Toon posts:

[MP3-speler]Napa pa11 defect (2de keer) *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
edit:
De titel moet natuurlijk zijn: "[MP3-speler]Napa pa11 defect (2de keer)"

Vandaag begaf mijn napa pa11 het weer, ook ditmaal hetzelfde probleem als de vorige keer. De speler gaat niet meer aan. Ik weet nu zeker dat het aan de slechte kwaliteit van ligt: mijn allereerste speler is namelijk omgeruild voor een nieuwe, dit is dus mijn "tweede".

Ik ben op dit moment ook een mailtje aan het opstellen met daarin het voorstel om een andere mp3speler te kopen met bijbetaling. Ik zat te denken aan de My DiVa Player is dat een goede keus?

link: http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=153

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 23:01 ]

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-03 10:59

Aidix

Geluidspietlut

Wordt het misschien tijd voor een Negatief Koopadvies voor Napa producten?? :D
Ik zou een BeatmanFlash halen, dat is best een leuk ding, maar inderdaad wel even flink bijbetalen!

Verwijderd

Topicstarter
Aidix schreef op 13 December 2002 @ 23:25:
Wordt het misschien tijd voor een Negatief Koopadvies voor Napa producten?? :D
Ik zou een BeatmanFlash halen, dat is best een leuk ding, maar inderdaad wel even flink bijbetalen!
Ja denk het eigenlijk wel :) Je kan ook echt niet zeggen dat ik er buitengewoon wild mee ben omgaan, sinds ik deze "nieuwe" heb heb ik het aanknopje iedere keer tien keer zo voorzichtig ingedrukt. Het heeft echter niet geholpen, het is gewoon een slecht product.

Die Beatman is mooi maar denk ik te duur, exacte prijs kan ik zo gauw niet vinden?! Die Diva is toch al een stuk beter? Ik heb niet zoveel nodig namelijk: klein, goed geluid en een redelijke opslagcapaciteit. Dan ben ik tevreden.

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-03 10:59

Aidix

Geluidspietlut

Diva 128mb is net zo duur als een Beatman met 64mb, dus die Diva is wel goedkoper.
Beatmans liggen nu bij Mediamarkt en ze hebben er zat. DUs je kan hem eerst ff checken voor je hem koopt, dat is ook wel wat waard.

Verwijderd

Topicstarter
Aidix schreef op 14 December 2002 @ 00:00:
Diva 128mb is net zo duur als een Beatman met 64mb, dus die Diva is wel goedkoper.
Beatmans liggen nu bij Mediamarkt en ze hebben er zat. DUs je kan hem eerst ff checken voor je hem koopt, dat is ook wel wat waard.
Dat is zeker waar, maar...dan moet ik eerst mijn geld terugkrijgen van mp3cdspeler.nl en dat gebeurt denk ik niet. Kan hem alleen ruilen denk ik...

Verwijderd

Potverdriedubbletjes. Hebben die dingen een timer ofzo dat ze kapot gaan. die van me kameraad is gister kapot gegaan. En die van mij vandaag.
Vorige keer was het precies zo gegaan.

Verwijderd

bij mij gaat ie trouwens wel aan. Het probleem is bij mij de koptelfoon uitgang. Ik d8 eerst dat koptelefoon kapot was. Maar hij doet het met me cdspeler wel goed

Verwijderd

Topicstarter
Bij jou ook al :s

Nu wil ik helemaal een andere speler hebbeb, het mailtje is ondertussen verstuurd dus ik wacht wel af wat er gaat gebeuren.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 09:42 ]

Verwijderd

dramatisch of niet

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 13:53 ]

Verwijderd

aardappelhoofd
Heb je al wat meer gehoord van mp3cdspeler.nl

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 december 2002 @ 23:48:
aardappelhoofd
Heb je al wat meer gehoord van mp3cdspeler.nl
Ik mag hem ruilen tegen een andere met bijbetaling (de service is overigens echt uitstekend :)). Ze vinden het wel raar dat dit al de tweede keer is, ze hebben er namelijk nog geen 6 teruggehad op de honderden die ze verkocht hebben...

Maarja dat ga ik dus doen, ik ruil hem om tegen een toch iets betere. Welke speler moet dit worden? Ik wil nu in ieder geval geen problemen meer hebben na een aantal weken.

Ik had de diva mp3 speler in mijn hoofd. Is dit een goede keuze?

Verwijderd

ik gebruik mijn napa bijna elke dag nog nooit wat kapot aan gegaan :)

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:28

Klippy

Still Game

Aidix schreef op 14 december 2002 @ 00:00:
Hier staat groot topic over DiVa en daaruit blijkt het ook niet zo super te zijn.
Vind hem ook beetje fragiel uitzien, klote knopjes ook.

Natuurlijk wel 128MB en CF is een voordeel.

Maar de Beatman Flash is wel €20 goedkoper en SmartMedia is wat kleiner en die speler dus ook een stuk kleiner. En daarbij ziet die veel beter en stabieler uit.

Zou toch voor de Beatman gaan eigenlijk :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
LiquidSilver schreef op 20 december 2002 @ 22:43:
[...]

Hier staat groot topic over DiVa en daaruit blijkt het ook niet zo super te zijn.
Vind hem ook beetje fragiel uitzien, klote knopjes ook.

Natuurlijk wel 128MB en CF is een voordeel.

Maar de Beatman Flash is wel €20 goedkoper en SmartMedia is wat kleiner en die speler dus ook een stuk kleiner. En daarbij ziet die veel beter en stabieler uit.

Zou toch voor de Beatman gaan eigenlijk :)
Die is dus helaas niet te krijgen bij mp3cdspeler.nl...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 22:36:
ik gebruik mijn napa bijna elke dag nog nooit wat kapot aan gegaan :)
En bij mij is het nu al voor de tweede keer raak. :(

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Topictitel aangepast (dect --> defect)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:28

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 23:44:
[...]

Die is dus helaas niet te krijgen bij mp3cdspeler.nl...
Ow zo...
Mja dat is klote, maar kan je niet gewoon je geld terugkrijgen?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Dionysus
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Bij de mediamarkt hadden ze ook de Napa pa11 in de aanbieding maar die schijnen net zo snel terug te komen als ze verkocht zijn. Een vriend van me bracht die van hem terug, en de verkoper vroeg hem toen of ie echt niet zijn geld terug wou. 2 dagen later had de tweede het ook begeven en heeft ie maar zijn geld teruggevraagd. Deze Napa pa11 heeft duidelijk grote problemen of dat met andere Napa produkten ook zo is weet ik niet, maar ik laat ze maar een tijdje links liggen.

Verwijderd

Topicstarter
LiquidSilver schreef op 20 december 2002 @ 23:57:
[...]

Ow zo...
Mja dat is klote, maar kan je niet gewoon je geld terugkrijgen?
Volgens mij kan dat binnen twee weken na aankoop, daarna heb je een jaar garantie. Ik denk het dus niet...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 22:28:
[...]

Ik mag hem ruilen tegen een andere met bijbetaling (de service is overigens echt uitstekend :)). Ze vinden het wel raar dat dit al de tweede keer is, ze hebben er namelijk nog geen 6 teruggehad op de honderden die ze verkocht hebben...

Maarja dat ga ik dus doen, ik ruil hem om tegen een toch iets betere. Welke speler moet dit worden? Ik wil nu in ieder geval geen problemen meer hebben na een aantal weken.

Ik had de diva mp3 speler in mijn hoofd. Is dit een goede keuze?
Service Uitstekend???????? dacht het dus niet. Ik heb ze gemailed en geen bericht teruggekregen. En die klantenservice is ook nooit bereikbaar. Ik probeer ze al 3 dagen te bereiken.

Verder heb ik geen zin om te ruilen tegen een Diva speler.
Ten eerste vind ik dat ding lelijk
ten tweede compactflash. Ik heb geen zin om nu weer compactflash bij te kopen.

Die beatman flash vind ik wel mooi. maar die verkopen ze dus weer niet grrrrrrrrrrrrrrrrr. weet eigenlijk niet hoe ze dit willen oplossen. Aangezien ik geen napa en de diva niet wil.

• Percival
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Percival

What you say !!

Was er een of ander productiefout ofzo? Ik heb die napa pa11 al meer dan anderhalve maand, doet het nog goed. Enige waar ik soms last van heb, is dat je op play moet drukken (om aan te zetten) en dan een tijdje moet wachten voordat hij aan is.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 December 2002 @ 01:41:
[...]

Service Uitstekend???????? dacht het dus niet. Ik heb ze gemailed en geen bericht teruggekregen. En die klantenservice is ook nooit bereikbaar. Ik probeer ze al 3 dagen te bereiken.

Verder heb ik geen zin om te ruilen tegen een Diva speler.
Ten eerste vind ik dat ding lelijk
ten tweede compactflash. Ik heb geen zin om nu weer compactflash bij te kopen.

Die beatman flash vind ik wel mooi. maar die verkopen ze dus weer niet grrrrrrrrrrrrrrrrr. weet eigenlijk niet hoe ze dit willen oplossen. Aangezien ik geen napa en de diva niet wil.
Tja, maar de diva is kwalitatief denk ik toch iets beter. Meer geld heb ik ook eigenlijk niet. Zouden ze misschien toch geld kunnen teruggeven?
Percival schreef op 21 December 2002 @ 12:40:
Was er een of ander productiefout ofzo? Ik heb die napa pa11 al meer dan anderhalve maand, doet het nog goed. Enige waar ik soms last van heb, is dat je op play moet drukken (om aan te zetten) en dan een tijdje moet wachten voordat hij aan is.
Dat hebben ze mij niet kunnen vertellen. Mijn overleden napa ging ook langzaam aan, tot op een gegeven moment het spelertje de dienst weigerde.

• Percival
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Percival

What you say !!

Hmmm, wel heel erg toevallig zeg. Paar dagen na mijn post doet die van mij het ook niet meer. :(
Ik had net nieuwe MP3 files erop gezet, zou dat er iets te maken mee hebben?

Nu even email schrijven naar mp3cdspeler.nl

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04:52

AMDFreak

Intel is zo..

Mpio vind ik een heel goed merk, ik heb al ong 6 maanden een MPIO DMK 128MB en hij werkt nog steeds perfect

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

Percival schreef op 24 December 2002 @ 00:23:
Hmmm, wel heel erg toevallig zeg. Paar dagen na mijn post doet die van mij het ook niet meer. :(
Ik had net nieuwe MP3 files erop gezet, zou dat er iets te maken mee hebben?

Nu even email schrijven naar mp3cdspeler.nl
lijkt me sterk dat hij door nieuwe mp3tjes erop gezet te hebben kapot is gegaan

Verwijderd

Topicstarter
En weer iemand met hetzelfde probleem :s

Verwijderd

Topicstarter
AMDFreak schreef op 24 December 2002 @ 01:45:
Mpio vind ik een heel goed merk, ik heb al ong 6 maanden een MPIO DMK 128MB en hij werkt nog steeds perfect
Wel een stuk duurder, dan heb je echter wel kwaliteit. Ik ga hier maar eens wat meer info over zoeken :)

Verwijderd

Topicstarter
Up, heeft iemand wat info betreffende deze mp3-speler? De speler uit de mpio serie dus?

Verwijderd

Ik probeerde jullie dit 5 weken geleden te vertellen :P .. bij mij was het dus ook zo, overigens ben ook ik van plan een MPIO te kopen

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2002 16:49 ]

Verwijderd

ik ga zelf voor de beatman flash

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 December 2002 @ 16:49:
Ik probeerde jullie dit 5 weken geleden te vertellen :P .. bij mij was het dus ook zo, overigens ben ook ik van plan een MPIO te kopen
Dat heb ik dan gemist? Maarja ik ga dus ook voor de mpio :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 december 2002 @ 18:50:
ik ga zelf voor de beatman flash
Krijg je je geld dan terug?

Verwijderd

nee dat niet. Maar ik mocht ruilen met 50 euro bijbetaling

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 01:17:
nee dat niet. Maar ik mocht ruilen met 50 euro bijbetaling
Maar de beatman flash verkopen ze toch helemaal niet?

Verwijderd

klopt. maar ze zouden hem voor me bestellen

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 13:43:
klopt. maar ze zouden hem voor me bestellen
Nu begin ik weer te twijfelen. Ik zat heel sterk te denken aan de MPIO DMG 128MB. Maar nu ze de beatman ook kunnen bestellen...
Pagina: 1