Toon posts:

Wordt gek van msi kt7 turbo

Pagina: 1
Acties:
  • 287 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem heb alles al vervangen behalve het moederbord.
Soms als de comp opstart niets aan de hand, als ik dan herstart blijft ie piepen.
Moet het tig keer proberen of een hele poos wachten.
En als ie zin heeft doet ie het ineens wel goed.
Wordt er gek van wie herkent dit en wat kan je er aan doen.

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 09:58

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

MSI = :r

Sorry dat ik dat zeg, maar heb met MSI slechte ervaaringen gemaakt. Niet booten, swarte schermen tijdens bakken e.d.

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik dus ook niet booten piepen en zwartscherm, als ik een tijdje wacht en dan weer opnieuw dan doet ie het goed, maar moet dan niet gelijk weer opstarten.
Wat moet ik er mee.

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Goh, ik heb zo'n mobo nu voor 14 maanden in mijn PC zitten. Geen enkel probleem mee (tot nu toe, en ff afkloppen :) ). Zit er dan zoveel verschil tussen dezelfde type mobo's? Ik hoop iig dan dat ik geen rotte appel uit de KT7 Turbo serie heb :( :9

Ontopic: ikke geen idee...wat heb je al gebrobeerd??

Verwijderd

Topicstarter
Heb een andere videokaart,geheugen,hd,cd-rom,voeding en pocessor al uitgewisseld.
Alleen het moederbord nog niet. Ik weet het effe niet meer wat ik nog kan proberen.

Verwijderd

ik heb hetzelfde als ik een overclock instel die ie net niet red, maar als ie een tijdje uit heeft gestaan wel red.
clear het cmos en probeer opnieuw :)

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
meer specs a.u.b

dikzak

Verwijderd

Watvoor piep is het? Dit zegt namelijk waar het probleem kan liggen. Piepcodes kun je in PMG FAQ lezen.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 14:50
Geef is wat meer info :? Soms kan de voeding te weinig wattage hebebn of de Videokaart niet goed in het slot of cpu etc :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 15:33:
Soms als de comp opstart niets aan de hand, als ik dan herstart blijft ie piepen.
Komt me bekend voor, ik had het zelfde moederbord met een duron 700@933. Als ik me pc uitgezet had om hardeware te vervangen oid, dan bleef hij zeer irritant piepen kreeg ik niets te zien. Na ee tijd deed hij het weer gewoon. Ik heb het probleem kunnen traceren.....het bleek me cpu te zijn. Als hij koud was kon hij makkelijk booten en daarna had ik nergens last van, maar als de cpu warm was kon hij niet meer door de post heen komen. Klinkt allemaal heel vaag ik weet het, maar als mijn PC begon te piepen kom ik de FSB van 133 weer op 100 zetten en hij poste als een zonnetje. Zette ik hem weer op 133 dan piep piep piep piep piep piep enz.

Ik weet niet of je je cpu geoverkloked hebt, maar het zou een oorzaak kunnen zijn

Verwijderd

Topicstarter
Komt me bekend voor, ik had het zelfde moederbord met een duron 700@933. Als ik me pc uitgezet had om hardeware te vervangen oid, dan bleef hij zeer irritant piepen kreeg ik niets te zien. Na ee tijd deed hij het weer gewoon. Ik heb het probleem kunnen traceren.....het bleek me cpu te zijn. Als hij koud was kon hij makkelijk booten en daarna had ik nergens last van, maar als de cpu warm was kon hij niet meer door de post heen komen. Klinkt allemaal heel vaag ik weet het, maar als mijn PC begon te piepen kom ik de FSB van 133 weer op 100 zetten en hij poste als een zonnetje. Zette ik hem weer op 133 dan piep piep piep piep piep piep enz.

Ik weet niet of je je cpu geoverkloked hebt, maar het zou een oorzaak kunnen zijn.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nee ik heb niet overgeklokt ben ik heb het met een andere processor geprobeerdt.
Zal het eens op 100fsb proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Heb de fsb op 100 gezet, en ja hoor hij startop intussen al 20 keer opgestart zonder problemen.
Maar wat zou er nu stuk zijn de processor of het moederbord.

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Heb een andere videokaart,geheugen,hd,cd-rom,voeding en pocessor al uitgewisseld.
Alleen het moederbord nog niet. Ik weet het effe niet meer wat ik nog kan proberen.
Tsja, dan blijft alleen nog maar het moederbord over he ;)

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, dan blijft alleen nog maar het moederbord over he
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lijkt me gek dat het moederbord stuk is, dan zou ie het op een fsb van 100 ook niet moeten doen.

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb ook een K7t turbo (die bedoel je toch? :?). Eerst met een duron 700@933, nu met een XP 1800. Helemaal in het begin had ik wel eens problemen, maar na een bios update was dat snel opgelost... Wat zeggen je diagnostic leds eigenlijk wanneer ie niet goed boot?

Always outnumbered, never outgunned!

Verwijderd

Roman schreef op 01 oktober 2002 @ 16:02:
MSI = :r

Sorry dat ik dat zeg, maar heb met MSI slechte ervaaringen gemaakt. Niet booten, swarte schermen tijdens bakken e.d.
Kom op zeg, je bent toch geen 10 meer? Je hebt er slechte ervaringen mee, ok. Maar dan hoef je niet meteen te doen alsof de hele wereld voor iedereen inelkaar stort.. Dit kan zo'n beetje net zo goed gebeuren bij iedere andere mobobakker..

Er zijn helaas veel problemen gemeld met een K7T Turbo. Vaak komt dit door een IC'je die bij een aantal mensen kapot is. Dan wil ie niet meer opstarten. Bij de topicstarter is dit niet zo, want daar doet ie het wel af en toe.
Ik raad je aan om even dmv de search, google en het MSI-forum te kijken of er informatie te vinden is over dit probleem. Het is iig hier op GoT het zoveelste topic over dit soort problemen, dus ik ben er zeker van dat het antwoord ergens te vinden is..

Edit: Topicstarter: Met Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/quote.gif kan je iemand quoten zonder zelf lijnen to hoeven tekenen :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu het volgende, heb de fsb op 100 gezet met de jumper op het bord.
Als ik dan de fsb verhoog naar 101 start ie wel op maar kan de muis niet meer bewegen.
Op de leds let ik niet zo vindt het onbetrouwbaar, geloof dat het groen rood groen groen was.

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08-2025
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 19:24:
Als ik dan de fsb verhoog naar 101 start ie wel op maar kan de muis niet meer bewegen.
Op de leds let ik niet zo vindt het onbetrouwbaar, geloof dat het groen rood groen groen was.
Die code zegt dat geheugen kapot of niet helemaal goed in slot zit.(sorry fout)
Het moet zijn dus initialisatie flopy drive controller (check IDE cable for proper installation).

[ Voor 0% gewijzigd door makkie op 01-10-2002 19:32 . Reden: foutje haal 1 en 0 door elkaar. ]

Verwijderd

Leer je maar vast aan om wel op LED's te kijken. Die dingen zijn verdomd handig. ;) Op de MSI site en in je handleiding kan je vinden wat wat betekent..

Probeer eens ander geheugen. Als hij het op 100 MHz wel doet, is er iig niks ernstigs met het moederbord, en zou ik gaan kijken naar eventuele andere oorzaken. Proc had je al geprobeerd, dus nu maar geheugen.

Zet BTW ook je BIOS eens op fail-safe instellingen..

Verwijderd

Topicstarter
Heb je een link naar het msi forum.

• Squall-sX
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 11:11
rood groen rood rood is de geheugenmodule, groen rood groen groen is initializing floppy drive

Die LEDs zijn inderdaad heel handig. Ik heb hier een KT7 266 pro liggen, en nog nooit problemen mee gehad, alleen met mijn processor (had em gechipt), maar de LEDs zeiden al vlug wat het was (rood rood rood rood)

• makkie
Blz. 2-25 van je moboboekie, en no problemo bij mij , zelfs niet op 1000HZ

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 19:30:
Heb je een link naar het msi forum.
Helaas niet, ik kan met m'n huidige server (tijdelijk :( ) niet bij .com.tw domeinen komen :{ Maar het zal vast makkelijk te vinden zijn vanaf de frontpage www.msi.com.tw :)

• makkie
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 19:24:
Ik heb alles even gelezen, maar begrijp ik nou goed dat je je Duron op een FSB van 133Mhz heb laten draaien, dat is toch alleen voor Athlon en XP's.(of ben ik nu even de weg kwijt.

• makkie
makkie schreef op 01 oktober 2002 @ 19:44:
[...]

Ik heb alles even gelezen, maar begrijp ik nou goed dat je je Duron op een FSB van 133Mhz heb laten draaien, dat is toch alleen voor Athlon en XP's.(of ben ik nu even de weg kwijt.
En je linkje http://www.msi-computer.nl/

Verwijderd

Topicstarter

Nee ik heb er nu een xp 1600 op zitten, er zat een xp 1500 en het draaid wel op een 100 maar niet op 133.

• makkie
welke bios versie heb je?

Verwijderd

Ik heb hier ook een MSI maar dan van het type MS-6367 (waar alles op de moederplank zit) maar die wou op een gegeven moment gewoon niet meer aan. dit deed ie; POWER LED, HDD LED, BRANDER LED en daar bleef ie hangen. Doe ik m dan weer uit en heel snel daarna weer aan dan doet ie het ineens. ra ra wat is dat? 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Bios versie 3.11

• makkie
probeer versiie 3.5 dan eens.

Verwijderd

Topicstarter
Is die beter dan.

• makkie
Ik weet dat er bij een bepaalde bios betere aanpassingen zij voor Xp proc. omdat het aantal Mhz niet juist werd aangegeven, en verder zou ik de details niet weten.
Download ook Live bios 2 series bij MSI ( heel handig en je krijgt vanzelf de nieuwste updates aangeboden, overigens niet verplicht om gelijk te installeren)

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 19:48:
Je kunt een duron heel goed op 133 fsb laten draaien, ik heb zelf ook een tijd lang gedaan met mijn duron 700... die draaide dus op 933 mhz, probleemloos :P
Da's wel de allersimpelste manier van overclocken, wel 1 jumper omzetten :P

Topicstarter:
Wat is er nou verkeerd/onbetrouwbaar aan die leds, dat is gewoon een makkelijke uitvinding! Lang leve de leds!

Always outnumbered, never outgunned!

Verwijderd

-foutje-

sorry

Verwijderd

Waarom dacht je dat ze een update uitbrachten?????
Je zou op de site van MSI kunnen lezen dat AMD XP procs pas vanaf bios verise 3.4 (uit m'n hoofd) worden ondersteund.

Verwijderd

Topicstarter
Nou hij heeft toch bij een jaar met deze bios goed gedraaid hoor.

• noNamer
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Mocht je problemen aanhouden. Probeer dan in je Bios de Vio voltage van 3.3 te verhogen naar 3.45. Blijkt dit wel te werken dan heb je mogelijk een moederbord waarvan de KT133 er één is van de rotte serie (info van MSI zelf). Je kan dan of je moederbord ter reparatie aanbieden of gewoon Vio op 3.45 laten werken.
(Zou ook VCio kunnen zijn, maar geloof dat het Vio was. kan het nu niet nakijken)

• makkie
Je bent iets vergeten???? ;)
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 22:40:
Nou ik ga wel ffkes testen,

ik heb 2 msi k7t turbo's liggen, en ik ga wel ff kijkeh tot hoe ver dat mobo wil gaan,

ik neem hem wel mee naar me werk (MyCom) kijk ik hoeveel er op kan,

dat post ik hier wel ffkes.

Wees niet ongeduldig ik post het echt!!

• PulsatingQuasar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:38
Ik heb 2 K7T turbo systemen thuis draaien. Eerst allebei Duron 800 met Geforce DDR en nu allebei met Thunderbird 1.4 en Geforce 4 Ti 4200. Ik weet in elk geval het volgende:

- de Duron ondersteunt geen 133 MHz FSB. Werkt het wel, mazzel. Werkt het niet goed, terug naar 100.
- brak geheugen! Ik heb een module gehad die op 133 moest werken maar werd met CAS 2 helemaal niet gezien en met CAS 3 was het systeem rete onstabiel. Inruilen voor een ander als je hem net gekocht hebt en anders even andere geheugen testen.
- met een Thunderbird 1.4( en waarschijnlijk hoger en misschien er iets onder) uitkijken met de automatisch ingestelde spanning! Deze is te hoog en zorgt voor behoorlijk wat spanning schommelingen als je PC Alert bekijkt. Zet hem handmatig lager dan ben jij ook niet een van de vele met een kapotte spanningsregelaar. Even symptomen bekijken.
- zet voor stabiliteit problemen de AGP driving value in de BIOS op EA t/m EE. Wordt zelfs aangeraden in de handleiding van NVidia die bij de Linux drivers geleverd worden.

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem inmidels geflast naar de bios 3.5 versie maar helaas het maakt niets nog steeds piep piep piep en nog eens piep piep.

• makkie
En wat is de led code nu precies, want je wist niet precies of het nu groen rood groen groen was?

Verwijderd

Topicstarter
De led volgorde vanaf het bord, dus de led die kan de kant van het moederbord zit.
rood,rood,groen,rood.
Ik heb er geen boekje bij.

• makkie
(JE LEEST DE LEDCODE af van links naar rechts dus je hebt rood groen rood rood =0100
Dat is je memorytest waarop je systeem vastloopt.

Verwijderd

Ik weet niet of dit met jouw probleem te maken heeft, maar het is bekend dat een bepaalde partij van een aantal oudere MSI-modellen (volgens mij ook de K7T-Turbo, maar dat weet ik niet zeker) gauw stuk gingen, omdat een leverancier een tijd lang defecte stabilisatiechips aan MSI heeft geleverd.

Dit kun je nagaan door je vinger op de zwarte langwerpige chip in de buurt van de ATX-connector te leggen. Als die tijdens het draaien zo heet wordt, dat je hem niet kunt aanraken, dan heeft je moederbord dat euvel. Dit is dus een productiefout en valt dan ook onder garantie.

MSI heeft weliswaar (uit mijn hoofd) 3 jaar fabrieksgarantie, maar let wel op dat niet alle winkels standaard langer dan 1 jaar geven, al is de fabrieksgarantie langer. Hoe de fabrieksgarantie wordt afgehandeld scheelt flink per dealer.

Succes! :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar waarom loopt het dan wel op een fsb van 100 en hij geeft in windows ook gewoon 256mb aan.
Als het geheugen stuk is moet hij het toch helemaal niet doen.
Het vreemde bij 133 is als hij start doet het gewoon goed maar als ik herstart begint het gedonder.

Verwijderd

Hallo Tim
Ik ken de specs van je pc niet helemaal maar lees dit even.
Ik weet niet of dit je kan helpen maar ik heb n.l. een MSI K7T266 Pro (MS 6380)
Ik ben pc technicus en heb enkele weken gesukkeld met mijn mobo ik had n.l.alles vervangen kan dit op het werk n.l. En ben tot de vaststelling gekomen dat dit bord probs had met het formaat van 256 Mb DDR RAM (double sided) heb verschillende merken getest en altyd soortgelijke probs als u. Na de ram modules vervangen te hebben in 128Mb 2stuks of 3 werkte hij perfect alsook met een 512Mb module.
Dit zou temaken hebben met adressering? Als je kunt steek eens een ander formaat hielp ook al bij verschillende van onze klanten!

MVG Andy 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Heb er twee van 128 mb in heb het ook al met 1 van 128mb geprobeert.
Zal het nog 1 keer proberen met spd uit en ze in cas 3 zetten.
En dan geef ik het op ben het even zat.

• makkie
Ik heb 2 stuks van 256MB double sided van infineon ECC in zitten , en heb geen enkel probleem.

Verwijderd

Twas maar een mogelijkheid collega van me ook geen probs met 3 infineons 256 ! maar die had versie 2 van het mobo.

Verwijderd

Bekend probleem voor mij. Ik heb nl. hetzelfde gehad met mijn Thunderbird.
Wat bleek? Mijn processor werd 75 graden warm en daar kan het mobo schijnbaar niet tegen. Dus schakelt hij zichzelf uit. Als je dan binnen de 10 min. je pc opstart begint de pc te piepen. Daarna is de CPU zover afgekoelt dat hij weer normaal boot.

Oplossing: kijk eens of je niet teveel koelprut op je CPU hebt en kijk eens of je een betere koeler erop kunt zetten of anders je airflow verbeteren.

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Jouw probleem: Ik werk met de pc tot ik wil rebooten en dan geeft ie geen beeld. Als ik dan een tijdje wacht gaat ie weer aan en dan doet ie 't gewoon is EXACT de fout die dat model soms vertoonde iets meer dan een jaar terug.

Dat ligt aan het moederbord en het is een bekend probleem bij een bepaalde levering zo rond de zomer vorig jaar. Toen kwamen er heel veel van dat model terug met een 266fsb proc. Ik heb ze allemaal om moeten schroeven omdat dat het officiele statement van MSI toen was.

Je kan daarvoor het bord laten vervangen want het is hardwarematig.

Het enige wat ik als mogelijke oplossing kon proberen (en dat werkte in 10% van de gevallen) was het verhogen van de i/o-spanning 3.3v naar 3.45v. Ook dit werd door MSI doorgespeeld als een eventuele oplossing.

Verwijderd

Topicstarter
Inmidels ook een zwaardere koeler er opgezet ook dit werkt niet.
================================================================

Jouw probleem: Ik werk met de pc tot ik wil rebooten en dan geeft ie geen beeld. Als ik dan een tijdje wacht gaat ie weer aan en dan doet ie 't gewoon is EXACT de fout die dat model soms vertoonde iets meer dan een jaar terug.

Dat ligt aan het moederbord en het is een bekend probleem bij een bepaalde levering zo rond de zomer vorig jaar. Toen kwamen er heel veel van dat model terug met een 266fsb proc. Ik heb ze allemaal om moeten schroeven omdat dat het officiele statement van MSI toen was.

Je kan daarvoor het bord laten vervangen want het is hardwarematig.

Het enige wat ik als mogelijke oplossing kon proberen (en dat werkte in 10% van de gevallen) was het verhogen van de i/o-spanning 3.3v naar 3.45v. Ook dit werd door MSI doorgespeeld als een eventuele oplossing.
=================================================================
Dat met i/o-spanning verhogen van 3.3v naar 3.45v kan ik nog even proberen, en ja hij geeft het probleem bij een 266fsb en niet bij 200fsb.
Het bord is 1 3/4 jaar oud misschien wel 2 jaar.
De winkel ziet mij al aankomen met een bord van bij 2jaar voor de garantie.
Kan je zelf zo'n board niet opsturen naar msi heeft iemand dat wel eens gedaan.
Het is de MSI k7t turbo versie 3.0 met een via kt133a chipset.

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik wil daar alleen maar mee zeggen dat je 't zo kan proberen en anders is er niks aan te doen. Klopt met die datum heb ik me een jaar vergist! (wat gaat de tijd snel! :))

Het is een productiefout in het bord en daar verander je weinig aan. Opsturen kost een hoop geld dus je kan beter een ander bord op de kop tikken.

Verwijderd

Topicstarter
Weet het nu zeker heb de processor in een andere computer gezet en diverse malen opgestart zonder problemen.
Dus het zit in de fsb boven de 100 werkt niet meer mobo dus devenitief stuk.
Ga proberen of ik garantie kan krijgen, maar dat zal wel een hele tijd gaan duren wat voor mobo raden jullie aan om nu te kopen.
Wil ook een nieuwe processor kopen een xp2000 wat voor moederbord kan ik daar het beste bij nemen.

Verwijderd

MSI mobo is niks mee tegenwoordig. Maar wil je hardcore overclocken moet je tegenwoordig een asus mobo hebben. Anders natuurlijk die andere tweakersmobo: Abit.

• makkie
Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 11:16:
Weet het nu zeker heb de processor in een andere computer gezet en diverse malen opgestart zonder problemen.
Dus het zit in de fsb boven de 100 werkt niet meer mobo dus devenitief stuk.
Ga proberen of ik garantie kan krijgen, maar dat zal wel een hele tijd gaan duren wat voor mobo raden jullie aan om nu te kopen.
Wil ook een nieuwe processor kopen een xp2000 wat voor moederbord kan ik daar het beste bij nemen.
Kun je op dat systeem ook niet eerst even je geheugen testen, weet je 100% zeker dat het PC-133 geheugen is en geen PC-100.

Verwijderd

Topicstarter
Kun je op dat systeem ook niet eerst even je geheugen testen, weet je 100% zeker dat het PC-133 geheugen is en geen PC-100.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja 100% zeker het staat er op en heb ook een andere module geprobeert.
Het heeft ook meer dan een 1/2 jaar goed gewerkt hoor.

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
Bekend probleem. Het is een voltage regulator. Zijn gebruikt op deze serie en zijn niet goed. MSI heeft 3 jaars fabriekgarantie, ik ben nu al 2maand aan het proberen ze via de mail te benaderen ivm garantie. Je krijgt enkel een auto mailtje terug dat ze het druk hebben en dat het enige tijd kan duren. Je krijgt dus alleen NOOIT respons.

TIP: bel of mail het hoofdkantoor ofzo. ga ik nu ook doen, was het bordje een beetje vergeten moet ik zeggen.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

[zoishetennietandersModeOn]
duron=>2x100=200mhzFSB
athlonXP!!=>2x133=266FSB

Conclusie : verkeerde bussnelheid :)

[/zoishetennietandersModeOff]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
Door Grinder - Wednesday 02 October 2002 19:58

Bekend probleem. Het is een voltage regulator. Zijn gebruikt op deze serie en zijn niet goed. MSI heeft 3 jaars fabriekgarantie, ik ben nu al 2maand aan het proberen ze via de mail te benaderen ivm garantie. Je krijgt enkel een auto mailtje terug dat ze het druk hebben en dat het enige tijd kan duren. Je krijgt dus alleen NOOIT respons.

TIP: bel of mail het hoofdkantoor ofzo. ga ik nu ook doen, was het bordje een beetje vergeten moet ik zeggen.
===============================================================
Ik heb vandaag een mailtje naar het hoofdkantoor gestuurd, en kreeg inderdaad een auto mailtje terug dat respons enige tijd kan duren.
Maar ben niet van plan om 2 maand te wachten.

• makkie
nero355 schreef op 02 oktober 2002 @ 20:13:
[zoishetennietandersModeOn]
duron=>2x100=200mhzFSB
athlonXP!!=>2x133=266FSB

Conclusie : verkeerde bussnelheid :)

[/zoishetennietandersModeOff]
Dat had ik ook al aangegeven (laatste post op de éérste pagina.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 15:33:
dit bord werkt wel soms niet in combinatie met een gf4 mx 440,heb je soms zo een videokaart?

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
SebaZ schreef op 01 oktober 2002 @ 16:15:
Goh, ik heb zo'n mobo nu voor 14 maanden in mijn PC zitten. Geen enkel probleem mee (tot nu toe, en ff afkloppen :) ). Zit er dan zoveel verschil tussen dezelfde type mobo's? Ik hoop iig dan dat ik geen rotte appel uit de KT7 Turbo serie heb :( :9

Ontopic: ikke geen idee...wat heb je al gebrobeerd??
als ie het al 14 maanden uithoudt dan heb jij juist 1 van de betere exemplaren !

ik ben getergd door k7t pro xxx -> reeks.
Pagina: 1