cool dat het nu een beetje draait
, wat voor kaartjes zijn die kaarten onder je geluidskaart?
uh slimpie het zijn delen zoals je ziet. deel 1 t/m 5 is 1 casemod. alleen om het een beetje overzichtelijk te houden hebben we na 500 posts een topic dicht gegooid. kortom een volgend deel betekend nieuwe dingenblackangel schreef op 06 oktober 2002 @ 09:29:
ff vraagje over de topic-titel
Is dit casemod 4 in het topic van casemod 5?, dus dat de casemods in topic 4 & 5 hetzelfde zijn
Verder nice
wanneer zijn die baterrijen opgeladen
Konden we zelf ook wel verzinnen hoor, maar het is en blijft aardig dat je het erbij zet
ik was donderdag vergeten de batterijen erin te doen en heb ze er gisteravond pas ingedaan. kortom als ik met de batterijen die in de cam zitten geen fotoz meer kan maken betekend dat je zon 18 uur moet w88
2x 3Com ethernet kaartjes 10/100MbitVerwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 10:16:
cool dat het nu een beetje draait, wat voor kaartjes zijn die kaarten onder je geluidskaart?
khad erop een lanparty 2 ingeroust want ik had geen zin omdat de vorige kaart niet werkte en ik had geen zin om die opnieuw weer open te maken vandaar 2 tegelijk ingebouwt.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
mbm5 laat telkens me pc afsluiten zoals je weet dus ik heb het nu ff niet draaien..Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 14:06:
Mooi, maar wat zijn nu de temps gisteren waren ze rond de 30-34 ?
Welke pcReseTTim schreef op 06 oktober 2002 @ 14:26:
[...]
mbm5 laat telkens me pc afsluiten zoals je weet dus ik heb het nu ff niet draaien..
En Sisoft ofzo, kunnen dat ook wel
Verwijderd
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 18:27:
wie is die gast van "staat ie aan""""
M3ga_Man
en wie is degene die "dat is een milkshake" zegt ?
ReseTTim
foto van de zijkant waar dus later deze week de P3 weer komt. die slang die je voor het pompje omhoog ziet gaan is de slang waar ik het water bijvul en ook weer leeg mee laat lopen..
en zow ziet het er op dit moment de voorkant uit. ik d8 dat het nog ffies wat lekte bij me pompje maar ik keek net en zag geen water kortom dat gah ik dan ook niet lijmen..
ik heb nog een filmpje gemaakt zodat jullie een idee hebben van het geluid. 1 prob. misschien heb ik me digicam te dichtbij het pompje enzow gehangen..
Filmpje :P
LOL @ filmpjeReseTTim schreef op 07 oktober 2002 @ 15:38:
[afbeelding]
foto van de zijkant waar dus later deze week de P3 weer komt. die slang die je voor het pompje omhoog ziet gaan is de slang waar ik het water bijvul en ook weer leeg mee laat lopen..
[afbeelding]
en zow ziet het er op dit moment de voorkant uit. ik d8 dat het nog ffies wat lekte bij me pompje maar ik keek net en zag geen water kortom dat gah ik dan ook niet lijmen..![]()
ik heb nog een filmpje gemaakt zodat jullie een idee hebben van het geluid. 1 prob. misschien heb ik me digicam te dichtbij het pompje enzow gehangen..
Filmpje :P
Mooi gedaan hoor ReseTTim.. ik kom zo wel ffies kijken.
Maar het werd nu ook wel is tijd he voor je watercooling
Nice job !
Hij maakt naar mijn mening toch nog redelijk vee lawaai, maar dat word denk wel opgelost
Hij maakt naar mijn mening toch nog redelijk vee lawaai, maar dat word denk wel opgelost
naar mijn mening kan ik het weer trugbouwen want ik heb het nu kouder onder me buro en het maakt meer lawaai toen met lucht koeling.. komt misschien door de 2x papst fanz..DjGeRo schreef op 07 oktober 2002 @ 15:42:
Nice job !
En nog even de lucht uit je watercoolingrondje halen, wil ook wel een helpenReseTTim schreef op 07 oktober 2002 @ 15:43:
[...]
naar mijn mening kan ik het weer trugbouwen want ik heb het nu kouder onder me buro en het maakt meer lawaai toen met lucht koeling.. komt misschien door de 2x papst fanz..
Papstfans had ik zoiezo meteen gedaan
Verwijderd
Ik heb met eigen oren gehoort en eheim is echt wel stiller
Dit pompje wodt d8 ik wel wel warm daar hebben eheims minder last van.
Tie-raps rulez
Leuk gedaan Timmie
Ik bewonder hem wel van het weekend dan...
Verwijderd
Hey Tim, ik denk dat je in ut midden van reservoir een plaatje plexi moet zetten, zodat het niet emteen je intake inloopt, en dan wel helemaal vullen natuurlijk 
____
| . .|
| | .|
[_|_]
Puntjes staan erin IVM verschuiven van lijntjes
Wel zeer vet gedaan, die kast
____
| . .|
| | .|
[_|_]
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2002 21:01 . Reden: Commentaar op kast vergeten ]
Verwijderd
dat wil denk niet echt lukken als je namelijk is goed denkt dan zie je dat het compleet is dichtgeplakt.. kortom dat gaat Timmie denk ik niet proberen.. ennuh ik denk dat het niet meteen wordt weggezogen..Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 21:01:
Hey Tim, ik denk dat je in ut midden van reservoir een plaatje plexi moet zetten, zodat het niet emteen je intake inloopt, en dan wel helemaal vullen natuurlijk
____
| . .|
| | .|
[_|_]
en zoveel maakt dat denk toch niet uit, dat t meteen weer weggaat toch?
Daar hebben we de [code] tags voorVerwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 21:01:
code:
1
2
3
| | | | | | [_|_] |
[ Voor 0% gewijzigd door FitNiX op 15-10-2002 10:34 . Reden: typo's ]
ja heel geinig ik weet dat en ik had al een idee wat hij bedoelde maar zoals ik al zij is dit niet mogelijk om te doen...Kermit schreef op 15 oktober 2002 @ 10:33:
[...]
Daar hebben we de [code] tags voor![]()
code:
1 2 3 | | | | | [_|_]
iig ik denk dat mijn casemod eind deze of begin volgende week af is
Verwijderd
Ik geloof er niks van...ReseTTim schreef op 16 oktober 2002 @ 02:00:
[...]
iig ik denk dat mijn casemod eind deze of begin volgende week af isfinally
Wat?? bijna klaar!!
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
wou er vandaag aan werken maar moest nog ffies voor school wat dingen doen met klasgenoten.. zon 9 gig aan data ffies overpompen.. ben ik blij dat ik fire wire hadXavier schreef op 16 oktober 2002 @ 11:05:
Yeah right.
Maak dat de kat maar eens wijs. Als dat je lukt geloof ik je pas!
iig de schakelpaneel staat in me planning vanavond nog ffies te checken wat mis is..
Dit is geen mod meer, dit is gewoon een nieuwe kast designen! Tim.....you are a huge nerd
Keep on workin'
is er een iemand die ee kassie kan bouwen dan vind ik dat jij het bent ze zouden er nobel prijzen voor uit moeten rijken
nog ffies fotoz van een thuislan die dit weekend bij mij thuis was
check de 2 watergekoelde pctjes
die van mij en Roog....

van voren
mijn watergekoelde P4-1.7@1.7 GHz ivm spontane reboots heb ik hem terug geklocked met daarnaast een watergekoelde P4-2.5@3,2 GHz
het wc papiertje wat je ziet zat er ffies tijdelijk omdat Roog zijn Gf4-ti4600 verkocht had en een ati r9700 ging kopen. hij had toen nog ffies @ de lanparty bij mij zijn gf3 erin gepropt

foto van schuinboven..
meer fotoz van de lanparty zijn strax te zien in de HK
check de 2 watergekoelde pctjes
van voren
het wc papiertje wat je ziet zat er ffies tijdelijk omdat Roog zijn Gf4-ti4600 verkocht had en een ati r9700 ging kopen. hij had toen nog ffies @ de lanparty bij mij zijn gf3 erin gepropt
foto van schuinboven..
meer fotoz van de lanparty zijn strax te zien in de HK
nu wel..
Weekendje wezen thuis lannuh :)
[edit]
ben ffies bezig met solderen.. nu werken al mijn blauwe ledjes.. ja Oeloe ook diegene waar je nu het rode ledje ziet
[ Voor 0% gewijzigd door ReseTTim op 18-10-2002 17:48 . Reden: foto toevoegen.. ]
het begint steeds en steeds meer op een case telijken :D:D in plaats van een mee sjouw kist, voor DJ`s
eej tim, ook op campzone2 geweest?
aleen lijken die metertjes beetje scheef te zitten, of is dat puur @ foto (ik geloof je meteen)
want je zal het vast wel netjes afwerken
het is recht.. tis oeloe's werk geweest die gaten bij de displaytjes en hij doet het zeer zorgvuldig altijd.. en als ik naar de lijnen kijk op de achterkant zijn die ook recht.. kortom het komt door de foto dat het paneel schuin is gefotografeerd.._ferry_ schreef op 18 oktober 2002 @ 20:10:
aleen lijken die metertjes beetje scheef te zitten, of is dat puur @ foto (ik geloof je meteen)
Omdat het schuim isgp500 schreef op 18 oktober 2002 @ 21:23:
waarom is dat water wit.
idd
ik dacht misschien zit er iets door heen.
langzaam draaien laten dan moet de lucht wel in het reservoir komen.
langzaam draaien laten dan moet de lucht wel in het reservoir komen.
Verwijderd
In zijn slangen boven in de kast blijft ook wat lucht hangen, omdat dat ook het hoogste punt is.
tim vette kast man.. maar als je er straks weer 2 pc's in zet ( zaten er toch in ? ) staan ze dan op 1 monitor dat je ze kan schakelen of gewoon op 2 verschillende ?
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
tering jantje, een radeon 9700 kost je zon 500 euro, hebben jullie geld teveel ofzo?
(of krijg je vette korting?
Battle.net Spud#2543
dat vraag ik me ook weleens af jah..TepelStreeltje schreef op 19 oktober 2002 @ 18:07:
tering jantje, een radeon 9700 kost je zon 500 euro, hebben jullie geld teveel ofzo?
zit er net aan te denken om me p3 1ghz en me amd 500 en p1 90 ook in 1 kast te bouwen
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Verwijderd
Werk bij een pc groothandel en koop het voor dealerprijzenTepelStreeltje schreef op 19 oktober 2002 @ 18:07:
hoe verzint hij het allemaal is echt te gek gewoon
plz ontopic ennuh ik denk niet dat hij dat gaat doen. hij heeft voor die ati al moeilijk moeten doen.....
Verwijderd
idd Ik heb het bij een andere winkel moeten halen voor een dealerprijs, omdat onze groothandel ze niet heeft.ReseTTim schreef op 20 oktober 2002 @ 13:49:
[...]
plz ontopic ennuh ik denk niet dat hij dat gaat doen. hij heeft voor die ati al moeilijk moeten doen.....
kheb vandaag weer wat gedaan alleen wou ik dit gister avond eigenlijk al gedaan hebben...

tja ik had eerst alles leuk verlengd toen kwam ik achter dat ik aan het gewone draadje genoeg had conclusie alles kon weer korter

ik was ffies vergeten om de achterkant van de tulip stekker eerst vast te maken dus toen d8 ik haal ffies het witte stekkertje van het snoertje af dat aan de converter komt te zitten. toen had ik opeens een draadje in me hand zonder een metale aansluiting die zat nog in de witte connector. kortom dan maar rechtstreeks solderen op de ccfl converter
en het werkt ook perfect

nou daar ging ie dan hoor me 230V fan ffies aansluiten. ik d8 voor de sier doe ik ook nog ffies de 12V fan eraan.. ik zit wat te switchen en opeens *POEF* me pc slaat uit... kortom dat moet ik nog ffies uitzoeken hoe en wat..
iig de 230V werkt nu ffies kijken dat ik vanavond de schakelaars weer in de flightcase kan bouwen
tja ik had eerst alles leuk verlengd toen kwam ik achter dat ik aan het gewone draadje genoeg had conclusie alles kon weer korter

ik was ffies vergeten om de achterkant van de tulip stekker eerst vast te maken dus toen d8 ik haal ffies het witte stekkertje van het snoertje af dat aan de converter komt te zitten. toen had ik opeens een draadje in me hand zonder een metale aansluiting die zat nog in de witte connector. kortom dan maar rechtstreeks solderen op de ccfl converter
nou daar ging ie dan hoor me 230V fan ffies aansluiten. ik d8 voor de sier doe ik ook nog ffies de 12V fan eraan.. ik zit wat te switchen en opeens *POEF* me pc slaat uit... kortom dat moet ik nog ffies uitzoeken hoe en wat..
iig de 230V werkt nu ffies kijken dat ik vanavond de schakelaars weer in de flightcase kan bouwen
Dat uitschakelen bij het switchen zou weleens met die CCFl'etjes te maken kunnen hebben. Bij het aanschakelen van zo'n CCFL wil de 12V lijn weleens zoveer dalen dat je PSU dat ziet als het uitschakel signaal.
Ik heb mijn CCFL'etjes moeten 'bufferen' met 3 x 47uF/25 condensatoren.
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
kort maar krachtig zullen we maar zeggen?ZiPsop schreef op 20 oktober 2002 @ 18:04:
Echt super vet!

Ontopic:
Hoe heb je je ccfl adapters eigenlijk weggewerkt?
neej ik haalde een fan schakelaar over waar ik kan switchen tussen de 7/off/12 toen ik dat deed ging ie plat...Bart_Banaan schreef op 20 oktober 2002 @ 17:56:
Dat uitschakelen bij het switchen zou weleens met die CCFl'etjes te maken kunnen hebben. Bij het aanschakelen van zo'n CCFL wil de 12V lijn weleens zoveer dalen dat je PSU dat ziet als het uitschakel signaal.
op dit moment zijn ze er weer eruit maar ik heb het uitgeprobeert en ze komen in de uiterste hoeken bovenin.. dus links boven voorkant 2 en rechts ook. waarschijnlijk zal nog wel foto over posten als ze echt zitten..Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 18:08:
Ontopic:
Hoe heb je je ccfl adapters eigenlijk weggewerkt?
[edit]
tis echt de 7/off/12V schakelaars.. Oeloe kan jij daar is naar kijken... want ik zou het zow niet weten..
Geil
[Athlon Xp 1600+][265mb 2100][Ecs K7S5A][Asus Geforce 4 Ti 4200 128Mb]
Woei, vind hem alsmaar mooier worden, maar dat zullen de meesten wel met me eens zijn 
Het zal al wel gezegd zijn, maar wat komt er allemaal in die displaytjes?
Het zal al wel gezegd zijn, maar wat komt er allemaal in die displaytjes?
Ik had je casemod al es van dichtbij gezien op netgamez. Nu met die watercooling is nog mooier!
niet ze passen er niet in. en omdat de case zo laag is ga ik daarvoor een mooie externe makenVerwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 10:18:
wanneer komen je LCD's erin eigenlijk ?
hoe groot is de lcd dan die je hebt?ReseTTim schreef op 21 oktober 2002 @ 10:22:
[...]
niet ze passen er niet in. en omdat de case zo laag is ga ik daarvoor een mooie externe maken
heb hier nog een te grote liggen die niet in me case past.
tis (dacht ik) een 4x40
ruilen?
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
ook weer een flightcase?ReseTTim schreef op 21 oktober 2002 @ 10:22:
[...]
niet ze passen er niet in. en omdat de case zo laag is ga ik daarvoor een mooie externe maken
Verwijderd
prutz0r...ReseTTim schreef op 20 oktober 2002 @ 20:06:
[...]tis echt de 7/off/12V schakelaars.. Oeloe kan jij daar is naar kijken... want ik zou het zow niet weten..
Ik zal binnekort wel ff kijken, heb het alleen op het moment een beetje druk...

Als je foto's post van hoe je de fans en 12v en 5v op je DPDT schakelaars hebt aangesloten kan ik je ook wel helpen 
Heb nl ook een baybus met 12v/off/7v
Zal wel weer een kortsluitinkje zijn (Tim treffende
) Het zal me nix verbazen eigenlijk
Verwijderd
Ik neem vrijdag me multimeter en mijn gezonde verstand wel ff mee... 
/me Oeloe gaat vrijdag weer langs ReseTTim..
Zal idd wel ergens kortsluiting maken ofzo..
/me Oeloe gaat vrijdag weer langs ReseTTim..
Zal idd wel ergens kortsluiting maken ofzo..

tja tis oeloe's ontwerp en ik heb nog is ivm fout solderen heb ik de rode en gele kabel omgeswitched zodat ie wel goed zat. vervolgens is het Oeloe's design ong alleen heb ik alles gesoldeert hij heeft de teken werk verricht dus ik denk dat het makkelijker is als hij kijkt..BlizzarD schreef op 23 oktober 2002 @ 15:48:
Als je foto's post van hoe je de fans en 12v en 5v op je DPDT schakelaars hebt aangesloten kan ik je ook wel helpen
Verwijderd
Je moet ook niet de rode en gele kabel met elkaar verwisselen..ReseTTim schreef op 23 oktober 2002 @ 17:35:
[...]
tja tis oeloe's ontwerp en ik heb nog is ivm fout solderen heb ik de rode en gele kabel omgeswitched zodat ie wel goed zat. vervolgens is het Oeloe's design ong alleen heb ik alles gesoldeert hij heeft de teken werk verricht dus ik denk dat het makkelijker is als hij kijkt..

/me oeloe is in een vervelende bui, je kunt hem het beste negeren...
jawel want anders werkte hij al helemaal niet..Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 17:53:
[...]
Je moet ook niet de rode en gele kabel met elkaar verwisselen..
/me oeloe is in een vervelende bui, je kunt hem het beste negeren...
Kleine tip voor als je een baybus wilt maken:
Test eerst 1 fan, die je aansluit op 1 switch. Zodra die goed is, 'kopieer' je die naar de rest v/d switches.
Test eerst 1 fan, die je aansluit op 1 switch. Zodra die goed is, 'kopieer' je die naar de rest v/d switches.
hij heeft het gedaan..BlizzarD schreef op 23 oktober 2002 @ 18:22:
Kleine tip voor als je een baybus wilt maken:
[edit]
en ik heb maar 2 fan switches die op 7/off/12 gaan
de rest is 12V/off of 230V/off
zondr fanz kan ik wel de schakelaars over halen zodat de ledjes branden..
Ik meen dat die switches op 230v 2A aan kunnen.
Misschien trekken je fans meer Ampere dan dat dat switchje aan kan?
dat lijkt me stug....
eerder kortsluiting of 230V op een 12Vfan

eerder kortsluiting of 230V op een 12Vfan

edit:
typo
typo
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
die kan het gewoon aan..BlizzarD schreef op 23 oktober 2002 @ 19:09:
Ik meen dat die switches op 230v 2A aan kunnen.
maar oeloe heeft alles doorgemeten en het is geen kortsluiting
ffies horen wat zijn oplossing was...
yo resettim, ik ga ook zelf een kassie maken van alu-profiellen(ik w8 ff met poste tot de jouwe ongeveer af is
) maar ff offtopic hebbie nog tips?? mijne word 50-50-30(cm) is da genoeg voor [wc]??
*burp*
Verwijderd
klight-case moet je hem noemen (kleine flight case)rimpeldinky schreef op 26 oktober 2002 @ 17:18:
yo resettim, ik ga ook zelf een kassie maken van alu-profiellen(ik w8 ff met poste tot de jouwe ongeveer af is) maar ff offtopic hebbie nog tips?? mijne word 50-50-30(cm) is da genoeg voor [wc]??
Verwijderd
Ik heb alles doorgemeten, en het klopt als een bus. (denk ik)ReseTTim schreef op 26 oktober 2002 @ 01:30:
[...]
die kan het gewoon aan..
maar oeloe heeft alles doorgemeten en het is geen kortsluitingalle schakelaars werken perfect
goede voltages geven ze.. volgens Oeloe ligt het aan dat ie te weinig stroom oid krijgt. kortom zelfde probleem wat bart banaan had.. en die had de oplossing gevonden..
![]()
ffies horen wat zijn oplossing was...
Af en toe gaat het wel goed, maar meestal knalt de voeding eruit als de fans aan worden gezet. Ik denk dat het komt omdat door de belasting van de fans de voeding een beetje "inzakt". Denk dat het probleem op te lossing is door de schakelpuls te bufferen met een paar elcotjes. Binnenkort maar ff proberen of dat het prob oplost..
(heb nu tentamen week, dus geen tijd om te modden... )
ok ik heb het met Bart Banaan besprokn en hij denkt dat het met een diode of een led het probleem wil oplossen. kortom dit ga ik morgen uittesten 
iig maar nu de fotoz waar jullie niet wetende op wachten

1gig rambus
heb deze week 2x 256mb pc600@800 kunnen kopen voor 135,= euro
en dat liet ik mij niet voorbij gaan.

4l. gedestileerd water gehaald bij de kruidvat een andere aansluiting voor me pompje. dit zou eerst voor me 2de pompje worden waarmee ik de waterkoeling systeem zou vullen maar achteraf was dit mooier dus gebruik ik dit nu in mijn systeem.

tja ik moest slangen los halen om me GF1 ook te kunnen waterkoeling conclusie ik morste wat op me geheugen. dus ik heb al me sdram geheugen eruit gehaald en laten drogen

mmh ja ook op de AGP slot en op me GF1

er zit nog een kleine lekkage bij mijn radiator kwam ik achter. ik moet dus ff bij het einde van de slangen het kitten of dicht lijmen. dit moet ik nog doen. de lekkage bij mijn pomp is voor zover ik weet opgelost.. iig als het lekt dan is het alleen nog maar waar het water de pomp in gaat.

installatie om de waterkoeling te vullen. dit lukte ook niet echt..
en via een 2de pomp ook niet. ik en oeloe gaan morgen (zondag) ffies kijken hoe we dit gaan oplossen..

alles zit erin
en aangesloten (op me geheugen na)

de kant van de P3
iets teveel slangen na mijn mening. en ja er zit een knak in de slang. dit ga ik nog proberen om op te lossen.

pc van voren met de waterkoeling. de 2 tulp stekkertjes die hangen zijn voor de ccfletjes..

P4 kant. op dit moment zit me ati R8500 niet watergekoeld. ik denk dat ik het ook niet ga doen omdat ik het zou moeten vast plakken of via de compound manier zou moeten doen.

case met alles erin. maar niet alles aangesloten. ik heb op deze foto gecheat. namelijk ik heb het frame wat naar achter gehaald
nu past het schakelpaneel wel in de kast. ik ben achter gekomen dat de schakelaars te hoog zitten dus er moet een nieuw frame komen waar de schakelaars lager zitten.

mmh me linker ccfl deed het niet
moet ik nog naar kijken waarom niet. ik had toen ffies geen tijd ivm ik deze fotoz moest inzenden voor de xxlcasescontest. iig zow komt ie er ong uit te zien 
owja ik heb de case nog ffies gewogen hij weegt ong zon kleine 35kilo.
iig maar nu de fotoz waar jullie niet wetende op wachten
1gig rambus
4l. gedestileerd water gehaald bij de kruidvat een andere aansluiting voor me pompje. dit zou eerst voor me 2de pompje worden waarmee ik de waterkoeling systeem zou vullen maar achteraf was dit mooier dus gebruik ik dit nu in mijn systeem.
tja ik moest slangen los halen om me GF1 ook te kunnen waterkoeling conclusie ik morste wat op me geheugen. dus ik heb al me sdram geheugen eruit gehaald en laten drogen
mmh ja ook op de AGP slot en op me GF1
er zit nog een kleine lekkage bij mijn radiator kwam ik achter. ik moet dus ff bij het einde van de slangen het kitten of dicht lijmen. dit moet ik nog doen. de lekkage bij mijn pomp is voor zover ik weet opgelost.. iig als het lekt dan is het alleen nog maar waar het water de pomp in gaat.
installatie om de waterkoeling te vullen. dit lukte ook niet echt..
alles zit erin
de kant van de P3
pc van voren met de waterkoeling. de 2 tulp stekkertjes die hangen zijn voor de ccfletjes..
P4 kant. op dit moment zit me ati R8500 niet watergekoeld. ik denk dat ik het ook niet ga doen omdat ik het zou moeten vast plakken of via de compound manier zou moeten doen.
case met alles erin. maar niet alles aangesloten. ik heb op deze foto gecheat. namelijk ik heb het frame wat naar achter gehaald
mmh me linker ccfl deed het niet
owja ik heb de case nog ffies gewogen hij weegt ong zon kleine 35kilo.
[ Voor 8% gewijzigd door ReseTTim op 20-03-2003 13:40 ]
Ziet er goed uit ReseTTim!!
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Oeh, nieuwe pics! 
Ziet er weer geinig uit, maar wanneer is die nou is af ?
Ziet er weer geinig uit, maar wanneer is die nou is af ?
Verwijderd
Pas op met die rubberen voetje van die sicce pompjes.. ik heb gisteren mijn WC uit elkaar gehaald er er was 1 zo'n voetje losgeraakt en opgezogen door de pomp 
CPU draait meteen weer 3 graden koeler .. hehehe
CPU draait meteen weer 3 graden koeler .. hehehe
retevet reseTTim nogmaals
ik zal s beginne met de mijne en piccies maken de ik ga over de mijne 3 maanden doen, verdien 100 euros per maand en daar moet nog af voor me andere pc onderdelen te kopen en hcc ook nog
ik heb me frame al in elkaar staan(heb ik nog geen pics van
)
*burp*
Wow ik had je topics sinds deel 3 niet meer gevolgd

Ziet er echt vet uit zo!!!

Ziet er echt vet uit zo!!!
#StopBurningStuff
Nice
Het eind is in zicht
Maar haal je nu een beetje goede temps?
Het eind is in zicht
En, alssie klaar is ga je met pensioen?
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Last van knikkende slangen? 

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
als je ffies leest heb ik gezegt van de knak. de onderste rond in jou tekening is geen echte knak. tis dat ie daar over een grote aansluiting moet maar geen last van een knak dus.. en die bovenste is een echte knak
[edit]
ik weet ook waarom me linker ccfl niet brande.. ik had me kapotte converter aangesloten
Verwijderd
hahaReseTTim schreef op 03 november 2002 @ 14:09:
[edit]
ik weet ook waarom me linker ccfl niet brande.. ik had me kapotte converter aangeslotendaar kwam ik vanochtend achter toen ik een doosje vond op me buro met een krulletje erop
maarja, je roept al 2 maanden dat hij volgende week af zou zijn, maar WANNEER is dat nou? die volgende week ik al 7x voorbij

woooow dat ziet er heeel mooi uit!!!
ga zo door man!!!!
ga zo door man!!!!
There's no savegame in real life...
hij begint nu toch wel erg mooi te worden
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl