Toon posts:

Winfast A250 ultra TD uh 8000 3dmark?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kep nu eindelijk een gf4 ti 4600 gekocht een Winfast A250 ultra TD alleen nu haal ik maar een score van 8000 in 3dmark 2001 en maar iets van 28fps in game 4 en daar heb ik bij mensen met de zelfde specs wel over de 60 a 180 zien staan.

Het is een AMD 1800+ met een msi ultra kt4 met 512mb ram A-merk en die video kaart ook de hdd is perfect een WD 80gige 8mb buffer dus daar moet het ook niet aan liggen echt raar?? ik heb wel 2 monitor gekoppeld er aan en die halen beide aparte fps de ene 1fps meer over een keer minder dat zag er wel ga uit :D.

De kaart heeft twin turbo maar was dat dan? Voor de rest mega kaart en goed te overklokken :)

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:47

Hu9o

Schokkend

Heb je wel de oude detonators verwijderd? detonatordestroyer. Verder geloof ik ook dat als je 2 monitoren gebruikt dat het de performance drukt.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 01:18:
Kep nu eindelijk een gf4 ti 4600 gekocht een Winfast A250 ultra TD alleen nu haal ik maar een score van 8000 in 3dmark 2001 en maar iets van 28fps in game 4 en daar heb ik bij mensen met de zelfde specs wel over de 60 a 180 zien staan.

Het is een AMD 1800+ met een msi ultra kt4 met 512mb ram A-merk en die video kaart ook de hdd is perfect een WD 80gige 8mb buffer dus daar moet het ook niet aan liggen echt raar?? ik heb wel 2 monitor gekoppeld er aan en die halen beide aparte fps de ene 1fps meer over een keer minder dat zag er wel ga uit :D.

De kaart heeft twin turbo maar was dat dan? Voor de rest mega kaart en goed te overklokken :)
game 4 = nature. En daar haal je echt geen 180 fps :o Maximaal 100, maar das echt veel.

Welke detonator drivers? OS? En welke overige drivers heb je geinstalleerd :?

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Gefeliciteerd met je fantastische aankoop (zie sig :) )

Ik heb bijna nagenoeg hetzelfde systeem als jij, afgezien dat die van mij overgeclockt is. Als ik niet overclock dan haal ik zo tegen de 10000 marks aan en volgens mij iets van 50 fps in game 4 (28 is GF3 niveau!). Wat je kan proberen zijn de volgende dingen:

1 Via service geinstalleerd en up to date? (www.viaarena.com)

2 Nieuwste Nvidia drivers gebruikt? ipv bijgeleverde drivers, die zijn altijd hopeloos verouderd! (www.nvidia.com)

3 Bios setting goed ingesteld? AGP 4x, Sideband adressing, AGP aperture size (ik heb 256 MB toegewezen), Fast Writes, speel hier eens mee. Zowiezo VGA memory caching uit! en vga bios cachen ook!

4 Programma's op achtergrond uitschakelen (CTRL+ALT+DELETE (1x!)) alles behalve explorer en systray in win9x

5 Misschien kaart niet overclocken, de extra hitte kan nadelige gevolgen hebben.

Hoop dat je hiermee verder komt en dat het je lukt je score te verbeteren, moet haast wel!
Dit Twin turbo slaat op de 2 ventilatoren die op dat mega wreed koelblok zitten, verder niks, ja.. misschien dat ie retesnel is!

[edit]

oh, idd nview/twinview uitschakelen, kan je idd ook proberen

[edit]

[ Voor 0% gewijzigd door RawPeanut op 03-10-2002 01:57 . Reden: Iets vergeten! ]

Canon Digital Ixus V3

Dit topic is gesloten.