ik ben nu een tijdje bezig met het remote installeren van office en Autocad vanaf een win2000 AS naar winXp workstations, maar het wil niet echt lukken.
ik heb natuurlijk de search gebruikt en het enige wat ik kon vinden is het volgende:
remote installeren apps vanaf win2k AS naar PRO?
zou iemand mij een kunnen vertellen hoe ik te werk moet gaan, ik ben een beginner.
alvast bedankt.
ik heb natuurlijk de search gebruikt en het enige wat ik kon vinden is het volgende:
remote installeren apps vanaf win2k AS naar PRO?
wat wordt er hier bedoelt met "OU" ? en moet er per gebruiker appart een MSI bestand aangegeven worden?DarkSide schreef op 07 oktober 2001 @ 13:54:
Als je de cd gekopieeerd hebt naar een dir. die je via het netwerk kan benaderen, en vervolgens deze toevoegd aan een GPO dan moet het werken.
Let wel op dat je een GPO aanmaakt in een OU waar de user zich bevindt die office nodig heeft.
Dus stel user pietje zit in OU gebruikers.
Dan de GPO instellen voor de OU gebruikers.
Dan wanneer je pc van user pietje inlogt krijgt ie de melding applying user software settings
Dan zou het moeten werken. Mits de user pietje inlogt op het domein met een WIN2k/XP als OS.
zou iemand mij een kunnen vertellen hoe ik te werk moet gaan, ik ben een beginner.
alvast bedankt.