=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.007 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:28

Phydomir

Dennis

hmmz... ik ben in dat level pas bij episode 4. Met de rond draaiende balkjes. Best lastig.

Hoeveel episodes zijn er eigenlijk per level?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Zo'n rechtopstaande kast waarin je een balletje moet gooien, hopend dat ie in het goede vakje terecht komt. Bij deze variant moet je Mario omhoog schieten. Irritant! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60580

omg dit spel sucks
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
my eye's out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:36
eerste level net gedaan... heb eigenlijk geen idee wat ik nu moet...
net zoals sonic adventure.. loop je ook maar wat te zoeken naar je levels...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

elke keer als je een lvl in gaat phuse
krijg je een klein filmpje te zien das je doel succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ja ik heb t eerste level gedaan... maar eh... ben op zoek naar een volgend level... maar vind niks... alleen wat gezeiks met fruit waar ik dus geen behoefte aan heb...
als ik slaafje wilde worden was ik wel paar honderd jaar eerder geboren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
2e level zit links bij de pier. maak die piranhaplant daar dood en je krijgt een nieuw level.

trouwens, wie kan me vertellen waar ik de blue coins in kan leveren, ik heb er nu namelijk 24 en ik wil best wel 2 shines erbij. een ventje vertelde het me wel aan het begin van het spel, maar ik ben vergeten waar en wanneer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op 03 oktober 2002 @ 12:53:
ja ik heb t eerste level gedaan... maar eh... ben op zoek naar een volgend level... maar vind niks... alleen wat gezeiks met fruit waar ik dus geen behoefte aan heb...
als ik slaafje wilde worden was ik wel paar honderd jaar eerder geboren
Er zitten meerdere levels in die gekleurde M's. Ieder level heeft nml. 8 episodes waarin je doel steeds anders is.
na een aantal shines gehaald te hebben moet je zo'n pirana plant kapot maken om een nieuw soort level te krijgen.

ps: inmiddels al 11 Shines :D al meer als 1/6e gehaald :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Phydomir schreef op 03 oktober 2002 @ 13:04:
[...]

Er zitten meerdere levels in die gekleurde M's. Ieder level heeft nml. 8 episodes waarin je doel steeds anders is.
na een aantal shines gehaald te hebben moet je zo'n pirana plant kapot maken om een nieuw soort level te krijgen.

ps: inmiddels al 11 Shines :D al meer als 1/6e gehaald :P
Weet jij nog waar ik m'n blue coins in kan leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

ilyc schreef op 03 oktober 2002 @ 13:08:
[...]

hmmz, waar je naar het harbor level gaat. Daar ipv het level in het huisje in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben ik blij dat ik maar een shine per dag doe
kijk zo ben je nog even bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-06 10:58

DouweGNL

Ik ben tof.

Inderdaad dat huisje op die stijger, daar. Vind het wel vaag, je kunt daar als het ware Shines 'kopen'... is dit de bedoeling (oftewel: zijn dat dus Shines die niet in de game zitten), of is het meer voor de wat minder sterke gamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DouweGNL schreef op 03 oktober 2002 @ 13:13:
[...]
Inderdaad dat huisje op die stijger, daar. Vind het wel vaag, je kunt daar als het ware Shines 'kopen'... is dit de bedoeling (oftewel: zijn dat dus Shines die niet in de game zitten), of is het meer voor de wat minder sterke gamer?
ja je moet er vanuit gaan dat niet iedereen alle shines kan halen, en dan is het wel leuk (zeker voor jongere kinderen) dat je ook shines kunt kopen en zo het spel uit kunt spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Phusebox schreef op 03 oktober 2002 @ 13:18:
[...]

ja je moet er vanuit gaan dat niet iedereen alle shines kan halen, en dan is het wel leuk (zeker voor jongere kinderen) dat je ook shines kunt kopen en zo het spel uit kunt spelen...
mwa, je kan volgens mij maar een beperkt aantal shines kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:55

Tarin

Just plain weird.

Ik ben trouwens benieuwd wat dit wordt..

The Hobbit

Probleem is: je kent het verhaal al (kom op, de mensen die het kopen weten al waar het over gaat..), en het plaatje ziet er gewoon slecht uit (imho). Iig niet zoals je je het voor stelt na het lezen van het boek, het kijken van wat plaatjes (we hebben thuis een geillustreerde encyclopedie van Middle Earth staan) en het zien van de film..

Afbeeldingslocatie: http://images.nintendo.com/nintendo/contents/gamepage/gamecontent/images/h/hobbit_ngc_ss1.jpg

Ben toch benieuwd wat Sierra (toch niet de minste) er van bakt.

[ Voor 0% gewijzigd door Tarin op 03-10-2002 13:31 . Reden: plaatje ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

zo net ff bij frs sunshine gekocht.

leuke verkoopster btw .. maar dat maakt het kopen alleen maar leuker =)
heb beach spikers nog niet zien staan.. maar ik ga nou wel ff kamer opruimen en lekker op bank zitten sunshinen =)

tozzo

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Laatst online: 21-05-2024
ook vandaag SMS gekocht, nondeju wat een lekker spel heeft nintendo toch weer gemaakt... gameplay is lekker, graphics zijn mooi, levels zijn leuk. Nintendo is weer terug :)
Niet veel vernieuwing tegenover mario64 maar dat spel was ook briljant, dus...
Eindelijk een spel om mn cube weer aan te zetten

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 27056 schreef op 03 oktober 2002 @ 10:56:
Heeft er iemand enig idee wanneer Zelda en Metriod Prime uitkomt? Die screenshots van Zelda ziet er wel goed uit. Maar ik heb toch mijn twijfels over celshading, moet er misschien nog aanwennen.
Het Grote GameCube Topic Search :*)

Zoeken naar zelda+release+europa in alle topics leverde 14 resultaten op. :Y)

De post met de info >> voorjaar 2003, erg vaag dus.

Zoeken naar "metroid prime"+release+europa in alle topics leverde 8 resultaten op. :Y)

De post met de info >> opnieuw voorjaar 2003.

Reken maar op iig nog een halfjaar voor beide.
DouweGNL schreef op 03 oktober 2002 @ 11:38:
Jah, in principe is het gewoon een FPS, ja. Maar zoals Goble al aangeeft, het is meer adventuren dan schieten, dus FPA zou in deze beter dienst doen. In het demolevel dat ik speelde kwam ik bijvoorbeeld weinig vijanden tegen, het was meer computertjes scannen om deuren te openen, knoppen indrukken, je in een bal veranderen en dergelijke.
_/-\o_ _/-\o_ De man heeft MP gespeeld _/-\o_ _/-\o_

Maar dat demo lvl was het intro lvl dacht ik toch? In Super Metroid was daar ook niet echt veel te schieten ;)
Tarin schreef op 03 oktober 2002 @ 13:27:
Ben toch benieuwd wat Sierra (toch niet de minste) er van bakt.
Het spel wordt door Sierra uitgegeven, niet ontwikkeld :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

net als RE door EA toch.. dat was ook al zo vaag..

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Jullie zijn echt een stelletje kloothommels!
Jullie hebben Resident Evil al uitgespeelt, zijn druk bezig met Sunshinen en gaan BINNEN EEN MAAND al beginnen aan Eternal Darkness... EN IK MOET OP DIT ALLES NOG 3 MAANDEN WACHTEN!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!

:) zo dat lucht op.

het eiland heb ik al, nu nog een waterpistool kopen en ik kan zelf mario sunshine gaan spelen hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

daFubar schreef op 03 oktober 2002 @ 15:51:

het eiland heb ik al, nu nog een waterpistool kopen en ik kan zelf mario sunshine gaan spelen hier :P
Haha, en een yoshi ei vinden. veel suc6!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25156

Hoeveel Shine's zijn er trouwens te halen in SMS? ik dacht gewoon weer 120??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Laatst online: 20-05 15:14
Yep totaal 120 shines en als je op de helft zit dan kan je hem al uitspelen ( rond 60 / 70 ).

Ps. Ik heb nog geen idee wat je met die blauwe muntjes kan doen.
Ik heb er nu 80 en ik heb ze maar 1x gebruikt

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

zo eindelijk sms gehaald ben in 2e level met die domme piranhaplant bovenopp de windmolen maar donder bij de top steeds naar benden omdat me watertank leeg is door het vliegen ermee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

per 10 een shine kopen toch ? .. dat is d8 ik het enige.. 10 per level.. je moet ze alleen wel allemaal vinden in een level =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Nope je kan maar 1x in het spel een shine kopen.
Als je er één gekocht hebt dan gaat die winkel voor de rest van het spel dicht.

Trouwens ik heb starfox nog niet binnen :| :'( :|

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

volgens mij kan je nog steeds inwisselen, maar moet je zorgen dat die winkel weer open gaat, of is die nog gewoon open..

zelf nog niet gezien, maar heb ooit bij jap versie wel is een 2e of 3e shine daar gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
zijn er wellicht een paar winkels die shines verkopen?

ow jah, schnumi [aka rick], bedankt!
only 1 can be THE man: Ilyc
O+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

zeg...heeft iemand TUROK al ????

plz ??? zo ja, geef ff je reactie plz...ik wil misschien een NGC gaan kopen, (heb N64 en DC) en hou van leuke games (party-games,platform,fps bijna alles 8) )

maar wie heeft nu turok al ??

plz, geef je meing, over gameplay,grahics,replay, alles !!! :D

of heeft nog niemand die game gekocht ? :(

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-05 17:20
Elroy schreef op 03 oktober 2002 @ 16:21:
Nope je kan maar 1x in het spel een shine kopen.
Als je er één gekocht hebt dan gaat die winkel voor de rest van het spel dicht.
Huh, ik heb op dolphin island al meer dan 10 shines gekocht hoor (inmiddels al 30 shines in 1 1/2 dag ;) )

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

turok is wel vet maar af en toe erg afgeraffeld en er zitten geen bots in :( en das voor mij een vereiste voor elke FPS ondat ik altijd alleen speel

opzich is de games errug cewl maar de mannetjes komen bv vast te zitten in de muur en meer van dat soort foutjes.. de graphics zijn errug mooi vooral van veraf maar van dichtbij is het soms wat minder

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

uhm kan ik nou beter een ngc in duitsland kopen bijv bij de mediamarkt? ik heb gehoord dat ie daar € 179 kost...

en wat kost een memcard 251?

en SMS ongeveer?

ja ik denk als ik dan alles in ger koop dat ik dan goedkoper uit ben dan in de nl met dat pakket, of nie???

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19137

Dat kost die hier ook, ik weet alleen niet of je er dan een spel (en welk) moet bijkopen.

Memory Card was vorige week 26.99

Wat SMS gaat kosten is morgen of volgende week pas bekend. RE hadden ze ook "laat" maar wel goedkoper. Ik geloof 54,- ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 17:35

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb die 251 memcard vorige week bij Nedgame gekocht, 30 eurootjes. Heb nog m'n ouwe Piranha-kaartje te koop, iemand interesse? :)

SMS is trouwens echt wreeeeed! Het ziet er misschien uit als een spel voor mensen die gemiddeld 15 jaar jonger zijn dan ik ben, maar het speelt als een trein! Subliem!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59347

Sunshine is vet. Heb gister de pack gekocht en het is echt lachen om weer met die loodgieter te spelen. Alleen zijn die stemmen een btje vaag. :/

Nadat je je eerste 10 blauwe muntjes hebt kan je iets kopen, de winkel waarin je dat doet komt na een bepaalde missie vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

weet iemand wat de ngc nou in ger kost? kan t nie vinde op de site me duits in nogal klote

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
HIValicious schreef op 03 oktober 2002 @ 18:00:
weet iemand wat de ngc nou in ger kost? kan t nie vinde op de site me duits in nogal klote
Geen idee. Bij MediaMarkt Rotterdam was ie voorheen 169 euro, dan moest je wel een spel erbij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Het lijkt wel of het steeds drukker wordt, vooral nu SMS uit is. Ik heb hem net ook gekocht bij de MM in Rdam voor het schamele bedrag van €49,95. :)

Maarre, D³, hoe bevalt de GC jou trouwens, want ik heb je er volgens mij sinds RL niet meer over gehoord.

En Douwe, het is Golbe, geen Goble :P ;)

Die stemmen zijn inderdaad een beetje vaag. Maar de muziek vind ik nu al super. Ik ga weer verder.

SHINE!
trouwens ik zag eternal darkness ook in de winkel liggen dacht dat ie nog niet uit was ?
Weet je zeker dat dat geen import was?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

trouwens ik zag eternal darkness ook in de winkel liggen dacht dat ie nog niet uit was ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Delirium2001 schreef op 03 oktober 2002 @ 16:55:
[...]

Huh, ik heb op dolphin island al meer dan 10 shines gekocht hoor (inmiddels al 30 shines in 1 1/2 dag ;) )
Dolphin island is de standaard level hé.
Ik heb daar echt maar 1 gekocht en die winkel is nooit meer open gegaan.
Terwijl ik alle standaard levels -1 heb gedaan.
Kan je nog even uitleggen waar die winkel precies zit, want dan ben ik ook heel wat shines rijker ;)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
GolbeZeromus schreef op 03 oktober 2002 @ 19:54:

Die stemmen zijn inderdaad een beetje vaag. Maar de muziek vind ik nu al super.
Absoluut, de muziek deed me enorm aan Ocarina of Time denken. Prachtig sfeervol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Laatst online: 21-05-2024
ilyc schreef op 03 oktober 2002 @ 20:04:
[...]

Absoluut, de muziek deed me enorm aan Ocarina of Time denken. Prachtig sfeervol.
precies, ik dacht precies hetzelfde! vanaf het level 1 dat je naar die molen moest.

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
robertos schreef op 03 oktober 2002 @ 20:19:
[...]

precies, ik dacht precies hetzelfde! vanaf het level 1 dat je naar die molen moest.
juist! dat stukje bedoelde ik precies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL

DouweGNL

Ik ben tof.

En Douwe, het is Golbe, geen Goble
1000 maal sorry. Wat zeg ik? 100000 maal! ;)
Was óf import, óf een demo hoesje. Game komt echt pas op 1 november, het is onmogelijk dat je shop de PAL versie al had.
Had geen OoT gevoel erbij, eerder een echt vakantie gevoel. Hay! De mazzel, ik ga op weg naar mijn 10e shine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Nou, ik ga over 2 uurtjes ook maar eens beginnen aan SMS. Heb hem zostraks opgehaald bij de MediaMarkt in groningen voor 54 euro (niet tof dat de prijzen onderling verschillen bij MM.. :(). Achja, alles beter dan de volle 60 euro betalen (* Anoniem: 23844 blijft een hollander :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30913

Anoniem: 5577 schreef op 03 oktober 2002 @ 19:57:
Waar? Die hoort nog lang niet uit te zijn. Weet je zeker dat het geen promotiebox was of import copy ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19137

Het lijkt wel of het steeds drukker wordt, vooral nu SMS uit is. Ik heb hem net ook gekocht bij de MM in Rdam voor het schamele bedrag van €49,95. :)

[...]
Centrum of Alexandrium ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

IK heb ook SMS (mijn vriendin heeft mij verast,ik zou em eigenlijk pas over 2 weken krijgen :D ) . En het is TOPPIE. De graphics zijn mooi en het speelt SUPER. Ik heb al 1 shine :P . Die van het begin. EN ik heb mijn vriendin ook laten spelen. EN ben nu effe gestopt om te chillen,effe bij te komen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

zow, eindelijk weer thuis, maar nu benk best moe en gaak zo maar slapen.. zucht, kep echt te weinig tijd om te gamen.

over Turok. Heb uhm ook gekocht en ik vind uhm best vet. De gfx zijn toch wel behoorlijk goed te moemen en de wapens zijn echt über. Het enieg nadeel is dat ie toch wel heel erg moeilijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Sonic Mega Collection box :

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/sonicmega_100202_pack1.jpg

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Mensen, ik heb een trieste boodschap...
Ik zal waarschijnlijk vanaf nu NOG minder met de gamecube bezig kunnen zijn... :'(

Het bedrijf waar ik stage loop is zo goed als dood en maandag moet ik wel ergens anders werken.
De kans dat ze daar dan ook fulltime internet hebben is zeer klein...

Zou het dan toch? Zou ik dan dan een dik half jaar niet meer dagelijks kunnen genieten van de HGGCT perikelen? Morgen is er nog een dag, dan zal ik hier nog zijn, maar ik weet niet of mijn computer hier dan nog wel staat. het is namelijk de laatste computer van de productieafdeling die nog hier is...

Ik spreek jullie nog wel... :'(

met pijn in mijn hart... ARGH!

wel allemaal voor me duimen he! dat ik op mijn volgende plek ook gewoon internet heb :)

(en niet beginnen over internetcafes want die zijn hier niet te betalen)

;'( :'( :'( :'( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
daFubar schreef op 03 oktober 2002 @ 21:52:
Ik zal waarschijnlijk vanaf nu NOG minder met de gamecube bezig kunnen zijn... :'(

Het bedrijf waar ik stage loop is zo goed als dood en maandag moet ik wel ergens anders werken.

Zou het dan toch? Zou ik dan dan een dik half jaar niet meer dagelijks kunnen genieten van de HGGCT perikelen? Morgen is er nog een dag, dan zal ik hier nog zijn, maar ik weet niet of mijn computer hier dan nog wel staat. het is namelijk de laatste computer van de productieafdeling die nog hier is...

wel allemaal voor me duimen he! dat ik op mijn volgende plek ook gewoon internet heb :)

good luck fuubke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

dude... geen internet en geen gamecube.. dat overleeft geen enkele Nintendo liefhebber... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Lik Sang offline gehaald door Microsoft

http://www.gamers.nl/nieu...27679ed2bacaaf0a570a334e8

Sommige van got kochten daar toch ook stuff :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30913 schreef op 03 oktober 2002 @ 20:55:
[...]

Waar? Die hoort nog lang niet uit te zijn. Weet je zeker dat het geen promotiebox was of import copy ofzo?
Het was gewoon een PAL hoes van het spel zal morgen nog wel eens vragen of het een lege hoes is of dat ze de game echt al hebben.
Ze hadden daar SMS maandag al dus ze zijn wel vroeg met dingen mischien ED ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 40554 schreef op 03 oktober 2002 @ 22:12:

ms is echt zo zielig he...
ik wacht echt op de dag dat iedereen een mac thuis heeft staan...
blegh ik kots op microsoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Maarre, D³, hoe bevalt de GC jou trouwens, want ik heb je er volgens mij sinds RL niet meer over gehoord.
Ik heb geen GC :D (shock :+) Ik heb dat ding na het uitspelen van RL verkocht omdat er toch geen games kwamen die me boeide. Binnenkort dus maar ff zo'n Mario pack halen :Y)

Enigzins hieraan gerelateerd: ben het wel met Phuse eens, wat betreft ouder worden en dat spellen steeds minder boeien. Ik bedoel, de next-gen opvolger van Mario ligt @#$@ in de winkels, M A R I O. Als echte Nintendo fan zou dat mn hart toch sneller moeten doen kloppen. Maar helaas :/ Als je het vergelijkt met SM64, jaren van te voren kon ik al niet meer wachten, previews en honderden screenshots afgelebberd. En toen ik het dan eenmaal speelde, wow. Ach ja, vroeger was alles beter ;)

Tis eigenlijk zo dat ik over spellen lullen leuker vind dan ze spelen 8)7 Hence het posten in Spielerij B)

Hopelijk kan Zij het tij keren ;)

//end rant
Damn dat klinkt niet best :| Weet je wat, geef me je adres en ik print elk deel voor je uit en stuur het per snail mail naar je op!

Sterkte! (btw lol @ icon ;))

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
D³ schreef op 03 oktober 2002 @ 22:42:
[...]
Ik heb geen GC :D (shock :+) Ik heb dat ding na het uitspelen van RL verkocht omdat er toch geen games kwamen die me boeide. Binnenkort dus maar ff zo'n Mario pack halen :Y)

Enigzins hieraan gerelateerd: ben het wel met Phuse eens, wat betreft ouder worden en dat spellen steeds minder boeien. Ik bedoel, de next-gen opvolger van Mario ligt @#$@ in de winkels, M A R I O. Als echte Nintendo fan zou dat mn hart toch sneller moeten doen kloppen. Maar helaas :/ Als je het vergelijkt met SM64, jaren van te voren kon ik al niet meer wachten, previews en honderden screenshots afgelebberd. En toen ik het dan eenmaal speelde, wow. Ach ja, vroeger was alles beter ;)

Tis eigenlijk zo dat ik over spellen lullen leuker vind dan ze spelen 8)7 Hence het posten in Spielerij B)

Hopelijk kan Zij het tij keren ;)

//end rant

[...]
Damn dat klinkt niet best :| Weet je wat, geef me je adres en ik print elk deel voor je uit en stuur het per snail mail naar je op!

Sterkte! (btw lol @ icon ;))
sst... kijk uit
zometeen willen ze jou ook lynchen omdat je niet 1 van hen bent... hehe
ik ben gewoon kritisch... en natuurlijk zal ik wel lol hebben aan mario...
maar om nou te zeggen WOW!... nee.
maar ja as time goes on, en je houdt je bezig met de techniek die erachter zit dan weet je al wat meer over wat er mogelijk is, en dan zie je zo'n spel niet meer als 15 jarige kid die niet weet wat er allemaal achtersteekt en het gewoon zo ultiem vet vindt...
denk ook dat internet de lol er een beetje heeft afgehaald. vroeger had je gamesmagazines, en keek je af en toe eens op internet, want dat was toen ontzettend duur...
nu zie je elke dag nieuwe screenshots en filmpjes
en niets kan je meer verbazen... je grenzen worden gewoon verlegd...
en daarom is het ook goed wat Nintendo doet met Zelda...
die celshading zal me eindelijk weer eens verbazen, en dat is nu de bedoeling van een spel...
oeee.... aaaaahhh... dat effect moet je hebben
en niet; ow cool particle effects... kijk bumpmapping... dat zijn term-geile mensen die daar op kicken
het gaat om de magie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:14

jOzh

Sweet dude!

Wow, een half jaar zonder pc, dat wordt dan serieus afkicken... Ik zou een pc (met internet) nog meer missen dan een tv denk ik.
Dat wordt dan nog meer op het strand liggen Fubar!
Oh btw, hoe zit het eigenlijk met orkanen enzo daar in de buurt? Zag vanavond een flits van het journaal en het schijnt daar in de buurt aardig te rommelen als ik het goed begreep.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 13:14

jOzh

Sweet dude!

Phusebox schreef op 03 oktober 2002 @ 22:47:
[...]
en daarom is het ook goed wat Nintendo doet met Zelda...
die celshading zal me eindelijk weer eens verbazen, en dat is nu de bedoeling van een spel...
Pas op dat je je er niet weer teveel van voorstelt, anders kan het wel weer eens flink gaan tegenvallen...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
jOzh schreef op 03 oktober 2002 @ 22:55:
[...]

Pas op dat je je er niet weer teveel van voorstelt, anders kan het wel weer eens flink gaan tegenvallen...
t moet gewoon... als zelda tegenvalt dan weet ik niet meer wat mij wel nog zal bevallen... zou ik dan echt te oud zijn voor games?

heb trouwens vandaag ook resident evil gespeeld, had een vriend van mij meegenomen...
vond het maar niks... heb nooit van resident evil gehouden
de graphics waren vet, en de manier waarop prerendered geblend was met realtime gerenderde graphics was zeer goed gedaan...
maar dat gehaper tussen het switchen van camera en die laad-deuren... sorry hoor maar dat was met singlespeed cdroms in 1995 nog toelaatbaar, maar tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Phusebox schreef op 03 oktober 2002 @ 23:00:
[...]

t moet gewoon... als zelda tegenvalt dan weet ik niet meer wat mij wel nog zal bevallen... zou ik dan echt te oud zijn voor games?

heb trouwens vandaag ook resident evil gespeeld, had een vriend van mij meegenomen...
vond het maar niks... heb nooit van resident evil gehouden
de graphics waren vet, en de manier waarop prerendered geblend was met realtime gerenderde graphics was zeer goed gedaan...
maar dat gehaper tussen het switchen van camera en die laad-deuren... sorry hoor maar dat was met singlespeed cdroms in 1995 nog toelaatbaar, maar tegenwoordig?
Gehehe, mijn interesse voor games is ook steeds verder te zoeken, precies het beeld wat d3 eerder al schetste is op mij van toepassing.

Daarbij wil ik toevoegen dat ik ook geen moeilijke spellen meer wil. Ik wil een spel gewoon lekker snel uitspelen, ik heb geen zin in het 100 keer opnieuw proberen, terwijl ik dat vroeger wel deed.
Als ik nu bij een spel meer dan 4 keer achter elkaar doodga pleur ik het in een hoek en raak ik het spel nooit meer aan....75% van mijn uitgebreide gamescollectie heb ik nooit uitgespeeld :{

Ik hoop nog steeds dat Animal Crossing me kan bekoren; AC kan weleens mijn meest favoriete spel ooit worden, omdat je lekker kan doen wat je wilt, zonder tijdslimiet, zonder dood te gaan, heerlijk relaxed. Dat is wat ik verlang momenteel van een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

maar dat gehaper tussen het switchen van camera en die laad-deuren... sorry hoor maar dat was met singlespeed cdroms in 1995 nog toelaatbaar, maar tegenwoordig
dat noemen ze ''artistiek effect'' en ik vind ook wel dat ze daarin gelijk hebben.. het voegt zeker wat toe aan de sfeer

maar ze hadden wel een skip knop kunnen maken voor die dingen.. vooral als je weer terug moet ofzo is het irri :(

[ Voor 0% gewijzigd door Collaborator op 03-10-2002 23:15 . Reden: ff vergeten ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Anoniem: 40554 schreef op 03 oktober 2002 @ 22:12:

Yep ik had daar m'n Panasonic cube vandaan en een optische kabeltje.
Ohja en ook 1 keer een mod chip.
Het is iig wel jammer dat ze uit de lucht gegooit zijn door ms.
D³ schreef op 03 oktober 2002 @ 22:42:
[...]

Achja dat van ouder worden klopt wel.
Elroy heeft niet echt veel tijd om spelletjes te spelen (werk, homepage ect.)
Maar toch vind ik het leuk om de Nintendo spelletjes te spelen.
Je moet natuurlijk wel weten dat ik alleen spellen koop die mij aanstaan.
OK OK dat van sonic was een ramp maar van de rest van de spellen heb ik nog geen spijt.

Ps. Dit was wel mijn eerste 3D mario, misschien maakt dat wat uit ;)

En spellen wat mij niet aan staat ga ik hier ook niet in de topic zitten aanvallen dat het zo slecht is.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

hey

weet iemand hoe duur een NGC bij mediamarkt is ?? (rotterdam)
en hoe duur zo'n memory card (251 blocks) is ?
en een extra controller is ?
en hoe duur daar een game is :)

btw, bij de NGC zit toch standard 1 controller ?

tzijn nogal wat vraagies, maar ik denk wel dat jullie er me antwoorden kunnen geven :)...toch :?

Zo'n SMS-pack hoef ik denk ik nie ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online
Phusebox schreef op 03 oktober 2002 @ 22:47:
sst... kijk uit
zometeen willen ze jou ook lynchen omdat je niet 1 van hen bent... hehe
Hehehe :) Ik ben een Nintendo fan, geen GameCube fan (wil niet zeggen dat ik geen van ben fan de GC, maar uhh..na ja ik hoop dat iemand het begrijpt ;)) De GC is gewoon een means to an end om Nintendo games te spelen. Ik had liever gehad dat Nintendo exclusief voor de Xbox ontwikkelde (niet boos worden Phuse ;)). Als Nintendo dan maar wel de controller ontwikkelt :P
ik ben gewoon kritisch... en natuurlijk zal ik wel lol hebben aan mario...
maar om nou te zeggen WOW!... nee.
Precies. Maar dat hoeft ook niet per se natuurlijk, lol hebben is al resultaat genoeg lijkt me.
het gaat om de magie...
En dat wordt nou juist steeds minder als je ouder wordt *plinkt traantje weg* ;) Ik bedoelde overigens niet per se 'grafisch wow' maar meer algemeen. Het telt wel mee natuurlijk.
ilyc schreef op 03 oktober 2002 @ 23:12:
Daarbij wil ik toevoegen dat ik ook geen moeilijke spellen meer wil. Ik wil een spel gewoon lekker snel uitspelen, ik heb geen zin in het 100 keer opnieuw proberen, terwijl ik dat vroeger wel deed.
Als ik nu bij een spel meer dan 4 keer achter elkaar doodga pleur ik het in een hoek en raak ik het spel nooit meer aan....75% van mijn uitgebreide gamescollectie heb ik nooit uitgespeeld :{
Exact hetzelfde hier! Maar dit komt ook (in mijn geval) voor een groot deel door de warez komt. Console games besteed ik veel meer aandacht en inzet aan omdat ik waar voor mn geld wil, ik koop tegenwoordig alleen PC games als het multiplayer is en ik een key nodig heb :X Warez is eigenlijk ontzettende troep, je beleving van games daalt en je helpt de industrie naar de knoppen. Maar het is te verleidelijk :'( * Dyxtra is zwak :( ;)

Maar goed dat is weer een andere discussie :)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:01
Ik heb vandaag ook even mario sunshine gekocht en het kan aan mij liggen maar ik vind het best moeilijk... Ik vond bij mario 64 de camera makkelijker te bedienen zodat je altijd alles goed zag, nou loop ik de hele tijd te pielen maar krijg hem meestal net niet zoals ik hem zou willen... En zwemmen vind ik ook zo vaag gaan, was bij mario 64 veel makkelijker! Ik denk dat ik nog wel eens ga verzuipen...(is nog niet gebeurd hoor!)
Morgen weer een dag, heb nu 6 shines en 12 blauwe munten... Mario 64 speel ik eventjes helemaal uit met 120 sterren, is echt zo gebeurd. Oude mario's ook allemaal, met alle geheimen enzo binnen een paar uur... Maar deze is toch best lastig heb ik het idee. Of lijkt dat maar zo? Volgens mij de eerste keer dat ik Mario 64 deed was het ook even moeilijk denk ik...Ik weet het niet meer, cool is het iig wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Vanmiddag ook Mario Sunshine gehaald (ik dacht dat hij morgen uit zou komen :?), en hij is echt gaaf!
De camera is wennen, maar dat lukt op zich wel (alleen druk ik vaak nog per ongeluk op X als ik de camera wil verzetten.. op zoek naar de 4 c-knoppen :Y)).
Wel jammer dat je je energie niet weer kan 'opladen' door een stukkie te gaan zwemmen trouwens.. dat mis ik af en toe wel een beetje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

nou op al deze 'schokkende' berichten moet ik toch ff reageren =0)

d3.. wtf heb ik je een account gegeven als je niet eens een gc heb ;) (kom ik zo op terug)

phuse.. ik denk dat zelfs zelda gaat tegenvallen, vooral door de manier waarop je tegen games aankijkt op het moment.

even zelf elaboreren over waarom ik een gc heb gekocht :

ik ben ooit een hardcore gamer geweest, ik speel spellen nu zelden uit, omdat mijn attention span gewoon te kort is, ik ga liever nu 2 uur niets doent achter een computer zitten dan 2 uur fullcore een console/pc spel spelen. (dit is even achtergrond)

.. maar, ik heb de gc gekocht om bij verjaardagen/feestjes een console te hebben waarmee je met veel personen tegelijkertijd kan spelen en lol hebben, zonder dat het teveel afleidt van het feestje zelf, en de gc kan dat echt perfect, heb nu zoveel feestjes gehad met de gc op de achtergrond en het was perfect eigenlijk.

verder.. spellen worden anders... ik zou niet weten hoe ik als 15-jarige nu zou reageren op mario sunshine (prolly als een x-box fan ;) maar dat hoeft niet onwijs uit te maken, een gc verkopen is gewoon zonde (ja d3 het is gewoon zonde :P) gewoon de gc houden en kijken wat er op uitkomt is ietwat handiger, je hoeft niet mee te gaan met alle hypes (alhoewel mario sunshine echt leuk is, (wel frustrerend 3d)), maar je moet kopen wat je leuk vind.

misschien is de gc wel een 'onvolwassen' slash 'kiddie' console, maar qua party games staat is het bijv. weer top.

ik weet niet zeker of ik nou ook nog een punt maak, ik probeer het iig wel.

(ow jah, je wordt iig niet door mij gelynched als je kritiek levert/geen gc hebt ;) muahaah)

maar, je koopt een gc om het oude vertrouwde weer te krijgen, maar het oude vertrouwde (nes/snes) krijg je zowiezo niet meer, alle spellen zijn anders.. allemaal 3d en te uitgebreid / lomp uitgebreid, het kost allemaal misschien geld, maar dat heb je ervoor over.

de gc is mijn inziens de enige console die nog enige puurheid over zich heen heeft, de ps2 valt echt nog meer tegen qua games en alles, de xbox is helemaal niets.

learn to deal with it, consoles van nu zijn gewoon anders, maar daarom niet kut ofzo.

nu nog een bericht tegen fubar :

sterkte met je stage, hopelijk heb je nog wat aan het volgende bedrijf waar je komt te zitten, zelfs zonder inet connectie =)

we zullen je missen ;0), maar je zult alles nog wel te zien krijgen =)

edit :

zo.. ff terug gelezen en.. erm.. het maakt niet onwijs sence meer (ben redelijk bezopen), d3 valt me van je tegen dat je hem verkocht hebt ;P (echt zonde ;P)

verder is het taal-puristisch niet onwijs slecht, maar sommige zinnen moet je gewoon wat vaker lezen ;)

voor de rest.. probeer de clue door te krijgen =)

zo.. ik ben een pr0n film kijken =)

[ Voor 0% gewijzigd door yamAUchi op 04-10-2002 04:26 . Reden: MIJN ALTIJD AANWEZIGE TACT VAN NIET DOORHEBBEN WANNER IK TYPOS MAAK (OW IK MAAKTE DAAR EEN TYPO !) IK HAD HEM DOOR, MIJN TACT IS ER NOG !!!! (erm edit, mijn tact is er dus niet meer omdat ik door had dat ik een typo maakte =) (en hier houdt mijn edit op)! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Yohann!s schreef op 03 oktober 2002 @ 23:25:
weet iemand hoe duur een NGC bij mediamarkt is ?? (rotterdam)
en hoe duur zo'n memory card (251 blocks) is ?
en een extra controller is ?
en hoe duur daar een game is :)

btw, bij de NGC zit toch standard 1 controller ?
Hoi Yohann!s, hoe duur zo'n ding bij de MM weet ik niet. Maar als je er daarom gaat kun je wel even langst komen :)

een game is er 57,95 euro's, zo'n 251 kost iets van 26 euro.
tzijn nogal wat vraagies, maar ik denk wel dat jullie er me antwoorden kunnen geven :)...toch :?

Zo'n SMS-pack hoef ik denk ik nie ;)
Waarom niet heb je direct SMS. Als we nu gewoon allemaal een beetje andere spellen komen dan kunnen we ruilen ook met mijn neefjes. (dat is gezien de prijs wel verstandig)

Toch van plan een te kopen, dus..?

Over spellen. Ik heb er ook last van van Games minder interesant worden. Daarom koop ik ook eigenlijk alleen simpel of originele spellen. Vroeger had je geen geld voor spellen en nu ben je te verwend :'( Het is gewoon minder leuk, maar ik ga voor een beetje simpel spel nu kijken, met actie gewoon als je even een half uurtje niets te doen hebt. Maar dan wordt ik toch meestal weer vast gehouden, van he nog even.

Ik heb ook eigenlijk een GC omdat ik als kind een NES heb gekocht met mijn broertje :+ jeugdsentiment :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
al met al lijkt het alsof er een serieuze discussie gaande is in het gamecube topic...
en dat na 12 delen toch eindelijk... hehe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 23:39
yamAUchi schreef op 04 oktober 2002 @ 04:20:
nou op al deze 'schokkende' berichten moet ik toch ff reageren =0)

(Hele lap text)

zo.. ik ben een pr0n film kijken =)
*Amen*

't gaat trouwens weer rap hier sinds Mario Sunshine 10000 toeren/min maakt in onze gamecube's.. Ik heb 'm ook gisteren gekocht en ik moet zeggen, net als sommige andere hier, dat ik er meer van had verwacht.. Dit wil dus niet zeggen dat ik er nix aan vind, want ik heb al met plezier zitten spelen hoor, maar toch.. Ben ik de enige die de graphics niet echt superb vind? (al is het water daar in tegen wel super)..

Het lijkt wel of de spellen me op de één of andere manier gewoon niet meer zo willen boeien? Ik kan me nog wel herinneren dat ik als 15 jarig mannetje echt uren per dag op m'n N64 speelde, dagen achter elkaar.. Maar nu, ik denk dat ik gemiddeld een kwartiertje per dag op m'n Gamecube speel.. :X

Ik denk dat we tegenwoordig 'te veel' van spellen verwachten.. Daarom kan 't eigenlijk niet anders doen dan tegenvallen.. :| 't zelfde geldt voor de pc, kheb hier bergen spellen liggen, die ik nog amper gespeeld heb.. Veel illigaal, ok dat hebben er meerdere, maar ook spellen als NWN, Morrowind, Battlefield 1942.. allemaal orgineel gekocht, maar amper gespeeld..

Tegenwoordig koop je een spel ook veel makkelijker.. we werken allemaal (de meeste dan) en wanneer er een nieuw spel uitkomt wat je wilt hebben kan je 't zo kopen.. Vroeger verlangde je bijv naar je verjaardag, zodat je weer geld had en een nieuw spel kon kopen.. dat spel speelde je dan echt dagen achter elkaar.. Ik heb hier spellen voor de gamecube liggen (Star Wars, Wave race, Pikmin, James bond, etc..) en die komen m'n gamecube niet meer in.. ze liggen maar een beetje te verstoffen in de kast.. :/

Zo, toch weer een hele hoop gezeur opgeschreven, maar ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit.. :) Hoe ouder je wordt, hoe minder plezierig je je games ervaard.. Ooh was ik nog maar een 15 jarige koter.. ;)

BTW, DaFubar, veel succes bij je nieuwe bedrijf, hopelijk hebben ze er internet.. Ik zou niet weten wat ik een half jaar zonder pc en zeker zonder internet zou moeten.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Sega facts:

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/graphs10-03-02.gif

en er staat verder in het verhaaltje op IGN dat Sonic Adventure 2 tot Augustus 2002 het meest verkochte Gamecube spel was... (in de vs volgens mij)
damn wat een shocker, sega heeft het meest verkochte spel op de cube...
(nou ja althans totdat mario en zo uitkwamen/uitkomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Bleh, ben net de les uitgekicked aangezien ik geen boek bij me had en ik wel 3 hele minuten te laat was... maar goed, genoeg tijd nu om GoT af te struinen.

Anyway, over dat ouder worden en games enzo, dat merk ik zelf ook wel, ik kan bijna geen enkel spel meer uitspelen omdat, tegen de tijd dat ik zo rond 75% zit er al weer een ander leuk spel is of omdat dat m'n intresse in het spel gewoon compleet verdwenen is.

Ik heb nu 9 cube spellen en daarvan zijn Wave Race en Burnout de enige twee die ik echt compleet heb uitgespeeld. SSX bv. heb ik wel met 1 manneke alles unlocked, maar d'r zitten iets van 8 figuren in dus eigenlijk zit ik nog niet eens op 1/8e.

Mario daarin tegen lijkt me het wel te gaan lukken om iig een eindbaas te gaan verslaan. Alle shines hallen weet ik nog niet maar ik ga het iig proberen. :P

Maar goed, zoals ook al eens gezegt kan ik tegenwoordig ook niet meer uren achter elkaar gamen. Vroeger, tijdens de NES met Mario periode, stond ik vroeger op om voor school te kunnen gamen, in de pauze zo snel mogelijk naar huis rennen om Mario te spelen met een klas genootje en nna school ook weeer zo snel mogelijk naar huis om te gamen tot je naar bed moest, en tussendoor even snel wat eten naar binnen werken.

Tegenwoordig kom ik thuis en gaak eerst ff gotten om dat totaal misschien 2 uurtjes te gamen. En in tijden van weinig spellen gebeurd het regelmatig dat m'n Cube stof staat te happen ondanks dat ik genoeg spellen heb die ik nog lang niet heb uitgespeeld.

Hehe... dat was mijn verhaal zo'n beetje... Misschien komt het wel wat negatief over enzo. Maar als ik speel speel ik ook nog steeds met veel plezier op m'n cube. En ik weet ook zeker dat ie noiit m'n huisje zal verlaten (net als m'n NES en inmiddels kapotte SNES, ps: als iemand een werkende SNES voor weinig wil verkopen, moet je maar ff mailen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Phusebox schreef op 04 oktober 2002 @ 09:20:
Sega facts:

[afbeelding]

en er staat verder in het verhaaltje op IGN dat Sonic Adventure 2 tot Augustus 2002 het meest verkochte Gamecube spel was... (in de vs volgens mij)
damn wat een shocker, sega heeft het meest verkochte spel op de cube...
(nou ja althans totdat mario en zo uitkwamen/uitkomen)
Was toch al een tijdje bekend? :)

Maar wat is momenteel het meest verkochte GC spel? SSBM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ehm SSBM was al uit ten tijde van deze cijfers? dus ik denk niet dat SSBM het meest verkochte spel is
ondertussen zal dat wel SMS zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL

DouweGNL

Ik ben tof.

Als ik nu bij een spel meer dan 4 keer achter elkaar doodga pleur ik het in een hoek en raak ik het spel nooit meer aan....75% van mijn uitgebreide gamescollectie heb ik nooit uitgespeeld
Wow! Allemaal lotgenoten hier :)
De tijd dat ik voor het laatst een game echt lang achtereen volgend heb gespeeld is al weer een behoorlijke tijd geleden. Moet Ocarina of Time geweest zijn. Net als Ilyc heb ik na 4x doodgaan (wat zeg ik? Na 2 x :)) echt geen zin meer om het nogmaals te proberen... dan ga ik wel wat anders doen, iets wat me wel lukt. Ik wil niet gefrustreerd raken van games, games moeten ontspanning zijn!
En zwemmen vind ik ook zo vaag gaan, was bij mario 64 veel makkelijker! Ik denk dat ik nog wel eens ga verzuipen...(is nog niet gebeurd hoor!)
Ik vind het zwemsysteem heerlijk, beter dan alles wat ik tot nu toe heb gezien. Als je hem eenmaal doorhebt, is ie nog simpel ook :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
DouweGNL schreef op 04 oktober 2002 @ 09:49:
[...]
Ik wil niet gefrustreerd raken van games, games moeten ontspanning zijn!

[...]
Ik vind het zwemsysteem heerlijk, beter dan alles wat ik tot nu toe heb gezien. Als je hem eenmaal doorhebt, is ie nog simpel ook :).
Tweewerf amen! _/-\o_

Wat betreft dat eerste; Is altijd mijn lijfspreuk als het op gamen aankomt ;)

En dat zwemsysteem is inderdaad erg prettig, 9 van de 10 keer. Soms blijf je achter een muurtje hangen, maar verder is het heel simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

DouweGNL schreef op 04 oktober 2002 @ 09:49:
[...]
Wow! Allemaal lotgenoten hier :)
De tijd dat ik voor het laatst een game echt lang achtereen volgend heb gespeeld is al weer een behoorlijke tijd geleden. Moet Ocarina of Time geweest zijn. Net als Ilyc heb ik na 4x doodgaan (wat zeg ik? Na 2 x :)) echt geen zin meer om het nogmaals te proberen... dan ga ik wel wat anders doen, iets wat me wel lukt. Ik wil niet gefrustreerd raken van games, games moeten ontspanning zijn!
[...]
Yep.. Ocarina of Time heb ik destijds 2 weken niet aangeraakt omdat ik 2 keer dood was gegaan bij de draak in de fire temple.. en ik heb het geloof ik nooit uit gespeeld, omdat ik Ganon te vaag vond (had Ganondorf wel verslagen).
Majora's Mask.. daar heb ik ooit fl179 voor betaald, en ik heb het misschien 2 uur gespeeld.. maar dat was voornamelijk tijdgebrek denk ik.. niet de kans gekregen om echt in het spel te komen. Ik vind sowieso de old-skool Zelda leuker (OOT en OOS heb ik beiden bijna uitgespeeld, en ik kan niet wachten tot LTTP uit komt..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
nu dat LikSang eruit ligt hoop ik wel dat ze die freeloaders nog opsturen ALS die uitkomt...
heb die dingen al betaald namelijk... dalijk moeten ze sluiten door MS :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik ben eigenlijk bang dat lik sang niet meer online komt... ze zullen wel zo'n dik proces aan hun broek krijgen dat ze het niet meer kunnen betalen om nog verder te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Phusebox schreef op 04 oktober 2002 @ 11:01:
ik ben eigenlijk bang dat lik sang niet meer online komt... ze zullen wel zo'n dik proces aan hun broek krijgen dat ze het niet meer kunnen betalen om nog verder te gaan...
Maar MS heeft toch helemaal geen grond om ze aan te klagen? Ik bedoel.. ze verkopen niets illegaals.. die modchips maken het wel mogelijk.. maar dan kunnen ze veel meer sites/fabrikanten aan gaan klagen omdat ze indirect iets illegals maken..
Of is MS op dit punt gevoelig, omdat ze verlies draaien op de console, en zo de beoogde winst uit de spellen niet halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Tarin schreef op 04 oktober 2002 @ 11:25:
[...]

Maar MS heeft toch helemaal geen grond om ze aan te klagen? Ik bedoel.. ze verkopen niets illegaals.. die modchips maken het wel mogelijk.. maar dan kunnen ze veel meer sites/fabrikanten aan gaan klagen omdat ze indirect iets illegals maken..
Of is MS op dit punt gevoelig, omdat ze verlies draaien op de console, en zo de beoogde winst uit de spellen niet halen?
vergeet niet dat er genoeg bedrijven zijn geweest in europa die na dreigementen/rechtzaken de verkoop van modchips en gba flashroms hebben gestaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Phusebox schreef op 04 oktober 2002 @ 11:31:
[...]

vergeet niet dat er genoeg bedrijven zijn geweest in europa die na dreigementen/rechtzaken de verkoop van modchips en gba flashroms hebben gestaakt
Microsoft heeft zoveel geld dat ze net zolang door kunnen gaan totdat Lik-Sang niet meer verder kan.

Het is trouwens wel grappig;

Door de modchip werden er veel meer Xbox' verkocht; Mensen wilden emu's erop spelen, divX kijken, etc etc. En nu MS dit de kop in wil gaan drukken zal dat ze een hoop verkopen kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

ilyc schreef op 04 oktober 2002 @ 11:40:
[...]

Microsoft heeft zoveel geld dat ze net zolang door kunnen gaan totdat Lik-Sang niet meer verder kan.

Door de modchip werden er veel meer Xbox' verkocht; Mensen wilden emu's erop spelen, divX kijken, etc etc. En nu MS dit de kop in wil gaan drukken zal dat ze een hoop verkopen kosten.
Dat zou op zich nog niet eens zoveel uitmaken: ze maken geen winst op de console, maar op de spellen, en als er veel mensen een console kopen, en daarna alle spellen voor €5 bij de markt vandaan plukken is MS echt niet blij: het kost ze alleen maar vet veel geld.

Maar we gaan vreselijk offtopic.

Ik ga naar huis, SMS doen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63989

De verkopen van de Xbox opzich werd toch niets aan verdient, dus als mensen de intentie hebben om voornamelijk copieen te gaan gebruiken is MS deze klanten toch liever arm dan rijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Tarin schreef op 04 oktober 2002 @ 11:50:
[...]

Dat zou op zich nog niet eens zoveel uitmaken: ze maken geen winst op de console, maar op de spellen, en als er veel mensen een console kopen, en daarna alle spellen voor €5 bij de markt vandaan plukken is MS echt niet blij: het kost ze alleen maar vet veel geld.

Maar we gaan vreselijk offtopic.

Ik ga naar huis, SMS doen :Y)
Als bijna niemand een Xbox koopt, al dan niet modded, verkoopt MS sowiezo al niet voldoende spellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
tja en wij zijn liever Microsoft arm dan rijk... dus dan staan we toch gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

dan mag het daar nog zo'n mooi weer zijn dit is zeer klote. ;(

btw: YES ik heb eindelijk weer internet. :D We hebben hiero UPC (jaja) en we hebben een terayon modem nou ligt dat hele netwerk eruit. :( En ja toen moest er een andere modem komen maar dat duurde wel 1,5 dag. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Het schijnt dat nintendo wat probleempjes heeft met internet. (bablefish)

PSO: Extreme problems with the broadband adapter

03.10.02 - Since today the broadbands adapter of Nintendo is available in Japan. As one of the first plays Phantasy star on-line episode 1 & 2 (PSO) of Sega supports it. However there are already the first problems: BBA owners fly to short time from PSO. Most difficulties have customers of Fujitsu ADSL: The screen freezes all weapons after at the latest 3 minutes and is lost. The Sonic team and Nintendo work together with div. ADSL offerers at a solution.

-------------------------------------------------------------------------------

star Fox Adventures sold 125.986

03.10.02 - Star Fox Adventures of Nintendo could in the time of 23.-29.09.02 in Japan 125,986 times sell itself. That comes out from new sales figures of Media Works. MORE

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58392

Eej Douwe goeie review hoor :)

http://www.gamer.nl/viewdoc/597/1

De frontpage ziet er ineens ook een stuk vriendelijker uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik ben trouwens ook wel blij dat SMS 60Hz ondersteund. :)

btw: Iemand al last van framedrops gehad?? :? ik nergens ook niet bij die spiegels.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertjez
  • Laatst online: 03-06 16:49
Ik ben nou ook zover dat ik een NGC wil kopen met SMS. Maar wat is nu de goedkoopste optie? De NGC bij de Mediamarkt in Den Haag halen voor 169 Euro en dan los SMS en een mem-card kopen, of gewoon het SMS-pakket bij de intertoys voor 279 Euro?

Plz help... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
mediamarkt:
169 + 55 + 30 = 254 en dan heb je ook nog een grotere memorycard

bereking klopt ongeveer, let niet op 1 of 2 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertjez
  • Laatst online: 03-06 16:49
Phusebox schreef op 04 oktober 2002 @ 12:08:
mediamarkt:
169 + 55 + 30 = 255 en dan heb je ook nog een grotere memorycard
Ik dank u hartelijk :)

Vreemd dat er hier dan toch veel wordt geschreven over dat pakket wat door veel mensen wordt aangeraden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 04 oktober 2002 @ 12:04:
Ik ben trouwens ook wel blij dat SMS 60Hz ondersteund. :)

btw: Iemand al last van framedrops gehad?? :? ik nergens ook niet bij die spiegels.
ik heb trouwens wel al eens framedrops gehad

en hij heeft gehangen...
bij petey de piranhaplant, episode 2 van het eerste level
viel ik tussen zijn tentakels en hij reageerde nergens meer op
er ontstond wel een mooi particle effect van sterren op die plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63989

Ik ben nou ook zover dat ik een NGC wil kopen met SMS. Maar wat is nu de goedkoopste optie? De NGC bij de Mediamarkt in Den Haag halen voor 169 Euro en dan los SMS en een mem-card kopen, of gewoon het SMS-pakket bij de intertoys voor 279 Euro?

Plz help...
is nie moeilijk nl;

MM : GC 169 + SMS 49 + MEM 30 = €248

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Phusebox schreef op 04 oktober 2002 @ 12:11:
[...]

ik heb trouwens wel al eens framedrops gehad

en hij heeft gehangen...
bij petey de piranhaplant, episode 2 van het eerste level
viel ik tussen zijn tentakels en hij reageerde nergens meer op
er ontstond wel een mooi particle effect van sterren op die plek
Yup, had ik ook, was wel even weird, maar ik kwam er op een gegeven moment weer uit.

Trouwens, ik denk dat die GameCube van 169 euro bij MediaMarkt niet meer geldig is met invoering van het Mario pakket, of hun Mario pakket is gewoon goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ilyc schreef op 04 oktober 2002 @ 12:21:
[...]

Yup, had ik ook, was wel even weird, maar ik kwam er op een gegeven moment weer uit.

Trouwens, ik denk dat die GameCube van 169 euro bij MediaMarkt niet meer geldig is met invoering van het Mario pakket, of hun Mario pakket is gewoon goedkoper.
dat heet collision detection. :) en ja heb ik ook gehad krijg je allemaal van die gekleurde particels maar je komt er nooit meer weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Trouwens, even iets anders;

Nintendo beloofde dat je met SMS een nieuwe Smash Bros. trophy kreeg. Heeft iemand dit al geprobeerd?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.