hoezo is 1x512 op jou mobo goed? en niet 2x256?Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 19:12:
[...]
Ik heb niks besteld![]()
, maar in mijn geval(mobo) is 1x512 beter.
bij mij (a7v333) werkt 2 reepjes ook neit, hoor (nja, @strakke timings dan )
en dat was toch behoorlijk goed en duur spul: corsair512xms3000c2
kheb nu een reepje liggen dat ik niet use, beswel zonde
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
hoe bedoel je "werkte niet"? wat werkte er niet dan? en welke strakke timming hanteerde je dan?Okyah schreef op 14 oktober 2002 @ 20:44:
[...]
bij mij (a7v333) werkt 2 reepjes ook neit, hoor (nja, @strakke timings dan )
en dat was toch behoorlijk goed en duur spul: corsair512xms3000c2
kheb nu een reepje liggen dat ik niet use, beswel zonde
Klink erg coolVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 20:35:
[...]
Ik bestel het niet want ik test het en daardoor krijg ik het opgestuurd zodra het in het land is, ook komt het in mijn nieuwe setup samen met mijn komende nieuwe Prometeiamod.
Ik wil ook wel weten waarom 1x512mb beter is dan 2x256mb bij de Epox 4G4A+
Zelf wil ik namelijk 2x256mb bestellen
Heeft dit te maken met de timings etc??
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Even topic terug op orde roepenVerwijderd schreef op 29 september 2002 @ 12:23:
Ik heb dus een Prometeia cooling system,allemaal leuk en aardig,maar toch niet zo waterdicht als men beweert.
Maandenlang geen problemen gehad,en gisteren allemaal vreemde strepen op mijn beeld.
Maak ik de kast open,hangt er een druppeltje water aan het bovenste stuk van de slang. (waar hij aan de zogenaamde "Microfreezer" vast zit)
Die vreemde strepen waren dus de oorzaak van een vorig druppeltje wat zich lekker verdeeld had op mijn TI4600
Die kan ik dus wel weg flikkeren,want garantie kan ik wel vergeten denk ik.
Het is namelijk wel zichtbaar (lichte oxidatie) op het plankje.
Heb nog geprobeerd om het enigzinst te verwijderen,maar het mocht niet meer baten
Punt is dus,dat dit toch niet zo'n waterdicht systeem is als ik dacht!
Zijn er meerdere mensen met dit soort ervaringen?
t werkte niet als in, bij t booten liepie vast en toen had ik allemaal vrolijke corrupte files...freekweb schreef op 14 oktober 2002 @ 20:49:
[...]
hoe bedoel je "werkte niet"? wat werkte er niet dan? en welke strakke timming hanteerde je dan?
en dit was dus als t ram draaide op 333 mHz en 2-2-2-5-1
en ik dus noggeens windows installen, nja alles werkt en dan inene looptie vast en dan dan doetie t weer en toen gaf ie na een dag weer zooi met corrupte files
dus echt lekker werken deed ie niet
oplossing --> 1 reepje
en aan de reepjes lag t volgens mij niet, want die deden t los wel met strakke timings (nja, de een iets minder, ik geloof 2-2-2-5-2, al weer een tijd terug
maar ik neem dus aan dat t aan t bord ligt, ook omdat iemand in t grote a7v333 topic net zo'n probleem had
Alone at last
Just nostalgia and I
Volgens mij zijn de Corsair 512mb versie dubbel sided en sommige borden willen geen 2xdubbelsided geheugen hebben. Weet het niet zeker
we zullen het morgen wel merken, dan krijg ik mn PC3500 binnen
Als dat niet werkt op mn A7V333, dan ga ik voor de Abit KD7 of een heel nieuw P4 systeem
Of is er nog een ander leuk AMD board op de markt? hoeft niet speciaal een KT400 te zijn, maar wel een mobo die met PC3500 om kan gaan? tips 
het gaat dus om dit geheugen:
tja, misschien is t idd omdat ik 2 blokjes van 512 had, hoor, maar vervelend is t wel.freekweb schreef op 14 oktober 2002 @ 21:13:
we zullen het morgen wel merken, dan krijg ik mn PC3500 binnenAls dat niet werkt op mn A7V333, dan ga ik voor de Abit KD7 of een heel nieuw P4 systeem
Of is er nog een ander leuk AMD board op de markt? hoeft niet speciaal een KT400 te zijn, maar wel een mobo die met PC3500 om kan gaan? tips
[afbeelding]
nja, t kon erger, maar zonde van t geld is t nogal
khoop dat t bij jou wel lekker werkt
Alone at last
Just nostalgia and I
1 reepje werkte bij jou toh wel? wat is de max wat je met die mem hebt gehaalt dan? screeniesOkyah schreef op 14 oktober 2002 @ 21:39:
[...]
tja, misschien is t idd omdat ik 2 blokjes van 512 had, hoor, maar vervelend is t wel.
nja, t kon erger, maar zonde van t geld is t nogal
khoop dat t bij jou wel lekker werkt
ik doe er niets bijzonders mee eerlijk gezegd, want ik heb ook een bit rottige core geloof ik, nja, mn ram draait nu gewoon op 2*167, want mn proc draait op 167*11freekweb schreef op 14 oktober 2002 @ 21:41:
[...]
1 reepje werkte bij jou toh wel? wat is de max wat je met die mem hebt gehaalt dan? screenies
weinig spectaculairs dus.
mijn oc-lust was nogal in de smoor gekiemd, weil het dus helemaal fout ging met mn nieuwe systeempje
en ik heb dus enkel de bus met 33 mHz verhoogd en mn pci en agp loopt nu weer normaal dus en de proc is 166 mHz ge-oc-ed.
niets bijzonders dus
maarja, kga der maar een 2400+ of 2600+ ingooien en een prometeia aanschaffen en dan weer die-hard bezig zijn
ohaj, maar dit ram draait dus op +-334 mHz met als timings 2-2-2-5-1 en turbo doet mn bord niet (wel met bios 1006 btw) --> normal dus, oftwel, rottig
kweet ook neit of ik wel zin heb om strax weer duur ram aan te gaan schaffen, corsair blijkt neit zo goed als t zou moeten zijn
Alone at last
Just nostalgia and I
ik zie het morgen allemaal wel, dan haal ik mn reepje PC3500 C2 op
wat is de prijs btw?freekweb schreef op 14 oktober 2002 @ 21:47:
en je haalt maar een reepje 512?
dan zijn er prob geen problemen
ohja, die c2 geldt enkel voor t eerste cijfer zegmaar
ze hebben em getest @ 2-2.5-2.5-6-2, nja dat was ieg bij mij
dus je kan er neit van uitgaan dat je em echt strak kan instellen
dat is wel flauw...
Alone at last
Just nostalgia and I
Waar heb je deze besteld?freekweb schreef op 14 oktober 2002 @ 21:47:
ja klopt, dat staat dus ook in dat plaatje wat ik hier boven heb gepost: 2-4-4-8-T1 @234Mhz
he, net kon ik dat plaatje niet zienfreekweb schreef op 14 oktober 2002 @ 21:53:
ja klopt, dat staat dus ook in dat plaatje wat ik hier boven heb gepost: 2-4-4-8-T1 @234Mhz
kheb btw net even gecheckt en t klopt dat dat ram van mij niet met 2 reepjes hoeft te werken met strakke timings, maar toch vind ik dat wat minder
en er zijn geen 1 gb reepjes nog en ik wil binnenkort toch echt zoveel, want ik gebruik nu al afentoe mn ram helemaal en dat geratel word ik leip van
(kdraai misschien afentoe wat teveel dingen tegelijk, maarja
Alone at last
Just nostalgia and I
Allemaal mensen met geld teveel hier ofzow???

Net als de topic-opener, check zijn specs... 19 inch TFT?!?!?!?!
En dan zeuren dat z'n Ti4600 het niet meer doet, koop dan een nieuwe...als je toch geld teveel hebt... duh!
En dan zeuren dat z'n Ti4600 het niet meer doet, koop dan een nieuwe...als je toch geld teveel hebt... duh!
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S
ja so??? Problemen mee?? Hou ze dan lekker voor je wil jeFlowDesign schreef op 14 oktober 2002 @ 21:59:
Allemaal mensen met geld teveel hier ofzow???![]()
![]()
Verwijderd
als aubade ze via de reguliere weg krijgt hoop ik dat zij ze morgen binnen hebben, want vandaag lagen ze nog op schiphol om te worden ingeklaard. Dan moeten ze eerst nog naar de importeur(A-force) en dan pas naar aubade.freekweb schreef op 14 oktober 2002 @ 21:58:
[...]
heb ze hier besteld, kan ze morgen komen ophalen, is bij mij in de buurt
http://www.aubade.nl/
aubade heeft ze dus op voorraadVerwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 00:54:
[...]
als aubade ze via de reguliere weg krijgt hoop ik dat zij ze morgen binnen hebben, want vandaag lagen ze nog op schiphol om te worden ingeklaard. Dan moeten ze eerst nog naar de importeur(A-force) en dan pas naar aubade.
Verwijderd
Ehm, dit topic ging toch over condensvorming bij gebruik van de Prometeia 
Ontopic graag....
Ontopic graag....
Verwijderd
een kaartje van 450 euro vind ik dat geen lamerij dat is toch zonde van je geld als je die mist ?memendo schreef op 29 september 2002 @ 15:27:
[...]
[moraalridder-modus]
Uhm als je het zelf "sloopt" en dan garantie claimen vind ik een beetje lame hor. Dat een GF niet tegen water kan lijkt mij meer dan normaal.
Verwijderd
Kan je dit topic niet in 2-en delen? Dit aangezien de laatste helft over snel ddr geheugen gaat.Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 11:14:
Ehm, dit topic ging toch over condensvorming bij gebruik van de Prometeia
Ontopic graag....
wOOt, net ff met oc-shop aan de lijn gehangen. Vanaf volgende week krijgen ze ook de lose Prometeia units binnen, heb die dan ook maar vast besteld. Zodra ik m binnen heb kan ik aan mn Pro-Antec case mod beginnen
Hou jullie op de hoogte 
het gaat dus om deze unit:
en wat betaal je daar dan voor? ik heb wel intresse denk ik 
edit:
Staat OC-shop op de hcc dagen en verkopen ze dit soort spul ook dan?
De prijs is nog niet bekend, ze wisten me alleen te vertellen dat ie inieder geval goedkoper zou zijn dan de volledige set, maar dat is logisch natuurlijkMadMod schreef op 15 oktober 2002 @ 14:54:
edit:
Toevallig heeft de topic-starter voor die TI4600 een week heel,heel hard moeten werken,en als je weet wat voor werk ik doe ben je het zeker met me eensFlowDesign schreef op 14 oktober 2002 @ 21:59:
Allemaal mensen met geld teveel hier ofzow???![]()
![]()
En ik heb zeker geen geld teveel eerder te weinig (door al die aankopen)
En die 19" Iiyama TFT heb ik van mijn vakantiegeld gekocht dus...niet zeiken!!
Dan verkoop je toch gewoon de boot
kingfriko
Beter lezenfreekweb schreef op 15 oktober 2002 @ 14:59:
[...]
De prijs is nog niet bekend, ze wisten me alleen te vertellen dat ie inieder geval goedkoper zou zijn dan de volledige set, maar dat is logisch natuurlijkHoop er volgende week meer over te kunnen vertellen
Oeps verkeerde gequote
Iemand vroeg dus hoeveel die losse Prometeia gaat kosten en dat was dus nog onbekend. Dus hij/Zij had beter moeten lezen
Was dus niet voor jouw bedoeld
Verwijderd
Ik schat dat het dan maar ongv. 20 euro goedkoper is, omdat wat er bovenop staat niet meer waard isMadMod schreef op 15 oktober 2002 @ 14:54:
edit:
Zo slecht vind ik hem ook weer nietVerwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 22:37:
[...]
Ik schat dat het dan maar ongv. 20 euro goedkoper is, omdat wat er bovenop staat niet meer waard is
Maar kwalitatief niet echt super
De witte kost Euro 565,00
en de zwarte Euro 589,00
Dus zoveel scheelt het inderdaad niet met een volledig systeem!
Binnenkort zijn dus alleen de "onderstellen" verkrijgbaar bij
www.space-promotion.nl
en de zwarte Euro 589,00
www.space-promotion.nl
Verwijderd
en bij de www.oc-shop.nlVerwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 05:46:
De witte kost Euro 565,00
en de zwarte Euro 589,00
www.space-promotion.nl
Verwijderd
Hoe duur zijn die??freekweb schreef op 15 oktober 2002 @ 14:29:
wOOt, net ff met oc-shop aan de lijn gehangen. Vanaf volgende week krijgen ze ook de lose Prometeia units binnen, heb die dan ook maar vast besteld. Zodra ik m binnen heb kan ik aan mn Pro-Antec case mod beginnenHou jullie op de hoogte
[afbeelding]
Want als ze een beetje een redelijk prijs hebben
Verwijderd
Als ik het zo lees op Space-Promotion is het 589,- voor de zwarte en 565,- voor de witte.Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 12:26:
[...]
Hoe duur zijn die??
Want als ze een beetje een redelijk prijs hebben
Complete (witte) kast is goedkoper dan 1 losse (zwarte) unit
Niet echt veel goedkoper.... kan je nagaan hoe goedkoop dat kassie is wat erop zit
Verwijderd
en dit zijn prijzen zonder een cpu kit, die moet je dan nog los kopen.Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 19:19:
[...]
Als ik het zo lees op Space-Promotion is het 589,- voor de zwarte en 565,- voor de witte.
Complete (witte) kast is goedkoper dan 1 losse (zwarte) unit
Niet echt veel goedkoper.... kan je nagaan hoe goedkoop dat kassie is wat erop zit
Ook een manier om goedkoop te lijken.
Dat is inderdaad wel K*t ja,dat er standaard geen CPU-kit naar keuze bij zit,dat mag best wel voor die prijs vind ik 
Maar toch blijft het een supersysteem
Maar toch blijft het een supersysteem
bij oc-shop krijg je de cpu kit er gratis bij
Verwijderd
Maar je heb er wel voor betaald
Kijk maar naar de prijs... die is meteen €709,-
Bij Space-Promotion is dezelfde kast + kit €701,50 (649,- + 52,50)... toch nog goedkoper
Bij de losse units zal het wel hetzelfde zijn...
Verwijderd
alleen hebben ze daar geen now-how, en bij de oc-shop een berg.Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 21:23:
[...]
Maar je heb er wel voor betaald
Kijk maar naar de prijs... die is meteen €709,-
Bij Space-Promotion is dezelfde kast + kit €701,50 (649,- + 52,50)... toch nog goedkoper
Bij de losse units zal het wel hetzelfde zijn...
preciesVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 14:07:
[...]
alleen hebben ze daar geen now-how, en bij de oc-shop een berg.
Als dat zo is,dan zou ik voor die Euro 7,50 meer toch naar oc-shop gaan,als jullie zeggen dat ze daar meer verstand hebben 
Denk dat ik ook ga sparen voor zo'n losse unit,en dan is op een p4 proberen ipv een athlon,ben benieuwd hoe hoog een p4 3,06 ghz met zo'n unit te clocken is})
Helaas zijn die nog een beetje prijzig,denk dat ik het op een 2,4 ghz ga proberen (als ik de centen heb
)
Denk dat ik ook ga sparen voor zo'n losse unit,en dan is op een p4 proberen ipv een athlon,ben benieuwd hoe hoog een p4 3,06 ghz met zo'n unit te clocken is})
Helaas zijn die nog een beetje prijzig,denk dat ik het op een 2,4 ghz ga proberen (als ik de centen heb
Je hebt toch al een prometeia 
Die unit is toch gewoon hetzelfde zonder Case?? of wil je er 1 bijhebben voor je chipset
Die unit is toch gewoon hetzelfde zonder Case?? of wil je er 1 bijhebben voor je chipset
Verwijderd
Ik zeg niet dat ze meer verstand hebbenVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 19:22:
Als dat zo is,dan zou ik voor die Euro 7,50 meer toch naar oc-shop gaan,als jullie zeggen dat ze daar meer verstand hebben
Helaas zijn die nog een beetje prijzig,denk dat ik het op een 2,4 ghz ga proberen (als ik de centen heb)
Peter bij de oc-shop zal je altijd helpen met raad en daad, ook als je het zelf allemaal ver(tw)ziekt hebt.
Dus neem een wijze raad en koop dat soort spullen en voor die bedragen bij een bedrijf wat er zelf zeer veel van af weet.
Verwijderd
Verder, de fan oplossing van A.P. Versteeg lijkt mij een prima oplossing. Ik heb mijn sb live 5.1 weleens verzopen, was bezig slangen los te maken en het was nog niet helemaal leeg 
Toen ging er dus een half koppie water ofzo over de kaart heen. Goed drooggemaakt en 1 a 2 dagen laten liggen, doet het ook nog prima. Met oxidatie heb ik geen ervaring.
Verder, DuronDude, post ff pics van je bevroren GPU in een nieuw topic ofzo. Meer pics van jou extreme dingen zijn erg gewild hier
Toen ging er dus een half koppie water ofzo over de kaart heen. Goed drooggemaakt en 1 a 2 dagen laten liggen, doet het ook nog prima. Met oxidatie heb ik geen ervaring.
Verder, DuronDude, post ff pics van je bevroren GPU in een nieuw topic ofzo. Meer pics van jou extreme dingen zijn erg gewild hier
*ff offtopic* kun je eigenlijk op de EP-4G4A de onboard VGA uitzetten?Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 20:34:
[...]
Ik zeg niet dat ze meer verstand hebben, maar dat ze de hele dag van die dingen aan het bouwen zijn. En omdat de oc-shop als een van de eerste tweak en mod spullen tekoop aan bood op het net.
Peter bij de oc-shop zal je altijd helpen met raad en daad, ook als je het zelf allemaal ver(tw)ziekt hebt.
Dus neem een wijze raad en koop dat soort spullen en voor die bedragen bij een bedrijf wat er zelf zeer veel van af weet.
Dat kan zekerfreekweb schreef op 17 oktober 2002 @ 21:08:
[...]
*ff offtopic* kun je eigenlijk op de EP-4G4A de onboard VGA uitzetten?
ook zeer aan te bevelen
Verwijderd
Ja , als je de onboard niet gebruikt krijg je ook veel betere mem score`s.freekweb schreef op 17 oktober 2002 @ 21:08:
[...]
*ff offtopic* kun je eigenlijk op de EP-4G4A de onboard VGA uitzetten?
Dit komt omdat de onboard minimaal al 8mb geheugen reserv. voor zichzelf.
Dus alles wat je niet gebruikt gewoon uitschakelen in de bios, ook bv. poorten(com) en USB enzv.
das beters, dan wordt mijn volgende setup een EPOX 4G4A+ & P4 2.66 GHz 533Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 22:48:
[...]
Ja , als je de onboard niet gebruikt krijg je ook veel betere mem score`s.
Dit komt omdat de onboard minimaal al 8mb geheugen reserv. voor zichzelf.
Dus alles wat je niet gebruikt gewoon uitschakelen in de bios, ook bv. poorten(com) en USB enzv.
*edit*
jammer genoeg komt mn Prometeia unit pas volgende week
GVD!@#!@@!!! heb ik eindelijk mn Prometeria, zijn de bij oc-shop de P4-Kit er vergeten in te doen, Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
[ Voor 0% gewijzigd door Convoy op 29-10-2002 11:20 . Reden: vertraging ]
Hee Freekweb,Heb je alles onderhand al binnen?freekweb schreef op 17 oktober 2002 @ 23:12:
[...]
GVD!@#!@@!!! heb ik eindelijk mn Prometeria, zijn de bij oc-shop de P4-Kit er vergeten in te doen, Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
Laat dan eens even weten wat je bevindingen zijn en met welke CPU,ben namelijk razend benieuwd
nee heb nog niet alles binnen
oc-shop had mij de verkeerde kleur prometeia zonder P4 kit toegestuurt, heb m dus weer terug gestuurt
krijg als het goed is morgen de goeie binnen, dan gaan we loos
zie mn sign voor de specs
Verwijderd
Toch lullig als je een paar post eerder dit poste 

Met een beetje know-how had OC-shop geweten dat je zonder kit niks aan je Prom hebt
nofi btw
alleen hebben ze daar geen now-how, en bij de oc-shop een berg.
precies
Met een beetje know-how had OC-shop geweten dat je zonder kit niks aan je Prom hebt
nofi btw
wat heeft dat er nou mee te maken danVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 20:35:
Toch lullig als je een paar post eerder dit poste![]()
[...]
[...]
nofi btw
Verwijderd
Tjonge jonge... denk aan je bloeddruk....
Ik zet er toch niet voor niets al die smillies bij.... was maar een grappie
Vond het alleen wel erg toepasselijk
Ik zet er toch niet voor niets al die smillies bij.... was maar een grappie
Vond het alleen wel erg toepasselijk
En? en? Hoever staan we?freekweb schreef op 29 oktober 2002 @ 19:44:
nee heb nog niet alles binnenoc-shop had mij de verkeerde kleur prometeia zonder P4 kit toegestuurt, heb m dus weer terug gestuurt
krijg als het goed is morgen de goeie binnen, dan gaan we loos
zie mn sign voor de specs
Btw...ze hadden mij ook de verkeerde toegestuurd,ook een zwarte,zitten daar zeker met overstock
Mwa,ik heb hem maar gehouden,was een gehele kit,dus maakte niet zoveel uit.
Maarreeeh...draaitieal??
nee, heb m nog steeds niet binnenVerwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 17:16:
[...]
En? en? Hoever staan we?
Btw...ze hadden mij ook de verkeerde toegestuurd,ook een zwarte,zitten daar zeker met overstock
Mwa,ik heb hem maar gehouden,was een gehele kit,dus maakte niet zoveel uit.
Maarreeeh...draaitieal??
Is er al goed nieuws te melden ?freekweb schreef op 30 oktober 2002 @ 17:28:
[...]
nee, heb m nog steeds niet binnenzal wel morgen worden denk ik, is nu al te laat. Grrr
![]()
wat voor een temp geeft eigenlijk de EP-4G4A+ bij jullie in de bios met de prometeia? bij mij geeft ie namelijk geen - temp aan in de bios
hoe kan dit, of hebben de overige EP-4G4A+ gebruikers met prometeia dat ook
je moet de nieuwste bios hebben, die duidt die wel aan.
zopas een Delta 4000 rpm gemonteerd op de prometeia.
geluid is niet te harden.
temps zakken wel met 4°.
zopas een Delta 4000 rpm gemonteerd op de prometeia.
geluid is niet te harden.
temps zakken wel met 4°.
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Ik heb dan een Epox 8K3A+,en die geeft dus ook geen - temp aan,staat gewoon op 0 graden 
Ik denk dat de meeste biossen daar niet op voorbereid zijn,ongeacht het mainbord,Speedfan daarentegen geeft het bij mij wel weer,alleen 15 graden warmer als de prometeia unit
Maar verder werkt alles wel goed?
Hoe hard loopt hij al
?
Ik denk dat de meeste biossen daar niet op voorbereid zijn,ongeacht het mainbord,Speedfan daarentegen geeft het bij mij wel weer,alleen 15 graden warmer als de prometeia unit
Maar verder werkt alles wel goed?
Hoe hard loopt hij al
bij mij in de bios staat de temp steeds op 80graden
lijkt me niet echt goed 
*edit*
nieuwe bios heb ik ook al geprobeert, hielp niet
wtf
*edit*
nieuwe bios heb ik ook al geprobeert, hielp niet
Verwijderd
Ik heb hetzelfde gehad als de topicstarter, ook lekkage op mijn Ti4600. Mijn PC staat nu bij de OC-Shop, omdat er binnenkort een revisie van ChipCon komt voor deze kast. Het 120MM fan idee van AP Versteeg lijkt me wel handig. Wat me ook wel handig lijkt en wat de Mach2 heeft is een soort verwarmingsplaatje.
Maar ja ik zie wel waar het schip strandt
Maar ja ik zie wel waar het schip strandt