Zoveelste spam op m'n tweakers email alias

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 19:09

cappie

all lowercase

Topicstarter
Ik ben 't zat.. ik weet niet hoe die spam-bedrijven d'r aankomen, maar ik ga m'n email adres veranderen :).. 't zal nog wel van die laffe email-gather actie van vorig jaar zijn..

spammers should be hung by their balls!! |:(

Hebben jullie de laatste tijd ook zoveel spam gehad op jullie tweakers-email accounts/aliases?

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:41

Wokschotel

Op 6 wielen

Gewoon je emailadres niet openbaar maken, da's het handigst :)

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Nee ik heb eigenlijk helemaal niet veel last van spam op mijn tweakers.net alias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07 21:05

BachW

Tweaker in Noorwegen

MM- schreef op 04 oktober 2002 @ 10:09:
Nee ik heb eigenlijk helemaal niet veel last van spam op mijn tweakers.net alias.
Inderdaad! Terwijl ik hem wel openbaar heb staan...

BOINC stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, als je SPAM ontvangt moet je ook nooit unsubcriben. Want dan weten ze dat je e-mail adres bestaat en word gebruikt. En dan krijg je 200% binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:19

Sport_Life

Solvitur ambulando

Spam bedrijven gebruiken programma's om het internet af te zoeken naar email adressen (waar een @ in staat dus). Ze doen dit via de bron. Maar aangezien het op GoT een plaatje is (kweeniet hoelang dat al is, sinds ik hier zit dus wel) negeert ie dat. Dus het moet eigenlijk door iemand zijn opgegeven ofzo...

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 13:35
Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 10:12:
Tja, als je SPAM ontvangt moet je ook nooit unsubcriben. Want dan weten ze dat je e-mail adres bestaat en word gebruikt. En dan krijg je 200% binnen :D
Meen je dat nou echt??

En ik zat me al af te vragen hoe het kwam dat als ik me unsubscribede op het ene, nog meer kreeg van een andere!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

eMAeRCe schreef op 04 oktober 2002 @ 10:14:
Spam bedrijven gebruiken programma's om het internet af te zoeken naar email adressen (waar een @ in staat dus). Ze doen dit via de bron. Maar aangezien het op GoT een plaatje is (kweeniet hoelang dat al is, sinds ik hier zit dus wel) negeert ie dat. Dus het moet eigenlijk door iemand zijn opgegeven ofzo...
Welnee. Zie: http://ceres.flox.org/~onno/spamsafe.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Die Amerikaanse bedrijven die spam versturen gaan echt niet dat soort progs schrijven/gebruiken om van tweakers/fok de email adressen te achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
T.net verkoopt of geeft emailadressen NIET door!

Ze zijn waarschijnlijk gewoon afgelezen via zo'n programma wat plaatjes naar text kan zetten. :P
Sinds kort moet je ingelogt zijn om de profielen te zien, dus wordt weer wat moeilijker om achter de adressen te komen.. Maar goed, die emailadressen die ze hebben gooien ze helaas nog niet weg. :(

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

eMAeRCe schreef op 04 oktober 2002 @ 10:30:
[...]

Die Amerikaanse bedrijven die spam versturen gaan echt niet dat soort progs schrijven/gebruiken om van tweakers/fok de email adressen te achterhalen.
Nee, die bedrijven kopen CD's vol met emailadressen van andere bedrijven die wel het gehele web afstruinen voor de emailadressen.

Maakt het die botjes uit of ze nu op tweakers zoeken?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Tukk schreef op 04 oktober 2002 @ 10:37:
[...]

Nee, die bedrijven kopen CD's vol met emailadressen van andere bedrijven die wel het gehele web afstruinen voor de emailadressen.

Maakt het die botjes uit of ze nu op tweakers zoeken?
Ik bedoel; er zijn duizenden sites als tweakers (natuurlijk niet allemaal zo goed ;) ) dus het leek mij onwaarschijnlijk dat ze voor al die sites apparte codes gebruiken om email adressen te achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 12:27

Crazy D

I think we should take a look.

eMAeRCe schreef op 04 oktober 2002 @ 11:07:
Ik bedoel; er zijn duizenden sites als tweakers (natuurlijk niet allemaal zo goed ;) ) dus het leek mij onwaarschijnlijk dat ze voor al die sites apparte codes gebruiken om email adressen te achterhalen.
Klopt, maar "plaatje naar text" is op meer sites dan alleen t.net te gebruiken....

En het hoeft ook helemaal niet hier vandaan geript te zijn. Misschien heeft iemand je een keer gemaild, mailtje stond nog in de send items, virusje kwam langs die alle adressen uit je mailbox + outbox + send items + deleted items + adresboek + temp inet files ript en zichzelf vrolijk doorstuurd, mailtje kwam toevallig bij een spammer binnen die automatisch alle adressen in een db-tje stopt et voila, je bent de lul :(

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cappie

cappie

all lowercase

Topicstarter
Goed.. ik heb dus nooit met m'n tweakers e-mail account mail verstuurd, ik heb nog nooit ge'replied op een mail, laat staat ge'unsubscribed, ik gebruik TheBat, die niet automatisch plaatjes laad, en dus ook geen data op die manier naar een webserver kan sturen zoals hier:

code:
1
[img]"plaatje.php?email=blabla@bla.bla&status=email_address_bestaat"[/img]

inmiddels heb ik ook maar m'n email address niet meer public gemaakt...

ANYWAY.. ik denk dus dat die shit nogsteeds een overblijfsel is van die rip-actie back in 2000/2001 waarbij dus een bot/lamer heel GoT had afgescanned voor email adressen.

users die toen nog niet geregged waren hebben hier dan ook geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de stijd tegen spam opgegeven: ik krijg nu 150 spam/dag op me hotmail.... ik dacht dat hotmail een geavanceerd spamfilter zou krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft hotmail ook. En ik moet zeggen dat hij goed werkt. Krijg zelf ongeveer 50 mailtjes per dag waarvan zeg 48 spam. Die gooit die allemaal netjes in een speciale map en de persoonlijke mailtjes in me inbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

cappie schreef op 06 oktober 2002 @ 06:08:
Goed.. ik heb dus nooit met m'n tweakers e-mail account mail verstuurd, ik heb nog nooit ge'replied op een mail, laat staat ge'unsubscribed, ik gebruik TheBat, die niet automatisch plaatjes laad, en dus ook geen data op die manier naar een webserver kan sturen zoals hier:

code:
1
[img]"plaatje.php?email=blabla@bla.bla&status=email_address_bestaat"[/img]

inmiddels heb ik ook maar m'n email address niet meer public gemaakt...
Als je zeker weet dat er ook niemand jouw heeft gemaild op dat adres, dan heb je waarschijnlijk idd pech dat je adres nog verzameld was met die ripaktie...
(nou heb ik je mail adres niet bekeken dus misschien is het toeval dat je naam is gegokt of zo).
Maar ja the Bat is wat dat aangaat idd wel erg veilig, van die lame geintjes met plaatjes includen werkt gelukkig niet :) (en als heel de wereld de Bat zou gebruiken, zouden er ook een stuk minder mailvirussen zijn :)).

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 06:13:
Ik heb de stijd tegen spam opgegeven: ik krijg nu 150 spam/dag op me hotmail.... ik dacht dat hotmail een geavanceerd spamfilter zou krijgen?

Dan vraag ik me toch af wat jij allemaal met je account doet...

Ik heb mijn hotmailaccount geopend, toen ik me regde bij alladvantage. Dat is dus zeker al 2 jaar terug, mischien wel 3 zelfs. En sindsdien gebruik ik het adres vrij geregeld.
Spam krijg ik nouwlijks, mischien 1 mailtje per week ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Cutebritney schreef op 06 oktober 2002 @ 18:30:

[...]

Ik heb mijn hotmailaccount geopend, toen ik me regde bij alladvantage. Dat is dus zeker al 2 jaar terug, mischien wel 3 zelfs. En sindsdien gebruik ik het adres vrij geregeld.
Dan heb jij waarschijnlijk een niet makkelijk te raden e-mailadres. Spammers maken ook wel gebruik van dictionary-attacks en dan is het het handigst als je een 'vreemd' emailadres hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDaNo
  • Laatst online: 05-04-2023
Van mij is gewoon mijn naam, en dat staat nog niet in een woordenboek :) Ik krijg 3 spam berichten per week ongeveer op me hotmail en toch staat hij overal vrij op ut web ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg echt nooit spammail op mn emailadressen (hotmail, enkele keer...echt alles blokken :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Uhh is het mogelijk dan om een emailadres te maken hier op GoT wat eindigd op @tweakers.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cutebritney schreef op 06 oktober 2002 @ 18:30:

[...]

Het probleem is dat mijn adres maar 3 letters heeft... Ook heb ik toen het teveel werd een paar keer gereplyed.... 8)7
Maargoed heb de filter op hoog staan en dat werkt dus maar voor de helft van de spam. Exclusief wil ik niet.

Hoe/waar kan je een tweakers.net alias krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Tweakers alias? Tja...hoe zou dat je dat nou kunnen krijgen... >:)

Check m'n profiel eens, voor m'n emailadres. Zie welke status/rang ik heb, en trek je conclusies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cutebritney schreef op 15 oktober 2002 @ 14:49:

Check m'n profiel eens, voor m'n emailadres. Zie welke status/rang ik heb, en trek je conclusies :)
Doe ff niet zo zielig! :| (zo kom je iig over)

Ik heb al meer dingen gelezen hier over aliassen, zijn voornamelijk topic uit de zomer toen ik er niet was, dus wellicht heb ik iets gemist.

//Hoe komt cappie aan een alias dan?

//Was te verwachten: Thursday 08 August 1985... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 15:55:
[...]

Doe ff niet zo zielig! :| (zo kom je iig over)

Ik heb al meer dingen gelezen hier over aliassen, zijn voornamelijk topic uit de zomer toen ik er niet was, dus wellicht heb ik iets gemist.

//Hoe komt cappie aan een alias dan?

//Was te verwachten: Thursday 08 August 1985... :Y)

Pardon ?
Zielig ?

'k hoop voor je dat je dit goed kan onderbouwen. Anders is dit een regelrechte flame, die ik met een OW beantwoord...

Om het maar even aan de "normale" users iets te verduidelijk; alleen crew kan een @tweakers adres krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie welke status/rang ik heb, en trek je conclusies :)
/edit wegens inconsequent gedrag modjes.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Cutebritney schreef op 15 oktober 2002 @ 16:27:

[...]

Pardon ?
Zielig ?

'k hoop voor je dat je dit goed kan onderbouwen. Anders is dit een regelrechte flame, die ik met een OW beantwoord...

Om het maar even aan de "normale" users iets te verduidelijk; alleen crew kan een @tweakers adres krijgen.
Doe ff niet zo triest ja, je lokt zelf flames uit met dat soort opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-04 12:56

FoolZero

Freedom of speech...

Even ingrijpen, want dit gaat niet goed...

Les 1 voor iedereen... gaarne ontopic blijven!!!! :(

Wat de opmerking aangaat van Cutebritney, moet ik zeggen, dat deze misschien een beetje verkeerd is overgekomen. In principe lopen we hier niet op GoT met statussen te pochen. Maar gezien de vraag zag ik de humor er ook van in. Het was niet de bedoeling om stoer te doen, maar slechts een beetje sarcastische wijze om te vertellen, dat tweakers.net adressen alleen aan crew wordt uitgedeeld.

De opmerking van toppertje is overigens ook niet echt correct. Zo een :r smiley, zonder uitleg, wordt onmiddelijk als flame gezien... en sterker nog imho is het gewoon flamen...

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoolZero schreef op 15 oktober 2002 @ 16:52:
[...]

De opmerking van toppertje is overigens ook niet echt correct. Zo een :r smiley, zonder uitleg, wordt onmiddelijk als flame gezien... en sterker nog imho is het gewoon flamen...
ja toe maar weer. Een user flamed meteen bij zoiets, maar een mod mag lekker arrogant reageren en flames uitlokken, tuurlijk.....pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 16:55:
[...]

ja toe maar weer. Een user flamed meteen bij zoiets, maar een mod mag lekker arrogant reageren en flames uitlokken, tuurlijk.....pfff
beetje zielig dat je je eigen bijdrage naderhand dan toch gaat editten/cq intrekken....
ga gewoon weer ontopic and forget it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 16:58:
[...]

beetje zielig dat je je eigen bijdrage naderhand dan toch gaat editten/cq intrekken....
ga gewoon weer ontopic and forget it
de reden staat er toch duidelijk of niet dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Overigens zou Cutebritney ook even de bewuste posting door moeten lezen in inzien, dat deze wel een beetje braggerig over kan komen op andere users.

En verder hoop ik dat klachten en problemen in het daarvoor bestemde SM of LA forum kunnen worden afgehandeld, zodat deze topic weer vrolijk ONTOPIC verder kan gaan...

Heal the internet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
raptorix schreef op 15 oktober 2002 @ 16:52:
[...]

Doe ff niet zo triest ja, je lokt zelf flames uit met dat soort opmerkingen.

Onzin.
Enigste dat ik duidelijk wil maken is, dat alleen crew de mogelijkheid heeft om een @tweakers adres te bemachtigen.

FoolZero schreef op 15 oktober 2002 @ 16:52:
[...]

Even ingrijpen, want dit gaat niet goed...

Les 1 voor iedereen... gaarne ontopic blijven!!!! :(

Wat de opmerking aangaat van Cutebritney, moet ik zeggen, dat deze misschien een beetje verkeerd is overgekomen. In principe lopen we hier niet op GoT met statussen te pochen. Maar gezien de vraag zag ik de humor er ook van in. Het was niet de bedoeling om stoer te doen, maar slechts een beetje sarcastische wijze om te vertellen, dat tweakers.net adressen alleen aan crew wordt uitgedeeld.

Juist :Y)

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 16:55:
[...]

Arrogant reageren?
Ik krijg een flame naar mijn hoofd gesmeten omdat iemand blijkbaar m'n reply niet snapt, en daar reageer ik bij mijn weten echt niet arrogant op hoor.

FoolZero schreef op 15 oktober 2002 @ 17:04:
Overigens zou Cutebritney ook even de bewuste posting door moeten lezen in inzien, dat deze wel een beetje braggerig over kan komen op andere users.

En verder hoop ik dat klachten en problemen in het daarvoor bestemde SM of LA forum kunnen worden afgehandeld, zodat deze topic weer vrolijk ONTOPIC verder kan gaan...

Inderdaad. Ontopic graag mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 02:15

Jimbolino

troep.com

ik krijg 10+ spam per dag in mijn inbox, en de spam filter staat op high (hotmail)
en van de 5 echte mailtjes die ik per dag krijg, belanden er meestal 2 in mijn junk mail folder (bijna altijd die van tweakers.net V&A) doe daar eens wat aan alsjeblieft...

Jim

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Ik zit nu tussen de 50 en 90 spams per dag, ik heb nu een beleid dat iedereen die ik ken op een lijst komt, als je op die lijst komt beland je in me inbox, zoniet in me spam folder, spam folder kijk ik ff vluchtig door of er iets belangrijkst in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

raptorix schreef op 15 oktober 2002 @ 17:16:
Ik zit nu tussen de 50 en 90 spams per dag, ik heb nu een beleid dat iedereen die ik ken op een lijst komt, als je op die lijst komt beland je in me inbox, zoniet in me spam folder, spam folder kijk ik ff vluchtig door of er iets belangrijkst in zit.
Het komt er dus op neer dat de goeden weer onder de kwaden leiden. Op het moment, dat een bekende jou vanaf een ander mailaccount probeert te benaderen, dan gaat dat dus vreselijk fout.

Helaas kan ik op korte termijn ook geen andere oplossing bedenken.

Wat dat aangaat is spam toch wel een steeds groter wordend probleem. Qua proporties zelfs net zo groot als zo een macro en/of mailvirus... :(

Heal the internet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
FoolZero schreef op 15 oktober 2002 @ 17:20:
[...]

Het komt er dus op neer dat de goeden weer onder de kwaden leiden. Op het moment, dat een bekende jou vanaf een ander mailaccount probeert te benaderen, dan gaat dat dus vreselijk fout.

Helaas kan ik op korte termijn ook geen andere oplossing bedenken.

Wat dat aangaat is spam toch wel een steeds groter wordend probleem. Qua proporties zelfs net zo groot als zo een macro en/of mailvirus... :(
Daar komt het wel op neer, overigens kijk ik redelijk goed of er wat tussen zit, ik doe het met name omdat ik mijn PocketPC sync met mijn Outlook inbox, en om elke keer 80 spam mails over te pompen naar met pocketpc :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cutebritney schreef op 15 oktober 2002 @ 16:27:

[...]

Pardon ?
Zielig ?

even een korte reactie:

Ja, zielig ja, je kan zelf vinden van niet maar zo te lezen zijn meerdere mensen hier het over eens. De onderbouwing is al voor me gedaan door Foolzero, raptorix, en toppertje.

1- OW staat voor officiele waarschuwing? En mijn eerste OW ooit heb ik nu te pakken?

Nice! Jammer dat we andersom weinig machtsvertoon kunnen tonen. Users zijn dan altijd het leidend voorwerp :(

Maargoed: wat ik geef is duidelijk mijn mening op je manier van reageren en jij probeert daarop jouw mening als waarheid te verkopen geholpen door enkele privileges die je hebt voor het mod zijn.

T is hetzelfde al ik iedere discussie afsluit met: Ik heb gelijk want anders sla ik je harses eraf; ik ben nl 2.06m en voormalig sterkste student van Nederland. Ik zou me er denk ik niet erg geliefd mee maken. :+

2- En wat ik me dus afvroeg: hoe komt cappie aan een tweakers.net alias?

3- Zand erover Cutebritney? (ook de waarschuwing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 18:07:
2- En wat ik me dus afvroeg: hoe komt cappie aan een tweakers.net alias?

3- Zand erover Cutebritney? (ook de waarschuwing)
1. Daar zouden we in LA op terugkomen weet je nog? ;)
2. Dat vraag ik me dus ook eigenlijk wel af...
3. Woei! en we zijn nog steeds vriendjes! O+

Heal the internet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Cutebritney schreef op 15 oktober 2002 @ 17:08:

[...]

Onzin.
Enigste dat ik duidelijk wil maken is, dat alleen crew de mogelijkheid heeft om een @tweakers adres te bemachtigen.
Er staat me toch echt iets bij dat het een tijdje mogelijk is geweest om je username @ tweakers.net te gebruiken als email-adres waarbij de mail naar <username>@tweakers.net werd geforward naar het email-adres dat je bij tweakers.net. gebruikt. :z

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het nou echt zo dat als je spam krijgt en er staat onder: "unsubscribe"
je klikt er op en vult je mail-adres in, je dan meer spam krijgt?

daar baal ik wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou wel cool zijn je eigen @tweakers e-mail adres...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

De laatste tijd staat er zelfs een debiele disclaimer in de spam, dat het allemaal legaal is |:(
This email was sent to you because your email address is part of a targeted opt-in list.You have received this email by either requesting more information on one of our sites or someone may have used your email address. If you received this email in error, please accept our apologies. If you do not wish to receive further offers, please click below and enter your email to remove your email from future offers.

Click Here to Remove

Anti-SPAM
Policy Disclaimer: Under Bill s.1618 Title III passed by the 105th U. S. Congress, mail cannot be considered spam as long as we include contact information and a remove link for removal from this mailing list. If this e-mail is unsolicited, please accept our apologies. Per the proposed H.R. 3113 Unsolicited Commercial Electronic Mail Act of 2000, further transmissions
to you by the sender may be stopped at NO COST to you!
:D, dus, ik of iemand die mij kent heeft mijn email adres op een lijst geplaatst die zij gebruiken voor opt-in. Dat heette vroeger gewoon een database vol met mailadressen die je voor een paar dollar kunt kopen |:(
En dankzij die disclaimer is dit geen spam, want ik kan unsubscriben :? Creatief.
Maar ja toch maar op unsubscribe geklikt, veel meer spam kan ik toch niet ontvangen dus kom maar op >:) Maar triest is het wel zeg :(
En als het dan nog van een bedrijf zou komen.. maar nee hoor, ene Debby @ aol en tis niet eens pr0n spam... (wat wel weet ik niet, want die eikel/eikelin gebruikt alleen maar plaatjes en die zie je in plain text mode niet 8)7
Maar ja je kunt nu dus blijkbaar iemand platspammen, zolang er maar een remove link staat (er staat nergens dat die link ook moet werken)...

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:27

vooghel

Cunning linguist

Die "Bill s.1618 Title III passed by the 105th U. S. Congress" is slechts een wetsvoorstel geweest, ingediend door een congreslid dat gesteund werd door de DMA (Direct Marketing Assiciation), een spam-lobby. Het voorstel heeft het nooit gehaald, maar wordt in spamdisclaimers vaak aangehaald om het er legitiem uit te laten zien.
Als je je mail filtert op trefwoorden is s.1618 een goede voor je lijst :)
Zie ook hier.

[ Voor 0% gewijzigd door vooghel op 16-10-2002 10:50 . Reden: typo + URL ]

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Nou, zal ik de topicstasrter dan effe een nieuwtje vertellen sinds weinig mensen echt de!! oplossing opschrijven ?? (NOFI uiteraard, maar iedereen zit een beetje een omschrijving van spam te posten en niet een oplossing, die uiteraard niet goed hoeft te zijn zolang ie in sommige gevallen maar doet :) )

Maar wat ik dus wou zeggen na zo'n lang tussen haakjes stuk :D is dat ook de mogelijkheid bestaat dat je van iemand met bijvoorbeeld een hotmail of yahoo! account mail heb gehad en dat diegene dit heeft veroorzaakt omdat deze 2 namelijk veel spam in je e-mail box veroorzaken :)

Ik heb dit meegemaakt toen ik vanaf een hotmail adres een mailtje kreeg op mijn yahoo! en ook toen ik voor de grap een mailtje stuurde naar mijn ma vanaf diezelfde yahoo account :(

Het zit zo dat yahoo gewoon die adres in een db'tje stopt en spam ernaartoe stuurt, gelukkig maar 1 keer per maand ofzo maar het is wel irritant :(

En wat hotmail betreft geldt hetzelfde verhaal alleen is het wel opgehouden gelukkig na een tijdje en nu is mijn yahoo! bijna spam free, 5 berichten nog maar ofzo :)

Overigens raad ik iedereen aan om de volgende adressen aan te vragen als je een gratis mail-account wil :

Netscape mail, heerlijk no spam en 5MB ruimte en je kan het gewoon via de netscape mail proggie die bij netscape 7.0 zit checken(eerdere versies werken niet echt lekker :( )

Freemail.nl of .com(alleen slecht voor html opgemaakte mailtjes helaas moet je wat meer moeite voor doen dan normaal)

Icqmail is spam free en maar liefst 5 MB !!

Lycos is ook wel lekker met 15MB en no spam!! wel op .nl kijken in dit geval dan kan je ook nog webspace van 50 MB aanvragen wat ook wel lekker is :)

En tja misschien niet voor dit rijtje maar ZonNet gebruik ik nog steeds ook al heb ik geen 56k6 modempje meer :)

Hopelijk heb je er wat aan /jullie ook(de rest die dit topic leest :) )

* nero355 beseft opeens dat hij te veel misschien heeft zitten typen en reclame zit te maken, als dit zo is heeft hij graag dat de moddie dit effe meldt/corrigeert

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:38

inXs

known as inXs

mmzz ik krijg echt helemaal nooit spam emeel op me hotmeel adres.. Wel op me planet adres, kan ik daar trouwens planet voor bellen om het te blokren? Want mij lukt het niet.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 19:15

BrZ

Cutebritney schreef op 15 oktober 2002 @ 17:08:
Ben ik dan crew? :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:37

Wtf? Je gaat me niet vertellen dat je niet weet wat we er mee bedoelen... |:(
Zoiezo reageer je lame.

Damn, ik ben traag... (Ik heb uit m'n cache zitten lezen, dus de reaktie's na CuteBritney's reaktie niet gelezen) Soz...

Ik krijg 0,0 spam op m'n tweaker email adres (heb hem ook voor m'n website), maar voor de zekerheid heb ik hem ook maar gemasked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DE VRAAG: Hoe komen jullie aan een tweakers.net alias???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 19:15

BrZ

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 16:04:
IRC admin worden? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Je moet over een flink gevulde bankrekening beschikken en alle pc's van de crew upgraden. :+

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

nero355 schreef op 16 oktober 2002 @ 12:48:
* nero355 beseft opeens dat hij te veel misschien heeft zitten typen en reclame zit te maken, als dit zo is heeft hij graag dat de moddie dit effe meldt/corrigeert
Was de enigste spam die ik kreeg maar reclame dat ik echt niet zonder een yahoo mail adres kan, dat zou ik er niet zo mee zitten ;) Vervelender vind ik dat blijkbaar de hele wereld behalve ik vind dat mijn penis te klein is, ik te weinig diploma's heb, ik hoognodig mijn verzekering 18 keer per maand moet veranderen, en ik minimaal 50 printertoners per maand nodig heb :D Oh ja en mijn sites zijn blijkbaar zo onvindbaar, dat iedere commerciele searchengine m vind om mij vervolgens te vertellen dat mn site onvindbaar is 8)7

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Laatst online: 11-09 16:09
admin worden, of iets anders belangrijks voor tweakers.net kunnen betekenen (en daar bedoelen we niet mee, "ik post toch 5000 post per dag?")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:54

Galois

1811 - 1832

Waarom zou je een tweakers.net adres willen? Dat snap ik nou weer niet. Maar goed...

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Laatst online: 11-09 16:09
Galois schreef op 16 oktober 2002 @ 17:10:
Waarom zou je een tweakers.net adres willen? Dat snap ik nou weer niet. Maar goed...
staat uber elite stoer tegenover je vrienden, voor de rest heb je er niks aan... iik ben blij met me 50mb xs4all inbox, zoveel mail ik toch niet, en het werkt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-09 12:19

rik

Galois schreef op 16 oktober 2002 @ 17:10:
Eindelijk iemand die het snapt :)
Ik twijfel nu al regelmatig welke pop3 ik zal gaan gebruiken, laat staan dat ik nog aliassen ga krijgen ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 21:40

bloasfist

Slot-A Crew

niet meer.. Iets zegt me dat je wel statusgeil bent ;)

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Crazy_D schreef op 16 oktober 2002 @ 16:49:
[...]

Was de enigste spam die ik kreeg maar reclame dat ik echt niet zonder een yahoo mail adres kan, dat zou ik er niet zo mee zitten ;) Vervelender vind ik dat blijkbaar de hele wereld behalve ik vind dat mijn penis te klein is, ik te weinig diploma's heb, ik hoognodig mijn verzekering 18 keer per maand moet veranderen, en ik minimaal 50 printertoners per maand nodig heb :D Oh ja en mijn sites zijn blijkbaar zo onvindbaar, dat iedere commerciele searchengine m vind om mij vervolgens te vertellen dat mn site onvindbaar is 8)7
1 Opmerking :

LOL :D :+

Maar ja, helaas is dit wel de meest voorkomende spam :( Mijn hotmail heeft er last nogal last van, gelukkig heb ik die alleen maar voor dat msn gezooi(uiteraard via trillian ;) )

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegenspam: mailwasher 2.0b werkt ook voor hotmail. Met bounce optie, dus doen alsof je adres niet meer bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cappie

cappie

all lowercase

Topicstarter
stelletje PRUTSERS..

met 'mijn tweakers.net email adres' bedoel ik mijn email adres wat ik bij tweakers.net en GoT heb opgegeven.. jezus.. wat zijn jullie een stel kinderen..

Pagina: 1