Vette mod hoor erg groot en erg uber 
"Staatie aan ?" "Ja allang!" uber
OUD!, ik heb weer een nieuw filmpje en fotozVerwijderd schreef op 03 november 2002 @ 16:12:
Vette mod hoor erg groot en erg uber
[ Voor 7% gewijzigd door ReseTTim op 20-03-2003 13:37 ]
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Verwijderd
in de baybus neem ik aanJoepho schreef op 03 november 2002 @ 18:27:
zit er ook een aan/uit knopje op en vooral een reset knopje?
alleen een aan/uit knop en die zit idd op de baybus zoals -GoHaN- al zij...Joepho schreef op 03 november 2002 @ 18:27:
zit er ook een aan/uit knopje op en vooral een reset knopje?
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2002 20:17 . Reden: Hoeveel betaal je daarvoor? ]
dat gaat Oeloe doenLeonM schreef op 03 november 2002 @ 22:32:
Tim, komt er nou nog een CCFL door het reservoir zoals je eerst van plan was (of was dat nou oeloe's idee)
Ziet er niet slecht uit iig, maar ik word ondertussen wel ziek van die 5 delen flighcase
Verwijderd
Dat heeft oeloe al gedaan volgens betrouwbare bronnenReseTTim schreef op 03 november 2002 @ 22:42:
[...]
dat gaat Oeloe doenennuh tja die 5 delen vond ik wat duidelijker dan een topic van 2000 posts maken...
Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 22:47:
Dat heeft oeloe al gedaan volgens betrouwbare bronnen
Verwijderd
Dat was mijn ID...LeonM schreef op 03 november 2002 @ 22:32:
Tim, komt er nou nog een CCFL door het reservoir zoals je eerst van plan was (of was dat nou oeloe's idee)
[...]
Dat was ik...Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 22:47:
[...]
Dat heeft oeloe al gedaan volgens betrouwbare bronnen
Idd...ReseTTim schreef op 03 november 2002 @ 22:48:
[...]
maar hij heeft zijn waterkoeling er nog niet in enzow.. hij heeft puur zijn ccfl erin gestopt en that's it...
ach het mog dus waarom nietMadMod schreef op 04 november 2002 @ 15:07:
[...]
offtopic:
Blur - Song2
Coole mod en ga zo door
Maaruh Tim, vind je het niet lullig om met 3 pc's mee te doen aan de modcontest?AAAAsosiaal
Verwijderd
Maar dat wisten we ongetwijfelt welReseTTim schreef op 04 november 2002 @ 15:35:
[...]
en ik gah skers door met modden zodra deze klaar is ga ik me volgende beginnen
Hmmmm vertel? heb je al ideeen? je maakt me nieuwsgierig heheReseTTim schreef op 04 november 2002 @ 15:35:
[...]
ach het mog dus waarom nietennuh ik zat nog te dubben aan mijn Koffermod
maar toch niet gedaan..
en ik gah skers door met modden zodra deze klaar is ga ik me volgende beginnen
hoe en wat weet ik nog niet.. maar het wordt iig een Divx / mp3 mod. ik heb daarvoor al een Dual Celly 366@550 met een voodoo3 3000 met tv-outMadMod schreef op 04 november 2002 @ 15:50:
Hmmmm vertel? heb je al ideeen? je maakt me nieuwsgierig hehe
Verwijderd
Verwijderd
ik heb voor de flightcase 450 gulden betaald en voor alu profielen ruim 60 euro. tja dan kan je nog van alles erbij gaan rekenen.. maar latn we het zo zeggen tis genoeg..Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 15:29:
hoeveel heb je tot nu toe betaald en zie ik het nou goedhoeveel hdd's hebbie erinzitten
srry ik volg het neit zo dus neem me niet kwalijk als deze vraag al is gesteld in vorige topics
2 PC's in 1 kast
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
wat jij nu bedoeld is RAID 0 + 1. dat betekend als er 1 crashed dan staat op de andere hdd spies het zelfde. nadeel hier van is dat je 2 dezelfde hdds moet kopen en maar 1 kan gebruiken.Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 15:57:
raid is tog 2 hd's met 1 os ?dat als de 1e down gaat dan hij nog kan blijven runnen ?
Verwijderd
RAID 1 bedoel je, dat is mirroring. 2 HD's waarop exact hetzelfde staat. RAID 0+1 is een combi van 0 (striping) en 1 (mirroring) en heeft drie HD's nodig, waardoor je en een snelle performance EN zekerheid van data hebt.ReseTTim schreef op 05 november 2002 @ 16:00:
[...]
wat jij nu bedoeld is RAID 0 + 1. dat betekend als er 1 crashed dan staat op de andere hdd spies het zelfde. nadeel hier van is dat je 2 dezelfde hdds moet kopen en maar 1 kan gebruiken.
Bnet pindle#2913
PhD i.o.
ReseTTim schreef op 16 oktober 2002 @ 02:00:
iig ik denk dat mijn casemod eind deze of begin volgende week af isfinally
Xavier schreef op 16 oktober 2002 @ 11:05:
Yeah right.
Maak dat de kat maar eens wijs. Als dat je lukt geloof ik je pas!
Hmm ik had toch gelijkReseTTim schreef op 16 oktober 2002 @ 16:36:
[...]
wou er vandaag aan werken maar moest nog ffies voor school wat dingen doen met klasgenoten.. zon 9 gig aan data ffies overpompen.. ben ik blij dat ik fire wire hadtja van mac naar mac
![]()
iig de schakelpaneel staat in me planning vanavond nog ffies te checken wat mis is..
ok ok jij / jullie winnnen...
Verwijderd
Lol, Tim die zijn ongelijk toegeeft.ReseTTim schreef op 06 november 2002 @ 01:32:
[...]
ok ok jij / jullie winnnen...
op dit moment zit btw alleen maar glowmotion erin..
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 02:33:
[...]
Lol, Tim die zijn ongelijk toegeeft.![]()
Komt niet vaak voor
zie laatste filmpje meer is er niets te laten zien...
KruisjesReseTTim schreef op 03 November 2002 @ 18:16:
[...]
OUD!, ik heb weer een nieuw filmpje en fotoz![]()
hier komen ze... we hebben vandaag waterkoeling weer gevuld en meteen er glowmotion bij gedaan
resultaat:
[afbeelding]
het vullen lukteik heb onder bij de pomp weer het T stukje terug geplaatst en dan de kast op zijn kop. toen konden we vullen
daarna draai je de kast weer trug zet je de pomp aan en alles loopt weer weg uit het resevoir. dit hebben we meerdere keren herhaald
[afbeelding]
glowmotion toegevoegd![]()
er brand bij deze foto nog geen ccfl zow vel licht het gewoon al op
[afbeelding]
gezien het oplichten van het resevoir, komt de blacklight ccfl op de goede plek te hangen![]()
[afbeelding]
woei![]()
dat licht op
![]()
[afbeelding]
case van de bovenkant gezien
[afbeelding]
wanneer we de blauwe ccfl aanzetten licht het spul alsnog leuk op![]()
Glow Motion Filmpje![]()
filmpje gebruikt Divx 5.02 codec.
je ziet de theedoek nog liggen omdat het bij het pompje nog lektdaar heb ik inmiddels met 2 componentenlijm gelijmt en ik hoop dat de lekkage daarmee verholpen is. dat merken we morgen als het droog en hard is...
kortom wat moet er nog gedaan worden... nieuw schakelpaneel en lekkage bij radiator moet verholpen worden dan is ie af
#StopBurningStuff
Verwijderd
30 graden is wel netjes voor mijn blokiReseTTim schreef op 08 november 2002 @ 15:59:
ok de fotoz doen het niet meer![]()
iig beide pcz draaien nujaja allebei op waterkoeling...
me p3-700@805Mhz wordt nu 30 graden
en P4-1.7 wordt rond de 34/35 graden..
kortom iam happy
idd jou blokje koeld goed. afgelopen weekend een lan gehad me P3 was daar cs dedicated server.. en werd max 31 graden. zodra hij nix deed liep hij trug tot 22/25 graden
je zal het met de volgende 3 pics moeten doen die ik gemaakt heb op de lanparty van afgelopen weekend networkingday. dit ivm me fotoz op een andere pc staan
[ Voor 9% gewijzigd door ReseTTim op 20-03-2003 13:28 ]
Verwijderd
Orange & Red
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Volgens mij heb ik een keer ergens 35 kilo gelezenSmauG schreef op 11 november 2002 @ 12:08:
omg timneem je dat hele rack mee naar lanpartys???
moet dat wegen dan??
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
het was voor mij alweer een tijdje geleden dat ik gegamed heb. ik speel nooit echt thuis. hoogstends op lanparties..Xavier schreef op 11 november 2002 @ 17:01:
Lol een vriend van me was op networking day.
Hij zei dat je mooie kasten kan maken maar voor geen meter kan gamen!
Zijn naam was ongeveer dit: =[NEN]=Soundwave @ Winamp
Hij zat in de beste clan die er op de lan was.
ik kan wel gamen en casemodden moet alleen weer in gamen inkomen.. ffies weer oefenen
http://flickr.com/photos/itommy/
Verwijderd
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
[ Voor 7% gewijzigd door ReseTTim op 09-12-2002 21:25 ]
Verwijderd
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
het zwarte draad wat je er achter ziet met die kroonsteentjes gaat 220V heen. door deze ging 12V heen...EntonoX schreef op 08 december 2002 @ 17:15:
je mag wel wat dikkere draad gebruiken als je er een redelijke belasting aanhangt, anders moet je gewoon even 220V geisoleerd draad pakken. zulk dun draad wordt veels te warm en smelt dan weg. (ik heb dit wel vaker gezien, en sta er dus ook niet van te kijken toen ik die draadjes zag)
duh, natuurlijk niet...ReseTTim schreef op 08 december 2002 @ 17:43:
[...]
het zwarte draad wat je er achter ziet met die kroonsteentjes gaat 220V heen. door deze ging 12V heen...
kortom dat is het niet en denk je nou echt dat ik 220V aansluit met een molex connector ??
* ReseTTim posted van groothandel bas computers pc zuil
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
De wetenschappers komen uit het westen,
De Bourgondiërs komen uit het zuiden.
Maar de wijzen komen nog altijd uit het oosten.
Verwijderd
Volgens mij doet hij het niet helemaalReseTTim schreef op 08 December 2002 @ 16:09:
ok wat was het probleem met het schakelpaneel. het probleem was telkens dat me pc dus uitviel als ik me fanz aansloot op een schakelaar en dan de schakelaar overhaalde. we propten er dus diodes en weet ik wat allemaal tussen en nix hielptot vandaag kwam ik niet achter het probleem nu wel..
ik sloot het schakelpaneel aan 2 ccfl's en er begon iets te roken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
kortom ben ong nu erachter wat er is![]()
owja ik heb nu www.resettim.nl en www.resettim.netdat is sneller en beter dan .tk en daar kunnen jullie nog fotoz zien
[ Voor 13% gewijzigd door ReseTTim op 20-03-2003 13:27 ]
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Verwijderd
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Jeanious op 22-12-2002 02:31 ]
Asus A8N32-SLI Del. | AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo @ 2,7 GHz @ Zalman 9500 | Corsair TwinX 2048 PC 3500LLPRO @ 450 (2-2-3-6) | 1,6 TB Maxtors | 1x Club3d GF7800GTX 256 MB DDR3 (430/1200 @ 500/1400) | Samsung 205BW en 26" Mycom LCD TV
Verwijderd
gewoon een kwestie van goed maken.Jeanious schreef op 22 December 2002 @ 02:30:
Hmmm, moet toch maar eens heel goed nadenken of ik niet gewoon beter een prefab reservoirtje uit één stuk kan gaan gebruikenHeb je ook niet het gedonder met lekkende naden
wat noem jij dik fout gaan. er nix qua hardware kapot hoor.. dus tis nog nix aan de hand..Solosmots schreef op 22 december 2002 @ 12:03:
Hmmz das toch wel de reden dat ik zelf nog steeds wat huiverig tegenover WC sta. Tuurlijk, gaat lang goed, maar kan ook dik fout gaan
dat is niet te doen kortom check maar mijn website daar heb ik genoeg pics zon 70 fotoz daar op staan van me flightcase en er komen meer op te staanVerwijderd schreef op 22 December 2002 @ 13:14:
Kan je die foto's op pagina een weer eens uploaden? Allemaal kruisjes nu..
Dit loopt goed af iddReseTTim schreef op 22 December 2002 @ 13:08:
[...]
wat noem jij dik fout gaan. er nix qua hardware kapot hoor.. dus tis nog nix aan de hand..
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq