Aleen jammer van die cd-rom... zou eigenlijk een slot-in of slimline moeten zijn... dit ziet er niet uit.
Maar verder wel een hele mooie.
Verwijderd
Ik vind het btw wel mooi dat die cdrom nog in gewone kleur is. Het moet nog wel een beetje een pc blijven
For those about to rock, we salute you!
Verwijderd
jammer dat ie niet van jezelf is thou.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
I don't ride fast, i fly low
Effe serieus mooi ding origineel prachtig perfect voor lan party's
1 vraag : Kan je plaatje van binnenkant posten
/edit laat maar had site niet gecheckt
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2002 19:53 . Reden: typo ]
Verwijderd
zimpel, je doet het laatje open en mikt je cracker erinVerwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 19:52:
Tupperware rulez??? ik snap het niet hoor, philips heeft toch allang een veel praktieser brrodrooster uitgevonden, Blokker een kist om je brood in te bewaren en nu dan iemand die die 2 zogenaamd weet te combineren PLUS nog een keer een PC. Hou kun je nou in zo gemod cd-laatje fatsoenlijk een boterham naar binnen schuiven?
Verwijderd
Verwijderd
hoezo niet, deze plastic doos zal beter blijven drijven dan die kast die je nu ongetwijfeld in je hok hebt staan.
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Lees dit eerst voordat je een topic opent!.
Waar moet ik mijn broodjes nou laten dan
Leuke mod.
Ben benieuwd naar de temps in dat trommeltje
Enne Phreak, waar heb jij last van joh?
Bijna alle topics in CE kom je wel voorbij met je tags.
Posts aan het scoren?
Je hebt toch al HK access?
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Bedankt voor de aanpassingPhreak schreef op 03 oktober 2002 @ 09:49:
Ik heb je topictitel een tag gegeven, lees eerst dit topic alvorens je een nieuw topic opent:
Lees dit eerst voordat je een topic opent!.
Zijn genoeg leuke vage dingen waar je een pc in kunt bouwen natuurlijk
Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Kom er al vaak genoeg hoor!!leipie schreef op 03 oktober 2002 @ 15:08:
volgens mij wordt 't druk met tweakers bij Ikea, Blokker, Xenos, etc
Zijn genoeg leuke vage dingen waar je een pc in kunt bouwen natuurlijk
* nero355 vindt shoppen met ma af en toe wel gezellig
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
hmm.. het is ook een micro atx... die koop je misschien best wel omdat je het klein wilt houden, niet om de performance!
(althans, zo denk ik daarover
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)
wil ik ook gaan doen met hout, maar onder de houten kap wil ik gewoon een allu fraampje bouwen, zodat de statische electriciteit of zoiets wel weggevoerd wordt.pierre-oord schreef op 05 oktober 2002 @ 17:23:
met dat electro magnetisch en zo wat op die site staat: hoe komt dat nou, is het gevaarlijk voor jezelf/storing voor andere apparatuur? Een vriend van me wil misschien een kast van hout maken, moet daar aan de binnenkant dan ook ijzer over?
Staat er keurig bij, een Seasonic SS-200SFD SFX (Flex-ATX) PSU. En omdat ik even wil spammen, hij staat ook al een tijdje op de FP.Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 20:21:
GAAAAAAAAAAAAFFF!! wat voor voeding heb je gebruikt?
Prachtig ding, ik heb het even nagemeten maar mijn (toch wel gigantische) broodtrommel red het niet..