• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Ik sta op het punt om deze te kopen. Heeft iemand er ervaring mee?
Is het een beetje goed ding? En werkt de shockproof goed?
Hier nog een link. http://www.freecom.com/ecProduct_detail.asp?ID=489

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 16:15
UTFS? :Y)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• MADG0BLIN
  • Nu online
Gedaan. Als ik zoek op Freecom Beatman Flash vind hij niets over deze specifiek. Maar als je een link hebt waar het in staat geef maar, dan kan deze dicht. :)

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-02 09:38

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Jah dan kun je ook vinden dat dit soort reacties niet als 'prettig' opgevat worden.

Nope, ik heb nog geen ervaring met die Freecom. Ik heb de specs van dat ding gelezen en dat lijkt me wel wat. Zeker omdat je volgens mij in totaal 192mb (64mb intern & max 128mb SD) mee kunt nemen. De meeste (flash) mp3 spelers komen niet verder dan 64 of 128mb.. Lijkt mij dus een heel prettig ding om te hebben (prijs valt ook mee).
Ik had ook nog 1 vraagje : ze zullen toch niet beveiligd hebben dat je persee Freecom SD kaartjes er in moet doen. ipv veel goedkopere versies

• MADG0BLIN
  • Nu online
CV_SmileY schreef op 03 oktober 2002 @ 16:41:
[...]

Ik had ook nog 1 vraagje : ze zullen toch niet beveiligd hebben dat je persee Freecom SD kaartjes er in moet doen. ipv veel goedkopere versies
Dat staat dus nergens. Maar dat hoop ik niet. Anders ben je ook weer zo duur uit. :(

Verwijderd

Gugger, alleen UTFS helpt niet he, de search werkt nog niet naar behoren.. Maar MADG0BLIN, hier is het topic: :) Freecom Beatman Flash 64 MP3/WMA Player..
Zal de alternatieve search ook nog even zoeken:
http://arethusa.tweakers.net/~acm/omega/omega
Je kan ook de topiclijst van GT even wat groter maken (meer dagen) en dan ctrl-f. :)

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 16:15
Mijn excuses, ik kan ook niks vinden met de search. Echt vaag, ik wist namelijk dat er een topic over was kortgeleden dus nam aan dat de search wel wat op zou leveren :X

Anyway, hier issie dus: Freecom Beatman Flash 64 MP3/WMA Player

Solly _/-\o_

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• MADG0BLIN
  • Nu online
Bedankt allemaal. Heb het idee dat het wel een goeie koop is. Heb hem net besteld. Hopelijk is ie snel binnen.
Pagina: 1