Toon posts:

[MP3-speler kapot] Napa pa 11 gaat niet meer aan

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Tja, hij deed het vandaag perfect, ik kom thuis zet er nieuwe muziek op. Vervoglens wil ik hem weer aanzetten, hij gaat echter met geen mogelijkheid meer aan?! Ik heb al meerdere batterijen geprobeerd maar aangaat ie niet.

Waar ligt dit aan. Want het gebeurde ineens? :(

• Plofke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-10-2023
terug naar de winkel ?

Verwijderd

Topicstarter
Mja ik had gebeld, krijg instructies per mail van de technische afdeling, als zij geen oplossing hebben kan ik hem terugsturen...

• Plofke
  • Laatst online: 19-10-2023
hmm ja dat is klote

Verwijderd

hmm ik heb hem ook. misschien moet je de play knop langer inhouden. Mischien dat dat helpt

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 16:37:
hmm ik heb hem ook. misschien moet je de play knop langer inhouden. Mischien dat dat helpt
Ik heb hem al twee weken gebruikt, en vrij veel :s Dat heb ik ook al geprobeerd, maar hij gaat gewoon niet meer aan. :S

Verwijderd

jammer ik dnk dat je hem maar moet terugbrengen. Als ie spontaan kapot is gegaan zul je vast een nieuwe krijgen.

Verwijderd

WTFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!

Mijnes gaat ook niet meer aan. Na 2 dagen gebruikt te hebben

Verwijderd

WTFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Nu doet hij het Opeens wel :?

• SquatRS
  • Laatst online: 26-02 08:22
Mijn Yepp E32 heeft hetzelfde probleem....das echt niet vet :( :(

Verwijderd

is mi raar ik wou net aan doen lukte maar niet. Nieuwe batterij gepakt Deed het ook niet.
oude batt erweer in gedaan. en hij doet het opeens weer

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 22:20:
is mi raar ik wou net aan doen lukte maar niet. Nieuwe batterij gepakt Deed het ook niet.
oude batt erweer in gedaan. en hij doet het opeens weer
:s Bij mij doet ie het nog steeds niet...

Verwijderd

Shitt nu gaat ie helemaal niet meer aan

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 13:01:
Shitt nu gaat ie helemaal niet meer aan
Echt waar? Tering wie weet een grote fout van de fabrikant :s

Verwijderd

jah denk het wel. hmm het vage is dat ie soms wel normaal werkt en dat ie soms niet bij mij aankan. Nou ik stuur hem gewoon terug naar mp3cdspeler.nl

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 20:06:
jah denk het wel. hmm het vage is dat ie soms wel normaal werkt en dat ie soms niet bij mij aankan. Nou ik stuur hem gewoon terug naar mp3cdspeler.nl
Ja moet je zien:

Fabrieksgarantie:

Napa producten
napa 311,315,316,380,PA11

Procedure voor het versturen van een defect RMA product

Stuur het product op met de volgende gegevens:

· Naam en adres gegevens
· Factuur van Holland Global / MP3CDspeler.nl insluiten
· Een duidelijke klachtomschrijving zodat de fout kan worden gereproduceerd

Iedere zending moet voorzien zijn van:

· Het RMA Formulier (op onze website te downloaden bij Voorwaarden)
· Euro 5 cash ingesloten
· Een deugdelijke verpakking zodat wij producten onbeschadigd ontvangen (dit is dus niet de produktdoos !!!)

· Het toezenden van producten geschiedt op eigen risico, we adviseren de te versturen pakketten aangetekend te versturen.
· Alleen voor Napa 380: Indien u denkt dat de klacht alleen in de
afstandsbediening aanwezig is moet toch de speler meegezonden worden.

U kunt het product sturen naar:

Napa RMA
Postbus 4096
5004 JB Tilburg

Ik moet zelf dus voor heel wat kosten opdraaien?! :s

Kan iemand mij vertellen hoe dit precies zit?

Verwijderd

WTF!!!!!!!!!!!!!! Heb je hem ook daar bestelt??

Euro 5 cash ingesloten WTFF

Verwijderd

6 euro aangetekend en 5 euro voor hun!! haha genaait!

Verwijderd

wat een naai streken. Ze sturen een apparaat dat na 2 dagen niet meer normaal functioneert en dan willen ze ook nog geld erbij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

www.mp3cdspeler.nl is gewoon een naai winkel die 2e keus artiklen verkopen

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

lekkere service is dat

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Verwijderd

Moet 100% fabrieksfout zijn. Kameraad van mij heeft hem 2dagen voor mij besteld en die van hem gaat ook niet meer aan. Ook bij mp3cdspeler

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Wat heeft mp3spelers.nl er mee te maken? Die voorwaarden had je ook eerder kunnen lezen.

van hun site:
7 dagen niet goed geld terug garantie
U kunt mits het product niet is beschadigd, bekrast, gevallen of open geschroefd en de accessoires verkeren in smetteloze staat en zijn tevens onbeschadigd. Dan kunt u het product keurig ingepakt terug sturen in (het liefst) de originele verzenddoos.

[ Voor 0% gewijzigd door CrashOne op 06-10-2002 01:14 . Reden: type fout ]

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

nou als ze mij en blijkbaar meerder personen een mp3speler verkopen die er na een paar dagen meeophoud!!!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Wie zegt dat het aan hun ligt?

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

nee ok je hebt gelijk. Zal vast een fabrieksfout geweest zijn. misschien een hele lading die fouten heeft. Ik ga ze maandag wel bellen

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
klinkt misschien raar maar hebben jullie ook gewone batterijen geprobeerd?? als in niet oplaadbaar? Mijn Mpio dmg geeft daar namelijk problemen mee. Hij blijft dan regelmatig hangen, en na een dag is de batterij al weer leeg. Ik heb toen bij de V&D zo'n 12-pak duracel dingen gekocht voor 8 euro, en de 1e daarvan zit er nou al een week in. Hij blijft ook niet meer hangen of wat dan ook....

Verwijderd

nou ik gebruik alkaline battarijen van duracel 1.5 volt hij deed het er perfekt mee. Toen hield hij er opeens mee op. Batterij is trouwens nog halfvol. ik heb ook een volle geprobeerd. gaat nog steeds niet aan:(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook alles geprobeerd.

Het is toch belachelijk, ik na twee weken. Hier nog twee andere mensen na enkele dagen.

Maargoed, ik stuur hem op en ik zie wel wat er vervolgens gebeurt.

• Phusebox
  • Laatst online: 28-02 23:35
/offtopic
WTF WTF WTF damn man
stop WTF-ing
/offtopic

probably gewoon een software fout... eisen dat je gratis garantie krijgt, staat nergens dat je moet betalen voor je garantie

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:38

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Breng je em toch terug naar de winkel :?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

Verwijderd

mijn Mp3speler komt daar ook vandaan, MPIO DMG, totaal geen problemen mee.. of gehad..

waarom koop je dan ook een Napa, naja voor dat geld kun je ook minder verw8en natuurlijk.

Verwijderd

ik stuur hem gewoon weer terug. En vraag me geld terug. Ik dnk dat er gewoon een fabrieksfout gemaakt. misschien hele lading kapot :? Dan haal ik dnk k wel die freecom beatman flash

Verwijderd

Wat een onzin zeg...ik heb daar al zoveel besteld per post en ook diverse Pendrives opgehaald echt nooit problemen daar (voor mij 1 van de beste onlineshops).

NAPA rekent 5,- euro niet mp3cdspeler , je moet hem anders gewoon naar Oisterwijk sturen dan wordt het wel opgelost.

Verwijderd

en aardappelhoofd heb je al wat meer informatie gekregen?

Verwijderd

mijnes werkt nog .. al iets langer als 2 weken volgens mij

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik mag het gewoon terugsturen naar mp3cdspeler.nl, ik ben heel goed geholpen echt top. Ik verstuur het voor de zekerheid wel aangetekend, de vijf euro extra hoef ik dus niet te betalen. Ik wilde het vandaag versturen, ik was echter te laat bij het postkantoor...die idioten gaan echt te vroeg dicht :P

Ze wisselen mijn spelertje om voor een andere, ik moest mijn extra geheugen gelijk ook maar meesturen dan zouden ze dat ook nog even testen (dit vond ik alelen een beetje vreemd)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 18:02:
Ja ik mag het gewoon terugsturen naar mp3cdspeler.nl, ik ben heel goed geholpen echt top. Ik verstuur het voor de zekerheid wel aangetekend, de vijf euro extra hoef ik dus niet te betalen. Ik wilde het vandaag versturen, ik was echter te laat bij het postkantoor...die idioten gaan echt te vroeg dicht :P

Ze wisselen mijn spelertje om voor een andere, ik moest mijn extra geheugen gelijk ook maar meesturen dan zouden ze dat ook nog even testen (dit vond ik alelen een beetje vreemd)
Ik heb mijnes ook vandaag verzonden. Zou ook gewoon vervangen worden.
Nu maar hopen dat de nieuwe ook niet zo snel kapot gaat. Ik werd trouwens ook wel goed geholpen verder. Hopelijk krijg ik de nieuwe deze vrijdag nog. Ik heb hem namelijk dit weekend nog nodig

Verwijderd

Die van mij doet het nog steeds.. ;)

Verwijderd

dat kan best mp3speler.nl krijgt direct van de leverancier de spulen en stuurd het gelijk door
de fout ligt niet bij hun en die 5 euro hoeft nu niet
bel ze maar
hele goede service en aardige mensen daar

Verwijderd

fijn hij doet het niet meer, het lijkt erop dat elke napa er mee kapt?!?!.. ik ga hem ook maar opsturen naar mp3cdspelers.nl :s

Verwijderd

Shit. dan Moet het zeker een fabrieksfout zijn. Want ze gaan met bosjes kapot.
Ik heb mijnes opgestuurd maar hij blijkt uitverkocht te zijn. En nu moet ik een weekje wachten. Geld terug was niet mogelijk

Verwijderd

niet mogelijk? nou dat vind ik dan weer minder netjes :P.. straks krijgen we er weer eentje die er mee ophoudt.. @#$!@#$

• DocB
ik geloof dat ze in ieder geval wettelijk verplicht zijn een tegoedbon te geven als je daarom vraagt. Geld terug hoeft niet perse, dus zijn er weinig winkels die dat doen. Maar als je niet weer een napa wilt moet je vragen om een tegoedbon, of in ieder geval regelen dat je de waarde van de napa kunt gebruiken om een andere speler te kopen, evt. met geld bijleggen...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn spelertje afgelopen donderdag aangetekend verstuurd, volgens Meneer Ptt moest het pakketje vrijdag bij hun aankomen. Ik heb er echter niets van gehoord, maar het zal wel goed zijn.

Hopelijk ben ik volgende week dus weer in het bezit van het apparaatje. En dan hopelijk een echt goede...

Verwijderd

aardappelhoofd? heb je hem verstuurd naar mp3cdspeler of naar napa?.. ik heb ze gemaild en kreeg als reactie dat ik hem naar napa moet sturen en dus verzendkosten moet betalen?! dat was ik niet echt van plan eigenlijk

edit: sorry ik heb het al gelezen.. ik stuur hem ook maar op naar mp3cdspelers :?

Verwijderd

Topicstarter
Mp3cdspeler dus, zoals je al las :P

Ik heb hem echter wel aangetekend verstuurd, voor de veiligheid...

Verwijderd

ik heb hem ook aangetekend verstuurd. Als ik weer een mp3speler krijg die kapot gaat word ik echt para

Verwijderd

maar dus wel gewoon verzendkosten betaald? anders weigeren ze het pakketje las ik net :(

Verwijderd

jah moet wel. aangetekend versturen is euro 5.25 dnk ik. Tja anders blijf je er mee zitten

Verwijderd

oh zo ;) okie... ga ik dat ook maar doen

Verwijderd

Alkahol!K
is het bij jou ook zo dat hij niet meer aan gaat? Of heb je er een ander probleem mee?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 17:19:
maar dus wel gewoon verzendkosten betaald? anders weigeren ze het pakketje las ik net :(
Shit :s Stond dat vermeld in het rma formulier?
U kunt het beste de speler naar ons terug zenden .De Leverancier vraagt op de 5,- euro niet wij.Dus het beste kunt u dan de speler even naar ons terug zenden op et adres in Oisterwijk deze staat tevens op uw factuur vermeldt.Sluit er dan dus geen 5,- euro bij .Verder wel de rest van de RMA procedure volgen.Wij gaan er dan voor zorgen dat u een nieuw exemplaar van ons krijgt.U dient er wel rekening mee the houden dat direct vervanging niet gelijk mogelijk is i.v.m niet op voorraad .
Stond dat vermeld in het rma formulier?

Verwijderd

•R.M.A. Alleen franco zendingen worden geaccepteerd.Bij een D.O.A (een nieuw product komt defect bij u aan) worden de verzendkosten naar ons toe terug betaald.Verzend de speler dan alleen niet ongefrankeerd terug omdat dit ons 11, Euro kost en wij daarom geen ongefrankeerde zendingen aannemen (Franco kost u 5,- Euro).U dient het product wel even goed te verpakken liefst in een doos. •Onderzoekskosten. Indien een klacht niet wordt geconstateerd of is veroorzaakt door een foutieve instelling, worden er onderzoekskosten van 10,- Euro excl. in rekening gebracht plus verzendkosten dit zijn de kosten die wij ook aan de reparateurs/fabrikanten moeten betalen. •Crediteringen. Ter creditering aangeboden artikelen kunnen alleen in overleg met de afdeling RMA binnen 7 werkdagen na aankoop in de volledige en onbeschadigde verpakking worden geretourneerd. Deze afdeling verstrekt u een service formulier, aan dit formulier kunnen geen rechten worden ontleend. Alleen franco zendingen worden geaccepteerd.

dat staat op het rma formulier

Verwijderd

het blijkt dat we langer moeten wachten op een nieuwe speler. Want op de site van mp3cdspeler staat nu. Leverbaar vanaf 19-10-2002 :( :( :( :( :(

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 00:09:
het blijkt dat we langer moeten wachten op een nieuwe speler. Want op de site van mp3cdspeler staat nu. Leverbaar vanaf 19-10-2002 :( :( :( :( :(
Kreeg ik ook netjes per mail meegedeeld :) 18 of 21 oktober wordt de mijne omgewisseld en direct teruggestuurd. :)

Verwijderd

want ik kreeg een mailtje met 15 of 16 okt.
maar toen ik de site checkte stond er 19 okt. Toen had ik ff gebeld en zeiden ze dat ze als het goed is volgende week de lading binnenkrijgen.

Verwijderd

ik heb hem net op de post gedaan dus misschien volgende week al een nieuwe? :P bij mij ging ie ook niet meer aan idd precies zelfde

Verwijderd

nou ik heb hem vorige week maandag op de post gedaan

Verwijderd

Topicstarter
We wachten af ;)

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-03 15:36

AMDFreak

Intel is zo..

*spannend*

Ik zou zelf voor een Mpio gaan.. die hebben een uitstekende service

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

mja ik was/ben nog steeds tevreden met me napa :) hij moet het alleen wel blijven d0en muha :P

Verwijderd

Topicstarter
AMDFreak schreef op 20 oktober 2002 @ 16:32:
*spannend*

Ik zou zelf voor een Mpio gaan.. die hebben een uitstekende service
Maar ook duurder, anders had ik dat denk ik wel gedaan. Ik moet zeggen ik was supertevreden met mijn napa pa11. ALleen dat ene nare foutje hè :P

Verwijderd

precies

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn spelertje nog niet binnen...:(

Verwijderd

Ik zou hem vandaag krijgen als het goed is

Verwijderd

mijn Jazpiper gaat al een jaar niet meer aan, en dat sucks echt jonge, zeker als het buiten de garantie valt....toch een apparaat van 150 euro.....

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem ben benieuwd, ik heb nu twee kabeltjes en dubbel software etc. :p Altijd handig ;)

Verwijderd

ik heb hem nu ook. hoe bedoel je 'twee kabeltjes en dubbel software' die heb je toch terug moeten sturen :?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 16:10:
ik heb hem nu ook. hoe bedoel je 'twee kabeltjes en dubbel software' die heb je toch terug moeten sturen :?
Ik moest alleen de speler terugsturen, zij zouden ook alleen een speler terugsturen :s :p

Maargoed ik zet hem nu voorzichterg aan, althans ik druk nu heel zachtjes. Hopelijk blijft ie werken nu :)

Verwijderd

dat heeft er niks mee te maken denk ik.. ik deed ook al voorzichtig maargoed ik heb ook een nieuwe en hij werkt......... kijken of ie het blijft doen :?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 10:20:
dat heeft er niks mee te maken denk ik.. ik deed ook al voorzichtig maargoed ik heb ook een nieuwe en hij werkt......... kijken of ie het blijft doen :?
Extra voorzichtig ;) Niet lang ingedrukt houden, ik geef nu een heel zacht tikje. Verder lijkt het ook wel alsof dat ding langzamer aan gaat :s

Verwijderd

ja he.
en ligt het aan mij. Of gaat deze minder hard?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 16:34:
ja he.
en ligt het aan mij. Of gaat deze minder hard?
ik heb me al een paar keer compleet afgesloten voor het verkeer, dus in mijn geval niet :p

Verwijderd

koop dan ook een iriver :P lullig voor je

Verwijderd

okee... hij is er bij mij weer mee opgehoude.. precies dezelfde manier, niet gevallen of wat dan ook!!! wat moet ik hier nu weer mee.. ik wil eigenlijk geen andere meer :( straks houd ie er weer mee op (en ik maar verzendkosten betalen)

• DocB
andere speler bestellen lijkt me de meest logische oplossing. Een nieuwe zou ik idd ook niet doen, zeker nu deze kapot is gegaan terwijl je extra voorzichtig bent geweest... sowieso klacht naar de fabrikant sturen ofzo, wel erg vreemd dat ze zo makkelijk kappen...

Verwijderd

vaag bij mij doet de nieuwe het nog perfekt. alleen opstarten duurt een beetje lang. Verder totaal geen problemen mee

Verwijderd

ja bij mij deed hij het ook perfect.. tot gister middag :p .. de vorige die ik had deed het ook veel langer

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb nu hetzelfde probleem. De speler gaat niet meer aan. Hoe is het met de rest van jullie spelers afgelopen? Hebben jullie hem omgeruild voor een andere?

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• Percival
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Percival

What you say !!

Die van mij ging ook opeens niet meer aan. Zie ook hier. Ik had hem teruggestuurd en een nieuwe gekregen. Hij doet het nog....

offtopic:
Wow, wat een verschil tussen de laatste en een-na-laatste post: Friday 08 November 2002 09:43 --> Wednesday 26 February 2003

• wcduck
  • Niet online
Ik heb em op magische wijze weer aan de pruttel gekregen. Zie het stappenplan wat ik heb gedaan:
1. Drivers van pc af.
2. Speler koppelen aan computer. Nu geeft de speler ineens wel beeld. Computer geeft foutmelding: USB device.
3. Speler ontkoppelen. Drivers installeren. De speler gaat nog steeds niet aan wanneer ie niet gelinked is aan de pc.
4. Speler weer koppelen en aanzetten. Firmware flashen. Geheugen compleet formatten.
4. Speler is weer klaar voor gebruik.

• Percival
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Percival

What you say !!

De speler geeft gewoon beeld meteen nadat je het had gekoppeld? ("stap 2") Of moet je nog op play drukken.

• wcduck
  • Niet online
Percival schreef op 05 March 2003 @ 17:21:
De speler geeft gewoon beeld meteen nadat je het had gekoppeld? ("stap 2") Of moet je nog op play drukken.
Ik moest dan nog op Play drukken.

Verwijderd

heb je m nie toevallig op de "hold" staan? ;) :)

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10-2025

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Bij mij ging hij ook niet meer aan; heb de oude drivers eraf gegooid, de nieuwste van internet gehaald, die geinstalleerd, geflashed en geformateerd en jawel; hij doet het weer! :*)
Pagina: 1