Toon posts:

EASY flash site maken!!!!!!????

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben pas net bezig met het maken van een site voor op internet.
Nu heb ik het geluk dat mijn oom internet designer is en dus vaak met dreamweaver werkt. Ik heb dus even zelf zitten klooien en kreeg een matig resultaat. Ik ben weer een van die verschrikkelijke zeurders die alleen het mooiste en perfectste willen. DUs bij mij is het niet gouw goed.
Nu werd ik laatst gewezen op de site http://www.moonfruit.com
Ik zal even kort uitleggen wat het inhoud.
Bij yahoo heb je een sitebuilder via internet. Hier kan je alles heel makkelijk adden en heel makkelijk een site maken. Uiteraard zijn de mogelijkheden hier niet zo groot.
Bij moonfruit heb je dus ook een sitebuilder alleen is deze wel heel uitgebreid en werkt deze met flash wat verschrikkelijk mooi is.
Het enigste nadeel van moonfruit(vind ik) is dat het een trial is, wat vroeger overigens niet het geval was, en wordt je site er na een tijdje weer afgegooid, zo staat er.

Mijjn vraag is nu of er elders op het net ook zulk soort gelijke sitebuilders met flash zijn waarmee je net zo'n mooie site kan bouwen.
Dan bedoel ik dus geen progies zoals swish, maar echt selecteren en add werk zodat de grootste kluns een mooie flashsite kan bouwen. Als voorbeeld kan je moonfruit even bezoeken.

Om even een voorbeeldje te geven wat het verschil is tussen klooien met dreamweaver uren lang en het gemak van moonfruit, waar ik dit in 3 uurtjes in elkaar heb gezet, geef ik jullie even 2 sites.

http://www.marqdevries.tk <= dit is dreamweaver
http://marqdevries.moonfruit.com <= dit is uiteraard moonfruit

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Grtn Mark

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:29
Voorspelling: Minstens 1 persoon gaat lopen zeiken over de faq doorlezen omdat "wij tweakers elkaar altijd de groeten doen" of iets in die richting...

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op het moment dat de grootste kluns een site kan bouwen zijn we werkloos. Overigens is Flash (gebruik) een middel, geen doel.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Topicstarter
BIJ DEZE ALLEMAAL DE GROETEN MANNEN EN VROUWEN!!!

(ik heb pas 5 minuten een account:vandaar)

Verwijderd

OzBoz schreef op 02 oktober 2002 @ 19:49:
Op het moment dat de grootste kluns een site kan bouwen zijn we werkloos. Overigens is Flash (gebruik) een middel, geen doel.
Mee eens.
Trouwens met Dreamweaver kan je wel wat mooiers maken.

• woutervs
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-08 12:44
Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 19:57:

Okee, ik heb me al een ruime tijd in zitten houden, ik post expres niet in slechte topics (ik lees wel de faq)...maar hier moet ik toch echt even om huilen :'(

Het is juist de bedoeling dat je NIET groet onder je posts...dat kan je lezen in de faqs...ik zou met deze beginnen:
De Forum FAQ's

[ Voor 0% gewijzigd door woutervs op 02-10-2002 20:05 . Reden: toch maar een wijze les ]

• joosd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 17:09
ok je hebt gelijk

[ Voor 0% gewijzigd door joosd op 02-10-2002 20:07 . Reden: stom gedrag author ]

• robbert
  • Laatst online: 31-08 23:14

lees eerst maar eens dit http://gathering.tweakers.net/forum/faq

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

En wat zingen we dan... lees de draad voordat je blaat. Damn.

[ Voor 0% gewijzigd door OzBoz op 02-10-2002 20:10 . Reden: nananananaaaa :P ]

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Met zo'n sitebuilder komt er vaak een wat standaard-knip-en-plak-werk-site uitrollen, wat nu maar weer bewezen wordt. Als je echt het mooiste en perfectste wil, leer Flash en gebruik het als gereedschap voor je creativiteit.

Mocht je nog steeds overtuigd zijn van het gebruik van een site builder, probeer deze eens uit:
http://www.10minuteflash.com/ (niet gratis, maar misschien de moeite waard voor jou)

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• Kwistnix
  • Laatst online: 12:29
FallenAngel666 schreef op 02 oktober 2002 @ 19:47:
Voorspelling: Minstens 1 persoon gaat lopen zeiken over de faq doorlezen omdat "wij tweakers elkaar altijd de groeten doen" of iets in die richting...
BAHAHAHAHA!!!!
Ik ben goed...

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 15:52

waxle

Schavuit & Schobbejak

* Zucht

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

• robbert
  • Laatst online: 31-08 23:14
FallenAngel666 schreef op 02 oktober 2002 @ 20:09:
[...]

BAHAHAHAHA!!!!
Ik ben goed...
ik had het dan niet over de groeten maar om de overbodige caps lock (van dat stuk wat ik het gequote) en de vele uitroep en vraagtekens in de titel

Verwijderd

|:(

Subtiele hint: dit was niet wat er bedoeld werd ;)

Verder is er hier waarschijnlijk praktisch niemand geïnteresseerd in dit soort tools. Wat iemand die zich met (serieus) webdesign bezighoudt, wil, is over het algemeen niet hapklare brokken geprefabriceerde (flash) meuk bij elkaar proppen om trots aan papa te laten zien wat ie nou weer gemaakt heeft (no offence).

De tool zelf ziet er mooi uit, maar het zal me aan m'n reet roesten wat er allemaal mee kan, omdat al dit soort editors je vreselijk beperken in je mogelijkheden. Zeker het feit dat het flash is, is een stevige beperking.

Verder is het zo dat de Gathering Of Tweakers een grote bron van kennis is, waar users over het algemeen komen om anderen te helpen en/of hun eigen skills te verbeteren. Ik denk dus dat ik hier niet de enige ben die hier zo over denkt.

Mijn uiteindelijke vraag is dus: waarom verdiep je je niet wat meer in HTML? Steek er wat meer tijd in, kijk wat rond op het forum en analyseer waarom bepaalde sites zo goed zijn (dat is 99 van de 100 keer _niet_ omdat ze in flash gemaakt zijn trouwens :)) en zo wordt je je wat bewuster van wat er allemaal mogelijk is.

Oh ja, welkom op GoT :)

mijn excuses omtrent het niet al te subtiel uitdrukken van mijn mening, maar het moest er even uit :)

Verwijderd

Topicstarter
..................................
kunnen we doorgaan met het topic of sluiten we hem?

• ZOMERZON
  • Laatst online: 13-03 11:45

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

sluituuhh

Verwijderd

/kill

Dit gaat echt nergens over, gebruik minder caps en leestekens.

Ik ga even wat mailtjes tikken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.