heb 3GB vrij op elke partitie. Alle Partities zijn gedefragmenteerd. En de codecs gedeinstalleerd en weer opnieuw eropgezet. Film vanaf cd spelen heb ik nog niet geprobeerd, zal dat vanavond ff doen.Verwijderd schreef op 21 November 2002 @ 20:52:
[...]
Hij zegt net dat het probleem bij meerdere players optreedt......![]()
Aan topicstarter: hoeveel ruimte heb je nog op je HD? misschien ligt het hieraan, en anders weet ik het ook niet meer......
[edit] wat je ok kunt doen is effe een filmpie op cd branden en dan vanaf je cd spelen. als dat wel werkt is een fout in de codecs etc. onwaarschijnlijk
Hm, bij mij doetie het geloof ik wel onder windows 98...Audi_S2 schreef op 22 November 2002 @ 09:22:
[...]
Het probleem doet zich idd voor bij alle players, Ik heb 3GB vrij op elke partitie. Alle Partities zijn gedefragmenteerd. En de codecs gedeinstalleerd en weer opnieuw eropgezet. Film vanaf cd spelen heb ik nog niet geprobeerd, zal dat vanavond ff doen.
[ik draai normaal XP]
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Verwijderd
Duhh dat heb ik ook al begrepen. Met de meeste players krijg je snel problemen doordat ze het geheugen en anders de swap ruimte niet goed benutten. Bij Zoomplayer is dat niet zo..Verwijderd schreef op 21 november 2002 @ 20:52:
[...]
Hij zegt net dat het probleem bij meerdere players optreedt......![]()
Edit: Typo's
[ Voor 4% gewijzigd door Audi_S2 op 24-11-2002 10:55 ]