You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
A wise man's life is based around fuck you
lijkt me geen probleem, versie 5 is vrij nieuw, check anders de site van de fabrikant die kunnen je zo uitsluitsel gevenM@ximuS schreef op 02 oktober 2002 @ 20:33:
nou ik heb een Philips CDRW Series 1200 met Easy CD Creator 5. Werkt dit ook onder Windows2000?
Nero 5.5 werkt sowieso wel
A wise man's life is based around fuck you
99% kans dat hij werktM@ximuS schreef op 02 oktober 2002 @ 20:33:
nou ik heb een Philips CDRW Series 1200 met Easy CD Creator 5. Werkt dit ook onder Windows2000?
Ik heb Windows ME er vanavond afgegooid. Toen geformatteerd en toen Windows 98SE proberen te installeren. Echter dit wilde niet want hij kon MGRMG.DLL niet vinden en dus niet installeren. Toen zat de installer ook vast.
Wederom geformatteerd en toen Windows 98 installeren dat wilde wel alleen als ik dan deze computer wilde openen crashde de gehele kernel. Dus een BSOD - Kernel has crashed.
En nu twijfel ik dus tussen ME en 2000. ME heeft het 2 jaar uitgehouden bij mij. Ik installeer alles als ik de computer weer klaar maak en als ik anders iets extra's nodig ben. Maar dat is bijna nooit. En anders dus Windows 2000 Professional Nederlands.
Verwijderd
Verwijderd
Had je dit probleem alleen met win 2k? Of ook met andere os'en? Okeej niet goed gelezen, dit had je ook met andere ossen dus, het zou er ook ana kunnen liggen dat je pc niet al te stabiel is, had je veel problemen met blauwe schermen en dergelijke voordat je je laatste os eraf gooide?M@ximuS schreef op 02 oktober 2002 @ 20:41:
vorige keer probeerde ik Windows 2000 te installeren en toen kon hij bepaalde bestanden niet van de CD af plukken. Dit kon toen ook niet bij mijn bootable Windows XP Prof CD.
Toen ik windowsME net afsloot kreeg ik 6 BSOD-s achter elkaar
en als WinME volledig gestart was kreeg ik ook 1 BSOD. Maar voor WinME nooit problemen gehad met BSOD-s
Ik heb zelf win xp pro en werkt perfect.
En als je geen gamer bent kan het ook, want alleen oude windows spellen werken niet lekker onder winxp, maar verder helemaal geen problemen mee.
Win98se was ik ook erg tevreden over, alleen mist die geheugenbeheer, iets wat win 2k en xp wel hebben.
Maar als winxp geen optie is zou ik win98se doen. Was ik erg tevreden over.
Win Me is echt bagger, alleen maar gezeik mee. En win2k wilde ook al niks doen op me vorige pc en winxp werkte daar wel op.
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Verwijderd
maar WinXP ondersteund Easy CD Creator niet.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Windows 2000 voegt geen enkele extra mogelijk heden toe aan je
systeem (o.i.d.)
Verder heb je wel redelijk wat vragen die met de search of alternatieve search zijn op te lossen
fijn maar die faq heb ik niets aanCompubiter schreef op 02 oktober 2002 @ 21:00:
Welke Windows op mijn systeem?
Verder heb je wel redelijk wat vragen die met de search of alternatieve search zijn op te lossen.
Ff installen, ff die teletubbie mode uit en win2k style instellen en je bent klaar.
Alles wat nu word gemaakt word volledig geconcentreerd op XP, software en games natuurlijk maar die speel je nooit. Je moet natuurlijk maar zelf weten wat je wil maar ik zou voor geen goud terugwillen naar 2k, maar das mijn mening, ik denk dat de meeste er wel zo over zullen denken maar het blijft een kwestie van smaak en vertrouwen. Veel mensen die XP kut vinden maar wel 2k draaien, beetje vreemd inderdaad maar joost mag het weten waarom mensen gewoon een verkeerde indruk van XP hebben.
Het is alleen maar een hint, alles wat je wil doen zal er perfect op draaien en XP is 32% sneller ten opzichte van de andere Windows versies, is een quote van Microsoft site, niet van mij.
Ik hoop dat je er mee verder komt, vond het alleen vreemd dat XP er niet bijstond
Forget your fears...
...and want to know more...
Waarom heb je niets aan die FAQ?M@ximuS schreef op 02 oktober 2002 @ 21:07:
fijn maar die faq heb ik niets aanen searchen heb ik al gedaan.
Philips CDRW 1200 driversM@ximuS schreef op 02 oktober 2002 @ 20:33:
Zoeken met de alternatieve search naar "philips 1200 win2k"
WinXP met Roxio Easy CD CreatorM@ximuS schreef op 02 oktober 2002 @ 20:48:
Win2k en XP zijn minder legaal![]()
maar WinXP ondersteund Easy CD Creator niet.
Zoeken met de alternatieve search naar "XP Roxio"
www.roxio.com
Hier staat een patch.
NTFS of FAT32?M@ximuS schreef op 02 oktober 2002 @ 20:52:
extra vraagje, als ik alleen maar in windows ga werken kan ik dan niet beter een NTFS partitie aanmaken voor Windows 2000 en de D:\ hardeschijf FAT-32 houden voor de MP3-tjes?
win2k fat32 of ntfs
Zoeken met de alternatieve search naar "ntfs fat32"
FAT32 -> NTFS converterenM@ximuS schreef op 02 oktober 2002 @ 20:55:
maar kan ik dan niet beter eerst Win2k installeren op een NTFS partitie en dan de inhoud van D:\ naar C:\ transporteren en dan D:\ formatteren als NFTS partitie?
FAT32 -> NTFS converteren
Zoeken met de alternatieve search naar "ntfs converteren"
Verder nog vragen? Waren allemaal 'first-time-hits' trouwens
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Dit topic is gesloten.
![]()