Toon posts:

sluiten topic mijn inziens incorrect

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit topic is gesloten, hoewel er zeker nuttige informatie voor tweakers instond, namelijk hoe er een hoger voltage op fans kan, en er had ook nog goed op gereageerd kunnen worden door tweakers. Wellicht waren er zelfs mensen geweest die hun fans op 17 of zelfs 24 volt hadden gezet, zij hadden die ervaring dan met ons kunnen delen wat als gevolg zou kunnen hebben dat mensen met dezelfde fans beter zouden kunnen koelen, aannemend dat zij geen bezwaar hebben tegen een harder geluid.

Dit alles in aanmerking neemend kan ik niet anders concluderen dat het topic ten onrechte is gesloten, ik verzoek dan ook bij deze om het zo snel mogelijk weer te openen. Ook moet ik nog kort opmerken dat ik de beslissing van de moderator respecteer, hoewel ik van mening ben dat deze incorrect is omdat het topic ook nuttig is, en niet volledig nutteloos, hoewel ik mijn eerste post anders suggereerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Punt 1, dit bericht is niet als nuttig bedoeld, lach er dus gewoon om.

punt 2, de link: Just don't be a moron and write to me saying "I ran my cpu's fan at 24v and last week it died overnight and my computer caught fire and it set my house on fire and now my parents are DEAD!!"

Het zinnetje hierboven sluit die pagina af en staat model voor de humor van die site! check it out!
Zoals in de sluitmsg al staat dit hoort in de hk...

lees dit ook even: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo was het eerst bedoeld, maar daarna bedacht ik dat zo'n voltage toch echt nuttig kan zijn, zoals ik hierboven al zei.

edit:

Alfredt, ff over de faqs, ik heb de betreffende mod een link gegeven naar dit topic. Verder ben ik niet zo zeer boos als wel teleurgesteld, ik stelde me namelijk voor dat tweakers het echt zouden proberen, maar die kans is nu verkeken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Een mod kan je via mail of ICQ bereiken, dat werkt vele malen sneller en handiger dan via het forum. Vaak is het niet nodig om te gaan discussiëren omdat de reden duidelijk in de sluitmessage staat. Als je een topic opent in LA en het is echt overduidelijk waarom je topic op slot gaat, dan zal dat resulteren in een officiële waarschuwing.

Hier lees je hoe je wie kan bereiken: De organisatie "achter" GoT.
<edit.... hoezo teleurgesteld? zij zien een topic dat als humor bedoeld is.... zo ziet het er iig uit, het nut ervan vind ik een beetje minimaal. Maar zeker in je openingspost blijkt er helemaal niets van zoals je zelf ook aan geeft.
Het openen van een LA topic hoeft toch helemaal niet? gewoon de mod even mailen/icqen of whatever en dan gewoon afwachten wat hij ermee doet.>

<edit 2 (zie onder) ok problem solved :) >

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alfredt, je hebt volledig gelijk, ik had eerst ff moeten mailen. Sorry hiervoor, ik zag mijn fout te laat in en toen gaf ik maar via de mail een link naar dit topic. ^

Voor de volgende keer weet ik het iig geval. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

duidelijk. :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.