Dit topic is gesloten, hoewel er zeker nuttige informatie voor tweakers instond, namelijk hoe er een hoger voltage op fans kan, en er had ook nog goed op gereageerd kunnen worden door tweakers. Wellicht waren er zelfs mensen geweest die hun fans op 17 of zelfs 24 volt hadden gezet, zij hadden die ervaring dan met ons kunnen delen wat als gevolg zou kunnen hebben dat mensen met dezelfde fans beter zouden kunnen koelen, aannemend dat zij geen bezwaar hebben tegen een harder geluid.
Dit alles in aanmerking neemend kan ik niet anders concluderen dat het topic ten onrechte is gesloten, ik verzoek dan ook bij deze om het zo snel mogelijk weer te openen. Ook moet ik nog kort opmerken dat ik de beslissing van de moderator respecteer, hoewel ik van mening ben dat deze incorrect is omdat het topic ook nuttig is, en niet volledig nutteloos, hoewel ik mijn eerste post anders suggereerde.
Dit alles in aanmerking neemend kan ik niet anders concluderen dat het topic ten onrechte is gesloten, ik verzoek dan ook bij deze om het zo snel mogelijk weer te openen. Ook moet ik nog kort opmerken dat ik de beslissing van de moderator respecteer, hoewel ik van mening ben dat deze incorrect is omdat het topic ook nuttig is, en niet volledig nutteloos, hoewel ik mijn eerste post anders suggereerde.