Een machine met Win2k Engelse Editie met Nederlandse Word97 krijgt alleen de TAB "Spelling & Grammatica" in grijs te zien (unclickable dus). In een ander topic las ik het volgende:
Ik heb 4 van deze identieke bakken draaien, maar er is er slechts 1 die dit wazige probleem veroorzaakt, wie heeft voor mij een passende oplossing?
Dit kon helaas géén oplossing voor mijn probleem zijn."De (Nederlandse) grammatica controle is niet beschikbaar in Word 97. Om dit uit te schakelen moet je een nieuwe taal aanmaken (Engels) bij toetsenbord in je configuratie scherm. Open een Word document en switch naar de Engelse taal (zie blauwe indicator rechtsonder). Ga vervolgens naar opties, spelling en grammatica. De grammaticacontrole is nu niet meer grijs. Schakel de grammatica controle uit. Vervolgens kun je weer verder met Nederlandse documenten. De spellingscontrole werkt weer. De Engelse taal kan eventueel weer worden verwijderd."
Ik heb 4 van deze identieke bakken draaien, maar er is er slechts 1 die dit wazige probleem veroorzaakt, wie heeft voor mij een passende oplossing?
20*350ZO45°