Toon posts:

[js] boomstructuur

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
op http://www.compazg.nl/new/admin/ heb ik een dynamische boomstructuur gebouwd ... probleem is het dichtklappen van een map ... open maar eens, organisatie, lidmaatschap, routebeschrijving en sluit vervolgens organisatie weer ...

hoe is dit probleem te verhelpen?! ik heb al van alles geprobeerd en ik dacht de manier die ik nu had wel zou werken: ik kijk of er een map in de map zit die word gesloten, en vervolgens voer ik de functie ook op deze map uit ... zo krijg ej een soort ketting reactie die alle onderliggende mappen zou moeten sluiten ... tenminste dat dacht ik ... helaas voor mij

• smoking2000
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03:56

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Als ik je pagina met Mozilla bekijk, doet het helemaal niets.
En sorry ik heb geen oplossing voor het probleem in Explorer

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

Verwijderd

Er deugt nog iets meer niet: als ik op de bovenste map klik (navigatie), zou ik verwachten dat de hele boom eronder ook sluit. Doet-ie niet :? Of is dat ook niet de bedoeling?

Overigens heb ik een script voor je dat wel werkt zoals jij wil. Als je't in werking wilt zien moet je even naar www.primavo.nl surfen.

Als je geen kant-en-klaar script wil, maar de oplossing voor jouw script, kan ik je helaas niet helpen. Ik zie zo gauw geen fout (maar ik durf mezelf geen expert te noemen op dit gebied ;) )

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

als ik jou was zou ik met display werken ipv je visibility :)

en denk aan een maklkelijkere structuur. t ziet er leuk uit alleen imho een beetje omslachtig :) (denk div in div in div :))

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Topicstarter
jaja ... ik heb dat allemaal ook al bedacht ... bedankt voor jullie tips allemaal, maar op deze manier zou het ook op te lossen moeten zijn lijkt mij. Overigens wil ik dat navigatie niet te sluiten is, vandaar dat er dan nog niks gebeurd ...

dat hij nog niet crossbrowser is klopt ook, dat komt nadat ik hem werkend heb in IE ...
iemand anders? Clay misschien :P

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

disjfa:
als ik jou was zou ik met display werken ipv je visibility :)
Hear, hear. Zou ik ook doen

eenvoudig voorbeeldje:
http://gerard.yoursite.nl/got/PatrickPietens/boompje.html

Ik neem aan dat je e.e.a. dynamisch genereert (hetzij clientsided, hetzij serversided), dus 't inpleuren van de juiste grafisch meuk moet geen probleem zijn.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:27

Pelle

🚴‍♂️

Herinner je dit topic nog?
tree structure

Ik wel namelijk.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.