• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Binnenkort ga ik(eigenlijk mn broer, maar dat doet er niet toe) een mp3 speler kopen. Hij moet niet al te duur zijn maar wel zeer klein. Ik zat te denken aan de Diva mp3 player en de Freecom Beatman Flash. Deze heeft standaard al 64 mb in zich. Het is cruciaal dat het een flash speler is vanwege het gewicht, grootte en schokbestendigheid. Van de Diva heb ik aardig wat reviews gelezen. Deze komt er altijd wel goed uit. Van de Beatman kan ik er echter geeneen vinden. Heeft een van jullie de speler al? Zo ja: wat zijn je ervaringen ermee?

De belangrijkste verschillen tussen de spelers:
[code]
Diva Beatman
AA batt AAA batt
12u speelt 9u speelt
Compact F Smart Media
MP3 MP3+MWA

Ik heb al een digitale camera waar een SM card inzit. In dit opzicht zou de Beatman handiger zijn.

(ik heb alleen sites gevonden waar deze speler wordt aangekondigd nieuws: Freecom introduceert Beatman Flash
www.hardware.info en een paar duitse sites)

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Ik krijg hem hopelijk vandaag binnen. De Freecom BeatMan Flash. Ik zal wel ff wat ervaringen posten als ik hem heb. Heb hier gister ook al een topic over geopent. Moet je even op mijn naam zoeken.

Link toegevoegt.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/613964

• wcduck
  • Niet online
MADG0BLIN schreef op 04 oktober 2002 @ 13:44:
Ik krijg hem hopelijk vandaag binnen. De Flash BeatMan Flahs. Ik zal wel ff wat ervaringen posten als ik hem heb. Heb hier gister ook al een topic over geopent. Moet je even op mijn naam zoeken.

Link toegevoegt.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/613964
Dit is echt heel vaag: ik heb voor in het topic opende op Beatman Flash gezocht, en niets kunnen vinden. Heel raar hoor. Iig alvast bedankt voor het posten van je ervaringen.

• wcduck
  • Niet online
Ik las nu ook net dat je speciaal drivers moet installeren voor de Beatman onder WinXP. Dat is wel een groot nadeel. Ook kan je geen mp3s naar de pc kopieren. Volgens mij is dit bij de Diva allebij niet zo.

• Gugger
  • Laatst online: 01-03 16:15
wcduck schreef op 04 oktober 2002 @ 13:49:
[...]

Dit is echt heel vaag: ik heb voor in het topic opende op Beatman Flash gezocht, en niets kunnen vinden. Heel raar hoor. Iig alvast bedankt voor het posten van je ervaringen.
Search doet het nog niet helemaal, het beste is om de de topics van afgelopen maand ofzo te laten zien en dan met ctrl-f zoeken. In dat topic van Madgoblin staat weer een link naar een groter topic over de Freecom Beatman Flash :)

(nogmaals sorry Madgoblin :))

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
wcduck:
Ook kan je geen mp3s naar de pc kopieren.
Daar heb je toch gewoon een smartcard reader voor! |:(
Die dingen zijn redelijk goedkoop, en als je een recent moederbord hebt, dan zit er waarschijnlijk een smartcard reader header op je mobo (zoals bij mijn Asus A7V8X :) ).

[ Voor 0% gewijzigd door Aham brahmasmi op 04-10-2002 18:01 . Reden: pleur op met je reden ]

• wcduck
  • Niet online
Thermo man schreef op 04 oktober 2002 @ 18:00:
wcduck:
[...]

Daar heb je toch gewoon een smartcard reader voor! |:(
Die dingen zijn redelijk goedkoop, en als je een recent moederbord hebt, dan zit er waarschijnlijk een smartcard reader header op je mobo (zoals bij mijn Asus A7V8X :) ).
Ik kies niet voor niets deze mp3speler: hij is namelijk goedkoop. Het laatste wat ik wil is dat ik dan nog EXTRA componenten moet gaan kopen. Het is trouwens wel mogelijk om bestanden anders dan mp3 naar de computer te kopieren.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.