Ok ik heb sinds kort een dvd brander de Hp dvd writer dvd 200i!
(jah geld teveel)
Alleen hoe kun je nou het beste dvd's kopieren en branden?
Zoals ik heb geprobeerd Pearl Harbor zo vanuit me dvd naar me dvd writer te branden via Nero dvd Burner ofzo.
Alleen daar zei die van dvd is beveiligt en is te groot ofzo.
Dus ik kijken stond bij eigenschappen 7/8 GB dat die film was
Terwijl de lege dvd’s die je kan kopen maar 4.3 GB zijn!
Later keek ik weer was hij maar 4.1GB heb ik meer dvd’s bekeken allemaal 3.18GB etc dus dat probleem was opgelost.
Nu is mijn vraag hoe kun je het beste door zo’n beveiliging heen komen? En kan ik dan gewoon dvd’s kopiëren zonder er verder mee te moeten kloten zoals dingen weghalen of?
En ik download ook vaak dvd rips via kazaa ( i know n00b) maargoed zijn meestal wel goede kwaliteit.
Die zijn vaak zo’n 700mb jah alleen sterk gecomprimeerd met de divx codec alleen hoe kun je die het beste weg branden moet je die ook nog door een codec heen halen en in een ander formaat zetten of?
I know ik praat als een n00b alleen ben ook een n00b op dit gebied!
Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Greetz SKully.
(jah geld teveel)
Alleen hoe kun je nou het beste dvd's kopieren en branden?
Zoals ik heb geprobeerd Pearl Harbor zo vanuit me dvd naar me dvd writer te branden via Nero dvd Burner ofzo.
Alleen daar zei die van dvd is beveiligt en is te groot ofzo.
Dus ik kijken stond bij eigenschappen 7/8 GB dat die film was
Terwijl de lege dvd’s die je kan kopen maar 4.3 GB zijn!
Later keek ik weer was hij maar 4.1GB heb ik meer dvd’s bekeken allemaal 3.18GB etc dus dat probleem was opgelost.
Nu is mijn vraag hoe kun je het beste door zo’n beveiliging heen komen? En kan ik dan gewoon dvd’s kopiëren zonder er verder mee te moeten kloten zoals dingen weghalen of?
En ik download ook vaak dvd rips via kazaa ( i know n00b) maargoed zijn meestal wel goede kwaliteit.
Die zijn vaak zo’n 700mb jah alleen sterk gecomprimeerd met de divx codec alleen hoe kun je die het beste weg branden moet je die ook nog door een codec heen halen en in een ander formaat zetten of?
I know ik praat als een n00b alleen ben ook een n00b op dit gebied!
Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Greetz SKully.