Maar dan is het dus niet goedzichtbaar in een andere browser dan ie.
Verwijderd
je kan toch met php wel een plaatje in elkaar stampen (dynamisch ook) hoe weet ik niet, voorbeeld: check je profiel -> email adres
Andere vraag: wat wil je ermee doen? Zo word het misschien handig om een antwoord op je vraag of probleem te vinden....
mozilla ondersteund bijvoorbeeld SVG dat een rotate-transform kent, enkel weet ik niet zeker of de XHTML+SVG spec al redelijk volledig wordt ondersteund, waardoor je binnen SVG weer gewone XHTML-content kan includen;Dark_Rain schreef op 30 september 2002 @ 16:49:
Maar dan is het dus niet goedzichtbaar in een andere browser dan ie.
voor msie kun je eventueel ook naar VML kijken, maar een gesplitste browser-oplossing is niet te vookomen
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
aan de rand van de page binne een table een stuk tekst te kunnen plaatsen..Gerwin schreef op 30 september 2002 @ 16:52:
Andere vraag: wat wil je ermee doen? Zo word het misschien handig om een antwoord op je vraag of probleem te vinden....
tja nu met plaatje kan het wel maar dan moet ik elke keer een ander plaatje maken en ff txt veranderen gaat sneller
Verwijderd
Blues had volgens mij wel een aardige oplossing laatst d.m.v. javascript
[rml][ CSS] Tekst verticaal weergeven[/rml]
[rml][ CSS] Tekst verticaal weergeven[/rml]
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2002 17:01 . Reden: gevonden ]
a3vantilburg
wil hij toch niet 
Verder, ik dan dat je idd een image dynamisch moet laten genereren. Dat zou je zelfs nog met behulp van een querystring nog variabeler kunnen houden.
Verder, ik dan dat je idd een image dynamisch moet laten genereren. Dat zou je zelfs nog met behulp van een querystring nog variabeler kunnen houden.
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Verwijderd
ASPimage, en die library voor PHP bieden de uitkomst ... ik weet de naam van de laatste niet meer, maar iig kun je heir dynamisch PNG's en GIF's generen en deze roteren
Verwijderd
met dank aan dark blue:
Kun je per letter geen plaatje maken? Zelfs als je tekst uit een database gehaald moet worden, zou het denk ik wel kunnen. Met alle leestekens erbij zou je iets krijgen van ong. 30 tekens...
En dat kun je gewoon met een javascriptje laten omzetten denk ik...als je tenminste met JS het woord uit elkaar zou kunnen trekken, letter voor letter... weet zo niet.
Pagina: 1